Mitäs laitetaan?
Vapun ruoka- ja juomalista
39
207
Vastaukset
Huomenna mennään valmiiseen pöytään ja lahjahevostahan ei ole suuhun katsominen. Vapunpäivänä sitten chorizo-pyöryköitä, saksalaista perunasalaattia ja skumppaa.
- Kis-kisu
Ei kyllä kuulosta loppuun saakka mietityltä kompotilta.
Ajattelin nauttia vapun aikana grillattua lohta, avokadosalaattia, juustoja, suklaata ja viiniä. Eiköhän noilla hengissä selviä vapun yli...
Punkkukännit ainakin. Sapuskasta nyt vielä tiedä. Pizza tai kebappi illan päätteeks.
- humalainen vappu
Sama se on mitä äijät Vappuna syö, ei se vatsassa kuitenkaan kauvaa pysy.
Sikajuhla Vappu on perinteisesti ja Juhannus toinen samanlainen.
Isäntä jo neljättä grogia tempoo sisäänsä,odotan koska lähtee tosta viihteelle, siis ulos!
En lähde mukaan, mun velvollisuus ei ole huolehtia humalaisesta miehestä ravintolassa. Päätin sen asian jo viime Vappuna. humalainen vappu kirjoitti:
Sama se on mitä äijät Vappuna syö, ei se vatsassa kuitenkaan kauvaa pysy.
Sikajuhla Vappu on perinteisesti ja Juhannus toinen samanlainen.
Isäntä jo neljättä grogia tempoo sisäänsä,odotan koska lähtee tosta viihteelle, siis ulos!
En lähde mukaan, mun velvollisuus ei ole huolehtia humalaisesta miehestä ravintolassa. Päätin sen asian jo viime Vappuna.Noh.. Mä en muista milloin oon viimeks laatannut brenkun takia. Ja hyväähän se on, et aineenvaihdunta pelittää...
- humalainen vappu
Genio.Mente kirjoitti:
Noh.. Mä en muista milloin oon viimeks laatannut brenkun takia. Ja hyväähän se on, et aineenvaihdunta pelittää...
Ei ollut tarkoitus sua moittia tai syyttää! Ottaa vaan aivoon äijän edesottamukset.
Kiukuttaa katsoo kun ottaa pohjia ja yrittää saada mua viel mukaansa.
Koht 20 vuotta yhdes oltu, joka Vappu suunnilleen samanlainen. EI KIITOS!
Arki menee ihan hyvin, niin pari kertaa vuodessa porsastelkoot,mut yksin. humalainen vappu kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus sua moittia tai syyttää! Ottaa vaan aivoon äijän edesottamukset.
Kiukuttaa katsoo kun ottaa pohjia ja yrittää saada mua viel mukaansa.
Koht 20 vuotta yhdes oltu, joka Vappu suunnilleen samanlainen. EI KIITOS!
Arki menee ihan hyvin, niin pari kertaa vuodessa porsastelkoot,mut yksin.Kyllä mäkin pysyttelisin vapun himassa jos ei hyvää seuraa olisi tiedossa. Ei jaksa teekkareita, teinien örvellystä yms.
- humalainen vappu
Genio.Mente kirjoitti:
Kyllä mäkin pysyttelisin vapun himassa jos ei hyvää seuraa olisi tiedossa. Ei jaksa teekkareita, teinien örvellystä yms.
Meitä on kolme naista naapurissa, istumas iltaa yhdessä ja skumppaa on ja voileipäkakku, kahvia keitetään jos sattuu maistuun sekin.
Jokainen tuo myös jonkun filmin mukanaan, joista sit valitaan katsottavaa.
Naapurini mies päivystää ensiavussa joten ei ole kotona.
Toinen naapurini on eronnut ja mulla äijä hunningolla. Yhdistettiin siis oma ringi!
Noh.
Samaa kuin muinakin päivinä.- +juomat
20 hengen mansikkakakku ja 30 palaa mokkapaloja
+juomat kirjoitti:
20 hengen mansikkakakku ja 30 palaa mokkapaloja
Viimeaikainen mansikkakakkutarjonta on ollut melko niukkaa.
- -Homo-petri-
supersimaa ja syön rusinat ja sakat saavista
perunakellarin vakoilukeskuksessa trollaamassa - runontaja off
Tänään täytyy tyytyä nakkikioskin tai pizerian antimiin ja huomenna menen kyläilemään (ellen tänään saa töitä valmiiksi ja se riippuu siitä, onko traktorinlava tuotu). Mitä tarjolla, ei aavistustakaan
- selviää kun
Mitä löytyy huomenaamulla rinnuksilta
- trollolooooooh
Palstaidiootti nimittää itseään myymälänjohtajaksi. Laita edes vapppunaamari.
- Oasis59
Turkkilaisen äidiltäni oppimani tradition mukaan minulla on
Vapunpäivän aamuna rintaliiveissänikin muutankin, kuin pelkkiä vanhoja sukkahousuja täytteenä,
useimmiten minttuteen, anisviinan ja aidosta kebabista
tullutta oksennusta.
Turkin kulttuurissa jokaikinen päivä on Vappupäivä:(= - määmy
Jotai grillisafkaa ja mä tyydyn vodaan. Muille kaljaa, viinii jne.
Hassuu, ny ku vois ottaa viinii, e tee mieli. - Ikisinkku M
Eipä ollut kovin ihmeellistä vaan kevyttä ja helppoa, ciabattaa juustolla ja kinkkumunakasta kahvin kera yhdistettynä lounaspäivällisenä. Kohta pitänee keittää kahvit ja ja nassuttaa seuraksi tuulihattu. Iltamassa pitänee avata vaihteeksi vaikka valkkaripullo, jos loppuu kesken löytyy punkkua ja rommia joilla voi jatkaa, näillä mennään.
Boikotoin vappua Ukrainan kriisin vuoksi.
- sano minä
Ratikkakuski kirjoitti:
No jopas.
Ryhdikästä
hodareita, suolakurkkua, tex mex stuffia, proseccoa, punaviiniä, joku pitkäkaulainen olut… katkeroa...
punkun kimppuun käyn vasta kohta...
ja aamulla salille : )- päriseeeeeeee
Euroshopper Energy Drink ja Atria jauhelihapizza
Söin tänään mm. kaksi mignon-munaa, namnam :P
- jestassentään
Onko sul jalostettuja kanoja, muniva suklaamunia
jestassentään kirjoitti:
Onko sul jalostettuja kanoja, muniva suklaamunia
Ne munii vain vappuisin suklaamunia o_0
- spesiaalia:P
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ne munii vain vappuisin suklaamunia o_0
oikeen special höönejä....haitko ite?
uskottavasti kerrottu....uskoin - vappuja:P
spesiaalia:P kirjoitti:
uskottavasti kerrottu....uskoinvappumieltä löytyy :)
spesiaalia:P kirjoitti:
uskottavasti kerrottu....uskoinKyllä se mun tehtävä on, toimia kanapiikana :) Sitä on jo meillä jo monessa sukupolvessa.
Eikä ole mignon-munien voittanutta. Muut suklaamunat ei ole mitään..- pumpuliako
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Kyllä se mun tehtävä on, toimia kanapiikana :) Sitä on jo meillä jo monessa sukupolvessa.
Eikä ole mignon-munien voittanutta. Muut suklaamunat ei ole mitään..Taidat vain olla ronkeli pumpuli enkeli :)
pumpuliako kirjoitti:
Taidat vain olla ronkeli pumpuli enkeli :)
Mä syän mitä vaan, mitä vatta kestää. Mutta se ei kestä kovin montaa juttua. Herkut sitten erikseen. Mutta mikään ruoka sinänsä ei ole yök, olen ennakkoluuloton :)
tänään söin lounaaksi uunissa paistettua naudan sisäpaistia, kukka- & parsakaalia ja kermaista korvasienikastiketta (maanantain tähteet)
illalla söin annoksen eilistä munakaslasagnea, pätkän tuorekurkkua ja pari palaa tummaa suklaata,
juomana pari lonkeroa
huomenna ruokalistalla tod. näk. ainakin hernekeittoa lihapullilla&sipulilla höystettynä ja illaksi kiukaalla paistettua makkaraa.. ku ei täälä mökillä mihinkään gourmet-ihmeisiin pysty ja olis paljon muutakin tekemistä ku vahtia patoja ja kattiloita,
ja juomaksi olis vielä valkkaria ja skumppaa ja ukkelille myös kaljaa..
mur- oih <3
Haluaisin tosiaan olla kärpäsenä pytyssä kun nuo pykällät perskannikoittesi välistä poikkeen - hyh hyh
oih <3 kirjoitti:
Haluaisin tosiaan olla kärpäsenä pytyssä kun nuo pykällät perskannikoittesi välistä poikkeen - hyh hyh
mistä näitä kakkakärpäsiä aina sikiääkin juuri tälle palstalle?
- Sine olla
murriperkele kirjoitti:
mistä näitä kakkakärpäsiä aina sikiääkin juuri tälle palstalle?
kakka-taru :)
- humalainen vappu
Kotona jälleen, isäntä vaan ei näy kotiutuneen vielä.
Nostin kaks olut pulloa jääkaappiin, jos häntä vaikka janottaa kotiuduttuaan.
Samalla tein kaksi kinkku/juusto voileipää valmiiksi minigrip pussiin, jos on nälkä. Minä menen nukkumaan nyt. Huollintahommat tehty!
Hyvää yötä! - Ajelen vapun
Vichylinjalla
Makkaralajitelma grillistä tahmelalaiseen tapaan, coleslaw-salaattia ja kompotti etelän hetelmistä. Eikä ole oikein nälkä vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632