Jeps eli avomiehen kanssa ollaan oltu neljä vuotta yhdessä. Suhde on oikein hyvä, turvallinen ja meillä on samanlaisia kiinnostuksenkohteita, mm. urheilemme ja kokkaamme yhdessä.
Olen aina ollut sellainen flirttiluonne, ja mies tietää tämän. Koskaan en ole kuitenkaan rajaa ylittänyt. Paitsi nyt. Tuli oltua baarissa parin tutun kanssa, ja jäin sitten kahden sinne yhden näistä kanssa, kun muut lähti aikaisin kotiin.
Päädyttiin sitten ihan yllättäin suutelemaan loossissa, jonka jälkeen häivyttiin sieltä yhdessä. Mentiin miehen luokse (asuu baarin vieressä), alettiin hommiin ja kumi puhkesi kesken hommien. Jatkettiin sitten ilman. Seksin jälkeen pakenin paikalta.
Menin kotiin jossa avomieheni oli vielä hereillä, mutta olin niin kovassa kännissä että sammuin samantien. Aamulla mies oli lähtenyt töihin, joten en päässyt puhumaan hänen kanssaan edellis yöstä kasvotusten. Menin ajan kuluksi keskustaan ostoksille, jossa sitten törmäsin tähän mieheen jonka kanssa petin.
Törmättiin siis sattumalta, mutta siinä oli niin paljon jengiä ympärillä ettei kauheasti voitu puhua edellis yöstä, paitsi sen verran että luvattiin olla kertomatta tästä kellekään. Mies hymyili tosi paljon ja oli ystävällinen, tilanne ei ollut lainkaan kiusallinen.
Tällä miehellä on myös puoliso, mikä tekee tästä tilanteesta vielä pahemman. Lisäksi olen menossa naimisiin reilun kuukauden päästä. Mitähän tässä pitäisi nyt tehdä? Rakastan avomiestäni, häät on maksettu ja olen hänen kanssaan onnellinen.
Tuntuu pahalta salata tämä, mutta mies tuskin antaisi tätä anteeksi. Häntä on aiempikin kihlattu pettänyt, ja mies antoi naiselle kenkää samantien. Pitäisikö minun vain unohtaa koko juttu ja pistää tavallaan häästressin piikkiin? Minulla ei ole lainkaan tunteita tätä toista miestä kohtaan.
Helvetin hankala päättää kerronko vain enkö, varsinkin kun en ole kertonut kellekään tästä, jolloin kukaan ei ole jakamassa mielipiteitä/kokemuksia. Enkä tästä aio muille edes kertoa. Harmittaa liikaa.
Petin avomiestäni humalassa
115
7542
Vastaukset
- MyyMyyri
Vaikea juttu. Jos pystyt itse elämään asian kanssa ja tiedät ettet toiste miestäsi petä, voisit varmaan itsekkäästi jättää kertomatta.
Toisaalta, jos oikeasti haluat että miehesi on elämässään onnellinen ja arvostat häntä, silloin kerrot hänelle totuuden. Tiedät, että saat kenkää, joten suhteenne loppuu sitten siihen. Maksat hinnan, siis. Jos mieheltäsi kysyttäisiin että haluaisiko hän tietää, niin kyllä haluaisi.
Onhan tässä tuokin että harrastitte suojaamatonta seksiä. Jos nyt harrastat suojaamatonta seksiä miehesi kanssa, vaarannat hänen terveytensäkin. Välitätkö hänestä oikeasti?
Oletko miettinyt että miksi oikeastaan petit? Ei humalassakaan ihan tiedottomassa tilassa ole tai päätyisi seksiin kenen tahansa kanssa. Rakastatko miestäsi lopulta kuitenkaan? Minusta tuntuu että et, ainakaan sillä tavalla miten minä rakkauden käsitän, eli niin että toisen hyvinvointi on oikesti tärkeä asia.- slut next door
Vaikeaa on joo. Uskon etten tule samaa virhettä enää tekemään, enkä todellakaan aio juoda niin paljoa kuin lauantaina, jolloin pettäminen tapahtui. Kovassa humalassa teen usein paljon asioita joita en normaalisti tee, kuten avaudun puolitutuille ja saatan aloittaa tappelun ilman järkevää syytä. Siksi olenkin hyvin harvoin humalassa.
En siis usko että pettäminen johtuisi siitä etten rakastaisi miestäni. Koska minä rakastan häntä, todella. Olen luopunut monesta asiasta hänen vuokseen, enkä ole aiemmin tehnyt hänelle mitään mikä häntä loukkaisi. En osaa oikeastaan edes sanoa miksi petin. Se vain tapahtui.
Toki mies haluaisi tietää tästä, mutta en halua häiden peruuntuvan. En halua luopua hänestä yhden virheen takia, ja tiedän ettei hän tulisi antamaan anteeksi. Se oli kuitenkin vain yksi kerta, mikä ei tule toistumaan. - Sidewalker
slut next door kirjoitti:
Vaikeaa on joo. Uskon etten tule samaa virhettä enää tekemään, enkä todellakaan aio juoda niin paljoa kuin lauantaina, jolloin pettäminen tapahtui. Kovassa humalassa teen usein paljon asioita joita en normaalisti tee, kuten avaudun puolitutuille ja saatan aloittaa tappelun ilman järkevää syytä. Siksi olenkin hyvin harvoin humalassa.
En siis usko että pettäminen johtuisi siitä etten rakastaisi miestäni. Koska minä rakastan häntä, todella. Olen luopunut monesta asiasta hänen vuokseen, enkä ole aiemmin tehnyt hänelle mitään mikä häntä loukkaisi. En osaa oikeastaan edes sanoa miksi petin. Se vain tapahtui.
Toki mies haluaisi tietää tästä, mutta en halua häiden peruuntuvan. En halua luopua hänestä yhden virheen takia, ja tiedän ettei hän tulisi antamaan anteeksi. Se oli kuitenkin vain yksi kerta, mikä ei tule toistumaan.Sanot että rakastat. Mitä se rakkaus sulle tarkoittaa? Jos miehesi kerran haluaisi erota tämän asian takia, näin ollen pimität häneltä hyvin ratkaisevaa tietoa hänen omasta elämästään. Jos toimit näin, et todellakaan miestä rakasta tai arvosta, haluat vain ettei oma elämäsi kärsisi. Rakastat itseäsi ja elämääsi, et miestäsi.
Jos sinua ei tosiaankaan haittaa se, että lähdet liittoon ilman aitoa ja rehellistä läsnäoloa, niin anna palaa vaan. Säälittää miehesi. - slut next door
Sidewalker kirjoitti:
Sanot että rakastat. Mitä se rakkaus sulle tarkoittaa? Jos miehesi kerran haluaisi erota tämän asian takia, näin ollen pimität häneltä hyvin ratkaisevaa tietoa hänen omasta elämästään. Jos toimit näin, et todellakaan miestä rakasta tai arvosta, haluat vain ettei oma elämäsi kärsisi. Rakastat itseäsi ja elämääsi, et miestäsi.
Jos sinua ei tosiaankaan haittaa se, että lähdet liittoon ilman aitoa ja rehellistä läsnäoloa, niin anna palaa vaan. Säälittää miehesi.Eli rakastuneet ihmiset eivät tee virheita? Haha, oletko idiootti? Kyllä minä häntä rakastan, vaikka kuinka koitat kieltää asian. Humalassa karkaa mopo käsistä, eikä sillä ole mitään tekemistä avomieheni kanssa. Jos olisin esim. selvinpäin tai muuten tarkoituksellisesti pettänyt, kyllä minä sitten kertoisin, koska silloin voisin olla varma etten rakasta.
- Sidewalker
Eli rakastuneet ihmiset eivät tee virheita? Haha, oletko idiootti? Kyllä minä häntä rakastan, vaikka kuinka koitat kieltää asian. Humalassa karkaa mopo käsistä, eikä sillä ole mitään tekemistä avomieheni kanssa. Jos olisin esim. selvinpäin tai muuten tarkoituksellisesti pettänyt, kyllä minä sitten kertoisin, koska silloin voisin olla varma etten rakasta.
Hölmö, ei pointti ole siinä että petitkö vai et, vaan siinä, että et kerro hänelle totuutta, vaikka tiedät että se muuttaisi hänen elämänsä suunnan. Ei arvostusta, ei rakkautta. Mutta hoe sinä vaan rakastavasi, jos sillä saat rauhan itsellesi.
- slut next door
Sidewalker kirjoitti:
Hölmö, ei pointti ole siinä että petitkö vai et, vaan siinä, että et kerro hänelle totuutta, vaikka tiedät että se muuttaisi hänen elämänsä suunnan. Ei arvostusta, ei rakkautta. Mutta hoe sinä vaan rakastavasi, jos sillä saat rauhan itsellesi.
En minä mitään rauhaa tässä yritä saada, koska omatunto ei kolkuta. Tiedän olevani itsekäs, mutta en tunteeton. Rakastan avomiestäni virheestäni huolimatta, enkä myöntäisi mitään vaikka mies epäilisi pettämistä, sillä haluan pitää hänet itselläni.
Jos en rakastaisi, olisin laittanut miehen jo vaihtoon. Ei olisi ensimmäinen kerta kun jättäisin kumppanini, eikä se ole yhtään vaikeaa jos tunteita ei enää ole. Joten lakkaa jo jankuttamasta. Et sinä muutaman viestin perusteella voi sanoa olenko rakastunut vai en. - slut next door
En minä mitään rauhaa tässä yritä saada, koska omatunto ei kolkuta. Tiedän olevani itsekäs, mutta en tunteeton. Rakastan avomiestäni virheestäni huolimatta, enkä myöntäisi mitään vaikka mies epäilisi pettämistä, sillä haluan pitää hänet itselläni.
Jos en rakastaisi, olisin laittanut miehen jo vaihtoon. Ei olisi ensimmäinen kerta kun jättäisin kumppanini, eikä se ole yhtään vaikeaa jos tunteita ei enää ole. Joten lakkaa jo jankuttamasta. Et sinä muutaman viestin perusteella voi sanoa olenko rakastunut vai en.Oho, unohtu tuosta muutama sana välistä. Siis omatunto ei kolkuta niin pahasti että minun olisi pakko kertoa, ja pystyn luultavasti elämään tämän asian kanssa.
- luntti
Toki mies haluaisi tietää tästä, mutta en halua häiden peruuntuvan. En halua luopua hänestä yhden virheen takia, ja tiedän ettei hän tulisi antamaan anteeksi. Se oli kuitenkin vain yksi kerta, mikä ei tule toistumaan.H..ro!! Kerro heti
- fix yourself
Toki mies haluaisi tietää tästä, mutta en halua häiden peruuntuvan. En halua luopua hänestä yhden virheen takia, ja tiedän ettei hän tulisi antamaan anteeksi. Se oli kuitenkin vain yksi kerta, mikä ei tule toistumaan.Sulla on ongelmia pääkoppas sisällä. Tappelu ilman järkevää syytä, avautumisia, teen usein paljon asioita humalassa... alitajuiset tukahdetut tunteet/ajatukset tulevat jurrissa läpi, näytetyt normaalia voimakkaampana. Alkoholi poistaa estot ja voimistaa tunteita. Viinissä on totuus sanoi muinaset foinikialaiset tai jotkut.
Itse kovassa humalassa en tehnyt muuta kuin hoin kuinka paljon vaimoani rakastan, selitin kuinka ihanaa elämä on ja pussailin kaikkia miehiä ja naisia (toverillisesti otsaan) tuttuja ja tuntemattoamia... mutta koska vaimoni olikin samanlainen kuin sinä, olen eronnut.
Sittemmin kännissä avauduin puolituntemattomille, aloitin riitoa tyhjästä, panin kaikkea mikä liikkui... kunnes käsittelin asiat ja nyt olen taas melko normaali. Elämä ei ole enää ihanaa, mutta kelvollista.
Ole rehellinen itsellesi.
- Määpää
Niimpä siitä se alkoi pettämisen kierre, et edes naimisiin kerinnyt. Jos tosirakkaus kyseessä niin tuskin edes humalassa harkitsee vierasta. Kerro ja ota vastaan mitä eteesi tulee, muuten asia kalvaa tai tulee toista kutta tietoon, mieti.
- slut next door
En minä mitään ole harkinnut, se vaan tapahtui. Koskaan en ole ajatellut pettäväni, enkä todellakaan ymmärrä kuinka pystyin tekemään niin avomiehelleni. Enkä minä haluaisi kertoa, mieshän loukkaantuisi kauheasti..
- äläs valehtele
En minä mitään ole harkinnut, se vaan tapahtui. Koskaan en ole ajatellut pettäväni, enkä todellakaan ymmärrä kuinka pystyin tekemään niin avomiehelleni. Enkä minä haluaisi kertoa, mieshän loukkaantuisi kauheasti..
Sä valehtelet. Ainakin itsellesi. Ei asioita noin vaan tapahdu. Paitis onnettomuus ja kuolema. Kännissä ei tee mitään mistä ei selvinpäin haaveilisi. Alkoholi poistaa estot ja sä teet juuri niin kuin haluat seurauksia miettimättä. Myönnä pois. Sen piikkiin et voi pistää mitään. Ei sua väkisin pantu, eihän?
- slut next door
äläs valehtele kirjoitti:
Sä valehtelet. Ainakin itsellesi. Ei asioita noin vaan tapahdu. Paitis onnettomuus ja kuolema. Kännissä ei tee mitään mistä ei selvinpäin haaveilisi. Alkoholi poistaa estot ja sä teet juuri niin kuin haluat seurauksia miettimättä. Myönnä pois. Sen piikkiin et voi pistää mitään. Ei sua väkisin pantu, eihän?
Kyllä kännissä voi ihan hyvin tehdä asioita, joita ei ole haaveillut tekevänsä. Todella tyhmä väite sinulta, jotkut ihmiset muuttuvat täysin humalassa. Et ehkä sinä, mutta jotkut kyllä. Joten viepä nuo "totuutesi" muualle kuin tähän keskusteluun, urpo.
- äläs valehtele
Kyllä kännissä voi ihan hyvin tehdä asioita, joita ei ole haaveillut tekevänsä. Todella tyhmä väite sinulta, jotkut ihmiset muuttuvat täysin humalassa. Et ehkä sinä, mutta jotkut kyllä. Joten viepä nuo "totuutesi" muualle kuin tähän keskusteluun, urpo.
No kuule ooppa sitten juomatta, jos et hallitse käytöstäsi kännissä. Mä veikkaan, että sä muutut omaksi itseksesi kun olet juovuksissa. Pettäväksi ja riiteleväksi ääliöksi. Kun et selvinpäin uskalla olla oma itsesi.
- slut next door
äläs valehtele kirjoitti:
No kuule ooppa sitten juomatta, jos et hallitse käytöstäsi kännissä. Mä veikkaan, että sä muutut omaksi itseksesi kun olet juovuksissa. Pettäväksi ja riiteleväksi ääliöksi. Kun et selvinpäin uskalla olla oma itsesi.
Juon todella harvoin, joten alkoholi nousee helposti päähän jolloin joskus tulee käyttäydyttyä erilailla kuin normaalisti. Enkä minä ole luonteeltani pettäjä. Olen ollut monesti parisuhteessa, eikä tällaista ole tapahtunut aiemmin.
- Selityksen makua
Juon todella harvoin, joten alkoholi nousee helposti päähän jolloin joskus tulee käyttäydyttyä erilailla kuin normaalisti. Enkä minä ole luonteeltani pettäjä. Olen ollut monesti parisuhteessa, eikä tällaista ole tapahtunut aiemmin.
Älä viitsi selitellä. humalassa pettäminen on yhtä tuomittavaa kuin jos olisit selvinpäin pettänyt. Ei tässä selitykset auta. Itse en katselisi sekuntiakaan tuollaista ihmistä.
Kun ei kerran alkoholi sinulle sovi olisit ajatellut etukäteen mitä voi tapahtua humaltuneessa tilassa.
Humala ei selitä mitään.
- joo jaa ja ei
Vaikka mitä itse päättäisit, tilanne ei ole enää yksin sun käsissä. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuo vieras tuttu mies ottaa yhteyttä kohtapuoliin, ja sotku on valmis alkamaan.
Mitään ohjetta ei tuollaiseen oikein voi antaa, muuta kuin kehotuksen pitää elämänhallinta yksin omissa käsissä, eli ottaa opiksi virheistään. Sen ainakin olet velkaa itsellesi, ettet enää usko valheiden verkon tuovan mitään hyvää ja kestävää tullessaan.- slut next door
Tuskinpa ottaa, miehellä on oma puoliso eikä hän edes tiedä kuka avomieheni on. Eihän kukaan ole niin tyhmä että menisi kertomaan tuollaisen asian?
- joo jaa ja ei
Tuskinpa ottaa, miehellä on oma puoliso eikä hän edes tiedä kuka avomieheni on. Eihän kukaan ole niin tyhmä että menisi kertomaan tuollaisen asian?
Luotat siis edelleen pelon ja valheen tehoon? Et ilmeisesti tunne tyypillisen miehen ajatusmaailmaa siltä osin. Voisin melkeen lyödä vetoa, et mies ottaa ensimmäisen tilaisuuden tullen uudelleen yhteyttä nimenomaan sinuun. Hänkin näet toimii samoin ajatuksin.
- slut next door
joo jaa ja ei kirjoitti:
Luotat siis edelleen pelon ja valheen tehoon? Et ilmeisesti tunne tyypillisen miehen ajatusmaailmaa siltä osin. Voisin melkeen lyödä vetoa, et mies ottaa ensimmäisen tilaisuuden tullen uudelleen yhteyttä nimenomaan sinuun. Hänkin näet toimii samoin ajatuksin.
Mutta miksi helvetissä hän ottaisi yhteyttä? En ymmärrä. Sillähän on puoliso.
- joo jaa ja ei
Mutta miksi helvetissä hän ottaisi yhteyttä? En ymmärrä. Sillähän on puoliso.
Koska hänen ajatuksenjuoksussaan olet nyt ns.helppo ja "turvallinen tapaus". Turvallinen samasta syystä kuin itsekin järkeilet hänestä. Vaikenet koska pelkäät puhua.
Hyötynäkökohdasta katsoen hänen on hölmöä tuhlata energiaansa hakemalla vierasta yhtään kauempaa kuin on tarpeen. Olet pelkän puhelinsoiton päässä, ja nyt teillä on yhteinen"salaisuus" joka sitoo teidät ja vaikenemisenne yhteen. Näin helppoa on päätyä ansaan. Kaikki hienot periaatteet menee siinä mukana, jäi vain ihmettelevä ja ärtyisä mieli.
Mutta ei vielä ole myöhäistä, sillä sehän oli vain yksi erehdys. Nyt vasta alkaa aika kun valitset mihin suuntaan lähdet. - slut next door
joo jaa ja ei kirjoitti:
Koska hänen ajatuksenjuoksussaan olet nyt ns.helppo ja "turvallinen tapaus". Turvallinen samasta syystä kuin itsekin järkeilet hänestä. Vaikenet koska pelkäät puhua.
Hyötynäkökohdasta katsoen hänen on hölmöä tuhlata energiaansa hakemalla vierasta yhtään kauempaa kuin on tarpeen. Olet pelkän puhelinsoiton päässä, ja nyt teillä on yhteinen"salaisuus" joka sitoo teidät ja vaikenemisenne yhteen. Näin helppoa on päätyä ansaan. Kaikki hienot periaatteet menee siinä mukana, jäi vain ihmettelevä ja ärtyisä mieli.
Mutta ei vielä ole myöhäistä, sillä sehän oli vain yksi erehdys. Nyt vasta alkaa aika kun valitset mihin suuntaan lähdet.Emme ole vaihtaneet numeroita.
Enkä usko että hänkään haluaa jatkossa pettää kumppaniaan, enkä ole ainakaan tietoinen siitä että hän olisi aiemmin pettänyt. En sitten tiedä, toivottavasti en tule törmäämään häneen jatkossa. - 12+6
Emme ole vaihtaneet numeroita.
Enkä usko että hänkään haluaa jatkossa pettää kumppaniaan, enkä ole ainakaan tietoinen siitä että hän olisi aiemmin pettänyt. En sitten tiedä, toivottavasti en tule törmäämään häneen jatkossa.Tule nyt jo maan pinnalle sieltä pilvilinnasta. VALEHTELEVA ja pettävä ihminen olet, on aika katsoa peiliin. Nyt ei auta enää selittää ettet ennen ole ollut kevytkenkäinen koska NYT on tilanne muuttunut.
Itsekkyys on toinen asia jonka laittaisin listaasi. - iinesska
12+6 kirjoitti:
Tule nyt jo maan pinnalle sieltä pilvilinnasta. VALEHTELEVA ja pettävä ihminen olet, on aika katsoa peiliin. Nyt ei auta enää selittää ettet ennen ole ollut kevytkenkäinen koska NYT on tilanne muuttunut.
Itsekkyys on toinen asia jonka laittaisin listaasi.Mitä väliä, jos kännissä tekee pienen koukkauksen. Eihän se ole keneltäkään pois. Jatkat elämääsi normaalisti, etkä ajattele moista tapausta. Kerran täällä ollaan ja tuntuihan se kuitenkin hyvältä, mikä on pääasia, siis vaikka hetken hyvä olo.
Leuka pystyyn ja eteenpäin!
- la verdad
Just hiljattain kyseltiin jossain ketjussa suurimpia turn-offeja naisessa. Kirjotin siihen että huorahtava käytös kännissä (sekä selvänä). Tohon se lopulta johtaa.
- slut next door
Niinhän se näköjään johtaa :(
- 9+17
Älä nyt mene kertomaan miehellesi mitään. Se loukkaa ja aiheuttaa miehellesi aivan turhaa tuskaa suhteessa siihen jos jätät kertomatta. Unohda koko juttu, kaikki ihmiset erehtyy, toiset humalassa toiset ihan selvinpäin, joten ole itsellesi armollinen, ota opiksesi ja anna itsellesi anteeksi. Joskus flirtti vähän karkaa käsistä. Yritä kehittää sitä puolta itseltäsi. Jos tiedät, että miehesi heittäisi sinut joka tapauksessa pihalle, jos sais tietää, niin eikö olisi reilumpaa vaikka erota ja perua häät, kun alkaa tollasta typerää juttua kertomaan, joka kenties vaikuttaa mieheesi koko loppuelämän. Minun mielestä kertominen olisi todella itsekästä tässä tapauksessa.
- Pellopelokas
Luulenpa että kyseinen mies haluaisi tietää asian, onhan jättänyt entisenkin kihlatun saman asian takia. Pettäjä osoittaisi edes jotain arvostusta petettyä kohtaan, jos kertoisi totuuden ja ottaisi vastuun. Ehkäpä voisi kertahairahduksen saada anteeksikin, eihän sitä tiedä.
- slut next door
Pellopelokas kirjoitti:
Luulenpa että kyseinen mies haluaisi tietää asian, onhan jättänyt entisenkin kihlatun saman asian takia. Pettäjä osoittaisi edes jotain arvostusta petettyä kohtaan, jos kertoisi totuuden ja ottaisi vastuun. Ehkäpä voisi kertahairahduksen saada anteeksikin, eihän sitä tiedä.
Juu, ihan varmasti haluaa tietää! Älä naurata. Sehän loukkaisi miestä kauheasti, enkä halua satuttaa häntä ikinä. Tein yhden virheen, ei miehen siitä tarvitse kärsiä.
Ja anteeksi en todellakaan saisi, edellinen kihlattu petti niin että hän suuteli baarissa toista, minä tein vielä pahemmin ja harrastin seksiä. Avomieheni tulisi olemaan niin hajalla jos myöntäisin asian. Hänellä kesti kauan luottaa taas naisiin, ja nyt minä idiootti menin pettämään... - 19+8
Juu, ihan varmasti haluaa tietää! Älä naurata. Sehän loukkaisi miestä kauheasti, enkä halua satuttaa häntä ikinä. Tein yhden virheen, ei miehen siitä tarvitse kärsiä.
Ja anteeksi en todellakaan saisi, edellinen kihlattu petti niin että hän suuteli baarissa toista, minä tein vielä pahemmin ja harrastin seksiä. Avomieheni tulisi olemaan niin hajalla jos myöntäisin asian. Hänellä kesti kauan luottaa taas naisiin, ja nyt minä idiootti menin pettämään...Toivottavasti olet yhtä suvaitsevainen miestäsi kohtaan kun hän tulevaisuudessa pettää sut. Trust me.
Sitä saa mitä tilaa.
- nainen5
Älä kerro. Ainakin jos hän tuntuu oikealta ja aiot olla hänen kanssaan. Vain jos miehesi ei kiinnosta pitkällä tähtäimellä, on syytä ehkä jutella. Silloinhan sitä pettäisi taas uudelleen pian?
- slut next door
Ehdottomasti haluan olla hänen kanssaan. Hän on kaikin puolin hyvä mies, ja täydellinen minulle. Enkä todellakaan aio pettää uudestaan, siitä olen varma.
- 1-1
Et tietenkään kerro!
- Ota aikalisä
Peruuta häät, tai siirrä niitä. Et ole kypsä vakavaan ihmissuhteeseen vielä. On suuri loukkaus miehellesi mennä naimisiin hänen kanssaan, tekosi jälkeen. Kukaan kypsä aikuinen ei loukkaa omaa tulevaa puolisoaan noin, ei edes hänen tietämättään. Jos menet naimisiin nyt, ja salat tekosi, todnäk toistat virheesi taas joskus. Älä lähde sille tielle, pettäjän tielle. Häiden peruutus on kova juttu, mutta ei niin kova kuin on perustaa perhe epärehellisyyden varaan.
- slut next door
En todellakaan aio peruuttaa häitä. Haluan avomieheni kanssa naimisiin, ja sen lisäksi häihin on mennyt niin paljon rahaa, että se olisi harmi heittää sellaisia summia hukkaan.
Enkä aio pettää häntä uudestaan, se on varma. En halua loukata häntä, ja tiedän olevani kypsä avioelämään. Vahinkoja sattuu, eikö niin? Minun täytyy vain pystyä elämään asian kanssa, ei tässä muu auta. - no huhhuh
En todellakaan aio peruuttaa häitä. Haluan avomieheni kanssa naimisiin, ja sen lisäksi häihin on mennyt niin paljon rahaa, että se olisi harmi heittää sellaisia summia hukkaan.
Enkä aio pettää häntä uudestaan, se on varma. En halua loukata häntä, ja tiedän olevani kypsä avioelämään. Vahinkoja sattuu, eikö niin? Minun täytyy vain pystyä elämään asian kanssa, ei tässä muu auta.Kukaan ei petä vahingossa. Auton alle jäädään, se sattuu vahingossa. Miehen alle jäädään ihan omasta halusta. Paitsi kai sä kohta käännät jutun niin, ettet olisi halunnut vaan mies otti sut lähes väkisin.
Jos sä oikeasti rakastat miestäsi, niin eikö hän sun mielestä ansaitse vaimon, johon voi luottaa? Eikö hyvä mies ansaitse häntä kunnioittavaa ja arvostavaa naista? Sä et ole sellainen. - slut next door
no huhhuh kirjoitti:
Kukaan ei petä vahingossa. Auton alle jäädään, se sattuu vahingossa. Miehen alle jäädään ihan omasta halusta. Paitsi kai sä kohta käännät jutun niin, ettet olisi halunnut vaan mies otti sut lähes väkisin.
Jos sä oikeasti rakastat miestäsi, niin eikö hän sun mielestä ansaitse vaimon, johon voi luottaa? Eikö hyvä mies ansaitse häntä kunnioittavaa ja arvostavaa naista? Sä et ole sellainen.Kyllä minuun voi luottaa, yhdestä virheestä huolimatta. Olen aina ollut hyvä tyttöystävä, eikä pettäminen tehnyt minusta yllättäin huonoa ihmistä. Ja olen edelleen sitä mieltä, että se tapahtui vahingossa. Selvinpäin en tällaista olisi ikimaailmassa tehnyt, enkä aio tehdä sitä jatkossa.
- Mitäs sitten jos...
Niin, VAHINKOJAHAN sattuu...
alettiin hommiin ja kumi puhkesi kesken hommien. Jatkettiin sitten ilman.- slut next door
Siis kumi oli ollut puhjeneena luultavasti jo pidemmän aikaa, joten vahinko oli jo ehtinyt tapahtua. Ja lisäksi humalassa ei ajattele asioita selkeästi. Selvinpäin tällaista ei olisi koskaan tapahtunut, siis koko pettämistä ylipäätään.
- Luuzka
Siis kumi oli ollut puhjeneena luultavasti jo pidemmän aikaa, joten vahinko oli jo ehtinyt tapahtua. Ja lisäksi humalassa ei ajattele asioita selkeästi. Selvinpäin tällaista ei olisi koskaan tapahtunut, siis koko pettämistä ylipäätään.
Humalassa petät uudestaan. Lopulta petät myös selvinpäin. Olet luuska jonka kanssa kenenkään ei pitäisi seurustella, korkeintaan tyhjentää pussinsa.
- onnellinenmies
Se salaisuus kulkee varjona mukanasi aina, aina juuri silloin,kun kaikki tuntuu olevan hyvin. Se on kuluttava taakka kantaa. Liian raskas. Ehkä kannattais olla rehellinen,säälin sinua.
- slut next door
Ehkä kulkee, ehkä ei. Mutta elämä jatkuu ja asiat tuppaa aina järjestymään. Minulla on aina ollut kyky unohtaa ikävät asiat ja katsoa tulevaisuuteen, eikä murehtia tapahtumia, joita ei voi enää muuttaa.
- ththbty
Se on totta. Ikävä tilanne kaikinpuolin.
- !!!
Et todellakaan kerro! Kestät sen nyt vain itse etkä sekoita miehesi elämää yhden virheen takia. Haluaisitko itse tietää vastaavassa tilanteessa?
- slut next door
En minä kerro, ainakaan näillä näkymin.
Enkä haluaisi tietää. Ja vaikka saisin tietää, niin voisin antaa anteeksi, jos mies todella katuisi sitä. Ihmiset tekevät virheitä, ja niiden kautta opitaan. Olen sen verran ymmärtäväinen ihminen, mutta valitettavasti kovin moni ei sellainen ole.
- onnellinenmies
Mun vaimo petti eikä tietenkää kertonut,mutta jotenki sen vaistosin. se salaisuus kyllä näkyi päälle. Annoin asian olla. Aikanaan hän sitten soitti mulle töihin ja kertoi eroavansa. Oli kaiken jo järjestellyt. Ei siinä dramatiikkaa ollut,lapset jäi mulle. muutaman vuoden päästä hän halus palata, en häntä enää kaivannut. Alamäkeen hällä jo elämä meni. Pettänyt hän oli jo ennen minuakin ja aina humalassa,selvänä sitten itekki ihmetteli ja vannoi ettei enää. Mutta kalja maistui aina vain enemmän,meno jatkui.
- onnellinenmies
Niin , ei hänkään sitä pahuuttaan tehnyt.
- slut next door
onnellinenmies kirjoitti:
Niin , ei hänkään sitä pahuuttaan tehnyt.
Ikävä kuulla että vaimosi on ollut petollinen, jos tuollainen on kerta jatkunut jopa vuosia. Minä en ole pettänyt aiempia poikaystäviäni, tämä oli ensimmäinen ja myös viimeinen kerta.
- onnellinenmies
Ymmärrän hankalan tilanteesi,eikä oo ollenkaa tarkotus pahentaa asiaasi. mulla olis toisenlainenki tarina omalta kohaltani,jossa olin toisenlaisessa roolissa. Kun jaksais kirjottaa ja joku jaksais lukea. Siinä on pääosassa nuori virheetön nainen ja .minä ja kuinka asiat voi mennä sotkuun. Eikä järjenhäivää kellään
- karpulekovzski
Liian pitkä viesti.
Ilmeisesti avokkisi ei tiedä asiasta. Älä kerro. Jatka paneskelua muitten naisten/miesten kanssa.- slut next door
Naurettavaa kirjoittaa oma mielipide keskusteluun, jota ei edes jaksa loppuun asti lukea. Uskomatonta että edes jaksoit tuon kirjoittaa. Jatkossa en tarvitse tällaisia kommentteja, kiitos!
- Uteliaisuuttani vaan
Mitä jos tulit siitä vahingosta raskaaksi? Aiotko sitten valehdella miehellesi että hän on lapsen isä?
- slut next door
Mies ei tullut sisään ja minulla on ehkäisy käytössä. Mutta jos olen kuitenkin raskautunut, niin siinä vaiheessa teen raskauden keskeytyksen. Emme halua avomieheni kanssa lapsia, ainakaan lähivuosina, joten mieheni ei edes ihmettelisi jos tekisin keskeytyksen.
- jeesusko tulee?
Mies ei tullut sisään ja minulla on ehkäisy käytössä. Mutta jos olen kuitenkin raskautunut, niin siinä vaiheessa teen raskauden keskeytyksen. Emme halua avomieheni kanssa lapsia, ainakaan lähivuosina, joten mieheni ei edes ihmettelisi jos tekisin keskeytyksen.
Mitä se sun uskontosi siihen sanoo, jos abortin teet? Ja onko se johon uskot niin suvaitsevainen, että antaa anteeksi pettämisen, pikku vahingon?
- onnellinenmies
Ei se liitto tule kauaa kestämään ,kertoi eli ei. Jos noin herkästi tuohtuu tuntemattomillekin.
- slut next door
Kyllä tulee kestämään. Uskontoni takia avioero ei tule kuulonkaan. Naimisiin kun mennään, niin tarkoitus on olla yhdessä loppuelämän ajan, vastoinkäymisistä huolimatta.
- pyhä
Kyllä tulee kestämään. Uskontoni takia avioero ei tule kuulonkaan. Naimisiin kun mennään, niin tarkoitus on olla yhdessä loppuelämän ajan, vastoinkäymisistä huolimatta.
On sulla erikoinen uskonta, saa ryypätä aivot pihalle, naida vieraiden kanssa, mutta avioliitto se se kaiken onnen alku ja juuri.
- slut next door
pyhä kirjoitti:
On sulla erikoinen uskonta, saa ryypätä aivot pihalle, naida vieraiden kanssa, mutta avioliitto se se kaiken onnen alku ja juuri.
Uskonasioista en aio keskustella tämän enempää. Senkus ihmettelet vaan.
- kuvottavaa
Uskonasioista en aio keskustella tämän enempää. Senkus ihmettelet vaan.
Itse toit uskontosi esille ja yrität esittää pyhää. Muka vahinkoja? HAH! Olet kyllä niin tyhmä ihminen ja vielä uskot omiin selityksiisi. Muista sitten olla tuomitsematta muita ihmisiä loppuelämäsi, itse tahrasit itsesi. Tuosta tahrasta et ikinä pääse eroon vaikka kuinka yriittäsit elää "siivosti". Horo mikä horo.
- Jäätköhä alttarille?
Ei tulekkaan! Voitko edes olla varma ettei se käry käy sen naimakaverin suunnalta tai sen vaimon? Et voi itse hallita koko tilannetta vaikka nyt niin kuvitteletkin.
- Pitäisikö minun vain unohtaa koko juttu ja pistää tavallaan häästressin piikkiin?-
On niin tyhmä kysymys ettei viitsi edes vastata, älä ny suutu!- slut next door
Ei ole tyhmä kysymys, mutta ei tarvitse vastata jos ei halua.
En usko että mies haluaisi missään vaiheessa tuoda asiaa julki, sillä hänellä tuntuu olevan järki sen verran päässä. Itse en menisi koskaan kertomaan puolituntemattomalle maanneeni hänen puolisonsa kanssa, joten en usko että tämä mieskään niin tekisi.
Ja vielä epätodennäköisemmin hän kertoisi puolisolleen, joten kiinnijäämisen riski on todella pieni. Ja jos joku kuitenkin paljastaisi avomiehelleni asian, en myöntäisi mitään. Mieheni uskoisi silloin tietysti minua, eikä muita.
- Just this door!
"Slut next door", olet jotenkin outo tapaus. Kerrot, että olet ymmärtäväinen, mutta kuitenkaan et hyväksy kenenkään muun mielipidettä kuin omasi. Olet ihmeen ärtynyt? Kirjoittelet joka kommenttiin vastauksen jne. jotain outoa sinussa on. Kysyt, ja itse vastaat ja muiden vastauksiin suhtaudut ylimielisesti. Miksi ylipäätänsä kirjoitat tänne? Provo? Tottakai tänne saa kuka tahansa kirjoittaa mielipiteitään ja kokemuksistaan, mutta ei tämä palsta kuitenkaan mikään jäte astia ole, johon voi käydä oksentamassa pahaaoloaan ja tökkästä jokaista vastaantulevaa.
Ihan selvästi olet epätasapainossa itsesi kanssa, ärtynyt sydän juuriaan myöten, stressaantunut ja onneton. Sano mitä sanot, mä sanoin jo! Onnellinen mies on oikeasti, ihan sama menetkö naimisiin vai et, et tule onnistumaan. Vastaan sinulle samoilla pelisäännöillä, joilla sinä itse pelaat, joten turha kitistä, kuka tässä kirjoittaa kenelle ja miten. Samaa peliä on vaikea pelata kaksilla säännöillä;)
Hyvä matkaa sulle, säälittää sinun miehesi (oikeasti). Ikinä kenenkään ukon ei pitäisi sotkeutua tommoseen akkaan. Tästä syystä juuri mielenterveystoimistoissa kuhina käy- slut next door
Tietenkin olen ärtynyt, mutta se ei suinkaan johdu muiden mielipiteistä, vaan siitä että olen mennyt tekemään avomiestäni kohtaan väärin. Kenen tahansa tunteet ja ajatukset olisivat tällaisessa tilanteessa sekaisin, eikä asiaan todellakaan auta tuntemattomien moralisointi.
En aio kertoa tästä kellekään läheiselleni, vaan haluan avautua keskustelupalstalle jotta saisin edes jotenkuten ajatuksia kasaan. Tarkoitus ei ole väitellä, mutta toki aion puolustautua hyökkäyksiltä.
Tätä keskustelua ei tarvitse lukea eikä kommentoida, jos ärsyttää noin paljon. Toki on kiva saada vastauksia ulkopuolisilta, mutta onhan se aika harmi että ihmiset voivat saada minusta hieman väärän käsityksen muutamien viestien perusteella.
En ole paha ihminen, mutta virheitä toki teen. Ja liittomme tulee onnistumaan, koska osaan antaa itselleni virheet anteeksi. Jokaisen pitäisi tajuta että olemme kaikki vain ihmisiä, jotka tekevät virheitä, jolloin pystyy myös asettumaan toisen asemaan. Sinäkään et ole täydellinen, kukaan meistä ei ole. Joten onko sinulla varaa moralisoida minua? Enpä usko. - mies45v..........
Tietenkin olen ärtynyt, mutta se ei suinkaan johdu muiden mielipiteistä, vaan siitä että olen mennyt tekemään avomiestäni kohtaan väärin. Kenen tahansa tunteet ja ajatukset olisivat tällaisessa tilanteessa sekaisin, eikä asiaan todellakaan auta tuntemattomien moralisointi.
En aio kertoa tästä kellekään läheiselleni, vaan haluan avautua keskustelupalstalle jotta saisin edes jotenkuten ajatuksia kasaan. Tarkoitus ei ole väitellä, mutta toki aion puolustautua hyökkäyksiltä.
Tätä keskustelua ei tarvitse lukea eikä kommentoida, jos ärsyttää noin paljon. Toki on kiva saada vastauksia ulkopuolisilta, mutta onhan se aika harmi että ihmiset voivat saada minusta hieman väärän käsityksen muutamien viestien perusteella.
En ole paha ihminen, mutta virheitä toki teen. Ja liittomme tulee onnistumaan, koska osaan antaa itselleni virheet anteeksi. Jokaisen pitäisi tajuta että olemme kaikki vain ihmisiä, jotka tekevät virheitä, jolloin pystyy myös asettumaan toisen asemaan. Sinäkään et ole täydellinen, kukaan meistä ei ole. Joten onko sinulla varaa moralisoida minua? Enpä usko.Ap vaikuttaa mielestäni aika nuorelta ja epäkypsältä. Itse en edes ymmärrä naisia jotka juovat itsensä julkisilla paikoilla itsensä humalaan, ei kovin aikuista käytöstä.
älä missään nimessä kerro miehellesi. Yritä kasvaa ihmisenä. Tuollainen flirttailu on ällöä ja vaimolle epäsopivaa. Myöskin alkoholin käyttösi on holtitonta. - slut next door
mies45v.......... kirjoitti:
Ap vaikuttaa mielestäni aika nuorelta ja epäkypsältä. Itse en edes ymmärrä naisia jotka juovat itsensä julkisilla paikoilla itsensä humalaan, ei kovin aikuista käytöstä.
älä missään nimessä kerro miehellesi. Yritä kasvaa ihmisenä. Tuollainen flirttailu on ällöä ja vaimolle epäsopivaa. Myöskin alkoholin käyttösi on holtitonta.Tietenkin minä vaikutan nuorelta, sillä olen todella nuori. En viitsi tarkkaa ikää laittaa, koska sillä iällä ei oikeastaan ole väliä tässä asiassa. Olen itsekin hyvin hämilläni siitä että olin niin humalassa, sillä en edes pidä alkoholista. Mutta erikoisiltoina tulee joskus otettua, eli noin neljä kertaa vuodessa.
Miehelleni en aio kertoa, sillä uskon sen loukkaavan häntä enemmän kuin se, että salaan tämän asian. Minun ongelmanihan tämä on, mies ei ole tehnyt mitään väärää. Flirttailu ei haittaa avomiestäni ollenkaan, hän on hyvin tietoinen asiasta. Jokaisessa suhteessa on omat sääntönsä, jonka minä menin valitettavasti rikkomaan. - kljjjjjjjjjjjjjsdfa
Tietenkin minä vaikutan nuorelta, sillä olen todella nuori. En viitsi tarkkaa ikää laittaa, koska sillä iällä ei oikeastaan ole väliä tässä asiassa. Olen itsekin hyvin hämilläni siitä että olin niin humalassa, sillä en edes pidä alkoholista. Mutta erikoisiltoina tulee joskus otettua, eli noin neljä kertaa vuodessa.
Miehelleni en aio kertoa, sillä uskon sen loukkaavan häntä enemmän kuin se, että salaan tämän asian. Minun ongelmanihan tämä on, mies ei ole tehnyt mitään väärää. Flirttailu ei haittaa avomiestäni ollenkaan, hän on hyvin tietoinen asiasta. Jokaisessa suhteessa on omat sääntönsä, jonka minä menin valitettavasti rikkomaan.Peruskeissi: olin nuori ja kokematon;) ja vielä humalassa. Vaikka olisi 40 v. ja eipä edes humalassa, mutta selityksensä kullakin
- slut next door
kljjjjjjjjjjjjjsdfa kirjoitti:
Peruskeissi: olin nuori ja kokematon;) ja vielä humalassa. Vaikka olisi 40 v. ja eipä edes humalassa, mutta selityksensä kullakin
Tuota kokematonta en allekirjoita, mutta humalassa olin ja nuori olen.
- live and learn
Tuota kokematonta en allekirjoita, mutta humalassa olin ja nuori olen.
Se ei selitä asiaa. Jos katsot olevasi kypsä avioliittoon et menisi tekemään noin tyhmästi. Olet epäluotettava ihminen. Säälin sinua. Toivon että miehesi saa tietää, olet ylimielinen myös häntä kohtaan.
Mistä kuvittelet ettei asia voi tulla julkisuuteen myöhemmässä vaiheessa? Jos sen naimakumppanin suhde menee jostain syystä poikki en yhtään ihmettelis jos miehen tekisi mieli vähän kerskailla että on käynyt suakin polkemassa. Näin miehet usein tekee, ainakin helpoille tapauksille. Sinulla on vielä paljon opittavaa miehistä, ovat ihan yhtä epäluotettavia ihmisiä kuin itsekin olet. - joseffiinatar
live and learn kirjoitti:
Se ei selitä asiaa. Jos katsot olevasi kypsä avioliittoon et menisi tekemään noin tyhmästi. Olet epäluotettava ihminen. Säälin sinua. Toivon että miehesi saa tietää, olet ylimielinen myös häntä kohtaan.
Mistä kuvittelet ettei asia voi tulla julkisuuteen myöhemmässä vaiheessa? Jos sen naimakumppanin suhde menee jostain syystä poikki en yhtään ihmettelis jos miehen tekisi mieli vähän kerskailla että on käynyt suakin polkemassa. Näin miehet usein tekee, ainakin helpoille tapauksille. Sinulla on vielä paljon opittavaa miehistä, ovat ihan yhtä epäluotettavia ihmisiä kuin itsekin olet.No eihän se ollut tyhmä teko, vaan luonnon laki. Hyvänen aika, jos siltä tuntee, antaa mennä. Se ei ole keneltäkään pois!
- onnellinenmies
Just this door, viisaita on sanasi . Tämä tyttörukka tuntuu käyvän kaikkien kimppuun . En tohtinut tätä heti sanoa,kun asia on kuitenki herkkä ja vaikuttaa varmasti hänen loppu elämäänsä. Aattelin kyllä että on mielenkiintoinen luonne ,vaikken uskaltais lähemmin tuntea. Hirvittää sen ukkorievun kohtalo.
- onnellinenmies
Ja niin varmaan on,että slut next door kirjottelee tahallaan,ei tuollasia ajatuksia ole kellään oikeasti.
- Vihkivala valheella?
Ap kertoo uskovansa. Hänen kannattaisi tutustua vihkivalaan ja -toimitukseen, valaan joka annetaan Jumalan huoneessa, kirkossa, koko seurakunnan edessä, miehelle.
Ap on rikkonut valan jo ennen sen antamista. Miten oman jumala-suhteen käy, kun hänen eteensä menee vannomaan uskollisuutta, tietäen että jo ennen lupusta itse rikkoi sen? Mikä on ihminen joka kylmästi vannoo, miehen, koko oman sukunsa ja läheistensä edessä, alttarilla, valheellisesti?
http://evl.fi/evlfi.nsf/Documents/5A6648A85A3E6B4DC22570840043D643?openDocument&lang=FI - Pilasi jo liittonsa
Aplle suosittelen videoelokuvaa "20 tapaa pilata avioliitto" jossa esiintyy flirtti morsian, joka pettää aviomiestään ja valehtelee ummet lammet, jo ennen häitä.
- slut next door
Olen kylläkin jo nähnyt kyseisen elokuvan.
- Iloa ..
Rakastava vaimo on rehellinen - mutta osaa suojata puolisoaan, eikä nyt ihan kaikkea kerro.
Eli menee häästressin piikkiin, ei kannata avautuilla miehelle. Eikä kannata myöskään palata tänne palstalle pahoittamaan mieltään, ihmiset on niin kovin hyviä moralisoimaan ja kiusaamaan toisia.
Nauti häistä ja loppuvalmisteluista. Sinusta tulee hyvä vaimo.- fbvhfdjkagfa
En minä ainakaan ole mennyt ennen häitä pettämään. Kummallista logiikkaa teillä että muka häästressi on hyvä syy pettää.
syrjähyppysi tulee vielä päivänvaloon, tavalla tai toisella, usko pois.
Yritä sitten selittää muka "häästressillä". Olet kyllä urpo akka. - Kysyn vaan
Rakastava vaimo...HAH HAH HAA! Anna mun nauraa!
Ja kukahan tässä ketjussa kiusaa ja ketä? Ai niin, sehän johtuikin häätressistä... - Hyh hyh
fbvhfdjkagfa kirjoitti:
En minä ainakaan ole mennyt ennen häitä pettämään. Kummallista logiikkaa teillä että muka häästressi on hyvä syy pettää.
syrjähyppysi tulee vielä päivänvaloon, tavalla tai toisella, usko pois.
Yritä sitten selittää muka "häästressillä". Olet kyllä urpo akka.No sinulle ei käynyt noin, jollekin toiselle kävi. Aanna olla, ei se ole sinulta pois eikä toisen haukkuminen tee sinusta parempaa ihmistä. Päin vastoin. Eli hävetä voi käytöstään monesta eri syystä.
- Murmeli2
Kerron erään toisen asian joka on kaukana näistä jutuista ! Minä ja mieheni erottiin viime syksynä siten että ollaan yhdessä mutta asutaan eri osoitteissa mutta tavataan säännöllisesti ... Mies oli tavannut erään naisen samassa talossa kuin itse asuu ja antanut hänelle puh nronsa jne ja heistä tuli face kaverit jonka sain selville mieheltäni kun tuli juttua ko asiasta ,aloin epäillä koko hommaa että miehellä olisi jotain peliä naisen kanssa varsinkin kun menin kerran käymään mieheni luona eikä ollut kotonaa niin jotenkin vaistomaisesti menin käymään naisen luona .. ja molemmat oli siellä ,nainen on viinaan menevä ja mieheni raitis ! Kysyin mikä tää juttu on jne ,mies kertoi menneensä aikansa kuluksi sinne kuluttaa vain aikaansa ,,, tuli hirveä sotku koko jutusta !Päätin n.2vk tapahtuman jälkeen käydä naisen luona kysymässä onko tässä jotain muuta kuin kaveruus ,,nainen kertoi että pelkkä kaveruus kyseessä ,, tosin sanoi olleensa hieman ihastunut mies kunnes mies kertoi olevansa parisuhteessa ja oli päättänyt ettei yritä mitään ,,Olin antanut asian olla mutta en saa pois ajatusta niin kauan kuin mies asuu samassa talossa vaan mielestäni koko juttu haisee ! Toivon olevani väärässä mutta näin nyt vain on!
Haluan sanoa että tehkää niin paljon pahaa kuin kestätte ottaa vastaan:) Itse epäilen koko juttua koska liikaa sattumia jutussa ! Mutta eiköhän se osu tekijän nilkkaan jossain välissä ! - Erikoista joo
Silmiin pistävää:
"Tuli oltua baarissa parin tutun kanssa,"
Ai erikoisiltoina? Jos tuo yllä oleva kuvaus on joku "erikoisilta" niin millainen ilta onkaan sitten OIKEASTI erikoisilta? Silloin ei kyllä voi luvata kenellekkään mitään! - Melley
Koko homman pointti on se, että ukko jättäis jos tää nainen kertois sille totuuden. Tärkeintä hänelle on siis pitää mies itsellään, ei miehen hyvinvointi, oma menee sen ohi ja tällaista ajattelua tämä naikkonen kutsuu "rakkaudeksi". Piste.
- mies45v........
Ei pettämisestä kannata avautua. Se tuhoaa petetyn itsetunnon. Sitten parempi on vain erota. Se on itseasiassa todella itsekästä kertoa pettämisestä on kuin double jeopardy. Pettäjä niin kuin haluaa synninpäästön synnilleen. Jos pettäjä todella katuu tehköön sen itsekseen ja selvittäköön sen itsekseen ja ajan kanssa. Jos todella katuu tekoaan ja oppii siitä niin Se on parempi kuin siirtää raskasta taakkaa. Ei parisuhteessa tarvitse kaikkea kertoa rehellisesti. Esim jos vaimo kysyy onko takapuoli kasvanut tai onko hän lihonut, vastaan että ei ole hyvältä näytät. Rehellinen vastais aiheuttaisi turhaa mielipahaa.
- Näin on nähty
mies45v........ kirjoitti:
Ei pettämisestä kannata avautua. Se tuhoaa petetyn itsetunnon. Sitten parempi on vain erota. Se on itseasiassa todella itsekästä kertoa pettämisestä on kuin double jeopardy. Pettäjä niin kuin haluaa synninpäästön synnilleen. Jos pettäjä todella katuu tehköön sen itsekseen ja selvittäköön sen itsekseen ja ajan kanssa. Jos todella katuu tekoaan ja oppii siitä niin Se on parempi kuin siirtää raskasta taakkaa. Ei parisuhteessa tarvitse kaikkea kertoa rehellisesti. Esim jos vaimo kysyy onko takapuoli kasvanut tai onko hän lihonut, vastaan että ei ole hyvältä näytät. Rehellinen vastais aiheuttaisi turhaa mielipahaa.
Juu mutta kyllä se käry voi käydä vaikka ei itse kerrokkaan ja todennäköisesti käykin jossain vaiheessa. Ja tämä typyhän ei aio erota vaan näemmä aikoo ottaa kaikki riskit, myös sen että jonain päivänä miehellä on kaksinkertainen mielipaha.
- slut next door
Voi teitä katkeria kirjoittajia!
En usko että kukaan voi ottaa osaa teitä tosissaan edes irl, kun selvästi luulette olevanne ihmisinä parempia kuin muut. Teillä taitaa olla liikaa aikaa pohtia muiden asioita, eikä luultavasti ole montaa ystävää. Itse en ainakaan katselisi elämässäni teidänlaisia ihmisiä, jotka vain syyttelevät. Minä en ole teitä pettänyt. Joten teidän ei myöskään tarvitse alkaa moralisoimaan.
Suurinta osaa teistä on selvästi joskus petetty, ja se on jättänyt teihin syvät arvet. En halua että mieheni menisi yhtä hajalle kuin te olette, ja juuri sen takia en aio hänelle virheestäni kertoa. Mielummin minä kärsin tästä, kuin että hän joutuisi kärsimään. Minun vikanihan tämä on.
Haters gonna hate. Ja jos avomieheni saa tämän asian joskus tietää, niin se on sitten sen ajan murhe. Minä en ala pilaamaan koko elämääni yhden virheen takia.- ONNELLINENMIES
Ne menneet on menneitä.Jos niitä alamme puimaan,ja vaikka ne ois sattunu eilen,ni ei sitä enää toiseksi saa. Nämä sivut on täynnä syytteitä ja tuomareita.Jokaisella on asioita joita ei halua toisten koskaa tietävän.Eikä se nainen siitä kulu jos on ollu jonkun kans, Nämä on asioita joista saadaan aikaseks yleensä riitelyä.Oikeaa vastausta ei mielestäni ole.Tärkeintä on ...en ole oikea sanomaan.
- Lady Gaga
slut next door: anna minulle miehesi puhelinnumero, mä voi hoitaa huolesi pois! On ne ukkomiehet ja sinkut ennenkin polvistuneet minun jalkojeni juureen;))
- onnellinenmies
peekele, kun ihan väkitin tunnen myötätuntoa tinua kohtaan.Pidin kyllä koko tarinaasi vitsinä,mutta kun kerran oot oikeasti olemassa ja kokenu tuon,ni en voi muuta kuin ihailla vilpitöntä asennettasi,kun lauot noita kommenttejas jotka nostaa monelta karvat pystyyn. Jo se aloitus,kun kumi puhkes jne.epäilytti ,tarviiko kertoa ihan kaikki. Oot nyt kyllä inkvisition edessä,mutta pokka näyttää pitävän.
- Yx katkera kalkkis
Heh heh, vai katkeria täällä nyt ollaan. Kyllä se taitaa olla joku muu joka on tuleva katkera...
Typyllä ei ole sen vertaa vastuuta että pystyis ottaan kritiikkiä vastaan, miksi ylipäätään sitten kirjoitit tänne? Luulitko todella että kaikki on samaa mieltä kanssasi?Otit riskin kun kirjoitit ja nyt et nielemättä pysty lukemaan kaikkea, tai oikeastaan hermostumatta. Taidat olla hiukan hermoheikkokin mutta laitetaan sekin häätressin piikkiin.
Miten koet että täällä sinua SYYTELLÄÄN? Itsehän olet kertonut töppäilysi ja ihmiset (katkeroituneet?) täällä sitten kertovat oman näkökantansa.
Olisipa mukava olla prinsessahäissäsi katsomassa kun vastaat papin edessä tahdon! Alkais varmaan naurattaan.- slut next door
En pyytänyt mielipiteitä siitä millaisena ihmisenä minut nähdään, vaan tästä tilanteesta, että kerronko miehelleni vai enkö kerro. On se kumma ettei voi pysyä aiheessa, vaan aletaan moralisoimaan.
Ja ihan hyvä että petin tässä vaiheessa, koska nyt tiedän miten inhottavalta tuntuu salailla asiaa mieheltäni, joten tätä virhettä ei tapahdu sitten kun olemme naimisissa. Silloin tuntuisi varmasti paljon pahemmalta.
Ja kyllä, sinä vaikutat katkeralta. Etkä ole sen parempi ihminen kuin minäkään. - onnellinenmies
En pyytänyt mielipiteitä siitä millaisena ihmisenä minut nähdään, vaan tästä tilanteesta, että kerronko miehelleni vai enkö kerro. On se kumma ettei voi pysyä aiheessa, vaan aletaan moralisoimaan.
Ja ihan hyvä että petin tässä vaiheessa, koska nyt tiedän miten inhottavalta tuntuu salailla asiaa mieheltäni, joten tätä virhettä ei tapahdu sitten kun olemme naimisissa. Silloin tuntuisi varmasti paljon pahemmalta.
Ja kyllä, sinä vaikutat katkeralta. Etkä ole sen parempi ihminen kuin minäkään.Tässä on vastaus.Tee niinkuin itse näät parhaaksi,ei tämä elämä oo niin vakavaa.
- slut next door
onnellinenmies kirjoitti:
Tässä on vastaus.Tee niinkuin itse näät parhaaksi,ei tämä elämä oo niin vakavaa.
No eihän se olekaan. Enkä minä ikäviä kommentteja tosissani ota, netissä on välillä kiva saada ihmisissä pientä ärsytystä aikaiseksi. Vaikkakin ongelmani ovat oikeita, mutta onhan niistä ennenkin selvitty. :)
- onnellinenmies
No hyvä. Puhuin kokemuksen rintaäänellä. Minut on tosiaan petetty ja jätetty ja oon ollu toinenmies ym.Kasvatin ite ohessa pari lasta joista toinen on nuori naisenalku ja valitettavasti isänsä arvomaailma. Oikeastaan oon onnistunut hyvin vaikka tein kaiken väärin...toisten mielestä. Sopu säilyy myös kummasti näitten muitten elämääni kuuluneitten ihmisten kanssa kun antaa tarvittaessa itse myöten. Moitin kai eilen noita sun kommentteja,mutta sitte huomasin kuin tuttua niissä on.
- htny
Ap kuulostaa vähän puolustelevalta, mutta onhan tuossa pointtikin. Ehkä hän oppi kerrasta eikä todellakaan aio enää koskaan pettää. Parempi huomata se nyt kerrasta kuin hankkia vaikka myöhemmin kunnon sivusuhde ja sitten tajuta, että olipa tyhmästi tehty. Jos tuosta siis oppii ja kehittyy ihmisenä, niin ehkä se oli sen arvoista. Jos se taas johtaa ajatukseen, että voi alkaa pettämään enemmänkin, kun ei kerta jää kiinni tai tule seuraamuksia, niin se on hieman eri asia se.
- Tämmönen tapaus
No jaa, tiedä sitten tuosta oppimisesta mutta erikoinen tapaus tuntuu olevan viestien suhteen kun tässä hänen kommentti toisessa ketjussa:
slut next door30.4.2014 14:560
Ei kaikki kakkoset halua miestä omakseen, vaan haluavat hyvää seksiä. Ja samalla myös nöyryyttävät tämän miehen tyhmää vaimoa, jolla ei ole aina edes mitään tietoa asiasta. Kyllähän se tuntuu hyvältä kun toisen naisen mies käy ihan kuumana minuun ;)
Voi voi tulevaa miestä minkä ihanan vaimon hän saakaan omakseen!- jduuj
Kuten jo sanoin. A.p on tekopyhä luuska joka pettää varsinkin kännissä uudestaan. Kelpaa yhden yön lohduksi muttei parisuhteeseen.
- slut next door
jduuj kirjoitti:
Kuten jo sanoin. A.p on tekopyhä luuska joka pettää varsinkin kännissä uudestaan. Kelpaa yhden yön lohduksi muttei parisuhteeseen.
Olen kuule kelvannut monelle miehelle parisuhteeseen, ja nykyisen kanssa menossa pian naimisiin. Joten jätä se suunsoitto vähemmälle. Ilmankos sinua on petetty kun olet asenteeltasi tuollainen. ;)
- wellness
Olen kuule kelvannut monelle miehelle parisuhteeseen, ja nykyisen kanssa menossa pian naimisiin. Joten jätä se suunsoitto vähemmälle. Ilmankos sinua on petetty kun olet asenteeltasi tuollainen. ;)
Slut next door: älä välitä tosta luuskasta, nimittäin se haukkuu kaikkia mikä liikkuu = katkera, petetty, kateellinen, vihaa, kostoa, ja lopuksi kuolema
- slut next door
wellness kirjoitti:
Slut next door: älä välitä tosta luuskasta, nimittäin se haukkuu kaikkia mikä liikkuu = katkera, petetty, kateellinen, vihaa, kostoa, ja lopuksi kuolema
No selvästi. Jotkut ne jaksaa aina purkaa pahaa oloaan muihin.
- Vanhempi vaan
Täällähän on kaikenlaisia.
Saako udella ikääsi Slut next door? Nuori olet ja elämä edessä.- Päälekkäin yllä alla
Jos se on parikymppinen ja ollu tämän miehen kanssa 4 vuotta ja sitten sillä on ollu monta aiempaa parisuhdetta niin on ehtinyt nuorella iällä ellei sitten ne "parisuhteet" ole olleet päällekkäin...
- slut next door
Päälekkäin yllä alla kirjoitti:
Jos se on parikymppinen ja ollu tämän miehen kanssa 4 vuotta ja sitten sillä on ollu monta aiempaa parisuhdetta niin on ehtinyt nuorella iällä ellei sitten ne "parisuhteet" ole olleet päällekkäin...
Olen alkanut seurustelemaan hyvin nuoresta asti, ja jokaisen kanssa eri aikaan. Kuten olen jo aiemmin kertonut, mitään tällaista ei ole ennen tapahtunut. Jotain traumoja oli teininä jäänyt lapsuudesta, joten seksielämä alkoi aivan liian nuorena.
- slut next door
Voi hemmetti. Tästä tapauksesta on nyt viikko aikaa, ja en saa tätä toista miestä pois mielestäni :( en kai minä vaan ole ihastumassa häneen? Rakastan miestäni, enkä haluaisi erota hänestä...
- hjalmare
Pöh! Tuollaset tuntemukset menee taas sinne häästressin piikkiin. Teet nyt niin että menet naimisiin sen avopuolisosi kanssa ja otat tästä toisesta itsellesi "hoidon". Toteutat näin omaa perusluonnettasi.
- slut next door
hjalmare kirjoitti:
Pöh! Tuollaset tuntemukset menee taas sinne häästressin piikkiin. Teet nyt niin että menet naimisiin sen avopuolisosi kanssa ja otat tästä toisesta itsellesi "hoidon". Toteutat näin omaa perusluonnettasi.
Tuo ei kyllä kuulosta kovin mukavalta miestäni kohtaan...
- Selvännäkijä
Kyllä minä sitä vähän aattelinkin. Jo pelkästään tuosta lauseesta minkä laitoit tuonne alkuun:
Mies hymyili tosi paljon ja oli ystävällinen, tilanne ei ollut lainkaan kiusallinen.
Olen vähän "noita-akka" ja luin rivien välistä. Nyt sulla vaan on aika paljon mietittävää...- slut next door
Ai, huomasiko sen jo silloin? En tuntenut silloin vielä ihastusta miestä kohtaan, ainakaan tietoisesti, mutta näin tässä nyt pääsi käymään. Jatkuvasti tuijotan miehen kuvia netissä, vaikka osassa kuvista on myös hänen puolisonsa... On hän vaan niin hemmetin komea. Ja paljon nuorempi kuin avomieheni.
- kasva ensin aikuisek
Ai, huomasiko sen jo silloin? En tuntenut silloin vielä ihastusta miestä kohtaan, ainakaan tietoisesti, mutta näin tässä nyt pääsi käymään. Jatkuvasti tuijotan miehen kuvia netissä, vaikka osassa kuvista on myös hänen puolisonsa... On hän vaan niin hemmetin komea. Ja paljon nuorempi kuin avomieheni.
Älä hemmetissä mene naimisiin. Sä et oo vielä kypsä avioliittoon. Suosittelen, että eroat miehestäsi ja elät sinkkuna niin kauan kun tunnet olevasi valmis sitoutumaan. Älä himoitse tuota toista miestä, kun hän on varattu. Kerjäät vaan vaikeuksia itsellesi.
Tosin mies lienee sellainen, joka panee kaikkia naisia. Et sä ainoa ole etkä tulisi olemaankaan. Mutta sun moraalilla se ei kai haittaisi? Jos sä rakastat miestäsi, niin päästä hänet menemään ja löytämään rinnalleen nainen, joka rakastamisen lisäksi myös kunnioittaa ja arvostaa häntä. Sä et sitä tee koska panet vieraiden kanssa. - slut next door
kasva ensin aikuisek kirjoitti:
Älä hemmetissä mene naimisiin. Sä et oo vielä kypsä avioliittoon. Suosittelen, että eroat miehestäsi ja elät sinkkuna niin kauan kun tunnet olevasi valmis sitoutumaan. Älä himoitse tuota toista miestä, kun hän on varattu. Kerjäät vaan vaikeuksia itsellesi.
Tosin mies lienee sellainen, joka panee kaikkia naisia. Et sä ainoa ole etkä tulisi olemaankaan. Mutta sun moraalilla se ei kai haittaisi? Jos sä rakastat miestäsi, niin päästä hänet menemään ja löytämään rinnalleen nainen, joka rakastamisen lisäksi myös kunnioittaa ja arvostaa häntä. Sä et sitä tee koska panet vieraiden kanssa.En edelleenkään jätä miestäni. Haluan vai tietää kuinka saan tämän toisen miehen pois mielestäni, jotta pystyn taas keskittymään tulevaan aviomieheeni sekä häihin valmistautumiseen?
- Janica C
En edelleenkään jätä miestäni. Haluan vai tietää kuinka saan tämän toisen miehen pois mielestäni, jotta pystyn taas keskittymään tulevaan aviomieheeni sekä häihin valmistautumiseen?
Ei sun sitä toista miestä kannata yrittää sulkea mielestäsi kun et siinä onnistu kuitenkaan. Menet nyt van naimisiin ja käyt silloin tällöin kännäysreissulla panemassa vieraita.
Tunnen paljon naisia jotka tekee samoin eikä niiden omatuntoa häiritse pätkääkään. Säkin totut siihen pikkuhiljaa etkä tunne enää omatunnon tuskia.
- totuus-aina
TOTTAKAI KERROT MIEHELLESI!!!
Älä ole semmoinen kusipää joka ei sano mitään puolisolle.
Ehkä jatkossa ei kannata antaa pillua toisille miehille jos on suhteessa???!!! - Miäs 45
Vaimoni on sellainen että esim työpaikan tai kaveriporukan juhlissa joskus on mennyt sänkyyn toisen kanssa. Hän vain on sellainen luonteeltaan, että tykkää kovasti miehistä ja seksistä. Jälkeenpäin hän katuu näitä ja iän myötä nämä jutut ovat harventuneet. Ei se niin vakavaa ole. Minä taas en oikein jaksa juosta naisten perässä, joskus on tullut mentyä sänkyyn muiden kanssa mutta harvemmin. Kotiseksi on kuitenkin parempaa. Älä kerro jos miehesi on mustasukkainen luonteeltaan vaan kasvakaa yhdessä.
- Ole mies
Säälittävä aisuri.
- Fi yourself
Sulla on ongelmia pääkoppas sisällä. Tappelu ilman järkevää syytä, avautumisia, teen usein paljon asioita humalassa... alitajuiset tukahdetut tunteet/ajatukset tulevat jurrissa läpi, näytetyt normaalia voimakkaampana. Alkoholi poistaa estot ja voimistaa tunteita. Viinissä on totuus sanoi muinaset foinikialaiset tai jotkut.
Itse kovassa humalassa en tehnyt muuta kuin hoin kuinka paljon vaimoani rakastan, selitin kuinka ihanaa elämä on ja pussailin kaikkia miehiä ja naisia (toverillisesti otsaan) tuttuja ja tuntemattoamia... mutta koska vaimoni olikin samanlainen kuin sinä, olen eronnut.
Sittemmin kännissä avauduin puolituntemattomille, aloitin riitoa tyhjästä, panin kaikkea mikä liikkui... kunnes käsittelin asiat ja nyt olen taas melko normaali. Elämä ei ole enää ihanaa, mutta kelvollista.
Ole rehellinen itsellesi. - you give love a bad name
miksi ylipäätään oot tänne kirjoittanut kun puolustelet ja selittelet vaan itseäsi? avomiehelläsi on OIKEUS tietää että olet pilannut teidän suhteen. ennemmin tai myöhemmin totuus tulee julki ja ero tulee, joten älä viivyttele, älä ole itsekäs vaan kerro totuus. mieti jos joutuisit itse tietämättäsi naimisiin pettäjän ja itsekkään valehtelijan kanssa? siinäpä sitten oisit nalkissa. puhu. ja tee se ENNEN häitä. voi jopa olla että mies on valmis antamaan anteeksi mutta sehän ei muuten kuin puhumalla selviä... myöskin tämän toisen miehen kumppani ansaitsisi tietää millaisen luuserin kanssa on suhteessa...
- Anonyymi
Olen 38 vuotias nainen . Minulla alkoi kesäloma kesäkuun lopussa ja päätettiin yhden työkaverini kanssa lähteä loman kunniaksi ravintolaan . Sanoin miehelleni asiasta , sanoin tulevani yhteen mennessä yöllä ja mentiin . Ravintolassa juotiin vähän kaikkea oli shotteja , viskiä , rommia humalaanhan sitä meni . Naistyökaverin piti lähteä jo yhdentoista aikaan kotiin ja minä jäin vielä istumaan yhdelle . Pöytääni änkesi kolme mustaa miestä , he juttelivat kaikesta ja kehuivat minua kauniiksi ja vetävän näköiseksi , sanoin juotuani paukkuni täytyy lähteä , Miehet kysyivät missä asun ja sanoin missä päin , nämä miehet sanoivat asuvansa samalla suunnalla . Kävelemiseni ei oikein hyvin onnistunut olin sen verran kännissä , kaksi miehistä ottivat minut käsikynkkään ja niin mentiin . Yhden kerrostalon kohdalla Miehet sanoivat asuvansa tässä , he houkuttelivat minua lähtemään paukuille ja minä humalapäissäni suostuin , he kaatoivat paukut ja kaksi miehistä istui sohvalle molemminpuolin , he alkoivat hieroa rintojani ensin paikanpäältä ja sitten alta , sanoin älkää viittikö , he vaan yltyivät siitä ja kohta oli sormi pimpissäni he hieroivat klitoristani sormella ja minähän tykkäsin niin paljon etten tajunnut kun päältäni lähti paita sekä rintsikat ja kohta oli hame ja pöksyt pois . Huomasin miten Miehet riisuivat itsensä alastomaksi ja yksi otti minut syliin ja kantoi sängylle , kun yksi miehistä tuli päälleni niin sanoin hänelle , ei paljaalla pitää käyttää kortsua , minulla ei ole ehkäisyä , mies ei välittänyt siitä vaan työnsi paljaan kalunsa sisääni , nussi niinkauan kunnes päästi spermansa sisääni , heti tuli toinen ja sitten kolmas . Sanoin miehille että , minun täytyy lähteä kotiin sillä mieheni odottaa mutta , nämä sanoivat älä nyt vielä lähde me halutaan nussia sua vielä toisenkin kerran ja niin tekivätkin jokainen miehistä kävi naimassa minua vielä uudelleen ennenkuin he sanoivat että nyt voit lähteä ja lähdin , soitin taksin kun en jaksanut kävellä puolta kilometria kotiin . Kotona vasta vilkaisin kelloa ja se o,i jo vähän yli neljä aamulla , meni sohvalle viltin alle ja nukahin heti , heräsin puolenpäivän aikaan hirveeseen oloon ja mieheni huomasi heränneenä ja kysyi missäs olit kun tais mennä myöhään , sanoin menihän se vähän kun tuli muitakin naisystäviä ja ilta meni nopeasti . Kun yritin ylös ja vessaan niin huomasin ettei minulla ollut pöksyjä jalassa mutta onneksi oli hame , kömmin vessaan ja heitin loput vaatteeni pyykkiin ja meni suihkuun . Kun sitten istuin olohuoneessa muistin kaikki edellisillasta ja säikähin kun tiesin että ne miehet o,ivat naineet minua paljaalla . Kyllä olin koko sen ajan kuin tulisilla hiilillä kun odotin kuukautisten alkua tulisiko ne vai olisinko raskaana , kyllä oli helpotus kun menkat sitten alkoivat ja ajattelin en koskaan lähde kenenkään kanssa ravintolasta pois kuin yksin tai mieheni kanssa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991