Vapun ruoka- ja juomalista

myymälänjohtaja

Mitäs laitetaan?

39

174

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenna mennään valmiiseen pöytään ja lahjahevostahan ei ole suuhun katsominen. Vapunpäivänä sitten chorizo-pyöryköitä, saksalaista perunasalaattia ja skumppaa.

      • Kis-kisu

        Ei kyllä kuulosta loppuun saakka mietityltä kompotilta.


    • Ajattelin nauttia vapun aikana grillattua lohta, avokadosalaattia, juustoja, suklaata ja viiniä. Eiköhän noilla hengissä selviä vapun yli...

    • Punkkukännit ainakin. Sapuskasta nyt vielä tiedä. Pizza tai kebappi illan päätteeks.

      • humalainen vappu

        Sama se on mitä äijät Vappuna syö, ei se vatsassa kuitenkaan kauvaa pysy.
        Sikajuhla Vappu on perinteisesti ja Juhannus toinen samanlainen.
        Isäntä jo neljättä grogia tempoo sisäänsä,odotan koska lähtee tosta viihteelle, siis ulos!
        En lähde mukaan, mun velvollisuus ei ole huolehtia humalaisesta miehestä ravintolassa. Päätin sen asian jo viime Vappuna.


      • humalainen vappu kirjoitti:

        Sama se on mitä äijät Vappuna syö, ei se vatsassa kuitenkaan kauvaa pysy.
        Sikajuhla Vappu on perinteisesti ja Juhannus toinen samanlainen.
        Isäntä jo neljättä grogia tempoo sisäänsä,odotan koska lähtee tosta viihteelle, siis ulos!
        En lähde mukaan, mun velvollisuus ei ole huolehtia humalaisesta miehestä ravintolassa. Päätin sen asian jo viime Vappuna.

        Noh.. Mä en muista milloin oon viimeks laatannut brenkun takia. Ja hyväähän se on, et aineenvaihdunta pelittää...


      • humalainen vappu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Noh.. Mä en muista milloin oon viimeks laatannut brenkun takia. Ja hyväähän se on, et aineenvaihdunta pelittää...

        Ei ollut tarkoitus sua moittia tai syyttää! Ottaa vaan aivoon äijän edesottamukset.
        Kiukuttaa katsoo kun ottaa pohjia ja yrittää saada mua viel mukaansa.
        Koht 20 vuotta yhdes oltu, joka Vappu suunnilleen samanlainen. EI KIITOS!
        Arki menee ihan hyvin, niin pari kertaa vuodessa porsastelkoot,mut yksin.


      • humalainen vappu kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus sua moittia tai syyttää! Ottaa vaan aivoon äijän edesottamukset.
        Kiukuttaa katsoo kun ottaa pohjia ja yrittää saada mua viel mukaansa.
        Koht 20 vuotta yhdes oltu, joka Vappu suunnilleen samanlainen. EI KIITOS!
        Arki menee ihan hyvin, niin pari kertaa vuodessa porsastelkoot,mut yksin.

        Kyllä mäkin pysyttelisin vapun himassa jos ei hyvää seuraa olisi tiedossa. Ei jaksa teekkareita, teinien örvellystä yms.


      • humalainen vappu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Kyllä mäkin pysyttelisin vapun himassa jos ei hyvää seuraa olisi tiedossa. Ei jaksa teekkareita, teinien örvellystä yms.

        Meitä on kolme naista naapurissa, istumas iltaa yhdessä ja skumppaa on ja voileipäkakku, kahvia keitetään jos sattuu maistuun sekin.
        Jokainen tuo myös jonkun filmin mukanaan, joista sit valitaan katsottavaa.
        Naapurini mies päivystää ensiavussa joten ei ole kotona.
        Toinen naapurini on eronnut ja mulla äijä hunningolla. Yhdistettiin siis oma ringi!


    • Noh.
      Samaa kuin muinakin päivinä.

      • +juomat

        20 hengen mansikkakakku ja 30 palaa mokkapaloja


      • +juomat kirjoitti:

        20 hengen mansikkakakku ja 30 palaa mokkapaloja

        Viimeaikainen mansikkakakkutarjonta on ollut melko niukkaa.


    • -Homo-petri-

      supersimaa ja syön rusinat ja sakat saavista
      perunakellarin vakoilukeskuksessa trollaamassa

    • runontaja off

      Tänään täytyy tyytyä nakkikioskin tai pizerian antimiin ja huomenna menen kyläilemään (ellen tänään saa töitä valmiiksi ja se riippuu siitä, onko traktorinlava tuotu). Mitä tarjolla, ei aavistustakaan

    • selviää kun

      Mitä löytyy huomenaamulla rinnuksilta

    • trollolooooooh

      Palstaidiootti nimittää itseään myymälänjohtajaksi. Laita edes vapppunaamari.

    • Oasis59

      Turkkilaisen äidiltäni oppimani tradition mukaan minulla on
      Vapunpäivän aamuna rintaliiveissänikin muutankin, kuin pelkkiä vanhoja sukkahousuja täytteenä,
      useimmiten minttuteen, anisviinan ja aidosta kebabista
      tullutta oksennusta.
      Turkin kulttuurissa jokaikinen päivä on Vappupäivä:(=

    • määmy

      Jotai grillisafkaa ja mä tyydyn vodaan. Muille kaljaa, viinii jne.
      Hassuu, ny ku vois ottaa viinii, e tee mieli.

    • Ikisinkku M

      Eipä ollut kovin ihmeellistä vaan kevyttä ja helppoa, ciabattaa juustolla ja kinkkumunakasta kahvin kera yhdistettynä lounaspäivällisenä. Kohta pitänee keittää kahvit ja ja nassuttaa seuraksi tuulihattu. Iltamassa pitänee avata vaihteeksi vaikka valkkaripullo, jos loppuu kesken löytyy punkkua ja rommia joilla voi jatkaa, näillä mennään.

    • Boikotoin vappua Ukrainan kriisin vuoksi.

      • No jopas.


      • sano minä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No jopas.

        Ryhdikästä


    • hodareita, suolakurkkua, tex mex stuffia, proseccoa, punaviiniä, joku pitkäkaulainen olut… katkeroa...

      punkun kimppuun käyn vasta kohta...

      ja aamulla salille : )

    • päriseeeeeeee

      Euroshopper Energy Drink ja Atria jauhelihapizza

    • Söin tänään mm. kaksi mignon-munaa, namnam :P

      • jestassentään

        Onko sul jalostettuja kanoja, muniva suklaamunia


      • jestassentään kirjoitti:

        Onko sul jalostettuja kanoja, muniva suklaamunia

        Ne munii vain vappuisin suklaamunia o_0


      • spesiaalia:P
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ne munii vain vappuisin suklaamunia o_0

        oikeen special höönejä....haitko ite?
        uskottavasti kerrottu....uskoin


      • vappuja:P
        spesiaalia:P kirjoitti:

        oikeen special höönejä....haitko ite?
        uskottavasti kerrottu....uskoin

        vappumieltä löytyy :)


      • spesiaalia:P kirjoitti:

        oikeen special höönejä....haitko ite?
        uskottavasti kerrottu....uskoin

        Kyllä se mun tehtävä on, toimia kanapiikana :) Sitä on jo meillä jo monessa sukupolvessa.

        Eikä ole mignon-munien voittanutta. Muut suklaamunat ei ole mitään..


      • pumpuliako
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kyllä se mun tehtävä on, toimia kanapiikana :) Sitä on jo meillä jo monessa sukupolvessa.

        Eikä ole mignon-munien voittanutta. Muut suklaamunat ei ole mitään..

        Taidat vain olla ronkeli pumpuli enkeli :)


      • pumpuliako kirjoitti:

        Taidat vain olla ronkeli pumpuli enkeli :)

        Mä syän mitä vaan, mitä vatta kestää. Mutta se ei kestä kovin montaa juttua. Herkut sitten erikseen. Mutta mikään ruoka sinänsä ei ole yök, olen ennakkoluuloton :)


    • tänään söin lounaaksi uunissa paistettua naudan sisäpaistia, kukka- & parsakaalia ja kermaista korvasienikastiketta (maanantain tähteet)
      illalla söin annoksen eilistä munakaslasagnea, pätkän tuorekurkkua ja pari palaa tummaa suklaata,
      juomana pari lonkeroa
      huomenna ruokalistalla tod. näk. ainakin hernekeittoa lihapullilla&sipulilla höystettynä ja illaksi kiukaalla paistettua makkaraa.. ku ei täälä mökillä mihinkään gourmet-ihmeisiin pysty ja olis paljon muutakin tekemistä ku vahtia patoja ja kattiloita,
      ja juomaksi olis vielä valkkaria ja skumppaa ja ukkelille myös kaljaa..

      mur

      • oih <3

        Haluaisin tosiaan olla kärpäsenä pytyssä kun nuo pykällät perskannikoittesi välistä poikkeen - hyh hyh


      • oih <3 kirjoitti:

        Haluaisin tosiaan olla kärpäsenä pytyssä kun nuo pykällät perskannikoittesi välistä poikkeen - hyh hyh

        mistä näitä kakkakärpäsiä aina sikiääkin juuri tälle palstalle?


      • Sine olla
        murriperkele kirjoitti:

        mistä näitä kakkakärpäsiä aina sikiääkin juuri tälle palstalle?

        kakka-taru :)


    • humalainen vappu

      Kotona jälleen, isäntä vaan ei näy kotiutuneen vielä.
      Nostin kaks olut pulloa jääkaappiin, jos häntä vaikka janottaa kotiuduttuaan.
      Samalla tein kaksi kinkku/juusto voileipää valmiiksi minigrip pussiin, jos on nälkä. Minä menen nukkumaan nyt. Huollintahommat tehty!
      Hyvää yötä!

    • Ajelen vapun

      Vichylinjalla

    • Makkaralajitelma grillistä tahmelalaiseen tapaan, coleslaw-salaattia ja kompotti etelän hetelmistä. Eikä ole oikein nälkä vieläkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      377
      4456
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2483
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      141
      1771
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1544
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1206
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      40
      1156
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1053
    Aihe