Minulla on punoitusta useamman kuukauden ajan täyteaineen yhdestä kohtaa, vaikka muualta ei ole. Lääkäri ei osannut tarkkaan, että mistä tuo johtuu: "Ei ole pysyvää, täyteaine häviää alle vuodessa" tms.
Onko jollain muulla käynyt näin? Painaakohan se täytaine alta verisuonia, jolloin punoitusta syntyy? Ko. kohtaan oli siis mustelmaa muodostumassa kirkkaanpunaisena. Nyt on vaan haaleaa punoitusta/oranssihtavaa. Meikin alta ei tietenkään näy.
Eipä tule kuitenkaan enää otettua täyteainehoitoja; yhden ongelman kun saa pois, toinen tulee tilalle.
Onko jollain muulla käynyt näin? Painaakohan se täytaine alta verisuonia, jolloin punoitusta syntyy? Ko. kohtaan oli siis mustelmaa muodostumassa kirkkaanpunaisena. Nyt on vaan haaleaa punoitusta/oranssihtavaa. Meikin alta ei tietenkään näy.
Eipä tule kuitenkaan enää otettua täyteainehoitoja; yhden ongelman kun saa pois, toinen tulee tilalle.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Onko mahdollisesti täyteaine tuossa kohdassa laitettu "väärin"?
Onko siis veri jäänyt jotenkin tuolle alueella ja kestää ennen kuin se poistuu? Punoitus hävinnyt pikku hiljaa koko aikaa, mutta alue on herkkä.
Vai onko aine ottanut väriä? Vai painaako täyteaine jotenkin aluetta ja paineen vaikutuksessa alue punoittaa? Kyseessä on pieni alue tosin, mutta harmittaa, kun vaivan tilalle tuli toinen.
Kehon omaa ainettahan tuo on, minkä takia ei pitäisi olla mikään allerginen reaktio, kun muualla ei ole mitään turvotusta tms. Mustelman(?) jäljiltä tuo kohta siis. Vähän on siis oranssihtava eikä kirkkaan punainen.