Missä aisuri Timpan alistuneet viestit? Onko Timppaa näkynyt viime aikoina? Vieläkö on vaimonsa alistettavana? Tältä palstalta luin sen suuntaista viestiä, että olisi vapailla markkinoilla nykyään. Mitä aisuri Timpalle kuuluu?
Aisuri Timppa???
5
187
Vastaukset
Mitä, eikö Aisuri Timppaa ole näkynyt palstalla muutamaan tuntiin? Tämä on jo hälyttävää.
Asiasta toiseen: Pohdiskelen tässä, että mahtaakohan Eximian saaminen gradustaan noin yleensä ottaen aiheuttaa ihmiselle jonkinasteista tarvetta lähteä vappuaattona kartsalle?- ....
Aisuri Timppa sai gradustaan eximiaan ja juhlistaa sitä par'aikaa Pommacilla ja käteenvedolla.
- Mysteryfan
Minä ymmärsin että Timppa on maanviljelijä? Tuskin hänellä on gradua.
stellarian kommentti meni sarkasmin puolelle...
- huolissaan
Nämä on näitä legendoja aisuri-Timpasta, milloin maanviljelijä, milloin akateeminen, milloin kolmekymppinen, milloin viisissäkymmenissä.... Tiedä häntä, jotkut ovat legendoja jo eläessään...
Aisuri-Timpan viestit ovat kuitenkin ainoa syy, miksi välillä vierailen tällä palstalla. - Aisuri Timo
Täällä ollaan. Olen viime aikoina yrittänyt kovasti huolehtia poikani henkisestä hyvinvoinnista, hän ei nimittäin ole onnistunut saamaan naista vaikka muuten pärjääkin koulussa hyvin ja sai lopputyöstäänkin toiseksi korkeimman arvosanan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000