Minulla on ollut pitkään punertavat posket ja nenä mutta se ei kuitenkaan ole koko aikaista ja se tulee todella helposti kuten esimerkitsi vähän hinkkaamalla nenää tai jos ulkona on noin kolmestakymmenestä miinusasteesta kymmeneen astetta lämmintä niin kasvoni alkaa punottaa ja kysymys tässä olikin että millä aineella saisin tämän pois enkä ole käyttämässä naisten meikkivoiteita mitkä vain peittävät punotuksen.
Millä aineella saisin kasvojen punotuksen pois
6
170
Vastaukset
- Raps
Sinulla on hyvä pintaverenkierto, miksi yrität korjata moista asiaa?
Kaikilla taitaa punertua iho jos sitä hankaa, ainakin itselläni punertuu hetkellisesti.
Minkä ikäinen olet jos saan kysyä?- Sama mies
Ikä on 14 ja kyllä hän se vähän hassulta näyttää kun naamalla on muuten kalpea suomalainen pikmentti mutta nenä on punanen kun petteri punakuonolla.
- Turum Poik
Sama mies kirjoitti:
Ikä on 14 ja kyllä hän se vähän hassulta näyttää kun naamalla on muuten kalpea suomalainen pikmentti mutta nenä on punanen kun petteri punakuonolla.
14v poika??? vähäks söpöö... tuutko pussailee mun kaa
- Watatattatataaa
Turum Poik kirjoitti:
14v poika??? vähäks söpöö... tuutko pussailee mun kaa
mul sama ongelma ja oon sananikäne!! ja pakko mainita et tää ei oo treffipalsta(:
- 476.4250
Watatattatataaa kirjoitti:
mul sama ongelma ja oon sananikäne!! ja pakko mainita et tää ei oo treffipalsta(:
Treffiseuraa voi hakea vaikka missä palstalla/paikassa jos löytyy se oikia :)
- kokeile!
Tää auttaa punoitukseen https://www.youtube.com/watch?v=3anTrOIO-1k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822249
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871620Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141314Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2221135Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441124- 451007
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815