Minulla on ollut pitkään punertavat posket ja nenä mutta se ei kuitenkaan ole koko aikaista ja se tulee todella helposti kuten esimerkitsi vähän hinkkaamalla nenää tai jos ulkona on noin kolmestakymmenestä miinusasteesta kymmeneen astetta lämmintä niin kasvoni alkaa punottaa ja kysymys tässä olikin että millä aineella saisin tämän pois enkä ole käyttämässä naisten meikkivoiteita mitkä vain peittävät punotuksen.
Millä aineella saisin kasvojen punotuksen pois
6
155
Vastaukset
- Raps
Sinulla on hyvä pintaverenkierto, miksi yrität korjata moista asiaa?
Kaikilla taitaa punertua iho jos sitä hankaa, ainakin itselläni punertuu hetkellisesti.
Minkä ikäinen olet jos saan kysyä?- Sama mies
Ikä on 14 ja kyllä hän se vähän hassulta näyttää kun naamalla on muuten kalpea suomalainen pikmentti mutta nenä on punanen kun petteri punakuonolla.
- Turum Poik
Sama mies kirjoitti:
Ikä on 14 ja kyllä hän se vähän hassulta näyttää kun naamalla on muuten kalpea suomalainen pikmentti mutta nenä on punanen kun petteri punakuonolla.
14v poika??? vähäks söpöö... tuutko pussailee mun kaa
- Watatattatataaa
Turum Poik kirjoitti:
14v poika??? vähäks söpöö... tuutko pussailee mun kaa
mul sama ongelma ja oon sananikäne!! ja pakko mainita et tää ei oo treffipalsta(:
- 476.4250
Watatattatataaa kirjoitti:
mul sama ongelma ja oon sananikäne!! ja pakko mainita et tää ei oo treffipalsta(:
Treffiseuraa voi hakea vaikka missä palstalla/paikassa jos löytyy se oikia :)
- kokeile!
Tää auttaa punoitukseen https://www.youtube.com/watch?v=3anTrOIO-1k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802