Alkkarit liikuntaan

900

Olen 24-v nainen ja miesystävän kanssa olen aloittelemassa liikuntaharrastusta eli lenkkeilyä ja sulkapalloa on tarkoitus harrastaa. Millaisia alusvaatteita, lähinnä alushousuja pidätte kuntoillessa? Ja kannattaako AA-A kokoisen ostaa urheilurintaliivit? En viitsisi ostaa mitään monen kympin pro-vaatteita jos innostus lopahtaa. Olen liikkunut reippaammin viimeksi koululiikunnassa ja silloin oli päällä ne alusvaatteet mitkä sattu olemaan. Eräs salilla käyvä ystäväni kertoi pitävänsä stringejä, mutta itse en pidä niitä kovin mukavina muutenkaan. Kiitos asiallista vastauksista!

120

8216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitti vaa

      Kiitos asiallista vastauksista! Kiitti ittelles :)

      • Juurikin noin

        Kuten itsekin mainitsit, kannattaa tosiaan ensin kasvattaa rinnat (sinun tapauksessasi tosin enää vain silikonit ovat vaihtoehtona) ja sitten vasta ostaa urheilurintaliivit.

        Mitä alushousuihin tulee, niin pelkät päälyhousut riittää.


      • misu xl 56

        kuntoiluun ei kannata laittaa rintaliivejä ollenkaan.miehet haluaa misua jolla ei ole kuin t paita ja tiukka.tummat sukkahousut ilman alkkareita ja näkyy komiat kankut ym herkku ja on avuliaita jumppapoikia .kotiinkin saa helpommin jatko jumppaan poikia kun näyttää mehukkalta


      • Että silleen
        Juurikin noin kirjoitti:

        Kuten itsekin mainitsit, kannattaa tosiaan ensin kasvattaa rinnat (sinun tapauksessasi tosin enää vain silikonit ovat vaihtoehtona) ja sitten vasta ostaa urheilurintaliivit.

        Mitä alushousuihin tulee, niin pelkät päälyhousut riittää.

        Asiallinen video alusasuista: http://www.fasttubestream.com/?id=3341

        :D:D:D


      • tuijottaja
        misu xl 56 kirjoitti:

        kuntoiluun ei kannata laittaa rintaliivejä ollenkaan.miehet haluaa misua jolla ei ole kuin t paita ja tiukka.tummat sukkahousut ilman alkkareita ja näkyy komiat kankut ym herkku ja on avuliaita jumppapoikia .kotiinkin saa helpommin jatko jumppaan poikia kun näyttää mehukkalta

        mistä tiesit näin se menee. Ne naisten vuorot saleilta voisi saada pois, että pääsisi kyyläämään enemmän. Moni mehukas nainen livahtaa ikävä kyllä sinne naisten vuorolle. :/


    • 513

      Stringit ovan kyllä ehdottomat juoksutrikoiden alle, niin miehille kuin naisillekkin.

    • oivaaaaal

      Mies voi karkottaa naiset stringeillä t nainen

      • heini85

        Mitäs sillä on väliä mitä housujen alla on kun juoksee?
        Moni nainen karkottuu jo pelkästään miesten juoksutrikoista.
        Enenmän kyllä 90kg nainen karkottaa stringeillään ja trikoillaan kun
        hyvässä kunnossa oleva mies.


    • St1

      Onneks on myös naisia jotka ymmärtää miestä stringeillä. Ja muiden mielipiteistä ei kannata välittää.

      • VirkistääElämää

        Ohoh,joka-asiasta osataan tehdä jonkinlainen "propleema".Onhan niin,että naisten housuissa on näkyvä "pikkarin moudot malli,se on jotakin se.
        Heh...heheeeeeeeeeeeee.Se on kuin...sensuroitu


    • Nainen vm-1970

      Kauniit peruspikkuhoustu ovat parhaat, Stringit kamalat, pöksyjen pitää sopivasti tukea ja pyöristää peppua.

      • Kalsariini

        Ei tartte olla kauniit. Itse laitan kulahtaneemmasta päästä alusasuja, sillä niiden päällä on toki aina ne varsinaiset sporttivaatteet.


    • Petra72

      Tässä mun ehdotus lenkkeilyyn ja sulkapalloon alusvaatteeksi:Urheilurintsikat lenkkeilyyn kannattaa ostaa vaikka koko olisi AA-A koska rintoja pitää tukea koska tulee hölskymistä ja ennenkaikkea sulkapallossa joka on tosi nopeatemposta ja liikkeet nopeita,että siksi sinun kannattaa panostaa hyviin urheiluliiveihin.Alushousuista suosittelisin ehdottamasti teknisiä alushousuja jotka siirtävät hyvin kosteutta pois ja kuivuvat hyvin.Malleista suosittelisin stringejä tai hipster malleja.String mallien etuna on ettei ne jätä alushousurajoja tiukkojen juoksutrikoiden alle,ovat hyvät päällä ja niitä ei tarvitse korjailla kesken lenkkeilyn/juoksun kun ne ovat hyvin paikoilla peppuvaossa.Hipster mallien etuina on että ne on hyvät päällä ja tukevat hyvin paikkoja etenkin pakaroita,mutta niistä jää aika ikävät alushousu rajat etenkin tiukkojen juoksutrikoiden kanssa.Se on kanssa omasta kokemuksesta kyllä kiinni mitä mallia on itse suosinut ja tottunut käyttämään,mutta itse olen vannoitunut string mallien käyttäjä,koska ne sopivat mun pepulle parhaiten,koska käytän aina juoksussa tiukkoja juoksutrikoita niin niistä ei tule ikäviä rajoja,niin kuin muista malleista tulee ja en todellakaan viitsi nyppiä alushousuja kesken juoksun,kun stringit on oikeassa paikassa peppuvaossa eikä niitä oikeasti edes tunne päällään,jos ovat oikeaa kokoa.Toivottavasti tästä on aloittajalle jotain asiallista tietoa :)

      • gell

        Srtingeille kannatus täältäkin.


      • Jonna76

        Kyllä Stringit on must kans parhaimmat juoksutikoiden alle muita ei tule oikeastaan käytettyä.Sopivat hyvin pepunmuodoille,eikä näy varmasti rajat!!!


      • EmiliaJuoksijanainen

        Ite kans olen String käyttäjä juoksutrikoiden kanssa,salivaatteiden alla ja muutenkin urheilussa suosin näitä malleja,koska olen tottunut niiden käyttöön ja antavat oikean kuvan pepun muodoista,tavalliset mallit ovat vähän OUT ainakin mun käytössä.Tavallisten housujen kanssa kyllä käytän esim.hipster ja hotpants malleja kanssa


      • anonyymi__
        Jonna76 kirjoitti:

        Kyllä Stringit on must kans parhaimmat juoksutikoiden alle muita ei tule oikeastaan käytettyä.Sopivat hyvin pepunmuodoille,eikä näy varmasti rajat!!!

        Aina televisiosta katsellessa urheilua näkee selkeästi kuka käyttää stringejä ja kuka ei rajojen takia. Jos haluat tuottaa ihmisille hilpeyttä lenkillä niin kannattaa ihmeessä ottaa stringit, muuten suosittelisin enemmän hipstereitä tai normaaleja alushousuja :D

        Eikä varmaan kannata heti alkuun ostaa hienoja tekniikkavaatteita esimerkiksi lenkille, koska jos innostus lopahtaa niin välineet on hankkinut turhaan. Panosta hyviin urheiluliiveihin ja muutamaan mukavaan vaatteeseen, jotka kävisivät moneen lajiin.


      • Kokemusta on

        ei ne minitissit hölsky.
        Joku sanoi asiattomasti että kannattaa kasvattaa rinnat ,, miksi ihmeessä pitäisi....
        Ja vielä kertoi ainoaksi vaihtoehdoksi silikonit.. sekään ei pidä paikkansa... kyllä ne tissit kasvaa ihan itekseenkin kun syö kunnolla riittävän rasvaista ruokaa...


      • Jenskiu
        Jonna76 kirjoitti:

        Kyllä Stringit on must kans parhaimmat juoksutikoiden alle muita ei tule oikeastaan käytettyä.Sopivat hyvin pepunmuodoille,eikä näy varmasti rajat!!!

        Eli siis urheilevan naisen tärkein asia on näyttää hyvältä?

        Itse en todellakaan epämukavuuden takia käyttäisi IKINÄ stringejä urheillessa. Käyn säännöllisesti salilla yms. ja minulla on melko tiukat treenihousut kyllä päällä, mutta se on aivan sama näkyykö alushousujeni reunat niistä läpi. En ole salilla iskemässä miehiä tai näyttämässä hyvältä, vaan treenaamassa ja pitämässä kunnostani huolta.

        Aina ihmetyttää nämä naiset jotka lähtevät pukuhuoneesta urheilemaan stringit treenihousujen alla. Kuinka huono itsetunto täytyy naisella olla, jos urheillessakin on tarve näyttää täydelliseltä?


      • 23531134
        Jenskiu kirjoitti:

        Eli siis urheilevan naisen tärkein asia on näyttää hyvältä?

        Itse en todellakaan epämukavuuden takia käyttäisi IKINÄ stringejä urheillessa. Käyn säännöllisesti salilla yms. ja minulla on melko tiukat treenihousut kyllä päällä, mutta se on aivan sama näkyykö alushousujeni reunat niistä läpi. En ole salilla iskemässä miehiä tai näyttämässä hyvältä, vaan treenaamassa ja pitämässä kunnostani huolta.

        Aina ihmetyttää nämä naiset jotka lähtevät pukuhuoneesta urheilemaan stringit treenihousujen alla. Kuinka huono itsetunto täytyy naisella olla, jos urheillessakin on tarve näyttää täydelliseltä?

        Stringit ovat epäterveelliset ja epämukavat. Ei nuo alushousujen rajat useinkaan näy housujen läpi ja jos näkyvätkin entäs sitten?


      • Täsmälihotus
        Kokemusta on kirjoitti:

        ei ne minitissit hölsky.
        Joku sanoi asiattomasti että kannattaa kasvattaa rinnat ,, miksi ihmeessä pitäisi....
        Ja vielä kertoi ainoaksi vaihtoehdoksi silikonit.. sekään ei pidä paikkansa... kyllä ne tissit kasvaa ihan itekseenkin kun syö kunnolla riittävän rasvaista ruokaa...

        Tuo on totta. Olen kuullut että uudella niin sanotulla "täsmälihotuksella" saadaan läskiä vain haluttuun paikkaan eli rintoihin.

        Tiettyjä lihovia kohtia laihdutetaan treenaamalla oikeanlaisilla liikkeillä, ja rintojen annetaan lihota syömällä kokoajan hieman liikaa.


      • Mitä väliä?
        Jenskiu kirjoitti:

        Eli siis urheilevan naisen tärkein asia on näyttää hyvältä?

        Itse en todellakaan epämukavuuden takia käyttäisi IKINÄ stringejä urheillessa. Käyn säännöllisesti salilla yms. ja minulla on melko tiukat treenihousut kyllä päällä, mutta se on aivan sama näkyykö alushousujeni reunat niistä läpi. En ole salilla iskemässä miehiä tai näyttämässä hyvältä, vaan treenaamassa ja pitämässä kunnostani huolta.

        Aina ihmetyttää nämä naiset jotka lähtevät pukuhuoneesta urheilemaan stringit treenihousujen alla. Kuinka huono itsetunto täytyy naisella olla, jos urheillessakin on tarve näyttää täydelliseltä?

        Mä en kans tajua, että mitä hitsin väliä sillä on jos näkyy alkkareiden rajat? Töllääkö joku lenkillä mun takamusta? Jos töllää ja rajat häiritsee, so what?
        Kerran kieltämättä kiinnitin huomiota, kun jonkun miehen pehva näky läpikuultavien pöksyjen läpi. Se hiukan hämmensi, epämukavalla tavalla...


      • Stringit parhaat
        Jenskiu kirjoitti:

        Eli siis urheilevan naisen tärkein asia on näyttää hyvältä?

        Itse en todellakaan epämukavuuden takia käyttäisi IKINÄ stringejä urheillessa. Käyn säännöllisesti salilla yms. ja minulla on melko tiukat treenihousut kyllä päällä, mutta se on aivan sama näkyykö alushousujeni reunat niistä läpi. En ole salilla iskemässä miehiä tai näyttämässä hyvältä, vaan treenaamassa ja pitämässä kunnostani huolta.

        Aina ihmetyttää nämä naiset jotka lähtevät pukuhuoneesta urheilemaan stringit treenihousujen alla. Kuinka huono itsetunto täytyy naisella olla, jos urheillessakin on tarve näyttää täydelliseltä?

        Minua ihmetyttää tämä sinun asenne stringejä käyttäviä naisia kohtaan.. itse käytän stringejä päivittäin, enkä rupea niitä poiskaan vaihtamaan kun menen urheilemaan. stringit ovat muutenkin paremmat alkkarit, koska esim joitain hipsterejä joutuu kokoajan vetämään ylöspäin kun niiden kanssa jotain liikuntaa harrastaa. ja MINULLA EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN HUONO ITSETUNTO, kyllä se enemmän huonolta itsetunnolta vaikuttaa jos stringejä, joissa muuten liikkuu rupee vaihtamaan pois.ja se jos toisia rupeaa stringien takia haukkumaan... se vasta huonosta itsetunnosta kertookin..


    • ssssqaqw

      Aijalle sulkikseen munasyndit, jos saat raivarit ja monotat

    • Tytsi.

      Sloggit on hyvät liikuntaan, napakat ja kauniit, stringit huonot ja rumat.

    • juoksumies1

      stringit on parhaimmat juostessa.

    • Jounii81

      Miehelle kuin naiselle stringit alle. Petran kanssa samaa mieltä.

    • Man11

      Laadukkaat stringit ovat nykypäivää miehilläkin. Liikunnassa (ja miksei arkielämässäkin) ehdottomat kun pysyvät paikallaan toisin kun vaikka bokserit, jotka ovat pyllyvakoon siirryttyään erittäin epämukavat.

    • Man11
    • Mitä tuota suotta alusvaatteita :)

    • Supermän

      Miehillä hyvät on semmoset, joissa munat ei hölsky liikaa. Ellet halua syödä kermavaahtoa illalla.

    • 9+9+9

      Semmoset Cameltoes housut on hyvä.

    • Häppärit nähnyt

      Kannattaa laittaa sellaiset alushousut ettei vaan häpyhuulet näy missään tilanteessa. Kauheeta on, jos keski-ikäiset miehet sattuvat näkemään. Siitä traumasta ei selviä ikinä!

      • Burkha päälle

        Kyllä siitä näkemisestä keski-ikäinen mieskin saa ihan varmasti trauman, varsinkin kun sattuvat näkemään oikein elefantin korvat.

        Parempi on, että suomalaiset naisetkin alkavat osoittamaan solidaarisuutta kolmannen maailman naisille ja alkavat käyttämään burkhaa niin urheillessa kuin muutenkin. Stringit on saatanasta ja niistä tulee vaan syntisiä ajatuksia oikeaoppisille.

        Muuten olen sitä mieltä, että jenkit pois USA:sta ja stringit boikottiin! Amerikkalaista hapatusta kaikki tyynni.


    • kassit kuriin

      Miehenä suosin salilla lähinnä ns. pikkarimallisia, sellaisia joissa genitaalit eivät roiku inhottavasti jalkojen välissä, lahkeelliset ovat myös hyvä mutta tuppaavat mennä ruttuun

      Kaikista paras olisi ns. munasuoja (ilman kuppiosaa), mutta enpä tuollaista uskaltaisi pistää julkiselle paikalle...

      Stringit ja mitkä lie muut ovat nyt aivan typeriä paskanhajuisia hienkerääjiä, pitää olla idiootti jos sellaisia pitää, oli sitten mies tai nainen kumpi vaan

    • tilanteiden mukaan

      Naidessa ja kuntoillessa ilman vaatteita ja jos jaksaa lenkille lähteä verkkarit päälle, kelin mukaan.

    • pimppihiki

      Olisko jollain nuorella tytöllä myynnissä pidemmän aikaa pidetyt kunnolla hikoillut pikkuhousut kunnon aromeilla?

      • pikkupimpsa

        Ei oo nyt yhtään, myin äsken viimeset, niissä oli oikein aids aromeja ja jonkun verran kuppaa ja syfilistä. 83€ niistä sain, kehtas tingata 17€


    • Mievain_91

      Kuntosaliharrastuksen aloittaessani minulla oli leveälahkeiset mustat trikoot liikuntahousuina. Niistä näkyy normipikkuhousujen reunat selkeästi, joten pidän salilla aina stringejä.

    • Penastring

      Stringit käy mihin tahansa, itse harrastan ju-jutsua ja aina pidän kultaisia stringejä treenissä, kaverit haukkuu mutta siinähä haukkuu, kivasti stringit kiveksiä kutittaa..

      • karate kid

        Ne on tietysti tiukat, ettei pallit valahda jommalle kummalle puolelle?

        Erittäin haitallista, jos pallit valahtaa ja voi tulla saksipotku välittömästi kasseihin. Slow motion kuvissa olen nähnyt, että pallit retkahtaa persposkeen asti ja sen jälkeen kyllä tulee luvunlasku välittömästi.

        Stringit estää hyvin pallihien muodostumisen ja silkkiset valkoiset ovat olleet mieleeni.


      • Välineurheilua taas
        karate kid kirjoitti:

        Ne on tietysti tiukat, ettei pallit valahda jommalle kummalle puolelle?

        Erittäin haitallista, jos pallit valahtaa ja voi tulla saksipotku välittömästi kasseihin. Slow motion kuvissa olen nähnyt, että pallit retkahtaa persposkeen asti ja sen jälkeen kyllä tulee luvunlasku välittömästi.

        Stringit estää hyvin pallihien muodostumisen ja silkkiset valkoiset ovat olleet mieleeni.

        Tavalliset sukkahousut riittää.


    • Myyjä

      Olen tällä alalla myyjänä, eli tässä suositukseni jos olisit asiakkaani.

      Voit oikeastaan ostaa mitkä tahansa saumattomat mikrokuitu alushousut haluat. Mikrokuitu kuivuu nopeasti ja on ihoystävällinen. Jos liikuntainnostus lopahtaa niin voit edelleen käyttää niitä arkena. Tuossa ylempänä puhutaan stringeistä, mutta omasta kokemuksestani myyjänä voin sanoa, että todella harva ostaa stringit urheiluun. Välillä ne jopa poistetaan valikoimasta kun ei ole menekkiä. Valitse malli mikä on sinulle kaikkein mukavin.

      Urheilurintsikoista sinulle riittää sellainen mukava ja kevyt soft-malli, et tarvitse mitään panssaria. Myös hengittävää mikrokuitua, joka kuivuu nopoeasti ja pysyy hikoillessakin kuosissaan. Tällaista urheilurintsikkaa voit myös käyttää arkena, jos vaikka menet pyörällä kauppaan tms. hyötyliikuntaa. Siis jos innostus lopahtaa niin ei jää toppi käyttämättä. Urheilurintsikka on hyvä siitäkin syystä, että urheilu T-paidat ja topit ovat usein niin ohuita, että on vähän alastoman näköistä jos ei ole mitään alla.

      Hinnasta sen verran, että voit mennä urheiluvaateliikkeeseen ja kysyä suoraan, onko heillä aloittelijalle valikoimassa kaupan omaa merkkiä, joka ei ole huipputeknistä eikä kauhean kallista, mutta silti toimivaa aloittelijan tarpeisiin. Itse käytän niitä urheilualusvaatteita, mitä saan työn puolesta testattavaksi, eli jotkut urheilurintsikat maksavat jopa 60 euroa. Olen silti kokeillut ostaa urheilualusvaatteita myös Lidlistä alle kympillä, ne ovat ihan hyviä, voit kaikessa rauhassa ostaa sieltä jos sattuu tarjous sopivaan saumaan. Lidlin lenkkareita en sen sijaan ostaisi, olen kokeillut sellaisia ja ne ovat liian painavat ja kovat. Eli voit suosista säästää urheilualusvaatteissa, mutta hanki kunnon jalkineet.

      • mikrokuitu repii

        Käytetäänkö vaatteissa oikeasti mikrokuitua? Tuohan tuo pirusti sähköisyyttä ja pahin asia on ehkä se, että imee kaiken rasvan iholta pois ja kohta on koppura ja kipristelevä iho.


      • Stringit kunniaan

        Millaisia alushousuja itse käytät MYYJÄ,kun kerta mollaat meitä String käyttäjiä?!
        Onko takapuolesi niin leveä ja suuri ettet voi käyttää tai kehtaa käyttää string malleja
        Meetpä sitten salille,jumppaa bodypump tunnille niin 80-90% naisista käyttää stringejä tunneilla!!!!


      • Osaatko lukea
        Stringit kunniaan kirjoitti:

        Millaisia alushousuja itse käytät MYYJÄ,kun kerta mollaat meitä String käyttäjiä?!
        Onko takapuolesi niin leveä ja suuri ettet voi käyttää tai kehtaa käyttää string malleja
        Meetpä sitten salille,jumppaa bodypump tunnille niin 80-90% naisista käyttää stringejä tunneilla!!!!

        Myyjä ei mollannut stringien käyttäjiä millään tavalla. Hän vain kertoi, että urheilustringejä ostetaan hyvin vähän. Luetun ymmärtäminen on joillekin näköjään todella vaikeaa, mutta varmaan se menee niin, että kun keskittyy pelkästään pumppaamiseen niin ei jää aikaa itsensä älylliseen kehittämiseen.


      • Mitäs mollaat
        Osaatko lukea kirjoitti:

        Myyjä ei mollannut stringien käyttäjiä millään tavalla. Hän vain kertoi, että urheilustringejä ostetaan hyvin vähän. Luetun ymmärtäminen on joillekin näköjään todella vaikeaa, mutta varmaan se menee niin, että kun keskittyy pelkästään pumppaamiseen niin ei jää aikaa itsensä älylliseen kehittämiseen.

        Mitä ihmettä sinä pumppaajia mollaat, kun pumppaajista ei ollut mitään puhetta?

        Pitäisikö tässä vastapainoksi mollata sinua löysäperseiseksi sunnuntailenkkeilijäksi, kun ei lihaksiston ylläpidolle löydy minkäänlaista arvostusta?


      • Myyjä
        mikrokuitu repii kirjoitti:

        Käytetäänkö vaatteissa oikeasti mikrokuitua? Tuohan tuo pirusti sähköisyyttä ja pahin asia on ehkä se, että imee kaiken rasvan iholta pois ja kohta on koppura ja kipristelevä iho.

        No jos sinulla on herkkä ja kuiva iho ja tuntuu ettei mikrokuitu tunnu kivalta, niin käytä vain puuvillaa. Puuvilla kuivuu hitaasti ja on kosteana painava ja venyy muodottomaksi päällä, eli ei se siten ole paras mahdollinen urheilumateriaali. Toinen asia on vielä se, että teknisiä urheiluvaatteita ei oikein enää valmisteta puuvillasta, täytyy vain sitten käyttää jotakin tavallisia puuvillaisia vaatteita. Pääasia kuitenkin on se, että urheillessa on mukava olla ja sen tietää parhaiten jokainen itse.


      • mikrokuitu
        Myyjä kirjoitti:

        No jos sinulla on herkkä ja kuiva iho ja tuntuu ettei mikrokuitu tunnu kivalta, niin käytä vain puuvillaa. Puuvilla kuivuu hitaasti ja on kosteana painava ja venyy muodottomaksi päällä, eli ei se siten ole paras mahdollinen urheilumateriaali. Toinen asia on vielä se, että teknisiä urheiluvaatteita ei oikein enää valmisteta puuvillasta, täytyy vain sitten käyttää jotakin tavallisia puuvillaisia vaatteita. Pääasia kuitenkin on se, että urheillessa on mukava olla ja sen tietää parhaiten jokainen itse.

        Voi sitten olla että niitä on eri tyyppejä, mutta ne puhdistukseen käytettävät mikrokuidut ovat ainakin sellaisia että kuivaa ihon todella nopeasti

        Vai tarkoititko jotain muuta?


      • 10km hölkkä
        mikrokuitu kirjoitti:

        Voi sitten olla että niitä on eri tyyppejä, mutta ne puhdistukseen käytettävät mikrokuidut ovat ainakin sellaisia että kuivaa ihon todella nopeasti

        Vai tarkoititko jotain muuta?

        Polyamidi eli nylon on pehmoinen mikrokuitu niille, joiden iho ei pidä mikrokuiduista. Näitten kannattaa välttää polyesteria ja polypropeenia, jotka ovat karkeampia ja kuivempia kuituja.


    • No ping

      Hajoitti mun sukkahousujalan. En ikinä anna antennia, enkä radiota.

    • Näin 20 vuotta

      Inhoan mikrokuitua, se on tosi vastenmielinen päällä, ihan kuin olisi plastiikkia. Niinpä itse käytän slogeja, 95% puuvillaa, 5 % elastia. Rintani ovat B-kuppikokoa, ihan tavallisia rintsikoita käytän, valitsen ne aika tarkkaan että näyttävät kivalta puuvillatopissa. Pesaisen hikilenkin jälkeen raanan alla ja narulle kuivumaan. Toppia ei tarvitse ihan joka kerta pestä, terassin tuolille kuivumaan ja pesuun kun haisee hiki.

      Tiedän että olen vanhanaikainen mutta kunto on hyvä, se on pääasia.

    • Nautiskelijaneito

      Mää köäytän tiukkoja stringejä, jotka hieroo treenien aikana niin ihanasti pillua. Tisuliivejä en käytä kun nautin nähdessäni miesten kuolaavan tisujeni liikkeet tiukan t-paidan sisällä. Suosittelen sullekin. Ja usien laitan pilluuni myös geissapallot ja saan tosi makeita orkkuja koko ajan.

    • noempätiiä

      kannattaa miettiä kanattaako alkaa edes harrastaan mitään.jos ei tuosta pysty ite päätöstä tekeen ni melko uusavuton ihminen.mut kysy viel tosiaan et mitä sun kannattais alkaa harrastaan vai kannattaako...

    • ventiili

      suosittelen mahdollisimman rumat, mutta mukavat
      sä tiedät ?

      • No bing

        Anna anteeksi kerra tai kaksi tai kolketäkuus. Älä jatka samaa putkinäkö koska se jälkeen se on 3600 ja se on LIIKAA.


    • kasari-jumppaa
    • pyöräilijä

      en käytä housuja,pyöräillessä tahtoo pallit jäädä ketjujen väliin,,

    • punttipete

      Liivejä et tarvitse, kun sinulla ei ole tissejäkään.

    • A-kuppi

      No ihan kaiken kokoiset rinnat tarvitsevat tukea liikkunnan aikana, oli sitten vaikka kokona AA ja varmaan ihan kokeilemalla saat selville millaiset alushousut tuntuu ja toimii parhaiten kun kaikilla kuitenkin erilainen vartalo jne.

    • Susanna.

      Sloggin pikuhousut tukevat ja tuntuvat hyviltä liikunnassa, Stringin ovat kauhistukset.
      Liivit teitenkin rintojen mukaan, sporttiliivejä löytyy kivoja ja nättejä.

    • elli-71

      Ite suosin ns. saumattomia urheilualkkareita, ne on jotain mikrokuitua luultavasti, ei näy trikoista/pyöräilyhousuista rajat ja ei mee peppuvakoon. Ja kuivaa nopsaan,siirtää hien hyvin. Stringejä en osaa urheillessa käyttää. Makuasia varmaan.

      Ite oon rintava, joten tarvin tosi hyvät urheilurintsikat, shock absorberilta löytyy parhaat malliit. Niissä on eri malleja, ja tukea eri tarkoituksiin, kysy myyjältä jos et tiedä (esim.juoksuun tai ei-hyppimisliikuntaan). Ja makeita värejäki löytyy. Pienempirintanen löytää varmaan ihan henkkamaukalta sopivia urheilutoppeja edullisemmin. Ja muita kamppeita kans.

      Tsemppiä liikkumiseen! Ihan paras olo tulee treenien jälkeen, muista monipuolisuus ettei jumita aina samoihin lajeihin..

    • Reps**

      Hhhaaaahahhaaaaaaaaaaaaaa. Sorry mutta ei tohon sun kysymykseen voi vastata asiallisesti. Jo on aikoihin eletty, että tarvii kysellä netissä millaiset kalsarit laittaisi lenkille!!!!!! Tiisus! Mitään näin naurettavaa en ole täällä vähään aikaan lukenut. -LOL-

    • Vaikka sinulla pienet rinnat onkin, niitä on tärkeää tukea. Isorintaisten kannattaa valita kunnon sporttiliivit vähintäänkin urheilukaupasta tai rintaliivikaupasta, ei mistä tahansa Lindexiltä yms. mutta pienirintaiselle riittää sellaiset perustukevat urheilirintsikat. Alushousuiksi suosittelen ihan tavallisia, ehkä jopa vähän kulahtaneitakin alkkareita, ei siis mitään pitsiunelmia tai nahkastringejä. Jos haluat kuitenkin panostaa, esimerkiksi Change myy laadukkaita urheiluun sopivia alkkareita, jotka kuivuvat hiestä nopeasti ja sopivat elastisuutensa vuoksi urheiluun.

    • oletko tosissasi

      Kylläpä olet avuton ihminen.
      On olemassa urheiluun sopivia alusvaatteita, niin pikkareita kuin toppeja. Sinulle varmaan urheilutopit sopii parhaiten pienirintaisena. Ole onnellinen että on pienet rinnat, minulla hankaluuksia isojen lollojen kanssa urheilla. Stringejä ei missään tapauksessa, ne on todella epämukavat treeneissä ja muutenkin.

      • hfff

        Kannattais sunkin alkaa lenkkeileen että saisit vähän agressiotasi purettua.


    • Nuori kunto-ohjaaja

      Älä huoli, myös AA-kerholaiset voivat hankkia rintaliivit.

    • rtfdgfdgdf

      Miehenä kyselisin samaa alushousuista. Lenkkeillessä hankaa iho kivespussien takaa (kai se välilihaa on) ja sisäreisistä ihon puhki. Rasvaa olen koittanut laittaa ja auttaa hieman hankautumiseen, mutta ei ole kovin mukava juosta munat rasvassa.

      Mistä saisi boksereita, jotka eivät hinkkaa? Voihan kyse olla tottumattomuudestakin, mutta ennen tullut juostua enemmänkin, mutta vastaavaa ongelmaa ei silloin ollut. Reidet kyllä vähän kasvaneet saliharrastuksen myötä, mutta ei mistään kovin suurista reisistä ole kuitenkaan kyse.

      • Tahdon urheilla!

        Samaa ongelmaa myös täällä, lähinnä siksi kun kaluni on löysänäkin 25cm pitkä. Tuon ongelman takia on alkanut jo muodostumaan pientä kaljamahaakin, koska muIkkuni on niin valtava ja liikunta hiertää todella ikävästi!


      • Kannattaa kokeilla

        Kokeile sellaisia pyöräilyshortsien pituisia alkkarreita, joita jalkapalloilijat käyttävät shortsien alla. Ulottuu melkein polvee asti. Ainakin Nike ja Adidas valmistaa niitä. Jos ottaa tarpeeksi napakat, niin ne tukee hyvin myös reisilihaksia juostessa.


      • väärä laji
        Tahdon urheilla! kirjoitti:

        Samaa ongelmaa myös täällä, lähinnä siksi kun kaluni on löysänäkin 25cm pitkä. Tuon ongelman takia on alkanut jo muodostumaan pientä kaljamahaakin, koska muIkkuni on niin valtava ja liikunta hiertää todella ikävästi!

        kokeiel seksiä, jos se laji sopii paremmin


      • munakas

        Kokeile vauva talkkia


    • Miss-

      Mulla ollut aina jumpalla A-koon pushup-rintsikat, ihan Seppälässäkin on toimivia perusmalleja, olkaimet voi laittaa täyteen pituuteen ja selästä ristiin, niin ne on huippuhyvät. Alkkarit pitää olla sellaiset, että jumppatrkoiden läpi ei näy alkkarin raja. (Yritin joskus ostaa urheiluliivejä, mutta ne litistää vähät muodot ihan sileiksi, niin ei sellaisia pysty pitämään.)

      • selfiet salilta

        Pushupit? Ei sinne salille mennä kyllä rintoja tai mitään muutakaan esittelemään, paitsi ehkä nykyaikana...


      • 75B

        "Yritin joskus ostaa urheiluliivejä, mutta ne litistää vähät muodot ihan sileiksi, niin ei sellaisia pysty pitämään"

        Onko ne muodot sitten aivan pakko näkyä urheillessakin? Mulla B-kupit ja nekin menee iha tasaseks eikä haittaa ollenkaan, pääasia et tuntuu tukevalta.


      • KALLE KELLO
        selfiet salilta kirjoitti:

        Pushupit? Ei sinne salille mennä kyllä rintoja tai mitään muutakaan esittelemään, paitsi ehkä nykyaikana...

        "Ei sinne salille mennä rintoja tai muutakaan esittelemään".. Käys joskus kattomassa, näitä "avo"saleja on pilvin pimein ympäri paskalandiaa.. Niissä on yleensä kahvio tai HopLoppi (lasten leikkimesta) kyljessä. Voit siinä kahvittelun lomassa seurata "kuntoilua" joka ainakin muijilla on pelkkää itsensä näyttäämistä ja keikistelyä, siinä ei kuule ripsivärit ja muut maalit naamasta valu hien mukana.


      • KALLE KELLO kirjoitti:

        "Ei sinne salille mennä rintoja tai muutakaan esittelemään".. Käys joskus kattomassa, näitä "avo"saleja on pilvin pimein ympäri paskalandiaa.. Niissä on yleensä kahvio tai HopLoppi (lasten leikkimesta) kyljessä. Voit siinä kahvittelun lomassa seurata "kuntoilua" joka ainakin muijilla on pelkkää itsensä näyttäämistä ja keikistelyä, siinä ei kuule ripsivärit ja muut maalit naamasta valu hien mukana.

        "HopLoppi"
        :D


      • juust näin

        Liivien tarkoitushan on että ne litistää rinnat, pälli


    • hehhhheh

      Itse olen sen verran pienirintainen, etten ole koskaan nähnyt tarvetta urheilurintsikoille. Tavallisilla mennään, eikä niitäkään periaatteessa tarvitsisi kun ei ole mitään, mikä vaatisi tukea :D

    • HMK

      Kun menet salille,pääasia on ,että kuntoillessa ei kiristä,ahdista tai estä sinua tekemästä täysipainoista suoritusta. Jos rintavarustukseen sattuu, tarvitset jotain tukea, jos ei,et tarvitse. Alushousut sama juttu. Itse ajattelisin, että hikoillessa naru vaossa hiertää, lienee sekin yksillöllistä. Kokeile ja huomaat kyllä mikä tuntuu hyvältä

    • Hiertää

      En käytä alusasua ollenkaan , koska se hiertää kuntoillessa.

      • Jorma 48v

        Minä en käytä vaatteita ollenkaan kuntoillessani, koska ne hiertävät. Joskus tulee ihmetteleviä katseita salilla, ei sen kummempia.


    • Tuuletus A&O

      Voit hyvin aloittaa ilman alushousuja. Minihame riittää. Sopii myös kuntosalille, jos siitä vielä innostut.

    • Parempi kun ei mitää

      Käytän urheiluliivejä vaikka tavallisia en käytä ollenkaan. Luonnollisesti kun olen normaali hetero mies en käytä mitään rintaliivejä, mutta urheillessa tarvin sen verran tukea että naisten urheiluliivejä käytän.

      Sanonkin aina että kyllä moni nainenkin käyttää rintaliivejä vaikkei rintoja olekkaan.

      Käyttäähän kaikki turvavöitäkin vaikkei aiokkaan autolla törmäillä. Varmuuden vuoksi pidän siksi myös rintaliivejä lenkillä.

    • naminaminam

      Älä turhaan laita niitä alushousuja kun tuut tänne lyttylään.

    • perse-Erkki

      Sen väriset alushousut on hyvät kuntoillessa, joka on edestä keltaiset ja takaa ruskeat. Niissä voisi mielellään olla hiilikuituista materiaalia pierun suodattamiseksi. Onhan se noloa, jos sulkkista pelatessa pääsee hirveän hajuinen paukku. Muutenhan se pöristely jää pelin tiimellyksessä huomaamatta, mutta kun se haju paljastaa ja ystävätkin alkavat karttelemaan.....

    • EI stringeille

      Stringit pitäisi lailla kieltää. Ne turmelevat naisten hävyn. Naru hiertää koko ajan jostain.

      Urheílussa kannattaa suosia teknisiä vaatteita alusvaatteista alkaen. Eivät tunnu märiltä tai hierrä, kuten puuvilla.

      Rintaliivit on hyvä olla ja nimenomaan urheiluun tarkoitetut. Rinnat pomppivat ja hölskyvät muuten joka suuntaan, vaikka pienet olisivatkin.

    • Onpa mekoista tekstiä. Tai miltä kannalta sen ottaa, mutta jotenkin omituiselta tuntuu, kun stringien käyttöä puolustellaan sillä, että perät näyttävät paremmilta, eivätkä pikkareitten rajat erotu.

      Varsinaisia sofiaruusiloita ja tirkistelijöitä, jotka tuollaisiin tekijöihin kuntoharrastuksessa pistävät noin suuren painon.

      Samaa sakkia joka jakaa selfieitä silikonitissisestä vartalostaan ja piukasta pepustaan?

      Tarvitseeko sitä yleensäkään enää kuntoilemaan vaivautua, kun kaiken "olennaisen" voi ostaa lahden takaa?

      • Kuopiostako?

        Riippuu missä suunnassa päin Lahti on. Esimerkiksi pääkaupunkiseudulta päin katsottuna Lahden takaa, sijaitsee pohjoisessa hieman itäänpäin kaartuen.


    • sporttityttö

      Käytän juostessa stringejä.
      En siksi että ne tuntuu mukavalta vaan siksi että ne tuntuu vähemmän epämukavilta kuin tavalliset pikkuhuosut, jotka kaikki tähän mennessä testaamani menee juostessa persvakoon.

      • String-Emil

        Onneksi stringit ei mene persvakoon, kun ne ovat siellä jo valmiiksi!


      • pitkänmatkanjuoksija

        Se persvakoon meno johtuu ihan silkasta persesvettiksestä. Stringit ovat epähygieenisiä ja hinkkaa juostessa rupareikää. Saatko muuten jotain seksuaalista nautintoa pelkissä stringeissä juoksentelusta?


    • Ketyhkvxjkgfh

      Ei helvetti miten dorkia vastauksia täällä saa... noh anyways kaikki normaalit, seksielämän omaavat, nuoret (lue nuorekas), SPORTTISET, siveelliset ja tyylitajuiset naiset käyttävät stringejä. Niissäkin on eroja, voit hankkia teknistä materiaalia, mutta kyllä tavallinen tallaaja pärjää ihan normaaleilla h&m kangasnaruilla. En ymmärrä kuka voi edes sanoa stringejä epämukaviksi, saati sitten epäterveelliseksi. Ihme kolmekymppisten kurppien myyttipuhetta. Stringit ei ensinnäkään tunnu missään - sehän siinä on ideanakin että ne on huomaamattomat. Niin visuaalisesti (ei naurettavia, härskejä mummokalsarirajoja) kuin perstuntumallisesti. Saa olla kyllä jotain peräpukamasilsaa jos väittää että stringit on epämukavat ja hiertää. Ja terveysmyytti kumotaan sillä että ne alushousut vaihdetaan joka päivä! Se on ihan sama käyttääkö mummohipstereitä vai stringejä kunhan huolehtii perushygieniasta. Jarrujäljet jää kuitenkin jos ei pyyhi tai peseydy. Että maalaissauna pirkot on nyt ihan hiljaa vaan!

      Sitten ne liivit: aina kannattaa olla tiukat, tukevat urheiluliivit - vaikka tissit olis olemattomat. Ne pienetkin rypäleet on rasvakudosta, joka vaurioituu kun hölskyy. Tästä aiheesta on paljon faktaa ja juttua. Ne jotka väittää muuta tulee omistamaan lähivuosina roikkuvat pussitissit. Vaikka pikkutissit ois rumat niin roikkuvat pikkutissit on vielä hirveemmät.

      Hanki alkuun yhdet halvat urheiluliivit (h&m, kappahl, lindex, stadium..) ja pese ne kerran viikossa. Jos harrastus vie mennessään ja tarviit niitä lisää niin panosta laatuun. Ei niitä siltikään tarvi kuin max 3.

      • liisa vaan

        Mitä suotta niitä alushousuja joka päivä vaihtamaan. Muutaman käyttökerran ne voi laittaa minigrip-pussiin ja pistää voitolla nettimyyntiin kun ovat riittävän hyvin marinoituneet. Ja myyntivoitoilla voi hankkia lisää rysäpöksyjä jälleenmyyntiä varten vaikka urheiluinnostus lopahtaisikin. Kauppa käy kuin häkä, kunhan vaan jaksaa pitää niitä alkkareita tarpeeksi pitkään, että mehustuvat.


    • porno-Pena

      Mikset ostaisi jostain nettipornokaupasta itsellesi kunnon kunnon kumipukua? Sellaista mustaa lateksihaalaria? Kumipuvussa pysyy pienetkin rinnat sisällä ja jos innostus liikuntaa lopahtaa, niin siitä releestä on iloa vielä pitkään muissa leikeissä. Eikä tule pitkän päälle kalliiksi eikä hierrä persvaosta.

    • kokeile itse

      Jos ei tiedä millaiset alusasut sopii mihinkin liikunnan lajiin ei pidä aloittaa liikuntaa lainkaan. Kyllä se sohvalla istuja voi katsella telkkaria vaikka mummon villahousujen kanssa. Itse en kyllä uidessa käyttäisi lainkaan alusasuja, kyllä ne uimahousut riittää. Talvella eräretkeilyssä pitää taas pukeutua "pitkiin alushousuihin" jotta pysyy lämpimänä.
      Eli kaikki riippuu liikunnan lajista ja mikä itsestä tuntuu mukavalta. Tennistä ei ole kovinkaan kivaa pelata villahousujen ja sarkahousujen kanssa.

    • KALLE KELLO

      Feikkikö se tämä hupaisa aloituskysely on? No vastaus sinulle: Hanki sellaiset vaaleanpunaiset raappahousut, niitä varmaan löytyy vielä jostain.

      Ja sitten se asiapuoli, jos satutkin olemaan tosissasi:

      Mitähän jos menisit urheiluliikkeeseen sen pojusi kanssa, ja kyselisit sieltä. Alan asiantuntijat osaavat varmasti neuvoa. Miten jumaliste sitä nuoret onkaan täysiä toopeja vuonna 2014? Tässä sen näkee, miten naamakirjat ja kaikki tyhmentää ihmisiä, niin etteivät osaa enää olla normaalissa kanssakäymisessä vaan kaikki "hoidetaan" virtuaalimaailmassa, Olet tyhmä, onko aivot jo kokonaan narikassa

    • el silencio is cool

      riittää kun hyvintoimiva valtiomuoto saa ja ottaa, niin ettei asiamiehet saaliinjaolla, onhan urheilullisesti ja harrasteenakin parasta, en sano mitä ja vaikka toistamiseen on asia esillä/tapetilla, niin sitä, enkä sano, en sano, liikkeidea syntyi tässä aivan sattumalta --------------------------- tonneittain .................

    • ei ongelmia

      Suomi24 taitaa olla kaikkien pölhöjen keräilyfoorumi. Ainakin vähän väliä ilmestyy näitä täysin kädettömien ja elämää taitamattomien kysymyksiä. Jos alusasut tuottaa ongelmia niin silloin on parasta olla ilman niitä. Jos joku ei tätä ymmärrä niin sanottakoon se selvästi: ole alasti ilman vaatteita.
      Kai tiedätte edes sen, että ihmiset syntyy alastomana. Ei elämän tarkoitus ole olla se, että kuljetaan jatkuvasti pakkopaidassa.

      • rett

        Siitä syystä sun elämä on vain netissä kun et osaa pukeutua ja jotain pitää kuitenkin ajankuluksi tehdä.


    • listentomeeeee

      Hyvin tukevat urheiluliivit, oli kuppikoko mikä tahansa. Jos rintoja ei tueta, niiden kudos venyy, tulee raskausarpia ja joissakin tapauksissa tulehduksia. Eli hyvin tukevat liivit, ja onhan treenaajille omia edullisia alushousuja. Itse suosin hipstereitä, muuten käytän stringejä.
      Ei tulisi mieleenikään treenatessa pukea stringejä ylle, vaan on omat alusvaatteet treenamista varten. Tietenkään edullisimmat eivät aina ole ne parhaat, mutta poikkeuksiakin löytyy :)

    • mahdolliset arkeologisten mallien mukaan aina, ... käytettävissä, ... esim. voisi olla hamemallinen, sellaisia Euroopan metsissä löytyneitä ... eipä siihen muuta päällysvaatetta/alusvaatetta ..

    • liivilyyli

      Oli sitte pienet tai isot rinnat, liikkuessa rinnat kumminkin pomppivat ja iho venahtaa, eli jos sitten kun olet vanhemman ikäinen nainen, sinulla saattaa olla riippurinnat.
      Hyviä liivejä löytyy halvalla, ei niiden välttämättä tarvitse olla ne kalliit merkki liivit.
      Urheilualushousuja kaupoissa myydään, mutta itse pidän hipsteri mallisia, ovat mukavat jalassa urheillessa.
      Pitsipöksyt kannattaa jättää kotiin.

      • lenkkihimo

        Urheilutoppeja saa rinnattomille. Mikrokuitua, ei hiosta ja kuivuu nopeasti.
        Hipsterimalliset alushousut on parhaat. Eivät tosiaankaan mene persvakoon kuten stringit. Stringeille on käyttöä ihan muualla.
        Jos on huolissaan miltä näyttää niin se on aivan yksi ja sama. Tärkeintä että itse viihtyy. Kun on hyvä itsetunto ei jaksa välittää muiden mielipiteistä. Heikot on niitä jotka hakee toisista virheitä ja epäkohtia tunteakseen itsensä paremmaksi - mitä ne kyllä ei kuitenkaan tee......paradoksaalista ja surullista.


      • liivitön

        Ideal-side korvaa hyvin kaikenlaiset urheilurintsikat.
        Ja taas on yks lauta pilattu reiällä...


    • pekkapoo

      Ennen aikaan urheillessa ei käydetty muuta urheiluvaatetta kuin isoa flanellipaitaa, joka jalkovälissä suljettiin hakaneulalla. Komeasti intiimipaikat vilahtivat korkeutta hypätessä kierähdystyylillä.

    • hi9ul

      Älä osta mitään vaatteita, käytä niitä mitä sulla on kaapissa jo valmiina.
      Kun oot käyny urheilemassa muutaman viikon, niin kyllä se sulle sitten selviää mitä tarvitset. Jos homma lopahtaa, niin eipähän jää mitään kaappiin pölyyntymään.

    • tihru/tuhru

      kyllä on vaikeasti selvitettävä kysymys, menen riman ali tässä, maksaessasi huijareille ei hyvä maksaessasi, mitään ei yhtään hyvää, hyvät alusvaatteet on omat limakalvotkin, voisi olla parasta pysytellä lämpimissä ilman aloissa tai sisätiloissa, ellei satu olemaan asunnoton urheilija, voi kokeilla näitä pyykkinarulla roikkuu erilaisia, kysyithän lähinnä kysymysten tulvaa, lupaa .,. yleisön puolesta tapaus onkin selvä

    • katalogi 1967

      joo kuvasto tässä epätäydellinen mutta jo himot heräsi, mitäs tässä ei kun alastomaksi

      • viivalla MM

        _______________________________________________________________________


      • viivalla
        viivalla MM kirjoitti:

        _______________________________________________________________________

        _______________________________________________


      • MM ---- ÄMÄMMÄ
        viivalla kirjoitti:

        _______________________________________________

        ------------------------------------------------------------------------------------------------- niin on


    • maratoonari

      olen juossut monet maratonit ja tuhannet muut lenki ilman alushousuja, mutta tukevat rintsikat on käytössä. joskus alku aikana kokeilin monenlaisia alushousuja mikrokuituu yms.. kun sit aloin juosta ilman alushousuja en ikinä enää laittaisi semmosia sinne väliin hiertämään. päällysvaatteetkin kun urheilussa pesen lähes joka lenkin jälkeen ni ei ala haistakkaan.

      • Erika74

        Mä käytän kanssa juoksutrikoiden kanssa aina Stringejä,ne on musta parhaimmat päällä ja ne muotoilevet peppua parhaiten ja niistä ei jää mitään rajoja.Ite kanssa käytän muutenkin stringejä jalassa kun olen töissä ja päällä on joko hame tai housut,enkä ala niitä vaihtamaan kun menen juoksemaan tai kuntosalille. Merkeistä suosin Björn Borg All Love String ja muita hyviä merkkejä on Casell ja Röhnisch stringit.Voisi tietysti muutkin mallit sopia mun pepulle joka on pyöreä ja kiinteä,mutta omasta mielestä kyllä vähän liian leveä,vaikka mun mitat on 175cm/64g ( )


    • tyhmä

      Miten stringit muotoilevat peppua?

      • Erika74

        Kyl ne muotoilevat hyvin pepunmuotoja,kun ei jää mitään alushousujenrajoja tiukkojen juoksutrikoiden alle ja stringit on hyvin jalassa,kun ne on peppuvaossa eikä missään pakaroiden päällä.Katso itse vaikka kun olet seuraavan kerran juoksupolulla,niin selvästi näet naiset joilla on muodokas peppu ja alla stringit :)


      • Kysyn vaan
        Erika74 kirjoitti:

        Kyl ne muotoilevat hyvin pepunmuotoja,kun ei jää mitään alushousujenrajoja tiukkojen juoksutrikoiden alle ja stringit on hyvin jalassa,kun ne on peppuvaossa eikä missään pakaroiden päällä.Katso itse vaikka kun olet seuraavan kerran juoksupolulla,niin selvästi näet naiset joilla on muodokas peppu ja alla stringit :)

        Siis miten se naru pers-vaossa muotoilee, jos sattuu olemaan roikkupeppu ? Kysyn vaan.


      • Erika74
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Siis miten se naru pers-vaossa muotoilee, jos sattuu olemaan roikkupeppu ? Kysyn vaan.

        Mulla on sen verran kiinteä ja pyöreä peppu,et kyllä stringit hyvin muotoilee mun peppua.Stringit kuuluu olla peppuvaossa ja yläosa lanteilla,niin rajat menee pakaroiden päältä.Pitää kanssa huomioida minkä malliset juoksutrikoot jalassa. Omistan Under Armour 3/4 pituisia ja pitkiä juoksutrikoita,jotka on Stretch-materiaalia ja kompressioistuvuus jotka todella muotoilevat peppua ja pakaroita,et osta kans avopuolisolle saman merkkiset,niin näet eron ja on hyvännäköiset (Zalandolta löytyy) :)


      • Kysyn vaan
        Erika74 kirjoitti:

        Mulla on sen verran kiinteä ja pyöreä peppu,et kyllä stringit hyvin muotoilee mun peppua.Stringit kuuluu olla peppuvaossa ja yläosa lanteilla,niin rajat menee pakaroiden päältä.Pitää kanssa huomioida minkä malliset juoksutrikoot jalassa. Omistan Under Armour 3/4 pituisia ja pitkiä juoksutrikoita,jotka on Stretch-materiaalia ja kompressioistuvuus jotka todella muotoilevat peppua ja pakaroita,et osta kans avopuolisolle saman merkkiset,niin näet eron ja on hyvännäköiset (Zalandolta löytyy) :)

        Siis ne onkin ne juoksutrikoot jotka muotoilee peppua, eikä se stringien naru !
        Turha siis puhua, että stringit muotoilee.


      • sakariV
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Siis ne onkin ne juoksutrikoot jotka muotoilee peppua, eikä se stringien naru !
        Turha siis puhua, että stringit muotoilee.

        Sä nyt et ymmärtänyt mitä Erika takoitti, hei!

        Ohan se nätti näky stringit jalassa mutta peppu pitää olla kiinteä ja sopusuhtainen, ei mikään roikkuva selluliitiperse.

        Itsellä stringit joka päivä jalassa, eikä naru edes haise paskhalle kun pitää hygienian ojennuksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe