Olen monesti miettinyt että mitä naisen katse kertoo?Jos nainen katsoo useasti ja pitkään,onko se kiinnostuksen merkki. Jos nainen kävelee ohi ilman katsekontaktia ja sit kääntyy katsomaan silmiin,mitä tämä meinaa? Katsooko vain että katsooko mies perään? Jos pitäisi miehen ulkonäöstä,niin eikös sitä katsota heti silmiin? Olen jostain lukenut että naisen pitkä katse ei kerro mitään kiinnostuksesta,kuin taas miehellä se meinaa kiinnostusta.
Naisen katse
10
3056
Vastaukset
- Ei ole mystistä
Ajattelitko, että ihmisten tekemisiä olisi noin helppo tulkita ja luokitella?
- tilulii123
Itse huomasin 1 kk sitten kun ruskeasilmäinen kaunotar katseli mua sivusilmällä ja sen jälkeen alkoi sukimaan hiuksia. Seuraavaksi alkoi tyttömäinen nauraminen seurueessa. Sitten katseet piteni ja käveli vierestäni hymyillen. Viimeisenä käveli kohti ja hymyili ja aika pysähtyi mutta onneksi istuin... Olis varmaan jalat pettänyt.
Nämä tapahtui kahden viikon aikana näimme varmaan 15 krt.
Kun tuollainen kaunotar on selvästi vähintään kiinnostunut ehkä jopa ihastunut niin arvatkaa miltä se tuntuu?
Mutta aloittajalle, en ehkä yhden kerran perusteella tekis johtopäätöksiä kun naisilla voi hormonit sekoittaa pään. Jos tuo toistuu niin muistaa sut niin on varmaan kiinnostunut. Älä tyrkytä itseäsi niin sd on joskus parasta tyrkyttämistä;) - se ruskeasilmä
tilulii123 kirjoitti:
Itse huomasin 1 kk sitten kun ruskeasilmäinen kaunotar katseli mua sivusilmällä ja sen jälkeen alkoi sukimaan hiuksia. Seuraavaksi alkoi tyttömäinen nauraminen seurueessa. Sitten katseet piteni ja käveli vierestäni hymyillen. Viimeisenä käveli kohti ja hymyili ja aika pysähtyi mutta onneksi istuin... Olis varmaan jalat pettänyt.
Nämä tapahtui kahden viikon aikana näimme varmaan 15 krt.
Kun tuollainen kaunotar on selvästi vähintään kiinnostunut ehkä jopa ihastunut niin arvatkaa miltä se tuntuu?
Mutta aloittajalle, en ehkä yhden kerran perusteella tekis johtopäätöksiä kun naisilla voi hormonit sekoittaa pään. Jos tuo toistuu niin muistaa sut niin on varmaan kiinnostunut. Älä tyrkytä itseäsi niin sd on joskus parasta tyrkyttämistä;)Hih, katselin kuule ihan vain siksi että olit niin omituisen näköinen leveänaamainen, aivan kuin jostain perämetsästä siihen pudonnut otus nuhjuisissa kuteissas. Olit todella naurettavan näköinen, sorry.
- luonne vaikuttaa
En osaa muista naisista sanoa kuin itsestäni, mutta jos olen todella kiinnostunut miehestä, en uskalla katsoa kuin salaa. Jos hän katsoo minuun, käännän heti pääni pois ja saatan jopa punastua. Olen ujohko. Olin mieheeni aikoinaan pitkän aikaa ihastunut ja käyttäydyin juuri näin. Luulin, että naamastani paistaa kilometrin päähän, että olen ihastunut. No ei hän ollut mitään tajunnut, vaan luullut, ettei kiinnosta yhtään. Eli naisen luonnek vaikuttaa. Toiset flirttaavat, toiset eivät jne.
- 5+3
Miten sitten päädyitte yhteen?
- qwertyuiop2
Olen nainen ja jos kiinnostun jostakin miehestä, niin en saa silmiä irti hänestä, vaan vilkuilen alituiseen. On se niin raastavaa, kun yrittää ollaa katsomatta. Salaahan toki katson ja välillä katson nähdäkseni katsooko hän minua. Välillä kun katsemme lukittuu niin tuntuu, että vereni muuttu lyijyksi eikä happi kulje tai raaja liiku.
Jos hän tulee lähelleni, niin menen aivan kuurkomykäksi ja suuni ammottaa auki. Sosiaalisesta ja ekstrovertistä ihmisestä muuttuu pakokauhussa oleva piipertäjä. Kaveritkin varmaan ihmettelee mitä nämä kohtaukset on minulla...
Vaikka olenkin sosaalisesti rohkea, en ole tässä tapauksessa kun herra superkomeaälykässöpöfiksutyylikäs tulee lähelle.- erttyyu
Kuin minä olisin kirjoittanut, mutta olen mies...
Mutta iän myötä ihastus ei ole enää kammottavan ahdistavaa koko ajan.
Voi kun sen saisi positiiviseksi ja iloiseksi asiassa eikä ahdistavaksi. Ap - äskönen
erttyyu kirjoitti:
Kuin minä olisin kirjoittanut, mutta olen mies...
Mutta iän myötä ihastus ei ole enää kammottavan ahdistavaa koko ajan.
Voi kun sen saisi positiiviseksi ja iloiseksi asiassa eikä ahdistavaksi. ApSori en ollutkaan AP tässä...
- karpulekovzski
Naisen katse ei meinaa paskaakaan. Sikäli kun ajattelit, että joku nainen on kiinnostunut susta. Kukaan ei varmaan kiinnostu susta.
- Anonyymi
Naiset vain mulkoilee kummallisesti joskus. Se ei siis tarkoita yhtään mitään. Olkaa huoleti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712370Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991279- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581135Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67887Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848- 33757