Helsinki

On jälleen hiukan paremmassa kurissa ja järjestyksessä.

(olen siis täällä hoitamassa tuon asian)

33

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idiootit:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014042718245286_uu.shtml

Miksi Ely-keskus olisi mitenkään tuosta vastuussa.

Jos ihmisen mökkirantaan ajatuu kelluva saari, niin kyllä hän on ihan itse vastuussa siitä että se sieltä häipyy.
      Jakokunnan ja kalastuskunnan kanssa on tietysti hyvä ensin hiukan neuvotella, ettei tule riitaa kenenkään kanssa.

Ja toiset idiootit:
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014042718245583_uu.shtml

Kas kun eivät ole hätäkeskukseen soittaneet.
      (tai ehkäpä ovat, sillä poliisia taitaa olla nykyään vaikea saada muuten kiinni)

Ei sitten tullut mieleen kysellä tiloista vastaavilta ensimmäiseksi.

Laitan kohta tien varteen kyltin "varo painovoimahäiriöitä" ja odotan koska palokunta on kutsuttu paikalle.

• hahhah,

saarijuttuhan oli oikein virkistävä! Atlantis elää...

• koska.

"Miksi Ely-keskus olisi mitenkään tuosta vastuussa."

Suomen Valtio ampuu yleensä alas kaiken spontaanin kasvun.

• koska. kirjoitti:

"Miksi Ely-keskus olisi mitenkään tuosta vastuussa."

Suomen Valtio ampuu yleensä alas kaiken spontaanin kasvun.

Kokemukseni mukaan aina kun viranomaiset saavat tietää jostakin asiasta, niin seurauksena on viivästystä, kustannuksia ja ylimääräistä vaivaa. Siispä tiedotan mahdollisimman niukasti.

• Moraalinvartija

tuosta kelluvasta saaresta, olisi hyötyä jos vesiraja alkaisi nousemaan. olisi hyvä pakokeino päästä pelastusveneeseen.
        itse olen haaveillut noista kelluvista saarista kun niitä pahoja unia näki.

• Mites on,

Lähtisitkö sokkotreffeille?

• Sinulla ei ilmeisesti ole lainkaan itsesuojeluvaistoa.

• juu ei,
        buddy-love kirjoitti:

Sinulla ei ilmeisesti ole lainkaan itsesuojeluvaistoa.

mutta sinulla sitä on muidenkin edestä.

• juu ei, kirjoitti:

mutta sinulla sitä on muidenkin edestä.

Täytyyhän minun suojella teitä kaikilta mahdollisilta pettymyksiltä.
        Muistakaa että huumorintajuni vaatii vastapuolelta tuon alueen erityislahjakkuutta.
        Sitten on vielä sekin, että kaikki juttuni ovat melko tylsiä.
        Vihellän usein ja yleensä nuotin vierestä.
        Olen valtavan laiska.
        Näytän Itä-Saksalaiselta hipiltä.
        Ym. Ym.

• siis,
        buddy-love kirjoitti:

Täytyyhän minun suojella teitä kaikilta mahdollisilta pettymyksiltä.
        Muistakaa että huumorintajuni vaatii vastapuolelta tuon alueen erityislahjakkuutta.
        Sitten on vielä sekin, että kaikki juttuni ovat melko tylsiä.
        Vihellän usein ja yleensä nuotin vierestä.
        Olen valtavan laiska.
        Näytän Itä-Saksalaiselta hipiltä.
        Ym. Ym.

Eikö se ollutkaan ranskalainen gigolo? Hmmm....

• siis, kirjoitti:

Eikö se ollutkaan ranskalainen gigolo? Hmmm....

On kyllä totta, että ranskalaiset pitävät minua yhtenä omistaan ja se ilmeisesti johtuu valtavasta nenästäni.

• Moraalinvartija
        buddy-love kirjoitti:

On kyllä totta, että ranskalaiset pitävät minua yhtenä omistaan ja se ilmeisesti johtuu valtavasta nenästäni.

eiköhän sinun kannata kokeilla, huumorihan voi leimahtaa vasta paremmin yhteen kun tutustuu kun kehtaa näyttää pintaa syvemmin kermatäytteen.
        ei kaikki mene yhteen pussiin ja kaikkihan maut pitää kokeilla että tietää mikä on sopiva.

• Moraalinvartija
        buddy-love kirjoitti:

kyllähän lapsiakin käsketään maistamaan uusia makuja vaikka ennakkoluulo on suurempi.

• Moraalinvartija
        buddy-love kirjoitti:

tiedän että olen kumallinen ja kun mut tuntee tietää, että seuraavaksi odotan jo lapsia mun lasten kaveriksi.

• Moraalinvartija
        buddy-love kirjoitti:

ehkä voisi olla jo hiljaa kun masentaa.
        taaskin pelotan ihmisiä,ei niinkuin mikään taas toimi.
        pelkää tuota pupuakin vaikka se on suloinen lapset tykkää ja mies rakastaa sitä.
        se on niin hassua kun se sanoo sille -isi tulee.

pelkäsin niin paljon toissa päivänä että itsekin tärisin kun otin syliin.
        kun se on sylissä huomaan sen sykkeen ja säikyn itsekin nopeita liikkeitä.

kyllä otan syliin kun on pakko

• Moraalinvartija kirjoitti:

eiköhän sinun kannata kokeilla, huumorihan voi leimahtaa vasta paremmin yhteen kun tutustuu kun kehtaa näyttää pintaa syvemmin kermatäytteen.
        ei kaikki mene yhteen pussiin ja kaikkihan maut pitää kokeilla että tietää mikä on sopiva.

Jos ne olisivat tosissaan, niin lähettäisivät yksityispostia.

• Moraalinvartija kirjoitti:

ehkä voisi olla jo hiljaa kun masentaa.
        taaskin pelotan ihmisiä,ei niinkuin mikään taas toimi.
        pelkää tuota pupuakin vaikka se on suloinen lapset tykkää ja mies rakastaa sitä.
        se on niin hassua kun se sanoo sille -isi tulee.

pelkäsin niin paljon toissa päivänä että itsekin tärisin kun otin syliin.
        kun se on sylissä huomaan sen sykkeen ja säikyn itsekin nopeita liikkeitä.

kyllä otan syliin kun on pakko

Kanit ovat muuten mukavia, mutta ne syövät sähköjohtoja lattialla.
        Pelargoniat kelpaavat myös.

• Moraalivartija
        buddy-love kirjoitti:

Jos ne olisivat tosissaan, niin lähettäisivät yksityispostia.

niihän se on ja nyt ne on tietoisia tästä yksityisposti mahdollisuudesta, että vahingossa voisitkin vastata.

• Moraalivartija kirjoitti:

niihän se on ja nyt ne on tietoisia tästä yksityisposti mahdollisuudesta, että vahingossa voisitkin vastata.

On kuitenkin todennäköistä, ettei yksityisviesteilläkään saa minua suostumaan mihinkään juttuun.
        En minä koe järkeväksi lähteä sellaisten, joista en tiedä mitään, kanssa minnekään.

• Moraalivartija
        buddy-love kirjoitti:

Kanit ovat muuten mukavia, mutta ne syövät sähköjohtoja lattialla.
        Pelargoniat kelpaavat myös.

pupulle hommattiin iso häkki(kaksi kerroksinen jota itse ei osaa käyttää) ja pentuaitaus ympärille(lasten ulottomissa ja rauhassa).
        pohjalle puutarha mattoo..
        ekasta päivästä lähtien oppi käyttämään sivuvessaa ja pentuaitaus pitää pupun tietyllä alueella ja on viel arka.
        pitäisi ostaa rastasverkko aitauksen päälle.

• Moraalivartija kirjoitti:

pupulle hommattiin iso häkki(kaksi kerroksinen jota itse ei osaa käyttää) ja pentuaitaus ympärille(lasten ulottomissa ja rauhassa).
        pohjalle puutarha mattoo..
        ekasta päivästä lähtien oppi käyttämään sivuvessaa ja pentuaitaus pitää pupun tietyllä alueella ja on viel arka.
        pitäisi ostaa rastasverkko aitauksen päälle.

Meidän kanimme oli aikanaan sisäsiisti ihan opettamatta.
        Jos oli itsekseen sisällä, niin teki asiansa vessaan sanomalehden päälle.

• Moraalinvartija
        buddy-love kirjoitti:

On kuitenkin todennäköistä, ettei yksityisviesteilläkään saa minua suostumaan mihinkään juttuun.
        En minä koe järkeväksi lähteä sellaisten, joista en tiedä mitään, kanssa minnekään.

laitat taas muurin eteen mutta näyttävästi madollisuus ilmenee vasta kun tutustuu ja koputtelee oveen.

• Moraalinvartija
        buddy-love kirjoitti:

Meidän kanimme oli aikanaan sisäsiisti ihan opettamatta.
        Jos oli itsekseen sisällä, niin teki asiansa vessaan sanomalehden päälle.

aika jännä luulin pupua hankalammaksi kun sieltä mistä haettiin kun oli ulkohäkissä sisaruksien kanssa ja pupu teki jätökset alleen johon olivat levittäneet(puput) heinän.
        (sanoi syyksi sivuvessan hankaluuden käytön)

• aIbatrossi
    • toiveeni:

Olisinpa Helsinki!

• Nyt ehdottomasti jonkinlainen jäähdyttelykäsittely tasapainonsa menettäneelle alueelle.

• Eli..
        buddy-love kirjoitti:

Nyt ehdottomasti jonkinlainen jäähdyttelykäsittely tasapainonsa menettäneelle alueelle.

kylmä suihku. Ohjelmassa seuraavana.

• Eli.. kirjoitti:

kylmä suihku. Ohjelmassa seuraavana.

Niin, mutta ei siksi että minä käskisin niin tekemään, vaan siksi että se on itsestäsi järkevää

*välttää käskyttämistä*

• joojoo-
        buddy-love kirjoitti:

Niin, mutta ei siksi että minä käskisin niin tekemään, vaan siksi että se on itsestäsi järkevää

*välttää käskyttämistä*

Käskyt vältetty sujuvasti.

• laulunsanoin

Mua kutsuu jälleen Kuusamo

• TURPPAAN

TÄNNE EI ENÄÄ MAHDU!

• aIbatrossi

Minua kaivataan täällä sarvikuonojen maassa, udmurttien
      Suomessa

Enpä taida tullakaan enääN
      =O)

• melkkein ku Turkku

Helsinki ankeuden tyyssija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2294
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1349
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      776
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe