gps tms seuranta, oletteko käyttänet

enuskohäntäenää.

eli joku kappale puolison laukkuun vaatteisiin autoon ihan minne tahansa. Sit soittamalla kuuntelemaan tai näytöltä katsomaan missä sijainti on?

65

5945

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen vaihtoehto

      Yksityisetsivä on paras. Laillinen tapa, kandee vähän maksaa, selviää homma kunnolla ja voi ottaa eron kun varmasti tietää.

    • fkajsdddddddddddöl

      Ei mitään järkeä. Mä en voi ymmärtää näitä yksityisetsiviä, seurantalaite juttuja jne. Missä teidän moraali, itsekunnioitus ja omanarvontunto?
      Vai vaaditteko vain pettäjältä moraalia ja rehellisyyttä? Minä en edes ymmärrä, jos toisen puhelimeen koskettaisiin. Jos keskustelulla ei saa asioita selviksi, sitten pitää tehdä omat johtopäätöksensä. Jos minun puhelimeen kajottaisiin tai löytäisin seurantalaitteen takataskusta, niin voi herra isä sentään sitä porun määrää. Minä astuisin julkisuuteen nimillä, ja tietysti sen lisäksi tekisin rikosilmoituksen sun muut. Kyseenalaistaisin vanhemmuutta kiertoteitse jne. Lakimiehet sais töitä. Ja nämä on juuri niitä asioita, jossa periaatteeni menisi rahan edelle, en laskisi euroja, kun selvittelisin näitä asioita. Siinä seuraaja saisi todellakin loppuelämän muiston, mitä meni tekemään. Ensinnäkin menisi maine mediassa (hyvin media seksikäs aihe), markkinointi-ihmisenä hoitaisin kyllä sen puolen ja juristit loput. A-talkit ja kaikki keskusteluohjelmat kävisin läpi NIMILLÄ.

      • Et taida ymmärtää

        Paljon järjeä! Kun petetty lähestulkoon ymmärtää uskottomuuden olevan totta, mutta kotona on pettäjä joka kieltää, todistetusti valehtelee ja puhuu itseään ristiin, mutta ei selitä mitään, sen sijaan ehkä myös huutaa ja haukkuu, jos yrittää saada epäselvät kotipuheensa selvennettyä. Tätä voi jatkua v iikkokausia, kuukausia. Niin. Nyt ei ole kyse petetyn moraalista, vaan pettäjän epämoraalisuudesta.

        Jos haluaa varmuuden, että ei itse ole vainoharhainen, kuten pettäjä alati toistaa, vaan haluaa totuuden siitä, että toinen todella pettää, siis 100% todisteet, ne on itse hankittava. Lähinnä etsivä palkataan näissä tilanteissa, petetty saa varmuuden, että toinen pettää ja mielirauhan eron hakemiseksi.

        Ikävämpää olisi elää oma loppuelämä epätietoisuudessa, tuliko tehtyä virhe kun erosi. Siis "erosinkohan oman vainoharhaisuuteni vuoksi, kuten exäni (=pettäjä) vakuutti minulle kuukausia.

        Minä palkkasin etsivän, kakkonen ja muitakin löytyi, erosin, en kadu. En pidä itseäni moraalittomana, etsivän palkkaaminen on täysin laillista, itsetuntoni palasi, kun selvisi että en ollut vainoharhainenm sen sijaan vaan ex oli patologinen valehtelija ja syytti minua vääryydellä, täysin aiheetta hulluksi ja vainoharhaiseksi.


      • järjen hiventäkään
        Et taida ymmärtää kirjoitti:

        Paljon järjeä! Kun petetty lähestulkoon ymmärtää uskottomuuden olevan totta, mutta kotona on pettäjä joka kieltää, todistetusti valehtelee ja puhuu itseään ristiin, mutta ei selitä mitään, sen sijaan ehkä myös huutaa ja haukkuu, jos yrittää saada epäselvät kotipuheensa selvennettyä. Tätä voi jatkua v iikkokausia, kuukausia. Niin. Nyt ei ole kyse petetyn moraalista, vaan pettäjän epämoraalisuudesta.

        Jos haluaa varmuuden, että ei itse ole vainoharhainen, kuten pettäjä alati toistaa, vaan haluaa totuuden siitä, että toinen todella pettää, siis 100% todisteet, ne on itse hankittava. Lähinnä etsivä palkataan näissä tilanteissa, petetty saa varmuuden, että toinen pettää ja mielirauhan eron hakemiseksi.

        Ikävämpää olisi elää oma loppuelämä epätietoisuudessa, tuliko tehtyä virhe kun erosi. Siis "erosinkohan oman vainoharhaisuuteni vuoksi, kuten exäni (=pettäjä) vakuutti minulle kuukausia.

        Minä palkkasin etsivän, kakkonen ja muitakin löytyi, erosin, en kadu. En pidä itseäni moraalittomana, etsivän palkkaaminen on täysin laillista, itsetuntoni palasi, kun selvisi että en ollut vainoharhainenm sen sijaan vaan ex oli patologinen valehtelija ja syytti minua vääryydellä, täysin aiheetta hulluksi ja vainoharhaiseksi.

        Tohon suohon uppoaa sitten molemmat, joten terve menoa. Katsos, kun voi uskoa itseensä ja omaan intuitioon ja järkeen. Jos toinen valehtelee, jää kiinni, eikä osaa selittää, niin silloin minä ainakin tietäisin, mitä tekisin. Ei siihen yksityisetsiviä tarvii. Toki, jos haluaa maksaa, niin voi palkata vaikka vielä turvamiehenkin ja mitä niitä sitten onkaan. Itse kuitenkin luottaisin enemmän itseeni, se riittää aika pitkälle.


      • rauhotus nyt

        Onko parempi sitten, että kumppani katsoisi suoraan salaa puhelimeesi? Sitähän ei toinen tunnusta jos sen on nähnyt.

        Joskus pääsee vähemmällä, mitä pienemmän numeron tekee. Eikö kostoa parempi olisi sopia kumppanin kanssa asiat, ja ymmärtää ettei pahuuttaan tarkista. Ehkä rakastaa niin paljon, että jos käry käy, niin haluaa varmistaa. Eihän se ole ero kaikille automaattisesti.
        Koska jos ei tarkista, yleensä sitten eroaa suoraan epäilyn vuoksi. Naiset sentään vaivautuvat tarkastamaan, pitääkö pahin paikkaansa. Vaikka ehkä jo tietää, että totta se on siippansa kohdalla.


      • erilaisia ihmisiä
        järjen hiventäkään kirjoitti:

        Tohon suohon uppoaa sitten molemmat, joten terve menoa. Katsos, kun voi uskoa itseensä ja omaan intuitioon ja järkeen. Jos toinen valehtelee, jää kiinni, eikä osaa selittää, niin silloin minä ainakin tietäisin, mitä tekisin. Ei siihen yksityisetsiviä tarvii. Toki, jos haluaa maksaa, niin voi palkata vaikka vielä turvamiehenkin ja mitä niitä sitten onkaan. Itse kuitenkin luottaisin enemmän itseeni, se riittää aika pitkälle.

        Jotkut tarvitsevat muualta varmistuksia, koska mielessä on niin vahva usko ja luottamus ollut toisen hyvyyteen. Ja suuri rakkaus.


      • avoimmuus on A & O

        "Kyseenalaistaisin vanhemmuutta kiertoteitse jne"

        Eli olet itse vielä pahempi paskakasa kuin arvostelemasi pettäjä.....!


        Jos minulle syntyisi epäily puolisoni uskottomuudesta, niin odotan, että puhelin työnnetään minun käteeni todistukseksi siitä, että mitään ei ole. Jos näin ei tapahdu, niin SE on riittävä "todiste"!


        "Jos minun puhelimeen kajottaisiin ...."

        Parisuteessa täydellinen avoimuus on kaiken perusta. Ensin tulee avoimmuus ja sitä seuraa luottamus. Ei toisin päin. Jos minun puolisoni pimittelisi puhelintaan saati peittelisi menojaan, niin se olisi poikki jo siitä.


      • yx-mies

        Näin uhuu joko naivi, vähän elämässä kokenut ihminen.

        Joka ei tiedä että mailmassa on paljon epärehelisyyttä myöskin tässä meidän yhteiskunnassa.


      • tötterööö
        avoimmuus on A & O kirjoitti:

        "Kyseenalaistaisin vanhemmuutta kiertoteitse jne"

        Eli olet itse vielä pahempi paskakasa kuin arvostelemasi pettäjä.....!


        Jos minulle syntyisi epäily puolisoni uskottomuudesta, niin odotan, että puhelin työnnetään minun käteeni todistukseksi siitä, että mitään ei ole. Jos näin ei tapahdu, niin SE on riittävä "todiste"!


        "Jos minun puhelimeen kajottaisiin ...."

        Parisuteessa täydellinen avoimuus on kaiken perusta. Ensin tulee avoimmuus ja sitä seuraa luottamus. Ei toisin päin. Jos minun puolisoni pimittelisi puhelintaan saati peittelisi menojaan, niin se olisi poikki jo siitä.

        Ketään ei haukuta paskakasaksi. Eikö sinulla ole muuta sanottavaa?


      • ...
        avoimmuus on A & O kirjoitti:

        "Kyseenalaistaisin vanhemmuutta kiertoteitse jne"

        Eli olet itse vielä pahempi paskakasa kuin arvostelemasi pettäjä.....!


        Jos minulle syntyisi epäily puolisoni uskottomuudesta, niin odotan, että puhelin työnnetään minun käteeni todistukseksi siitä, että mitään ei ole. Jos näin ei tapahdu, niin SE on riittävä "todiste"!


        "Jos minun puhelimeen kajottaisiin ...."

        Parisuteessa täydellinen avoimuus on kaiken perusta. Ensin tulee avoimmuus ja sitä seuraa luottamus. Ei toisin päin. Jos minun puolisoni pimittelisi puhelintaan saati peittelisi menojaan, niin se olisi poikki jo siitä.

        Entäs jos epäilyksesi on niin vahva, ettei sitä pelkkää kännykkää näyttämällä pysty mitätöimään?

        Kännykäthän ovat niin halpoja, että kumppani on voinut hankkia ihan eri kännykän yhteydenpitoon salarakkaan kanssa. Tai sitten raskauttavat tekstiviestit on poistettu, ja salarakas luettelossa ihan eri nimellä, vaikka samaa sukupuolta olevan nimellä.

        Pettäähän voi aina, kun et ole itse paikalla todistamassa, ettei näin käy ja tuskin seuraat kumppaniasi varjon lailla kaikkialle minne hän ikinä meneekin.


      • 28vv

        ymmrrä vaan kuntulee kohdallesi onsinunkin asia.


    • Helppoa nykyään

      Opettele seuraamaan omaa puhelintasi netistä. Useimmissa esim. Apple, Samsung, Nokia on sellainen ominaisuus. Sitten laita äänet pois päältä, "kadota" puhelin päiväksi puolison autoon vaikka penkin alle ja seuraa tietokoneelta. Älä käytä mitään salakuuntelu- tai katselujuttua, sillä siitä joudut liriin.

      • ihjkkkkkkkkkkkkkkkkk

        Onneeksi pääsee myös jalkasin rehveille. Kiitos vinkistä!


      • Toinen vinkki
        ihjkkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Onneeksi pääsee myös jalkasin rehveille. Kiitos vinkistä!

        Vinkki2, muista epäillä aina ja kaikkia. Ihmisiä, autoja. Voi olla etsiviä ja käräyttäjiä perässäsi. Hiivi, pelkää, piiloudu.


      • 11+1
        Toinen vinkki kirjoitti:

        Vinkki2, muista epäillä aina ja kaikkia. Ihmisiä, autoja. Voi olla etsiviä ja käräyttäjiä perässäsi. Hiivi, pelkää, piiloudu.

        En todellakaan ala hiipimään, pelosta puhumattakaan! Se on varma se! Minä elän niin kuin minä elän, ja olen valmis myös kantamaan vastuun siitä! Yksinkertaista, kun tietää mitä tekee. En ikinä alentuisi siihen, että alkaisin pelkäämään. Minun elämää ei rajoita hiipparit ja etsivät:)


      • nainen miettii
        11+1 kirjoitti:

        En todellakaan ala hiipimään, pelosta puhumattakaan! Se on varma se! Minä elän niin kuin minä elän, ja olen valmis myös kantamaan vastuun siitä! Yksinkertaista, kun tietää mitä tekee. En ikinä alentuisi siihen, että alkaisin pelkäämään. Minun elämää ei rajoita hiipparit ja etsivät:)

        Kyllä kumppani osaa jalkaisin tulla perässä myös, hänen tuttunsa tai etsivä. Antaako kumppani anteeksi vai onko hän ehdotonta sorttia?


      • Kiinni jäääää
        nainen miettii kirjoitti:

        Kyllä kumppani osaa jalkaisin tulla perässä myös, hänen tuttunsa tai etsivä. Antaako kumppani anteeksi vai onko hän ehdotonta sorttia?

        Kävelymatkan läheisyys lisää tietoisuutta naapureidenkin osalta, ja kiinni jääminen on ajan kysymys, kuten KAIKISSA muissakin tapauksissa.


    • Kokemusta on !!!

      No joo syyllistyin tähän. Vaimo ilmoitti erosta ja kuukausi tämän jälkeen jäi kiinni toisesta miehestä. Valehteli vaimo koko ajan, Laitoin Nokian Lumian penkin alle ja seurasin oman tietokoneen näytön kautta koko ajan missä vaimo ajaa ja milloin vierassa käy.. Ihmetteli jälkeenpäin mistä tiesien kilometrin tarkkuudella pettäjä vaimon sijainnin, Isossa kuvassa tällä ei tietty ole merkitystä, mutta vaimo jäi kiinni jatkuvasta valehtelusta.

      • mr tee vm80

        Mistä ominaisuuden saa?


      • Helppoa....
        mr tee vm80 kirjoitti:

        Mistä ominaisuuden saa?

        Lataat tietokoneelle MS Lumia softan ja sen kautta voit paikallistaa puhelimen mistä vaan, eli voit vaikka kotisohvalla seurata autosi liikkeitä reaaliajassa. Jos haluat tietää missä puolisosi on liikkunu päivänaikanat lataa sporttrakkeri puhelimeesi ja pistä ohjelmisto päälle aamusta ja illalla voit katsoa missä autosi on liikkunut ja kilometrit myös. Kyseessä on ilmainen ohjelmisto.


      • hnhnh
        Helppoa.... kirjoitti:

        Lataat tietokoneelle MS Lumia softan ja sen kautta voit paikallistaa puhelimen mistä vaan, eli voit vaikka kotisohvalla seurata autosi liikkeitä reaaliajassa. Jos haluat tietää missä puolisosi on liikkunu päivänaikanat lataa sporttrakkeri puhelimeesi ja pistä ohjelmisto päälle aamusta ja illalla voit katsoa missä autosi on liikkunut ja kilometrit myös. Kyseessä on ilmainen ohjelmisto.

        Toimiiko se vain älypuhelimissa? Mitä jos kännykässä ei ole nettiyhtyettä ollenkaan ja on vanhanaikainen malli?


      • myös kokemusta

        "Isossa kuvassa tällä ei tietty ole merkitystä, mutta vaimo jäi kiinni jatkuvasta valehtelusta. "

        Myös minulle oli oleellista tietää petoksen laajuus. Sillä, että vaimoni jäi kiinni jatkuvasta valhetelusta vielä senkin jälkeen, kun uskottomuus oli paljastunut, oli paljon suurempi merkitys kun itse uskottomuudella ja toiseen ihastumisella.

        Voin (vaivoin) ymmärtää ihastumisen ja (ehkä) antaa anteeksi uskottomuuden, mutta valhetelua en hyväksy. Siihen kaatui meidän liittomme.


      • Ei toimi!
        hnhnh kirjoitti:

        Toimiiko se vain älypuhelimissa? Mitä jos kännykässä ei ole nettiyhtyettä ollenkaan ja on vanhanaikainen malli?

        Ei toimi kuin älypuhelimissa.


      • lumiavaimo
        myös kokemusta kirjoitti:

        "Isossa kuvassa tällä ei tietty ole merkitystä, mutta vaimo jäi kiinni jatkuvasta valehtelusta. "

        Myös minulle oli oleellista tietää petoksen laajuus. Sillä, että vaimoni jäi kiinni jatkuvasta valhetelusta vielä senkin jälkeen, kun uskottomuus oli paljastunut, oli paljon suurempi merkitys kun itse uskottomuudella ja toiseen ihastumisella.

        Voin (vaivoin) ymmärtää ihastumisen ja (ehkä) antaa anteeksi uskottomuuden, mutta valhetelua en hyväksy. Siihen kaatui meidän liittomme.

        peritkö km korvauksia eron tullessa?


      • Anonyymi
        myös kokemusta kirjoitti:

        "Isossa kuvassa tällä ei tietty ole merkitystä, mutta vaimo jäi kiinni jatkuvasta valehtelusta. "

        Myös minulle oli oleellista tietää petoksen laajuus. Sillä, että vaimoni jäi kiinni jatkuvasta valhetelusta vielä senkin jälkeen, kun uskottomuus oli paljastunut, oli paljon suurempi merkitys kun itse uskottomuudella ja toiseen ihastumisella.

        Voin (vaivoin) ymmärtää ihastumisen ja (ehkä) antaa anteeksi uskottomuuden, mutta valhetelua en hyväksy. Siihen kaatui meidän liittomme.

        Minä olen tässä tilanteessa . Vaimo väittää, ettei ole pettänyt vaikka merkkejä oli paljon ilmassa. Kuitenkin saan vaimon edelleen kiinni valheista, nytkin kun kaiken pitäisi olla kunnossa. Valheet tämän avioliiton kaataa. Mitä enemmän vaimo valehtelee, sitä enemmän uskon pettämisiä olleen.


    • Minä tein näin

      Minä piilotin kotiin digitaalisen sanelukoneen äänittämään aina kun mies jäi yksin kotiin. Yleensä hän soitti salarakkaalle heti muutaman minuutin viivellä siitä kun ovi oli sulkeutunut perässäni.

      Sain siten kuuntelemani rupattelun avulla selville nimen, paikkakunnan ja tarpeeksi yksityiskohtia, jotka sopivat muihin asioihin joita olin ihmetellyt. Näitten tietojen avulla googlasin lisää ja löysin täsmätietoja yhdistelemällä vielä lisää tietoa. Lopulta löysin salarakkaan suojaamattoman facebook-profiilin. Mies ei taktisista syistä ollut naisen facebook-kaveri eikä siten tiennyt mitä nainen päivitti. Sieltä sitten näin mm. että salarakas oli "parisuhteessa" ja näin jopa tämän "pariskunnan " valokuvia. Mainittakoon, että nainen asui toisella paikkakunnalla ja luuli miehen olevan vapaa, tarkemmin sanoen mies uskotteli olevansa eronnut. Ei nainen muuten olisi ladannut kuvia facebookiin.

      Miksikö moinen vaiva? No siksi tietysti, että mies ei ikinä myöntänyt mitään eikä halunnut erota. Hain itse avioeroa ja mies vihjaili syyksi, että minulla kenties on uusi mies. Avioeron saa ilman todisteitakin, mutta minä kuitenkin katsoin oikeudekseni puolustaa itseäni ja perustaa päätökseni faktoihin. Mies itse laati huijarin pelisäännöt, minä vain pelasin samoilla säännöillä.

      • näin se menee....

        "Mies itse laati huijarin pelisäännöt, minä vain pelasin samoilla säännöillä. "


        Juuri näin!

        Toimin aivan samoin. Kun minua kusetettiin ja luottamukseni petettiin, niin katsoin että voin puolustautua samoilla keinoilla. Minulle valehdeltiin, jotta pettäminen oli mahdollista. Minä valhetelin saadakseni selville kenen kanssa minua petetään. Minulle valehdeltiin tapahtuminen peittelemiseksi. Minä valhetelin, jotta sain pala palalta selville, mitä kaikkea on tapahtunut.


    • onnellinenmies

      Tutkapanta on hyvä,siihen voi laittaa vielä koulutus elementin jolla voi antaa sähköiskun tarvittaessa.

      • 5+2

        tää on hyvä! Oikeesti näitä juttuja, ei käsitä


      • surullistamuttatotta
        5+2 kirjoitti:

        tää on hyvä! Oikeesti näitä juttuja, ei käsitä

        "Oikeesti näitä juttuja, ei käsitä"

        Me emme valitettavasti voi sille paljon mitään, että sinä et ymmärrä. Eikä se tietysti ole sun oma vikas, jos sä olet tyhmä. Eihän sille oikein mitään voi. Mutta se auttaisi sinua elämässä kun myönnät asian itsellesi. Sinu vain pitää hyväksyä se, että olet tyhmä, etkä aina ymmärrä asioita. Elämäsi on paljon helpompaa ja ristiriidattomampaa kun et edes yritä.


      • 19+6
        surullistamuttatotta kirjoitti:

        "Oikeesti näitä juttuja, ei käsitä"

        Me emme valitettavasti voi sille paljon mitään, että sinä et ymmärrä. Eikä se tietysti ole sun oma vikas, jos sä olet tyhmä. Eihän sille oikein mitään voi. Mutta se auttaisi sinua elämässä kun myönnät asian itsellesi. Sinu vain pitää hyväksyä se, että olet tyhmä, etkä aina ymmärrä asioita. Elämäsi on paljon helpompaa ja ristiriidattomampaa kun et edes yritä.

        "surullista mutta totta", Aurinkoa sinulle ja sinun elämällesi! Toivon oikeasti. Onneeksi sinä olet älykäs ja ennen kaikkea sydämensivistynyt ja avarakatseinen onnellinen ihminen.

        t. hallituksen pj. (kauppatieteen tohtori:)


    • Petetty1

      Missä sanotaan, että toisen puhelimen SMS:ien yms on laitonta ? Entä videointi ?

    • suoralinja4

      tai näin: mies jutteli rakastajatterensa kanssa, puhelin oli miehen rintataskussa ja vaimo kuuli kaiken, oli puhelin itsestään soittanu vaimolle, siis puhelin sitä mallia oli ennen.

    • Ei rikoksia, pliis

      Älkää hyvät ihmiset salakuunnelko sanelukoneilla tai puhelimilla. Älkää kuvatko salaa esim. riistakameralla. Älkää tehkö luvatta mitään muutoksia puolison puhelimeen. Ette kuitenkaan malta pitää suuta kiinni siitä, mitä näitte, ja pettäjäpuoliso hankkii teille rikostuomion kaiken muun paskan lisäksi.

      Auton paikantaminen ei vielä ole rikos, joten sitä voi yrittää, mutta vain omalla puhelimella.

      • Lienet väärässä

        Lakimies en ole, mutta käsittääkseni omaan kotiinsa, autoonsa ja omaan pihaansa saa asentaa laillisesti näitä valvontalaitteita.


      • Taas tätä
        Lienet väärässä kirjoitti:

        Lakimies en ole, mutta käsittääkseni omaan kotiinsa, autoonsa ja omaan pihaansa saa asentaa laillisesti näitä valvontalaitteita.

        Ei saa asentaa kuuntelu- ja katselulaitteita ilman, että kertoo perheenjäsenille ja muille kodissa asuville tai autoa luvallisesti käyttäville. Googlaa rikoslaki, salakuuntelu, salakatselu.

        Miksi pitää levittää väärää tietoa ja johdattaa ihmiset rikkomaan lakia, kun asian voi helposti tarkistaa ennen nettiin kirjoittamista?


      • miettijä
        Taas tätä kirjoitti:

        Ei saa asentaa kuuntelu- ja katselulaitteita ilman, että kertoo perheenjäsenille ja muille kodissa asuville tai autoa luvallisesti käyttäville. Googlaa rikoslaki, salakuuntelu, salakatselu.

        Miksi pitää levittää väärää tietoa ja johdattaa ihmiset rikkomaan lakia, kun asian voi helposti tarkistaa ennen nettiin kirjoittamista?

        Silloin vaihtoehdoksi jää yksityisetsivä, auton paikannus ja vaimo kaverit miehen perään? Ellei jo eleistä, puheista, arvoista huomaa. On niitäkin miehiä jotka eivät tee rikosilmoitusta jos vaimo on katsonut puhelimeen, mutta koskaanhan niistä ei tiedä. Ehkä vaimo sitten sanoo että sai eri kautta tietää? Olen sinkku, että en itse tarvitse mitään.
        Yleensä kun joku ehdottaa yksityisetsivää, palstalle tulee joku haukkumaan (en tarkoita sinua todellakaan). Mutta jollakin tavalla se kumppani haluaa tarkistaa, ettei heitä siippaa saman tien ulos tarkistamatta. No keinonsa kullakin. Mutta ihmiset haluavat puhua suoraan aiheesta, pelkäämättä. Onhan se pettäminen pahempi juttu joillekin, vaikkei ole rikoksiin listattu.

        Voisi kuvitella, että lakiin kirjattaisi mahdollisuus tutkia onko kumppani pettäjä? Onhan siinä iso riski seksitaudeille, jos toinen kantaa niitä. Puhumattakaan talousasioiden riskistä tai romahduksen riski, tunteet.


      • eirikos

        kyllä meillä kotona on valvontakaemra ulkoovee kohti. näkee ketä äy ja varsinkin jos huoltomies käy luvatta


      • Kommentoija69
        Taas tätä kirjoitti:

        Ei saa asentaa kuuntelu- ja katselulaitteita ilman, että kertoo perheenjäsenille ja muille kodissa asuville tai autoa luvallisesti käyttäville. Googlaa rikoslaki, salakuuntelu, salakatselu.

        Miksi pitää levittää väärää tietoa ja johdattaa ihmiset rikkomaan lakia, kun asian voi helposti tarkistaa ennen nettiin kirjoittamista?

        Mitäs jos "unohtaa" oman kännykkänsä yhteisessä käytössä olevan auton penkin alle? Mitäs jos tällä tavalla "unohdetussa" kännykässä "sattuukin" olemaan käytettävissä paikannusominaisuus? Rikosoikeudellisesti totta on se ja vain se mikä on todistettavissa.


    • uranainen

      Voi teitä hulluja! Eikö teillä ole muuta elämää, kun kytätä sitä aviomiestä tai -vaimoa. Hankkikaa elämä! Olen paljon työn puolesta miesten kanssa tekemisissä, lounailla, matkoilla jne. Mä oikein toivon, että joku reppana olisi juuri minun kohdalle laittanut laitteet tai etsivät perään. Voi sitä ressukkaa sen jälkeen. Minä voisin ottaa asiakseni yksityisyyden rajojen puinnissa käräjäoikeudessa. Tulisi ns. ennakkotapaus.

      Laittakaa nyt akat ne laitteet miestenne taskuihin!

      • tette5r

        Niinpä...
        On näitä "vaimoni ilmoitti haluavansa erota ja aloin tutkia asiaa"-tyyppejä ja "haluan vain sen viimeisen todisteen ennen kuin haen eroa"-tyyppejä.
        Hitonmoinen vaiva, vaikka homma on jo selvä, miksi?


      • Siksi että
        tette5r kirjoitti:

        Niinpä...
        On näitä "vaimoni ilmoitti haluavansa erota ja aloin tutkia asiaa"-tyyppejä ja "haluan vain sen viimeisen todisteen ennen kuin haen eroa"-tyyppejä.
        Hitonmoinen vaiva, vaikka homma on jo selvä, miksi?

        Siksi että eräät haluavat tietää, mikä on tulevan avioeron syy, että uskottomuus on totta,, ennen kuin eroavat. Luottamus on jo täysin poikki kotona pelkästään valehtelevaan ja uskottomuutensa kieltävään pettäjään, silloin kun turvaudutaan omaan selvittämiseen. Minä käytin etsivää ennen eroa, en kadu, tiedän nyt loppuelämäni 100% varmasti, että kannatti erota, koska ex petti ja silti kielsi itse sen loppuun asti, syyttäen minua hulluksi ja vainoharhaiseksi kun yritin, pitkään, asiasta keskustella.


      • aika surullista
        tette5r kirjoitti:

        Niinpä...
        On näitä "vaimoni ilmoitti haluavansa erota ja aloin tutkia asiaa"-tyyppejä ja "haluan vain sen viimeisen todisteen ennen kuin haen eroa"-tyyppejä.
        Hitonmoinen vaiva, vaikka homma on jo selvä, miksi?

        Mä ihmettelen myös. Joko puolisoon luottaa tai sitten ei. Ja jos ei pysty luottamaan, niin sitten on parempi erota. Mihin todisteita tarvitsee ja mitä se auttaa? Jos oletetaan, että toinen laittaa toisen perään vaikkapa yksityisetsivän ja paljastuu, että toinen on viaton, niin poistaako se epäilyksen epäilijän päästä? Ja oletteko kyttäämiseen kehoittavat miettineet sitä, miten se epäilyksen kohde suhtautuu, kun paljastutte? Jos hän onkin viaton niin eikö hän tunne itseään loukatuksi ja surulliseksi sen takia, ettei kyttääjä luota häneen? Mä ainakin pistäisin lusikat jakoon jos ukko kävisi mua vahtimaan.
        Parisuhteen perusta on molemminpuolinen luottamus. Kyttääjä ei ole luotettava. Mihin ihmiset on unohtaneet asioista puhumisen? Juu, ei kukaan pettäjä tunnusta heti, sen tiedän. Mutta oikeasti jos et pysty luottamaan toiseen niin eikö ole oman mielenrauhan kannalta elellä yksikseen?


      • Vastaa miten sitten
        aika surullista kirjoitti:

        Mä ihmettelen myös. Joko puolisoon luottaa tai sitten ei. Ja jos ei pysty luottamaan, niin sitten on parempi erota. Mihin todisteita tarvitsee ja mitä se auttaa? Jos oletetaan, että toinen laittaa toisen perään vaikkapa yksityisetsivän ja paljastuu, että toinen on viaton, niin poistaako se epäilyksen epäilijän päästä? Ja oletteko kyttäämiseen kehoittavat miettineet sitä, miten se epäilyksen kohde suhtautuu, kun paljastutte? Jos hän onkin viaton niin eikö hän tunne itseään loukatuksi ja surulliseksi sen takia, ettei kyttääjä luota häneen? Mä ainakin pistäisin lusikat jakoon jos ukko kävisi mua vahtimaan.
        Parisuhteen perusta on molemminpuolinen luottamus. Kyttääjä ei ole luotettava. Mihin ihmiset on unohtaneet asioista puhumisen? Juu, ei kukaan pettäjä tunnusta heti, sen tiedän. Mutta oikeasti jos et pysty luottamaan toiseen niin eikö ole oman mielenrauhan kannalta elellä yksikseen?

        Kumppani todistetusti valehtelee ( menen töihin -> ei ookkaan töissä), näitä on paljon. Tätä jatkuu, kysymyksiisi, miksi valehteli saat uusia selityksiä (sori, olenkin penalla, en töissä) tai raivoa ja vihaa, huutoa että olet itse hullu kun kysyt, olet vainoharhaisen mustasukkainen, siksi sinulle ei kannata puhua mitään, ja kumppanilla on nyt oikeus vaieta, omasta mielestään.

        Nyt, pitäisikö sinusta kyetä luottamaan tämän kumppanin sanaan? Mitä hänelle pitäisi sinusta puhua? Pitäisikö erota sen vuoksi kun todistetusti valehteli olevansa työssä tms, mutta ei ollutkaan? Pitäisikö uskoa, että olikin Penalla, kuten itse sanoo?

        Kerro viisaana!


      • tette5r
        Vastaa miten sitten kirjoitti:

        Kumppani todistetusti valehtelee ( menen töihin -> ei ookkaan töissä), näitä on paljon. Tätä jatkuu, kysymyksiisi, miksi valehteli saat uusia selityksiä (sori, olenkin penalla, en töissä) tai raivoa ja vihaa, huutoa että olet itse hullu kun kysyt, olet vainoharhaisen mustasukkainen, siksi sinulle ei kannata puhua mitään, ja kumppanilla on nyt oikeus vaieta, omasta mielestään.

        Nyt, pitäisikö sinusta kyetä luottamaan tämän kumppanin sanaan? Mitä hänelle pitäisi sinusta puhua? Pitäisikö erota sen vuoksi kun todistetusti valehteli olevansa työssä tms, mutta ei ollutkaan? Pitäisikö uskoa, että olikin Penalla, kuten itse sanoo?

        Kerro viisaana!

        No höh, sinulta meni sitten totaalisesti ohi, mitä edellinen kirjoittaja kirjoitti.Tuossahan olikin kyse siitä, että jos TIETÄÄ jo, ettei toisella ole puhtaat jauhot pussissa eli että toinen valehtelee ummet ja lammet, mitä sitä enää tarvitsee tutkia?! Toinen on epäluotettava ja that's it. Ja jollei sen tiedon kanssa pysty elämään, kannattaa sitten erota.

        Jokainen päättää ite, mitä sulattaa ja mitä ei. Kyllä minä tiesin ilman vakoiluja ja yksityisetsiviäkin, etten pysty elämään sellaisen ihmisen kanssa, jonka sanaan ei voinut luottaa pätkän vertaa.


      • kuka tässä on tyhmä
        tette5r kirjoitti:

        No höh, sinulta meni sitten totaalisesti ohi, mitä edellinen kirjoittaja kirjoitti.Tuossahan olikin kyse siitä, että jos TIETÄÄ jo, ettei toisella ole puhtaat jauhot pussissa eli että toinen valehtelee ummet ja lammet, mitä sitä enää tarvitsee tutkia?! Toinen on epäluotettava ja that's it. Ja jollei sen tiedon kanssa pysty elämään, kannattaa sitten erota.

        Jokainen päättää ite, mitä sulattaa ja mitä ei. Kyllä minä tiesin ilman vakoiluja ja yksityisetsiviäkin, etten pysty elämään sellaisen ihmisen kanssa, jonka sanaan ei voinut luottaa pätkän vertaa.

        Jokainen päättää itse myös sen, haluaako tietää oikeasti mitä milloin ja missä. Tutkiminen on KIVAA.


    • Karu todellisuus

      Valitettavasti jos ollaan jo siinä pisteessä että laitetaan etsivä perään, ei varmasti useinkaan kyse ole enää viattomasta tapauksesta.

      Tulihan joskus telkkarista se amerikkalainen spy-ohjelma, missä toinen osapuoli oli alkanut epäilemään toista ja yleensä pettäminen paljastui usein jo saman päivän aikana kun oli etsivät perässä.

      En usko että on montaakaan tapausta, joissa etsivän peräänsä saanut olisi ollut viaton? Kyllä se vaisto kertoo kun jotain on pielessä mutta näissäkin tapauksissa haluttiin saada todisteet. Toinen saattoi ensin puhelimessa kertoa rakastavansa ja saman tien lähteä salaisen kumppanin luokse touhuamaan. Aika härskejä vedätyksiä nähtiin, mikä todistaa vain sen mihin pettämään lähtenyt pystyy kaikessa raadollisuudessaan.

      Ja nähtiin myös mitä asian paljastuminen teki petetylle, se oli tosi kova henkinen shokki. Jotkut pettäjät lähtivät vielä kylmästi paikalta uuden hoitonsa kanssa, kertoo paljon sellaisen ihmisen tunnemaailmasta. Ei mitään empatiaa toista kohtaan vaikka on juuri kusetettu rankimman kautta. Jotkut taas anelivat anteeksi ja kertoivat ettei se uusi merkinnyt mitään ja olisivat halunneet jatkaa suhdetta petetyn kanssa.

      • valpurikm

        Minä ostin sanelukoneen, piilotin kotiimme kun mies oli sairaslomalla. Heti ekana päivänä tärppäs, yritin kaksi päivää saada miehen puhumaan totta. Ei puhunut, valehteli vaan. Minun oli pakko tietää totuus ja tiesin ettei sitä minulle kukaan kerro, joten minun oli se itse selvitettävä. Kerroin kyllä sitten myös miehelle.


      • Näin meillä tapahtui

        " Jotkut pettäjät lähtivät vielä kylmästi paikalta uuden hoitonsa kanssa, kertoo paljon sellaisen ihmisen tunnemaailmasta. Ei mitään empatiaa toista kohtaan vaikka on juuri kusetettu rankimman kautta. "

        Näin toimi minun vaimoni jäädessään kiinni, hän lähti samantien salarakkaansa luokse. Ennen kiinni jäämistään huippu oli kun jouduin sairaalahoitoon. Vaimo olisi lähtenyt heti ensimmäisenä sairaalassa olo iltana lähtenyt salarakkaansa luokse, sen sijaan että olisi tullut katsomaan minua. "Valitettavasti" minut kotiutettiin jo sairaalaan tulopäivänä, joten vaimon suunnitelma meni tältä osin pieleen. Meni kyllä myöhemmin tämän uuden hoidon luokse. Jouduin myöhemmin uudelleen sairaalaan saman taudin takia, tällöin vaimo tuli katsomaan vasta toisena päivänä. Lähtiessään sanoi " parane pian rakas ja toivottovasti pääset jouluksi kotiin ". Samana iltana kurvasi kuitenkin jo salarakkaansa luokse, että näin meillä.

        Tämä kaikki tapahtui vielä juuri joulun alla, joten ilmeisesti oli kovasti pukki mielessä. Sanotaanko näin, että sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallitua ja kun näitä tekoja näin jälkikäteen tarkastelee niin kyllä se paikkansa pitää.


    • 17+8

      Jos alkaa mennä tällaiseen on suhde jo ohi. Aikaa jakaa lusikat ja haarukat. Kun on luottamus mennyt sitä ei takaisin saa.

    • dvevrre

      Miten Lumiaa voi seurata, ohjeita kiitos.

      • Pettäjän kanssa aviossa

        Itse aloin ensin seurailla auton kilometrejä, käykö siellä missä sanoo. Pieniä valheita joista jäi ensin kiinni ja sitten seurailin liikkuuko siellä missä puhuu. Eihän liikkunut! Siitä pikku hiljaa alkoi valheet selvitä ja vyyhti purkautua.


      • Pettäjän virheet
        Pettäjän kanssa aviossa kirjoitti:

        Itse aloin ensin seurailla auton kilometrejä, käykö siellä missä sanoo. Pieniä valheita joista jäi ensin kiinni ja sitten seurailin liikkuuko siellä missä puhuu. Eihän liikkunut! Siitä pikku hiljaa alkoi valheet selvitä ja vyyhti purkautua.

        Auton etupenkin alta löytyi parkkikuitti. Siitäs saa kun on liian "kiireinen" siivoamaan auton ja taloudenhoitajaksi allennetun vaimon pitää sekin tehdä.

        Parkkikuitissa oli päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella tieto koska ja kuinka kauan mies oli ollut lentokentän parkkipaikalla, vaikka piti olla ihan jossain muualla. Muistan hyvin, koska kyseessä oli sunnuntai ja mies kadonnut melkein koko päiväksi. Palasi sitten illalla koottujen selitysten kera. Pari viikkoa mies olikin sitten ihmeen paljon kotona, kunnes alkoi taas olla menoja. Siis sen parin viikon ajan jolloin se kakkosvaimo oli jollakin matkalla kelpasi myös ykkösvaimon seura.

        Parkkikuitti johti siihen, että nyt miehellä ei ole kumpaakaan vaimoa. Tämä ykkösvaimo otti eron ja kakkosvaimo löysi uuden miehen jolla ei ollut perherasitteita eikä avioerokriisejä.


      • Totuus tulee esiin
        Pettäjän virheet kirjoitti:

        Auton etupenkin alta löytyi parkkikuitti. Siitäs saa kun on liian "kiireinen" siivoamaan auton ja taloudenhoitajaksi allennetun vaimon pitää sekin tehdä.

        Parkkikuitissa oli päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella tieto koska ja kuinka kauan mies oli ollut lentokentän parkkipaikalla, vaikka piti olla ihan jossain muualla. Muistan hyvin, koska kyseessä oli sunnuntai ja mies kadonnut melkein koko päiväksi. Palasi sitten illalla koottujen selitysten kera. Pari viikkoa mies olikin sitten ihmeen paljon kotona, kunnes alkoi taas olla menoja. Siis sen parin viikon ajan jolloin se kakkosvaimo oli jollakin matkalla kelpasi myös ykkösvaimon seura.

        Parkkikuitti johti siihen, että nyt miehellä ei ole kumpaakaan vaimoa. Tämä ykkösvaimo otti eron ja kakkosvaimo löysi uuden miehen jolla ei ollut perherasitteita eikä avioerokriisejä.

        Minun mieheni tallikamarin tyynyjen välistä löytyi kesäsiivouksessa naapurin aidan yli useammankin kerran hyppineen rouvan suoraan iholle puettava poolopaita. Kiireellä mentiin (kaahailtiin) molemmat omilla autoilla aina samaan suuntaan; milloin rouvan ns työpaikalle (pikku buduaari) milloin metsäautoteiden päähän. Kaverit kertoi näistä.


    • erittäin arveluttava

      Jos sä noin kovasti epäilet puolisoasi pettämisestä niin eikö peli ole jo selvä? Mihin sä enää todisteita tarvitset? Kovasti kiinnostaisi tietää, miten ihmiset, jotka alentuu samalle tasolle pettäjän kanssa sitten toimii, kun saavat varmistuksen epäilyilleen. Kuinka moni eroaa? Kuinka moni uskaltaa tunnustaa, että mä pistin jonkun tutkanpannan sun autoosi ja tiedän mitä teit?
      Erittäin arveluttavaa moraalisesti tuollainen.

      • herätkää pahvit!

        juuri näin "erittäin arvelluttavaa".. Minä en käsitä miten joku jaksaa oikeasti alkaa suunnitteleen, valmisteleen ja vieläpä toteuttamaan näitä juttuja. Ei voi olla terve. Tossa vaiheessa on ihan sama, mitä sieltä paljastuu, kun suhde on noin epäterveellä pohjalla, niin pitää osata sanoa: moro! Mutta siinä kai se ongelma onkin, kun ei ole niin ehyt ihminen, että osaisi itseään ja muita kunnioittaa. Tuskin nämä salaiset agentit mitään uskaltaa kuitenkaan tehdä, saa ehkä tietoon, mutta mitä se hyödyttää, kun ovat läheisriippuvaisia.

        Kukaan normaalilla järjellä, itsensä kanssa tasapainossa oleva ihminen ei rupea oman elämänsä salaiseksi agentiksi!!


      • Kokemuksesta
        herätkää pahvit! kirjoitti:

        juuri näin "erittäin arvelluttavaa".. Minä en käsitä miten joku jaksaa oikeasti alkaa suunnitteleen, valmisteleen ja vieläpä toteuttamaan näitä juttuja. Ei voi olla terve. Tossa vaiheessa on ihan sama, mitä sieltä paljastuu, kun suhde on noin epäterveellä pohjalla, niin pitää osata sanoa: moro! Mutta siinä kai se ongelma onkin, kun ei ole niin ehyt ihminen, että osaisi itseään ja muita kunnioittaa. Tuskin nämä salaiset agentit mitään uskaltaa kuitenkaan tehdä, saa ehkä tietoon, mutta mitä se hyödyttää, kun ovat läheisriippuvaisia.

        Kukaan normaalilla järjellä, itsensä kanssa tasapainossa oleva ihminen ei rupea oman elämänsä salaiseksi agentiksi!!

        Koska puhut suhteesta, jo se osoittaa, että et ymmärrä. Todisteita hankkivat usein pitkäaikaisen avioliiton päättävät, jotka haluavat olla varmoja, sillä avioero on suuri, pitkään moneen ihmiseen vaikuttava ratkaisu perheelle, läheisille, suvulle, itsellekin. Avioero ei ole mikään "se on moro" kuten nuorten seurustelusuhteet voi päättää. Jos pienellä elämänkokemattomana haukkuu netissä muita tasapainottomiksi, olisi parempi, että ei kirjoita mitään, sillä kukaan ei ota sinun ajatuksiasi vakavasti.


      • erittäin arveluttava
        Kokemuksesta kirjoitti:

        Koska puhut suhteesta, jo se osoittaa, että et ymmärrä. Todisteita hankkivat usein pitkäaikaisen avioliiton päättävät, jotka haluavat olla varmoja, sillä avioero on suuri, pitkään moneen ihmiseen vaikuttava ratkaisu perheelle, läheisille, suvulle, itsellekin. Avioero ei ole mikään "se on moro" kuten nuorten seurustelusuhteet voi päättää. Jos pienellä elämänkokemattomana haukkuu netissä muita tasapainottomiksi, olisi parempi, että ei kirjoita mitään, sillä kukaan ei ota sinun ajatuksiasi vakavasti.

        Mä lähestyn viittäkymppiä, joten elämänkokemusta multa ainakin löytyy. Siltikään en ymmärrä tuollaista järjetöntä vakoilua. Mitä sä tekisit, jos joku yksityisetsivä todistaisi sun epäilyt oikeaksi? Veikkaan ettet kuitenkaan mitään. Pelkurihan sä olet, jos et uskalla ukollesi puhua asioista suoraan. Entäs jos se yksityisetsivä sanoisikin, että ukkosi on uskollinen, epäilisitkö silti? Mutta ethän sä siinäkään tapauksessa voisi tietää, kertooko etsivä totuuden vai valehteleeko hän...


      • Voi elämän kevät!
        erittäin arveluttava kirjoitti:

        Mä lähestyn viittäkymppiä, joten elämänkokemusta multa ainakin löytyy. Siltikään en ymmärrä tuollaista järjetöntä vakoilua. Mitä sä tekisit, jos joku yksityisetsivä todistaisi sun epäilyt oikeaksi? Veikkaan ettet kuitenkaan mitään. Pelkurihan sä olet, jos et uskalla ukollesi puhua asioista suoraan. Entäs jos se yksityisetsivä sanoisikin, että ukkosi on uskollinen, epäilisitkö silti? Mutta ethän sä siinäkään tapauksessa voisi tietää, kertooko etsivä totuuden vai valehteleeko hän...

        No eihän sinun tarvitsekaan kaikkia asioita ymmärtää, jos ei kapasiteettia siihen ole. Lakkaa jankuttamasta ja anna näitten muitten ihmisten toimia ja tehdä päätöksensä kuten parhaaksen näkevät.


    • Anonyymi

      lisää keskustelua aiheesta kiitos

    • Anonyymi

      Vau hyviä vinkkejä

    • Anonyymi

      Hyvä tapa käräyttää akka huoraamisesta ja mennä odottamaan paikan päälle.

      Näitä laitteita olisin tarvinnut 6v sitten

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe