Olemme rikkomuksen tiellä joka vie tuomioon jo tässä ajassa ja nopeasti.On monenlaista syntiä kerrottu raamatussa mihin ihminen on syyllistynyt, mutta vain yksi joka on Jumalalle kauhistus. Tästä synnistä on monessa kohtaan kerrottu raamatussa. 1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22; Room. 1:26-27; 1. Kor. 6:9). Room. 1:26-27
Itse me tuomion itsellemme aiheutamme, vaikka Jumala on pitkämielinen ja hyvä, niin rajat ne on Jumalallakin, koska ihmisen synnillä niitä ei ole. Tämä homo merkki on suurta Jumalan pilkaa ja vain muutamien hurskaiden tähden tuomio viipyy, missä on tämän päivän Abrahamit ja Lootit jotka rukoilevat tämän maan valtavan synnin kuorman alla.
"Sitä saa mitä tilaa" ja Suomella on iso tilaus sisällä
Rukoillaan tämän kansan puolesta, sillä sen synti on käynnyt todella raskaaksi
Suomi olet häpäissyt itsesi Herran edessä.
34
346
Vastaukset
- Näinkin
Uskovat jättää jo tuon homo aiheen, sillä siihenhän piru pyrkiikin. Olemaan esillä ja viemään tilaa Jumalan tahdolta, Jumalan sanalta, Jumalan profetioilta.
Sergei Kuusela sanoi :
On monenlaista syntiä kerrottu raamatussa mihin ihminen on syyllistynyt, mutta vain yksi joka on Jumalalle kauhistus.
Ensimmäisenä presidenttikautenaan Putin lupasi palauttaa Venäjän suurvalta-aseman - saas nähdä.- SNF
Homoseksuaalisuutta esiintyy luonnossa lukuisissa eläinlajeissa. Samoin sellaisissa lajeissa, joilla ei ole kuin yksi sukupuoli ja lisääntyminen tapahtuu suvuttamisti, esiintyy simoloitua seksiä, eli eräänlaista homoseksuaalisuutta. Miksi tämä luonnonen ilmiö olisi ihmisissä jotenkin poikkeuksellista tai paheksuttavaa, ja miksi mikään jumala siitä erityisesti pahastuisi?
ÄLÄ VALEHTELE KUUSELA!
Raamatussa on pitkä liuta asioita, joita mainitaan kauhistukseksi Heralle ja monet juuri niitä joita teijänkin lössit harrastavat:
5. Moos
5.Mooseksen kirja:
7:25 Heidän jumaliensa kuvat polttakaa tulessa. Älä himoitse hopeata ja kultaa, joka niissä on, äläkä ota siitä itsellesi mitään, ettet joutuisi sen paulaan, sillä se on Herralle, sinun Jumalallesi, kauhistus
17:1 "Älä uhraa Herralle, sinun Jumalallesi, raavasta tai lammasta, jossa on joku vamma, mikä paha vika tahansa, sillä se on kauhistus Herralle,
18:10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
18:11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja- tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
18:12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle,
23:18 Älä tuo portonpalkkaa äläkä koiranpalkkaa Herran, sinun Jumalasi, huoneeseen lupauksen suoritukseksi, sillä molemmat ovat kauhistus Herralle
24:4 älköön hänen ensimmäinen miehensä, joka lähetti hänet pois, ottako häntä uudestaan vaimokseen, sittenkuin tämä on tullut saastutetuksi, sillä se olisi kauhistus Herran edessä.
25:13 Älä pidä kukkarossasi kahdenlaisia punnuksia, suurempia ja pienempiä.
25:14 Älä pidä talossasi kahdenlaista eefa-mittaa, suurempaa ja pienempää.
25:15 Olkoon sinulla täydet ja oikeat punnukset; olkoon sinulla täysi ja oikea eefa-mitta, että eläisit kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
25:16 Sillä jokainen, joka näitä tekee, on kauhistus Herralle,
sanalaskut
20:10 Kahtalainen paino ja kahtalainen mitta - molemmat ovat Herralle kauhistus.
Jesaja:
1:13 Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suitsutus on minulle kauhistus. En kärsi uuttakuuta enkä sapattia, en kokouksen kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta.
Luukkaan evankeliumi:
16:15 Ja hän sanoi heille: "Te juuri olette ne, jotka teette itsenne vanhurskaiksi ihmisten edessä, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne; sillä mikä ihmisten kesken on korkeata, se on Jumalan edessä kauhistus.
Miksi teijän lössi jatkuvasti vääristelee Raamattua ja käyttää sen sanaa lyömäaseena.- KTS:n lyömäase on
tuo lössittely. Sinänsä hyvä että KTS tuo esiin nyt Raamatusta asiat, mutta enpä osaa sanoa onko Sergei kuitenkin juuri enemmän sitä KTS:n lössiä myös, kun sitä käytetään, kuin jonkin toisen lössiä.
Sergein lössinä voi olla ihan eripuran aikaan saaminen ja KTS myös samaan pyrkii tuolla lössittelyllään. Toki minäkin nyt tätä esitän, kun on aloitettu näin lössittelemään.
Raamatussa on hyvä Jeesuksen opetus eikä tarvita muuta. Jumalan Hengessä on tärkeää tuoda asioita ja erottaa mitkä ovat Jumalasta ja mitkä petollista valheen isästä. Mielestäni tässä aloituksessa ei Sergei ymmärrä että ulkopuoliset tuomitsee Jumala eikä kyse ole Suomen häpeä vaan sen merkin tuovien mielettömyyttä.
Jeesuksen seurakunnassa ei ulkopuolisia tuomita. Tietysti on hyvä olla valona ja suolana ja esille tuoda että homous on kauhistusta, mutta ei Suomi kannata homoutta vaikka ei sitten käytäkkään mielivaltaista rankaisuvaltaa eikä Jumalan tahtokaan ole sellainen ja Jumalan pyhien tulee pyhittyä ja saastaiset saavat saastua. - Raamatun opetukset
ovat Jeesuksen opetuslapsille, älkää sekoittako valtiota tähän lainkaan! Tietysti olisi ihanaa jos koko kansakunta olisi uudestisyntyneinä, mutta näin ei ole, ja siksi kannattaa tarkkaan ymmärtää kenelle esitetään ja mitä eikä jumalattomille kannata esittää Jeesuksen opetuksia heitä koskevina, vaikka onkin hienoa jos tulevat uskoon ja alkavat elämään vanhurskaasti.
Lakatkaa esittämästä Suomelle syytöksiä yleiselle tasolla ja Raamattua käyttäen, sillä vain Jeesuksen opetuslapsia koskee Herran pyhät opetukset. Historiassa on ollut kyllä kansoja jotka pyrkivät esiintymään herrakansana ja Jumalan valittuna kansana ja Israelin juutalaiset ovatkin tätä mutta ei Suomen kansa eikä mikään muukaan Isän Jumalan ja Herran Jeesuksen antamalla ja vahvistamalla liitolla.
Ymmärtäkää mikä on totuutta ja mitkä valheita ja siksi vääriä syytöksiä uudestisyntymättömiä kohtaan. - Varohan Sergei
ettet esiinny nyt propagandan esittäjänä, vaikka voit olla vilpitön mutta taitamaton.
- Sergei Kuusela
Sekin aika koittaa pian
- Suomen eduskunnasta
ja edustajien suhteesta Jeesukseen olisi kyllä ihan hyvä ymmärtää miten moni mahtaa olla uudestisyntynyt vedestä ja Hengestä. Näiden uudestisyntyneiden on hyvä olla siinä virassaan valona ja suolana ja ymmärtää ettei eduskunta ole mikään Jeesuksen seurakunta vaan siellä on suurin osa todennäköisesti uudestisyntymättömiä, vaikka en tiedä tätä tietenkään, kuinka moni on tunnustanut suullaan sen sydämen uskonsa Jeesukseen. Tämä olisi kyllä hienoa tietää.
Tietysti kansakunnan lainsäädäntö on tärkeää myös olla Jumalan tahdon mukainen vaikka suurin osa eduskunnasta olisi uudestisyntymättömiäkin, mutta parannukseen kutsutaan monia, kun ja jos Jumalan Henki vaikuttaa eduskunnassa. Jeesuksen opetukset ja pyhitys koskee kuitenkin vain Jumalan seurakuntalaisia ja tärkeä ymmärtää tämä.
Jos joku sanoo ja todistaa olevansa Jeesuksen opetuslapsi ja on myös homo, niin parannusta tulee kehottaa häntä tekemään sillä ei pääse ilman sitä Jumalan valtakuntaan. Jos joku on homo eikä Jeesuksen opetuslapsi, niin tietysti voidaan kehottaa etsimään Jumalan valtakuntaa ja vanhurskautta ja kun ja jos saa Pyhän Hengen niin pääsee myös eroon homoudesta aivan sataprosenttisen varmasti. Tietysti voi kiusauksia tulla myöhemmin mutta ei lainkaan välttämättä, sillä kenet Poika tekee vapaaksi synnistä on myös todella vapaa siitä. Tietenkin tulee pitää jokaisen Jeesuksessa itsestään huolta ettei eksy valheelliisiin ulkokultaisuuksiin kuten fariseukset olivat Jeesuksen aikaan. - Uskovien tehtävä
ei ole tuomita ulkopuolisia, mutta kylläkin edistää Suomen kansan parasta viisasti.
- Tässä Sergei olen
täysin samaa mieltä: rukoillaan Suomen kansan ja esivallan puolesta! Samoin saamme rukoilla toistenkin kansojen puolesta ja Ukraina on nyt erittäin hyvä rukousaihe, ja Israel ihan kestoaiheena varmuudella aina ja samoin nuo Lähi-idän kansojen ihmiset ja esivalta ennenkaikkea. Muistamme kaikki nuo sodat joilla Israelin juutalaisvaltio on pyritty tuhoamaan ja tätä ei toivottavasti enää tapahdu, mutta Babylonian kuningas hyökkää Jerusalemiin ja kymmenen kansakuntaa on asevoimina sillä suurena armeijana. Rukoillaan että Jeesukseen uskovat saavat voimaa ja perille voittajina pääsevät ja edeltä tiedämme että kolmanteen osaa maata saa tuo pahuuden armeija sen vallan ja tuhonsa on suurta.
- Raamatun mukaan
rahan halu eli ahneus on kaiken pahan alku ja juuri, ja siellä missä epätasa-arvo on suurta on varmuudella tätä pahinta syntiä paljon ja petollista juuri siksi että vallankäyttäjät eivät ymmärrä pimentyissä sydämissään tätä syntiä lainkaan vaan ajattelevat että heille kuuluu se suurin mammonarikkaus tietysti sillä omaavat siihen sen vallan, mutta todellisuudessa rakkaus kansan keskuudessa tulee esille siitä kuinka siinä kansassa pidetään huolta heikoista ja kurjista ja sairaista ja vähäosaisista.
Valitettavasti Suomessa nykyään on myös selvästi sitä pahempaa kuin ennen ja hallitsijat eivät todellisuudessa juuri rakasta vähäosaisia, toki monissa maissa se on vielä vähempi välittämistä ja missä on korruptiota tässä asiassa paljon on pahinta syntiä yhteiskunnassa ja aseet myös vallankäyttäjien tukena ja käytössä ja mielivalta hallitsijoiden turvana ja mielenlaatuna. Onneksi Suomessa edes näennäisesti on jonkinlaista oikeutta vaikka todellisuudessa puheet eivät vastaakaan todellisuudessa sitä käytännön tilannetta ja vaivaisia voidaan myös riistää ihan todellisuudessa. - Hyvä mittari on
kansakunnan kohdalla tässä: missä kansa kärsii siinä jumalaton hallitsee. Sodoman synti on se ettei välitä kansan kaikista ihmisistä hallitsijat vaan hallitsijat etsivät vain omaansa ensisijaisesti. Missä lahjukset eli korruptio, siellä jumalattomat hallitsevat.
- Missä suuret palkka-
erot, sillä jumalattomat hallitsijat. Missä ei ihmisillä hyvää oikeusturvaa, siellä jumalattomat hallitsijat. Toki nykyajassa kaikkialla on jumalattomat vallassa ja mammona on kaikessa se ensimmäinen ja tärkein asia ja esillä. Juuri missään ei ole todellista Jumalan pelkoa kansojen päättäjillä, sillä tämä aika on kuin Nooan ja Sodoman. Tässä totuus tästä viimeisestä sukupolvesta ja hävityksen kauhistus ja pedon merkki ihan lähellä. Samoin Jeesuksen suuri päivä ja pyhien voitto maailmasta kun eivät ota pedon merkkiä.
Tässä on tämän maailman nykytilanne ihan totuudellisesti. - Uskoisin että
Suomi oli vielä muutama vuosikymmen sitten ihan tosi hyvä valtakunta mutta nykyään on sitä enää verrattuna moniin toisiin ja laittomuus ja luopumus on ollut suurta myös Suomessa, mutta samoin kaikkialla ja monin paikoin vielä Suomea paljon pahempaa.
- SAASTAA OPETETAAN
Niin oli vielä muutama vuosikymmen sitten. Mutta syyttömien tuhoaminen eli ½ miljoonaa aborttia " ihan tosi hyvän valtakunnan" jälkeen ei jää Jumalalta näkemättä.
Ja syntyneetkin lapset alistettiin vieraiden rakkaudettomaan tehokasvatukseen - heistä kasvatettiin rakkauden kerjäläisiä. Nyt HEITÄ syytetään homoudesta?
Missä ovat todelliset kulttuurin keikauttajat muutama vuosikymmen sitten? Tulisivatko vastuuseen?
Luopumus ja laittomuus ja kyltymätön nautinnon etsiminen?
Raamatussa luetellaan monenlaiset synnintekijät, jotka eidät peri taivasten valtakuntaa, mutta uskossa Jeesuksen armoon ja parannuksen teon kautta on kaikille tarjolla pelastus. Miksi tämä tieto on nykyisin salattava koululaisilta?
KUKA MAASSA MÄÄRÄÄ MENOTAHDIN? - Kuinka Jeesuksen
SAASTAA OPETETAAN kirjoitti:
Niin oli vielä muutama vuosikymmen sitten. Mutta syyttömien tuhoaminen eli ½ miljoonaa aborttia " ihan tosi hyvän valtakunnan" jälkeen ei jää Jumalalta näkemättä.
Ja syntyneetkin lapset alistettiin vieraiden rakkaudettomaan tehokasvatukseen - heistä kasvatettiin rakkauden kerjäläisiä. Nyt HEITÄ syytetään homoudesta?
Missä ovat todelliset kulttuurin keikauttajat muutama vuosikymmen sitten? Tulisivatko vastuuseen?
Raamatussa luetellaan monenlaiset synnintekijät, jotka eidät peri taivasten valtakuntaa, mutta uskossa Jeesuksen armoon ja parannuksen teon kautta on kaikille tarjolla pelastus. Miksi tämä tieto on nykyisin salattava koululaisilta?
KUKA MAASSA MÄÄRÄÄ MENOTAHDIN?apostolit toimivat Israelissa kun Pyhä Henki oli vuotanut ja Isä Jumala ja Poika Jeesus heidät näin varustanut ja lähettänyt! Tietysti uudestisyntyneet Jeesuksen opetuslapset pitivät esillä evankeliumia ja maailmasta ulos kutsuivat ihmisiä Jumalan seurakuntaan. Samoin kokoontuivat yhteen ja palvelivat Jumalaa kukin sillä armolahjalla, jonka oli Isältä saanut. Näin myös nykyään voidaan Jumalaa palvella ja tulee tapahtumaan. Nyt on hyvä ymmärtää aikain merkit ja pyhittyä ja pitää huolta että öljy on astioissa jokaisella sitä hyvää haluavalla. Tässä on hyvä tie.
Tietysti olisi ihanaa jos koko kansakunta olisi Jeesuksen pyhiä opetuslapsia valkoisissa vaatteissa ja rakkaus Herraa Jeesusta kohtaan palavaa ja samoin siten lähimmäisiä kohtaan sellaista kuin Herralla itsellään on ollut ja jokainen olisi valmis jopa kuolemaan lähimmäisensä edestä, ja tämä on sitä rakkautta jonka Isä Jumala antaa ja vaikuttaa meissä anovissa nöyrissä parhaimmillaan. Tietysti kaikki on yhteistä uskovien seurakunnassa ja jokaiselle riittää rakkautta ja myös muuta tarvittavaa. Näin ei vain ole Suomessakaan ihan todellisuudessa vaan nähdään mikä on todellisuutta. - Viestillä tarkoitin
SAASTAA OPETETAAN kirjoitti:
KUKA MAASSA MÄÄRÄÄ MENOTAHDIN?juuri sitä että pahempaan suuntaan menty ja nopeasti, sillä mammonasta on nykyään tullut se herra.
- Kaikki on niin
suhteellista näissä asioissa. Jeesuksen valtakunta on taivaassa se ainoa hyvä, ja Helvetti taas on se ainoa todella paha paikka. Maan päällä on sitten paljon tältä väliltä ja vaihtelevasti, mutta valitettavasti maailma on pahan vallassa vaikka Jeesus myös monia tulee pelastamaan ja iankaikkinen evankeliumi kuullaan ja tässä se on kerrottu edeltä:
´ Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti, sanoo Henki, he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä." ´
(Ilmestyskirja 14:6-13) - Jumalan miekka on pa
Sellainen heikkojen lyöminen on minusta kyllä julmaa ja synti sekin. Katsotaan ylhäältä ja mukamas itse synnittömänä syntisempiä.
Jumalan rangaistuksen julistaminen kansallekkin tuntuu pahalta sillä kuka se eniten joutuu aina kärsimään jos yhteiskunnassa tapahtuu pahoja? Ne joilla muutenkin on huonosti asiat, ei rahaa muuttaa pois, ei tukiverkkoa joka puolustaa.
On se kummallista, että Jumala kostaa orvoille ja leskille ja työttömille ja sairaille.
Ja rikkaat pakenevat sotaa ulkomaille.
Silti minulle tuli sana, että Jumalan miekka on paljastettu.
Annan anteeksi ( minä röyhkeä) Jumalle vasta kun näen, että köyhä ja sorrettu saa oikeuden eikä aina niin, että heikointa lyödään. - Suomi24 ylläpito
Homokeskustelua emme jatka profetiat sivustolla.
Ketju sis. halventavaa lössittelyä. - pihon sivulta
Arto Pölläsen sana Suomen kohtalosta v. 1968
V. 1968 rukoillessani Suomen puolesta, että Jumala säästäisi maatamme, ettei se enää joutuisi sotaan, sain sanan Herralta: “Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan
puoleen.
Ajan heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!” Herra kielsi rukoilemasta koko maan säästymistä, sillä neuvopäätös oli jo tehty. Osa maasta joutuisi rangaistuksena kansan synneistä sodan jalkoihin, osa kansasta vankeuteen, nälkään ja suuriin ahdinkoihin.
Mikään ei voisi sitä enää estää!
Antti Jaatisen Aamurukouksessa saatu sana Etelä-Pohjanmaalta.
Syyskuu 2011
Te jotka rukoilette, älkää enää rukoilko armoa, sillä armoni tätä kansaa (Suomi)
kohtaan on käynyt vähiin.
Eija Niemeläisen profetia 6.1.2000
Katso, musta pilvi kohoaa idän taivaalle, myrsky puhkeaa ja se lyö tätä maata, sillä tämä kansa on hyljännyt Jumalan ja polkenut pyhät asiat jalkoihinsa. Minä taivutan tätä kansaa, ja se taipuu minun edessäni niin kuin kaisla taipuu.
Monista kodeista kuuluu itku ja valitus. Se ei ole minulle mieleen, mutta näin täytyy tapahtua.
Niiden kärsimysten aikana tämä kansa nousee kunnioittamaan minua.
Ja te lapseni, kun näette tämän tapahtuvan, älkää peljätkö. Minä varjelen teitä, minä suojelen teitä. Katso, teidän ympärillänne on paljon enkeleitä miekat käsissään.
Totisesti, totisesti näin on tapahtuva!
Oulun profeetta Laila Heinosen profetia 16.2.1961
”Voi maata ja merta! Minun tuomioni tulevat kohtaamaan maata ja merta. Voi ihmisraukkoja, oi ihmisraukkoja!
Maailmaa kohtaa rangaistus ihmisten syntien tähden. Voi maata ja merta, ihmisraukat! Minä vuodatan maan päälle vihani maljan, koska ihmiset eivät kunnioita minua.
Minun käskyni rikotaan mitä kauheimmalla tavalla.
Minun vihani tulevat kohtaamaan maata ja merta, oi ihmisten kärsimystä, kuka sitä mittaa?
Silloin monet sanovat: ”Kuinka rakkauden Jumala voi tehdä sellaista, eivätkä näe, kuinka minä rakkaudella vedän ihmisiä pelastukseen sisälle! He rikkovat minun käskyni ja sitten he sanovat: ”Kuinka rakkauden Jumala
voi sellaista tehdä”.
Eivät ymmärrä, että minä olen Pyhä ja Vanhurskas Jumala. Ja kun minä vihastun, voi ihmislapsia silloin, voi maata ja merta, sitä hävitystä, mikä kohtaa ihmiskuntaa. Oi Euroopan kansoja, annan kansojen hävitä syntiensä tähden. Minun lapsianikin kidutetaan ja moni kieltää Kristuksen!
Maa maan jälkeen joutuu hävityksen alle, tulee suuri nälänhätä kaikkialle.
Minä olen etsimällä etsinyt näitä ihmisiä, mutta he vain pilkkaavat, eikä minun tarjoamani pelastus Poikani Jeesuksen kautta heille kelpaa, vaan he rakastavat valhetta ja humpuukia!”
Taisto Mäen saama sana rukouksessa
Jumalala sanoi: Kansakunta on penseä. Välinpitämätön ja penseä.
Niskoittelu Hänen (Jumalan) edessä. Ulkokultaisuus, pintakristillisyys, tekopyhyys, joka on vallannut hyvin pitkälle uskovat kristityt.
Kristillisiin seurakuntiin on pesiytynyt paksu pöly, jonka on aiheuttanut kuivuus hengellisessä mielessä. Kaikki kaavamaisuus ja kuollut kristillisyys on estänyt Jumalan Pyhän Hengen ilmestymistä ja leviämistä.
Urho Kyllöselle syyskuussa 1992
Helsingin Siion-seurakunnan saarnaaja Urho Kyllönen sai vakavan sanoman enkelin kautta: Urho oli palaamassa puhujamatkalta Pohjanmaalta syyskuisena iltana 1992 kotiinsa Helsinkiin, kun ennen Hämeenlinnaa, Kalvolan tienhaaran kohdalla, välähti kirkas valo taivaalla.
Valo lähestyi Urhon autoa, ja pian hän huomasi, että hyvin kookas, useita metrejä korkea, kirkas enkeli laskeutui paljastettu miekka kädessään aivan auton viereen. Urho pysäköi pelokkaana tien laitaan.
Enkelillä oli viesti, joka kuului seuraavasti: ”Tuomiot, tuomiot, tuomiot ovat tulossa; aikaa ei enää anneta.
Minä olen tuhlaamalla tuhlannut armoa Suomen kansan kohdalla, mutta sen sijaan, että Suomen kansa olisi tehnyt parannuksen, se on häväissyt ja pilkannut minun pyhää nimeäni.
Sen synnin ja jumalattomuuden tähden, mikä rehottaa jopa seurakunnan keskellä, tuomiot ovat tulossa. Minä tulen, ja minä tulen pian.”
Enkeli poistui, ja Urho istui pitkään pelokkaana autossaan ennen kuin sai jatketuksi matkaa Helsinkiin.- pihon sivulta
keijo kyllösen näky/profetia
21.11.2011
Monet toimivat Minun, Herran, nimessä, tuntematta Minua, ja ilman Minun kutsua ja valtuutusta.
Heidän uskonsa perustukset Minä tulen tarkoin tutkimaan ja koettelemaan.
Minua he ovat häväisseet kansani edessä, niinpä Minäkin häväisen heidät. Heidän valtansa ja asemansa Minä otan pois, ja karkoitan kasvojeni edestä niin kauaksi, että he jakamattomalla sydämellä lähestyvät katuen Minua, sanoo Herra, Israelin Pyhä.
Nimimerkin "Hiljainen" näky 27.6.2010
Nimimerkki "Hiljainen" tässä taasen. Lueskelin sivujasi ja hätkähdin seuraavasta:
Jukka Piirosen näky 11.6.2010
Omenapuun lehdessä oleva latvusto paloi voimakkaalla soihtumaisella liekillä ja omenapuun oksissa riippui kuivuneissa kannoissaan sinisiä, ylikypsiä, pilaantuneita omenia.
Ymmärsin näyn tarkoittavan Suomen kansaa.
Itselläni oli melkein vastaava näky 27.6.2010.
Eteeni ilmestyi omenapuu, jossa oli ensin kauniita valtavan suuria omenia, jotka alkoivat pikkuhiljaa mädäntyä yksi kerrallaan, jokunen oli jo tippunut alas puusta.
Sain silloin henkeeni, että SUOMEN KANSAN hengen hedelmät alkavat mädäntyä, koska emme kulje valvoen tilaamme, vaikka Jumala on meitä kehottannut.
Suurin mätänemisen syy on ylpeys.
Tämän laitoin ihan siksi, että halusin vahvistaa tätä veljeä hänen näystään.
T:"Hiljainen"
Pekan saama sana Herralta 3.3.2007
Minulle tuli 3.3.2007 Sana: "Tämä kansa kunnioittaa Minua huulillansa, mutta sen sydän on Minusta kaukana.
suomi saa osakseen hädän leipää ja ahdistuksen vettä.
Tämä kansa palvelee Mammonaa jumalanaan. Sen tähden tulee Syöjäsirkka ja Tuhosirkka ja syö mammonan tämän kansan kukkaroista.
Tämän kansan tulee kääntyä koko sydämestään Minun puoleeni."
Tiedoksi saaneena: Pekka, Lahdesta
Pekan saama sana Herralta 20.10.2008
"Katso, päivät tulevat”, sanoo Herra, että Minä en vastaa rukouksiinne, vaikka te kuinka huutaisitte puoleeni. Te olette niskurikansa. Otsaluunne on kova kuin vaski. Ja polvenne liian jäykät rukoukseen.
Sydämeltänne olette ylpeät ja kovat.
Minä toteutan Sanani!
Eivät edes Minun omani rukoile Minua niin, että heillä olisi yksi Sydän, yksi Henki ja yksi seurakunnan Pää, Kristus.
Siksi on aika alkaa Parannuksen Jumalan huoneesta.
Minun omani tulkoot ensin Minun eteeni ja tuokoon Minulle sydämensä, niin Minä sen puhdistan ja ennalleen asetan.
Valitkaa itse! Kumman haluatte! Jos käännytte Minun puoleeni, saatte armon avuksenne oikeaan aikaan.
Tiedoksi saaneena: Pekka, Lahdesta
- .-.-
Herra armahtakoon meitä ja ottakoon kaikki vapaa-ajatteliat kiinni.
- Kun ihminen tekee
parannuksen niin varmuudella taivaassa Isän Jumalan enkelit tästä iloitsee. Jeesuksen pyhiä voidaan surmata, ja pääsevät Jumalan valtakuntaan, tätä on ristin kantaminen Jeesuksessa ja enemmän kuin tämän maailman aarteet yhteensä.
Kun evankeliumi julistetaan Ilmestyskirjan mukaan myös Suomessa, niin tietysti parannusta Jumala tahtoo Isänä monille ja jotka tekevät myös armon saavat eikä tarvitse pedon merkkiä ottaa vaan voi vaikka kuolla Jeesuksessa tai sitten elää sitä yltäkylläistä hyvää hengellistä elämää siihen saakka kunnes Jeesus tulee suurella voimallaan.
Meidän on tärkeä ymmärtää että Jumala aina tahtoo parannusta ihmiseltä ja kansoilta myös, ja armonsa pysyy iankaikkisesti vaikka toki myös Jumalan tuomiot tulevat varmuudella jokaiselle ihmiselle ja kansalle myös ja lähitulevaisuudessa tapahtuvat juuri siten kuin on kirjoitettu. Autuaat ne, jotka Jeesuksessa tahtovat pelastua Jumalan valtakuntaan. - Nuo sanomat joissa
Jumala esitetään sellaisena ettei armahtaisi parannuksen tekevää kansaa ovat valheen ja murhan isästä täysin varmasti, sillä eivät ole totuutta Jumalasta ja taivaassa Isän enkelit iloitsevat jokaisesta ihmistä ja kansasta aivan varmasti jotka tekevät parannuksen. Toki silti suuressa ahdistuksessa saisi ristiä kantavat Jeesuksen opetuslapset vainoa kokea ja Jeesus on opettanut iloitsemaan suuresti tällaisestä. Tämä on tärkeä ymmärtää.
- Näin menee
Kansa, joka kääntyy Jumalan puoleen, saa armon ja Jeesus antaa synnit anteeksi, samoin on yksilöiden kohdallakin.
Ai jaa? Luulin että Israel oli jokin poikkeus lössin kategoriassa. Ei tarvii tehdä parannusta kohan eletään kuin pellos...:p
- Hyvä että olet
KTS kirjoitti:
Ai jaa? Luulin että Israel oli jokin poikkeus lössin kategoriassa. Ei tarvii tehdä parannusta kohan eletään kuin pellos...:p
KTS ymmärtänyt palestiinalaisten tarpeen tehdä parannusta, varsinkin niiden, jotka vihaavat Israelia ja juutalaisia ja tahtovat sen tuhoa. Jotka Israelia siunaavat ne myös siunausta saavat, ja ne, jotka Israelia kiroavat, sitä myös saavat itselleen.
Tietysti Israelin juutalaisten on tärkeää rakastaa Herraa Jeesusta ja on Kuninkaansa ja Jumalansa sen liiton mukaan, joka Mooseksen johtaessa kansaa on solmittu.
Myös suomalaisten ja varsinkin esivallan on tärkeää siunata Israelia ja rakastaa Jumalan kansaa. Valittavasti monet vihaa Israelia juuri siitä syystä että on Jumalan valittua kansaa, tästä jokaisen ihmisen kannatta tehdä parannusta vakavasti ja nopeasti. - Ihan alkuun voivat
KTS kirjoitti:
palestiinalaiset opettaa lapsilleen että ei saa terrorisoida (kivitykset ja muut) eikä häiritä juutalaisia vaan tulee kunnioittaa kaikkia ja varsinkin Jumalan valitun kansa ihmisiä, sitä pyhän kirjan kansaa eli Raamatun. Kun tässä tapahtuu muutosta islamissa ja myös kristityssä maailmassa tarvitaan tätä samaa, niin paljon parempi lähtökohta on jokaisella kansalla, joka on parannusta tehnyt tässä ja muissakin asioissa.
- Tieto, ei luulo
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa,
soi, sana kultainen.
Ei laaksoa, ei kukkulaa,
ei vettä, rantaa rakkaampaa,
kuin kotimaa tää pohjoinen,
maa kallis isien.
On maamme köyhä, siksi jää,
jos kultaa kaivannet.
Sen vieras kyllä hylkäjää,
mut meille kallein maa on tää,
sen salot, saaret, manteret
ne meist on kultaiset.
Ovatpa meille rakkahat
koskemme kuohuineen,
ikuisten honkain huminat,
täht´yömme, kesät kirkkahat,
kaikk´kuvineen ja lauluineen
mi painui sydämeen.
Täss auroin, miekoin, miettehin
isämme sotivat,
kum päivä piili pilvihin
tai loisti onnen paistehin,
täss Suomen kansan vaikeimmat
he vaivat kokivat.
Tään kansan taistelut ken voi
ne kertoella, ken?
Kun sota laaksoissamme soi,
ja halla näläntuskan toi,
ken mittasi sen hurmehen
ja kärsimykset sen?
Täss on sen veri virrannut
hyväksi meidänkin,
täss iloaan on nauttinut
ja murheitansa huokaillut
se kansa, jolle muinaisin
kuormamme pantihin.
Tääll´olo meill on verraton
ja kaikki suotuisaa,
vaikk onni mikä tulkohon,
maa isänmaa se meillä on.
Mi maailmass on armaampaa
ja mikä kallimpaa?
Ja tässä, täss´ on tämä maa,
sen näkee silmämme.
me kättä voimme ojentaa
ja vettä rantaa osoittaa
ja sanoa: kas tuoss´ on se,
maa armas isäimme.
Jos loistoon meitä saatettais
vaikk´ kultapilvihin,
mis itkien ei huoattais,
vaan tärkein riemun sielu sais,
ois tähän köyhään kotihin
haluamme kuitenkin.
Totuuden, runon kotimaa
maa tuhatjärvinen
miss´ elämämme suojan saa,
sa muistojen, sa toivon maa,
ain ollos, onnees tyytyen,
vapaa ja iloinen.
Sun kukoistukses kuorestaan
se kerran puhkeaa,
viel lempemme saa hehkullaan
sun toivos, riemus nousemaan,
ja kerran, laulus synnyinmaa
korkeemman kaiun saa.
Paavo Cajander - oikeus äitiinkin
"Maan päällä paikka yksi on,
niin pyhä armas verraton,
mi tarjoo lemmen turvaisan
ja kätkee onnen kalleimman.
Vain sydän äidin tunnet sen,
näin hellä on ja lämpöinen,
se riemuitsee sun riemustas
ja tuntee huolta tuskias.
Kun ihmismielet vaihtelee,
kun kiitoskaiku vaikenee,
kun poljetaan ja moititaan,
jäät yksin yöhön unholaan.
On paikka missä lohdun saa,
sua sydän äidin rakastaa,
voit hellään helmaan painaa pään
ja itket murheet lientymään.
Pois moni kaunis mennyt on,
sä kauan tunsit kaipion,
muun korvas aika minkä vei,
mut sydäntä äidin koskaan ei."
Pitäisi olla jokaisella lapsella koko lapsuus oikeus äitiinsä. Miksi äidit estää lapsiltaan jokapäiväisen onnen seurassaan? Äiti ja lapset - heitä isät ovat suojelleet kautta maailman historian ja pelastaneet perheelleen KOTIMAAN.
KOTIMAANI OMPI SUOMI
1. Kotimaani ompi Suomi,
Suomi, armas synnyinmaa.
Siellä valkolatva tuomi
ahon laitaa reunustaa,
siellä valkolatva tuomi
ahon laitaa reunustaa.
2. Siellä ensi kerran kuulin
lintuin laulun lehdossa.
Siellä äiti hymyhuulin
tuuditti mua kehdossa,
siellä äiti hymyhuulin
tuuditti mua kehdossa.
3. Siellä myöskin ensi kerran
lempi syttyi sydämiin.
Liekö ollut tahto Herran,
kun se päättyi kyyneliin?
Liekö ollut tahto Herran,
kun se päättyi kyyneliin?
4. Siellä synnyin, sinne mieli
palaa mailta maailman.
Taaton maa ja maammon kieli,
kuinka teitä rakastan!
Taaton maa ja maammon kieli,
kuinka teitä rakastan! - seppo kusela
vit*ut suomi oo koskaan ollutkaan Herran edessä
- Kuseksihanvaan
Kuulehan jeppe. Joka sekunti on kaikki Herran edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889