Naisen katse

Mystistä

Olen monesti miettinyt että mitä naisen katse kertoo?Jos nainen katsoo useasti ja pitkään,onko se kiinnostuksen merkki. Jos nainen kävelee ohi ilman katsekontaktia ja sit kääntyy katsomaan silmiin,mitä tämä meinaa? Katsooko vain että katsooko mies perään? Jos pitäisi miehen ulkonäöstä,niin eikös sitä katsota heti silmiin? Olen jostain lukenut että naisen pitkä katse ei kerro mitään kiinnostuksesta,kuin taas miehellä se meinaa kiinnostusta.

10

2570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mystistä

      Ajattelitko, että ihmisten tekemisiä olisi noin helppo tulkita ja luokitella?

      • tilulii123

        Itse huomasin 1 kk sitten kun ruskeasilmäinen kaunotar katseli mua sivusilmällä ja sen jälkeen alkoi sukimaan hiuksia. Seuraavaksi alkoi tyttömäinen nauraminen seurueessa. Sitten katseet piteni ja käveli vierestäni hymyillen. Viimeisenä käveli kohti ja hymyili ja aika pysähtyi mutta onneksi istuin... Olis varmaan jalat pettänyt.
        Nämä tapahtui kahden viikon aikana näimme varmaan 15 krt.
        Kun tuollainen kaunotar on selvästi vähintään kiinnostunut ehkä jopa ihastunut niin arvatkaa miltä se tuntuu?
        Mutta aloittajalle, en ehkä yhden kerran perusteella tekis johtopäätöksiä kun naisilla voi hormonit sekoittaa pään. Jos tuo toistuu niin muistaa sut niin on varmaan kiinnostunut. Älä tyrkytä itseäsi niin sd on joskus parasta tyrkyttämistä;)


      • se ruskeasilmä
        tilulii123 kirjoitti:

        Itse huomasin 1 kk sitten kun ruskeasilmäinen kaunotar katseli mua sivusilmällä ja sen jälkeen alkoi sukimaan hiuksia. Seuraavaksi alkoi tyttömäinen nauraminen seurueessa. Sitten katseet piteni ja käveli vierestäni hymyillen. Viimeisenä käveli kohti ja hymyili ja aika pysähtyi mutta onneksi istuin... Olis varmaan jalat pettänyt.
        Nämä tapahtui kahden viikon aikana näimme varmaan 15 krt.
        Kun tuollainen kaunotar on selvästi vähintään kiinnostunut ehkä jopa ihastunut niin arvatkaa miltä se tuntuu?
        Mutta aloittajalle, en ehkä yhden kerran perusteella tekis johtopäätöksiä kun naisilla voi hormonit sekoittaa pään. Jos tuo toistuu niin muistaa sut niin on varmaan kiinnostunut. Älä tyrkytä itseäsi niin sd on joskus parasta tyrkyttämistä;)

        Hih, katselin kuule ihan vain siksi että olit niin omituisen näköinen leveänaamainen, aivan kuin jostain perämetsästä siihen pudonnut otus nuhjuisissa kuteissas. Olit todella naurettavan näköinen, sorry.


    • luonne vaikuttaa

      En osaa muista naisista sanoa kuin itsestäni, mutta jos olen todella kiinnostunut miehestä, en uskalla katsoa kuin salaa. Jos hän katsoo minuun, käännän heti pääni pois ja saatan jopa punastua. Olen ujohko. Olin mieheeni aikoinaan pitkän aikaa ihastunut ja käyttäydyin juuri näin. Luulin, että naamastani paistaa kilometrin päähän, että olen ihastunut. No ei hän ollut mitään tajunnut, vaan luullut, ettei kiinnosta yhtään. Eli naisen luonnek vaikuttaa. Toiset flirttaavat, toiset eivät jne.

      • 5+3

        Miten sitten päädyitte yhteen?


    • qwertyuiop2

      Olen nainen ja jos kiinnostun jostakin miehestä, niin en saa silmiä irti hänestä, vaan vilkuilen alituiseen. On se niin raastavaa, kun yrittää ollaa katsomatta. Salaahan toki katson ja välillä katson nähdäkseni katsooko hän minua. Välillä kun katsemme lukittuu niin tuntuu, että vereni muuttu lyijyksi eikä happi kulje tai raaja liiku.

      Jos hän tulee lähelleni, niin menen aivan kuurkomykäksi ja suuni ammottaa auki. Sosiaalisesta ja ekstrovertistä ihmisestä muuttuu pakokauhussa oleva piipertäjä. Kaveritkin varmaan ihmettelee mitä nämä kohtaukset on minulla...

      Vaikka olenkin sosaalisesti rohkea, en ole tässä tapauksessa kun herra superkomeaälykässöpöfiksutyylikäs tulee lähelle.

      • erttyyu

        Kuin minä olisin kirjoittanut, mutta olen mies...
        Mutta iän myötä ihastus ei ole enää kammottavan ahdistavaa koko ajan.
        Voi kun sen saisi positiiviseksi ja iloiseksi asiassa eikä ahdistavaksi. Ap


      • äskönen
        erttyyu kirjoitti:

        Kuin minä olisin kirjoittanut, mutta olen mies...
        Mutta iän myötä ihastus ei ole enää kammottavan ahdistavaa koko ajan.
        Voi kun sen saisi positiiviseksi ja iloiseksi asiassa eikä ahdistavaksi. Ap

        Sori en ollutkaan AP tässä...


    • karpulekovzski

      Naisen katse ei meinaa paskaakaan. Sikäli kun ajattelit, että joku nainen on kiinnostunut susta. Kukaan ei varmaan kiinnostu susta.

    • Anonyymi

      Naiset vain mulkoilee kummallisesti joskus. Se ei siis tarkoita yhtään mitään. Olkaa huoleti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe