Sinkku: Vältä näitä nettideittimokia

e-kontakti.fi

8

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3v kokemuksella

      Hmmm, mitenkhän olisi, testaa nettideititä 1kk:den ajan ja jolleii kukaan kiinnostu / ellet itse löydä kiinnostavaa ihmistä, harkitse lopettavasi koko nettideittailua.

      Miksikö? No, ihmiset ovat mitä ovat netttideiteissä.Kaikisa pyörii hyvin pitkälle samat naamat ja samankaltaiset ihmiset.Joten, jolleii näistä löydy kuukauden aktiivisen etsimisen jälkeen ketään eikä mitään, ei nettideitti ole sinulle tarkoitettu!

      • Kokemustamyös

        Olen samaa mieltä, vaan kuinka moni oikeasti tuon toteuttaa onkin eri juttu. Pyöritään vuodesta toiseen jos ei jopa vuosikymmenestä toiseen löytämättä mitään tai ketään.
        Jos se ei vaikuta ajatuksiin niin mikä sitten.


    • ...............

      - Älä tee profiilia E-Kontakti-sivustolle.

    • ihmeellistä touhua

      Kyllä e-kontaktissa on paljon näitä, joilla ei ole hekilökohtaista
      esittelyä, vaikka luvataan se pian tehdä. Luuletteko pelkän
      seinästä reväistyn kuvan kertovan jotain.

      Pantatkaa ihan rauhassa tietojanne.

    • Rakkoo

      Ehkä yks tympeimpiä, mistä joku muukin on maininnut. Jossain chatis, somes etc jos juttelet jonku naisenkaa, niin aina, pitää "muijilla" postata jotain ruokalautasen kuvii, "tällaista söin aamul", tällaista päiväl, ja tyyliin tuhat jotain ruokalautasenkuvaa, Kai jokainen syö, mut miks siit pitää postata tyyliin miljoona kuvaa. Aika tasan kiinnostuksen tappaja Arvon daamit. :)

    • koettujanähty

      Suurin moka on olla mies - varsinkaan suht tavallinen tallaaja .
      On esittelyä tai ei -on kuvia tai ei,niin mahdollisuudet on on suurinpiirtein nollassa, Jokaista deittipalstojen naista kohti on kymmenittäin/sadoittain miehiä.

      Tämän kun naiset tietää niin -niin siitä seuraa vain tylytystä tai pelkkää tyhjää suurimmalle osalle miehistä.

      Näin se vain menee- joka muuta väittää niin valehtelee.

      • Iltalehdessä oli taannoin jokin tarina "kolme parasta vinkkiä miehillä nettideittailuun". En muista, mitä ne vinkit olivat, mutta mielestäni koko juttu olisi pitänyt korvata tiivistelmällä:
        1) ole pitkä
        2) ole komea
        3) rikas ei tarvitse olla, mutta älä ole köyhä

        Sellaista se on, se nettideittailu.


      • tyhjänsaapyytämättäkin
        unclefester kirjoitti:

        Iltalehdessä oli taannoin jokin tarina "kolme parasta vinkkiä miehillä nettideittailuun". En muista, mitä ne vinkit olivat, mutta mielestäni koko juttu olisi pitänyt korvata tiivistelmällä:
        1) ole pitkä
        2) ole komea
        3) rikas ei tarvitse olla, mutta älä ole köyhä

        Sellaista se on, se nettideittailu.

        Näin se on - naisten raadollisuus tule rumimmillaan esiin nettideitttailussa.

        Itseltä meni usko kyseiseen hommaan parin vuoden kokeilun jälkeen,,

        Ainakin minulle on turha tulla puhumaan naisista empaattisepna sukupuolena.
        Pelkkää kylmääitsekästä mullehetijavaanparastakomeintakolutettuajavarakasta,,

        Kuka tälläisen kumppanikseen sitten edes haluaa - en minä ainakaan !

        -Mies 50 -


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe