Ikävä!!!

Saina11111

Mä ne kestä tätä enää!!!. Mä itse lähdin muualle opiskelemaan ja nyt kärsin täällä. Järkyttävä ikävä eikä tahtois mitään niin paljon ku päästä tän toisen kainaloon. Vielä pitäis viisi viikkoa odottaa mikä tuntuu aivan liian pitkältä ajalta. Me nähdään todella harvoin tai ainakin minun mielestä. Mulla on tällainen ongelma että mä en oikein tiedä onko hän tosissaan. Kyllä hän kihloista puhuu ja kaikesta tällaisesta mut joskus tuntuu ettei tämä ole mitään. Joskun lähetän viestiä jossa kerron et oon tulossa käymään kotona ja sit tällä on jotain muuta. Kyllä mä ymmärrän et sillä on oma elämä mutta silti kun niin harvoin tulen käymään!. Sovitaan joku tapaaminen ja sit se siirtää sitä kun sen paras ystävä (entinen tyttöystävä)on tulossa taas maisemiin ja sitäkin pitäis nähdä onhan se sentään sen paras ystävä. En mä tahdo olla mustasukkainen mut kyllä toi kieltämättä vihlasee. Mä en oo oikein pystyny asettumaan tänne ku on jatkuvasti niin kamala ikävä ja sen takia nökötänkin vaan sisällä ja katon tv:tä ta jotain muuta yhtä typerää. Ja tietenkin siellä on jotain puauttelevia pareja niinkuin pihallakin. Tää tyyppi pitää hauskaa kavereittensa kanssa ja elää täysillä sillä välin ku minä vaan ikävöin. Tuntuu jotenkin ettei sillä ole mua koskaan ikävä. Välillä saattaa olla pitkäkin aika etten kuule tästä tyypistä yhtään mitään. Vikkokin tai enemmän!. En mä tiedä onko tää normaalia. Oon kuullu et kaukosuhteessa elävät tekstailevat ja soittavat monasti päivässä mut ei meillä vaan. Tuntuu et ne puheet tulevaisuudesta on vaan puheita ja tää on sitä totista totta. Tosiasia on se että olen korviani myöten rakstunut tähän tyyppiin enkä halua huomata ettei tämä ollutkaan todellista. Kertokaa miellipiteenne...

2

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut kaukosuhteilija

Hanki jotain tekemistä, pian. Yksin sisällä nököttäen ja ikävöiden susta tulee vaan paranoidi ja katkera marttyyyri. Vaikka tuntuu aluksi raskaalta, päivät kuluvat paljon nopeammin, kun harrastaa ja näkee ihmisiä.

Suhde ei kestä, jos toinen osapuoli kadehtii toisen kykyä elää elämäänsä silloinkin, kun ei ole itse paikalla. Kovaltahan se kuulostaa, mutta niin se vaan on. Ei ehdi niin paljon kadehtia, kun elää myös omaa elämäänsä. Eikä joudu myöskään syyttelemään toista siitä, että antoi elämän lipsua ohi, joten on paljon kivampaa olla yhdessä sitten kun voi olla.

• saina11111

mä tiedän. Tuntuu vaan niin vaikeelta ku aina tulee se toinen mieleen. Ja oon lisäksi vielä niin hemmetin ujo etten tod. tutustu helposti ihmisiin eikä kukaan meidän luokkalaisistakaan asua täällä. Koulukiusausta takana enkä ole vielä päässyt siitä kokonaan yli. Viihdyn välillä hyvinkin yksin mutta kun viereisessä huoneessa muut kuhertelee niin vähemmästäkin tulee toista ikävä...Vielä pitäisi monta viikkoa kestää. Välillä ajattelee et ois parempi olla yksin mut sit tajuan rakastavani jo liikaa. Voiko tämä edes kestää?. Onko se kuinka yleistä että kaukorakkuas kestää?. Tuntuu niin vaikealta uskoa mihinkään. Tahtois vaan olla mutta sitten sekin ahdistaa. Pitäisi hankkia elämä. Onko normaalia ettei me oll apäivittäin tai edes joka toinen päivä yhteyksissä?. Mulla on sellainen pelko etten opi tuntemaan kunnolla sitä toista ihmistä ja elämä olisin mennyt siinä sivussa ihan hukkaan....auttakaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe