Muutinpa tuossa 4pv sitten vakituisesti asuntoautoon asumaan. Pienet kulut, pienet vastuut ja vähän velkaa..Olen 21-vuotias töissä käyvä nuori. Ei vaan nappaa maksaa vuokralla asumisesta maltaita kun omassa 1990vm peffletissä on hyvä olla...
Ajattelinpa myös alkaa pitämään video blogia youtubessa.. Kanavani ja videot löytyy hakusanalla klaussi123
https://www.youtube.com/user/klausssi123
Asun asuntoautossa nykyään vakituisesti!
27
747
Vastaukset
- Hieno homma!!!
Susta on tullut elämäntapaintiaani.
- Joksu tietää
Rumatikki puhaltamassa ja Potun huolellinen tyhjennys,siinä tärkeimmanät.
- pöpi osaa!
Joksu tietää kirjoitti:
Rumatikki puhaltamassa ja Potun huolellinen tyhjennys,siinä tärkeimmanät.
Höperö pöpireino "joksu" jokinen on aina valmis neuvomaan asaissa kuin asiassa!
- Rumatikki?
pöpi osaa! kirjoitti:
Höperö pöpireino "joksu" jokinen on aina valmis neuvomaan asaissa kuin asiassa!
Joksu ei olekkan päässyt kotia kun Reinojuttua suoltaa.Mitenkäs Rumatikki?
- Joksun aromipesä
Joksu on vapun Niuvassa täysihoidossa . Ehkä sitten Lauantaina pääsee lomille?
Kylmällä Joksu pas.kantaa aromipesään , Pysyy torttu lämpöisenä ja sulana pitkään.- Hus pöpi!
Johan pöpi pääsi lempiaiheeseensa, vaan meneppä nyt reino "joksu" jokinen leikkimään taas noita kakkaleikkejäsi jonnekkin muuanne!
- Late Lapista.
Ei hullumpi liike aloittajalta, jos tontti alkaa kyllästyttämään niin on helppo vaihtaa mökin paikkaa!
Minä olen myös ehdotellut emännälle jotta siirrytään liikkuvaan asumiseen, talvet vaikka Espanjassa taikka Portugalissa ja kesät Suomessa !
Late Lapista. SSSS Ry!- Joksu Reinoliitteellä
Matkaajanhan veit jo kaatopaikalle.Äläkä yritä tuota emäntäjuttua,suuntautumisesi tiedetään.
- Hus pöpi!
Joksu Reinoliitteellä kirjoitti:
Matkaajanhan veit jo kaatopaikalle.Äläkä yritä tuota emäntäjuttua,suuntautumisesi tiedetään.
Etkö persereikäreino jokinen tajua, lähde vetämään täältä!
- Heleppoo elämää
Mie oun vaemokkeen kanssa ollunna kirtolaesena jo kolome vuatta sukulaisten nurkissa, halapoo on, ei maksa mittään ja täys ylläpito ruakinee, ei tarvihe ees rumatkkii olla.
- Joksu Niuvasta
Heleppoo elämää kirjoitti:
Mie oun vaemokkeen kanssa ollunna kirtolaesena jo kolome vuatta sukulaisten nurkissa, halapoo on, ei maksa mittään ja täys ylläpito ruakinee, ei tarvihe ees rumatkkii olla.
Minä asun vakituiseen Niuvassa osasto Bllä
- Hus pöpi!
Joksu Niuvasta kirjoitti:
Minä asun vakituiseen Niuvassa osasto Bllä
- Se on reino
Hus pöpi! kirjoitti:
On se reipäperäreino Reino on
- Ala kälppiä!
Se on reino kirjoitti:
On se reipäperäreino Reino on
Sinua runkkureino ei täällä kaivata!
- pienet kulut
Kiitos asiallisista vastauksista....(vitsi oli)
- kaikellakunnioitukse
Kysy kokeneilta neuvoa kun mietit jonkin hyllyn tai muun ruuvaamista seinään tai muualle. Ei seinät m-autossa ole samanlaiset kuin asuinrakennuksissa.
- Joksu vaan
Hei !Täällä kirjoittelee keskustelupalstojen suurkuluttaja. Keskustelupalstojen käytössä ei varmasti sinäänsä ole mitään pahaa, mutta entä jos käyttö menee joo liiallisuuksiin, kuten varmaankin kohdallani?
Olipa kyse sitten ammatillisista asioista, muodista, matkustelusta tai terveysasioista, kyselen neuvoja ja kokemuksia keskustelupalstoilta. Saatan viettää töiden jälkeen koko illan netissä niin, että auki on keskustelupalstoja (useimmiten Suomi24) sekä Facebookin keskustelu. Välillä tuntuu siltä, että minulla ei ole mitään omia näkemyksiä asioista, vaan perustan mielipiteeni keskustelupalstoilta lukemiini juttuihin - tiedostaen kyllä, että usein keskustelupalstoille tullaan lähinnä silloin, kun on jotakin negatiivista sanottavaa.
Työskentelen ensimmäistä vuotta Petosen ABC yövahtina, ja kauhulla odotan jo kesää, jolloin olen työttömänä. Onko elämässä tuolloin mitään muuta kuin keskustelupalstat? Ja lisättäköön, että elän parisuhteessa, mutta mieheni Reino tekee matkatöitä, joten hän on usein arki-illat poissa kotoa. Useimmat kaverini taas asuvat eri puolella Suomea, joten heidän kanssaan tulee pidettyä yhteyttä - yllätys yllätys - netin välityksellä.
Onko täällä muita keskustelupalstariippuvaisia?- Voi surkeutta!
Kaikista hartaista rukouksista huolimatta Jokisen Reino ei vieläkään tukehtunut oksennukseensa!
- Palstavahti Joksu
Voi surkeutta! kirjoitti:
Kaikista hartaista rukouksista huolimatta Jokisen Reino ei vieläkään tukehtunut oksennukseensa!
Minäpä kirjoittelen Reinosta ja tutkiskelen itseni lisäksi Rumatikkiä.
- parikymppinennuori
Kyllä hämmästyttää nuorta ''aikuisten'' puheet täällä interwepissä.
- Ei Rumatikittä
Kesällä vaki-asumiseen:Aromipesä,Portapottu ja tärkein,Rumatikki.
- Onko hyvä?
Ei Rumatikittä kirjoitti:
Kesällä vaki-asumiseen:Aromipesä,Portapottu ja tärkein,Rumatikki.
Onko hyvä,tuo Rummatikki kun sitä niin kehutte?
- Pienet kulut
Ilman rumatikkia pärjää jo näillä keleillä loistavasti. Ulkona 5c ja lämmittimenä toimii 14.90€ maksanut puhallin. Rumatikista puuttuu sähkövastus.. Reilu viikko on autossa asusteltu ja hyvältä tuntuu!
- kohta vaunu
vitsi tai ei...kuitenkin,itse olen harkinnut vakavasti ostavani asuntovaunun ja muuttavani siihen.Vitut ttaa suunnattomasti kun tili menee näihin kaupungin ylihintaisiin saunattomiin paskakoppeihin.vanhemmillani oli reilu 10 vuotta sitten vaunu jolla reissasivat n.20 vuotta itsekkin aluksi olin mukana ja tosi mukavaa ja rentoa touhua.mielummin maksaisin kausipaikasta sen 600 euroa vuoteen ku melkein tonnin kuukaudessa näihin betonikoppeihin ja lisäksi talvella saa 4 peittoa kiskoa päälle että tarkenee yön nukkua.
- Jo matkailuauto
Kerrankin täällä puhutaan järkeviä.
- asunnoton
Sopii varmasti hyvin yksinäiselle miehelle tuo matkakodissa asustelu. On nuo naiset niin kronkeleita, etteivät lähde leirintäalueille asustelemaan. On tuo vaatimustaso elintason myötä päässyt ryöstäytymään.
- Kokemuksen ääni
Älä höpötä. Tanssipaikoilta saa naisia, ainakin käymään as. autolla, kun sanoo sellaisella tulleen. Loppu on sitten itsestä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759