Ajatuksia yhden (tai no... kahden) yön jutusta parisuhteessa...

Wallanderin wiski

Yhden yön juttu on helppo, jos se jää siihen siihen yhteen yöhön. Kahden yön jälkeen tuli jo vähän huono olo, koska ehti kiintymään.

Luulen että yhden yön jutut on helpompia, jos vain hoitaa sen akan nopeasti ja maksimoi oman nautintonsa. Kun suutelee tunnin ennen seksiä ja 2 tuntia aamulla vielä aamulla, niin jää vain paha mieli.

No tapaamme kyllä vielä melko varmasti jatkossakin, mutta koska olen parisuhteessa, niin se tuo koko hommaan vähän epämiellyttävän vivahteen. Toisaalta olen parisuhteessa vain, koska tiedän mitenkä avovaimo eron ottaisi. Tappaisi varmaan itsensä. Rakastan avovaimoa siten, että haluan hänelle kaikkea hyvää, mutta itse en kestä parisuhdetta 3 viikon mykkäkouluilla ja väkivaltaisella käytöksellä maustettuna. En tiedä miksi rakastan häntä kaverina, vaikka en hänen kanssaan haluaisi asuakaan. Olisipa helppo tie eroon parisuhteesta. Ei hänkään haluaisi parisuhteessa jatkaa, jos tietäisi kuinka intohimoisesti otan toisen naisen. En tiedä kumman hän ottaisi pahemmin: sen että jätän hänet tai sen että kerron hänelle tästä ja annan hänen jättää minut. Veikkaisin että lopputulos olisi aikalailla sama.

Naurattavaa on, että hän on epäillyt minut monesti pettämisestä silloin kun parisuhde oli vielä vain vähän huonolla pohjalla, ja en olisi ikinä harkinnutkaan harrastavani seksiä toisen naisen kanssa. No niinhän se yleensä menee, että he joita uskottomuudesta epäillään tarpeeksi, siihen myös helpoiten sortuvat. Tiedän... selitykset sikseen... fiksuinta olisi ollut pistää homma poikki jo vuosi sitten. Kauan odotin ennen kuin päätin, että en enää välitä omasta periaatteestani etten yhden yön juttuja harrasta. Siihen tarvitsi 1½ vuotta hirveitä kokemuksia, ja saatiin taas yksi mies "pilalle". No toisaalta. En usko, että lähtisin yhden yön juttuun tämän jälkeenkään, jos olisin parisuhteessa, jossa kumppani käyttäytyy edes etäisesti fiksulla tavalla.

Olen enemmän kuin iloinen, että tein sen. Kaksi viimeistä päivää ovat onnellisinta aikaa elämästäni viimeisten 1½ vuoden aikana. Olen surullinen, että annoin kaikkeni. Tosin niin antoi nainenkin. Tekstiviestejä se tuntuu laittavan, mutta jotenkin silti tuntuu että kyllä see kahden... tai muutaman illan jutuksi jää, koska asumme tällä hetkellä 500 km päässä toisistamme ja kohta todennäköisesti eri maassa.

Eli kaikille vastaavassa tilanteessa oleville. Suosittelen pikapanoa ja omaan tyydyttymiseen keskittymistä. Ei jää paha mieli. Säästää sen todellisen seksin sitten sellaiselle naiselle, joka on moisen arvoinen. No tämä nainen oli, mutta asuintilanteemme on vähän mahdoton, joten yhden yön jutuksi jäänee. Suosittelen siis hakemaan luuska baarista ja heittämään tavara kortsuun ja poistumista paikalta vähin äänin ennen kuin alkoholin poistuminen veresta paljastaa että mihinkä sitä tuli ryhdyttyä.

0

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        94
        1981
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        417
        1542
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        91
        1293
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        14
        1086
      5. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        72
        1031
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        10
        996
      7. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        179
        979
      8. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        49
        959
      9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        247
        916
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        837
      Aihe