Auttakaas ny joku kun mulla oli aivan mahtavat rintaliivit ja nyt pitäisi saada samanlaiset, mut en muista mistä ostin ne.Siis jostakin nettikaupasta ja niiden merkki siis HUOM valmistaja/merkki oli H?Mistäköhän löytäisin?
Rintaliivit hukassa
3
201
Vastaukset
- ahaaa
No eipä tuosta tajua kukaan mitään. Se mikä toisen mielestä on "mahtava", ei muita miellytä. Otapa nyt aivo käteen ja laita niitä faktoja.
Siis mitkä liivit on kyseessä: malli, väri, materiaali ja vähän lisätietoa?
Milloin ostettu?
Koko on erittäin tärkeä tietää
Hintaluokka?
Ja nettikauppa- aivan niitähän ei olekaan maailmalla kuin pari miljoonaa.
Ja mitä tarkoittaa tuo merkkihöpötys -- siis onko merkki HUOM vai alkaako merkki H-kirjaimella? - apuva3
Ostettu n.vuos si...mustat push upit,olkaimet ja ja sivut pitsiä.Pitsiä myös kuppien alaosien päällä.merkki on siis h ja pienellä h kirjaimella. 90B on koko.Kuppien alaosissa ns.tuplapehmusteet.
- ahaaa
Voisi olla Bubbleroomin merkki H ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594