Kokoussarjan jälkeen. Tuli sellainen kutsulappu, jolla pääsen ilmoittautumaan jonnekin Kallioniemeen. Onko joku käynyt sellaisen leirin. Odotan innolla.
Onko hyvää ruokaa, sillä 3 päivässä sitä viestin mukaisesti on.
Mitä muuta hauskaa siellä on odotettavissa?
Mukavaa päästä kesäleirille.
20
244
Vastaukset
- Voithan kokeilla
Sinne vain Peurun Pirttiin istuskelemaan ja kuuntelemaan USA:sta tuotettua fiktiivistä tarinaa, jota Suomen adventtikirkon pastorit ovat opiskelleet kotimaansa ulkopuolella adventtikirkon ylläpitämisssä yliopistoissa, joissa pastoreita aivopestään puhumaan täyttä potaskaa vakuuttavasti.
Monta kertaa ahdistelevat sinua tulemaan kasteelle ja antavat sinun ymmärtää, että ei se leiri ilmainen ole, vaan sinun on sitten kasteelle tulosi jälkeen maksettava kaikki moninkertaisesti takaisin kymmenysten, kolehtien, uhrulahjojen ja kaikenlaisten rahankeräysten muodossa koko elämäsi loppuun asti.
Ruoka Kallioniemessä on täyttä sontaa ja sitä ei ole edes ihmisten ruuaksi tarkoitettu, vaan kaikki mikä ei ole sikaloihin sioille kelvannut tuodaan Kallioniemen keittiöön ja siitä tehdään ruoka leiriläisille. Varaudu siis ripuliin ja vatsatauteihin.- kutsulapun saanut
Niin, minä olen maailmassa maksanut moninkerroin tämän maailman herralle uhrilahjani. Olen maannut eräänkin kerran paskassani, kun alkoholisti olin, tai olen ollut. Vaimokin oli ja lähti tyttären kanssa ja työmaat meni. Metallimies, nyt työpajamies. Voisin kysyä, että kun tänään saan 500 euroa kuukaudessa, menettänyt omaisuuteni, perintöni ja kaikki, niin kuka tässä ottaa ja kuinkapaljon?
Kasteella olen tosin käynyt jo, mutta mikä on se moninkertaisesti, voisitko selittää tarkemmin.
Mitä tarkoittaa ruasta, "täyttä sontaa"? Meillähän terveysviranomaiset hoitavat tarjoiltavan viranomaisvalvonnan. Vai onko se tarjoilu jotenkin sellaista, ettei se maistunut sinulle?
Mikä taas on se potaska? Eikö siellä puhutakaan raamatusta ja Jeesuksesta, vaan minkälaisesta potaskasta? Tarkennatko hieman, sillä kun olet avannut keskustelun, niin se pitäisi perustella, että minkänäköistä se potaska on! - hyi sinua!!!!!
Järjetöntä valehtelemista tuo suusi saasta.
- näin vaan
kutsulapun saanut kirjoitti:
Niin, minä olen maailmassa maksanut moninkerroin tämän maailman herralle uhrilahjani. Olen maannut eräänkin kerran paskassani, kun alkoholisti olin, tai olen ollut. Vaimokin oli ja lähti tyttären kanssa ja työmaat meni. Metallimies, nyt työpajamies. Voisin kysyä, että kun tänään saan 500 euroa kuukaudessa, menettänyt omaisuuteni, perintöni ja kaikki, niin kuka tässä ottaa ja kuinkapaljon?
Kasteella olen tosin käynyt jo, mutta mikä on se moninkertaisesti, voisitko selittää tarkemmin.
Mitä tarkoittaa ruasta, "täyttä sontaa"? Meillähän terveysviranomaiset hoitavat tarjoiltavan viranomaisvalvonnan. Vai onko se tarjoilu jotenkin sellaista, ettei se maistunut sinulle?
Mikä taas on se potaska? Eikö siellä puhutakaan raamatusta ja Jeesuksesta, vaan minkälaisesta potaskasta? Tarkennatko hieman, sillä kun olet avannut keskustelun, niin se pitäisi perustella, että minkänäköistä se potaska on!Älä välitä tuon häirikön örvellyksistä. Leirille vain, niin tiedät mitä siellä on.
- tervetuloa Leirille
näin vaan kirjoitti:
Älä välitä tuon häirikön örvellyksistä. Leirille vain, niin tiedät mitä siellä on.
Hienoa kun olet saanut kutsun Kallioniemeen (unohda nuotiomakkarat ja aamukahvit ja saunaolueksi suosittelisin ykkös kaljaa)
1. Käyt adventistipastoreiden ohjatut "raamattuopetukset" kirjekursseina tai luentoina (jehovilla on myös ohjattu "raamattuopetus") jäsenten hankkimiseksi
2. Menet Kallioniemeen kutsuttuna leirille jossa sinusta yritetään tehdä adventistia tehokkailla ja hienovarasilla amerikkalaislla pedagogisilla menetelmillä
3. Annat adventistipastorille kastelupauksen jonka jälkeen sinut liitetään Adventtiseurakunnan jäseneksi
4. Riittää kun odotat Jeesuksen pikaista paluuta ja käyt sapattisin Adventtikirkossa sekä kuvittelet olevasi pyhempi kuin nuo sunnuntai pedonmerkin saajat.
5. Hyväksyt viimeistään nyt täysillä adventtitotuuden ja luet Ellen Whiten Suuren Taistelun joka on jokaisen adventistin käsikirja "pakkohankintana".
Onnittelut sinut on käännytetty adventistiksi!
Kurssituksen, leirin, käännytyksen ja kasteen jälkeen olet valmistunut täysivaltaiseksi jäseneksi lopunajan jäännösseurakuntaan.
Meno voi adventistileireillä olla myös mukaansatempaavaa yhdessäoloa Jeesuksen tuloa odotellessa.
Näillekin leireille sinulla on myöhemmin mahdollisuus päästä mukaan.
http://www.gbooza.com/forum/topics/seventh-day-adventist-camp-meeting-turns-to-sex-orgy#axzz2wpCxiO4N - Pastori Pelimies
hyi sinua!!!!! kirjoitti:
Järjetöntä valehtelemista tuo suusi saasta.
Leiriltä voi lähteä salaa tansseihin Kallioniemen lavalle mutta varo adventistileirin valvojia koska et saa viralliseti poistua keskitysleirialueelta jonne on keskittynyt kaikki adventtitotuus.
Adventistipastorit voivat olla lahjottavissa koska heillä itselläkin tekisi mieli lähteä Kallioniemen lavalle. Riippuu pastorista millainen pelimies hän on.
http://www.bravuuri.net/vanha/xkmatk20020611.jpg - Hävetkää!
Pastori Pelimies kirjoitti:
Leiriltä voi lähteä salaa tansseihin Kallioniemen lavalle mutta varo adventistileirin valvojia koska et saa viralliseti poistua keskitysleirialueelta jonne on keskittynyt kaikki adventtitotuus.
Adventistipastorit voivat olla lahjottavissa koska heillä itselläkin tekisi mieli lähteä Kallioniemen lavalle. Riippuu pastorista millainen pelimies hän on.
http://www.bravuuri.net/vanha/xkmatk20020611.jpgOlet isästä perkeleestä valheinesi.
kutsulapun saanut kirjoitti:
Mikä taas on se potaska? Eikö siellä puhutakaan raamatusta ja Jeesuksesta, vaan minkälaisesta potaskasta? Tarkennatko hieman, sillä kun olet avannut keskustelun, niin se pitäisi perustella, että minkänäköistä se potaska on!Olipa kerran mies, joka oli juuri samalainen kuin sinäkin, kaiken menettänyt, milloin ojassa, milloin missäkin örveltämässä, ja ihmiset nauroivat hänelle. Olihan hän pohjasakkaaa, jolle sai nauraa ihan vapaasti. He halveksivat häntä syvästi, koska hän oli niin täysin pilannut elämänsä viinan avulla.
Paikkakunnalle muutti Adventtikirkon pastori perheineen. Pastori teki joka päivä kävelylenkkejä ja silloin tällöin näki miehen milloin siellä ojassa, hoppumassa tiellä tai jossain muualla, aina vahvassa humalassa tai kovassa krapulassa.
Hänen tuli miestä todella sääli, ja hän alkoi tervehtiä miestä aina, kun tapasi, olipa tilanne mikä tahansa. Kun aikaa meni tovi, syntyi heidän välilleen jopa keskusteluakin.
Sitä en tiedä, kuinka paljon aikaa kului, kun pastori kutsui miehen saunaan kanssaan. Saunaan! kukaan ei ollut tarjonnut miehelle saunareissua miesmuistiin, joten hän otti kutsun vastaan. Olisipa mukava käydä välillä saunassakin.
Niin mentiin. Mies riisui pukuhuonessa saastaiset vaatteensa penkille ja meni pastorin kanssa saunaan. Siinä kului aikaa jutellessa ja mies ihmetteli tilannetta, minä täällä, pastorin kanssa saunassa. Miten hän on täällä?
Kun saunominen loppui, mentiin takaisin pukuhuoneeseen, ja mikä yllätys miestä odottikaan? Penkillä hänen vaatteittensa tilalla oli pyyheliina, puhtaat, ehjät vaatteet ja vielä karahvi ja lasit juomista varten. Ruokatarjoilu odotti pastorin vaimon tarjoamana. Nyt mies ihmetteli vielä enemmän.
Todella kiitollisena hän hyvästeli pastorin ja perheen. Hänen kohdallaan tämä hetki oli käännekonta. Ei enää tehnyt mieli olla aina päissään, vaan seuraavan kerran pastorin nähdessään mies olikin selvin päin. He juttelivat ja heistä tuli ystäviä, jotka lopulta he päätyivät tukimaan Raamattuakin yhdessä.
Tässäkin meni jokin aika, mutta vähitellen kaikki asiat loksahtivat paikoilleen, ja mies liittyi seurakuntaan. Vaan mitä tapahtui? Kylällä alkoi kulkea suuri poru, kun mies oli ihan pilalle mennyt, liittynyt lahkoon, Adventtikirkkoon. Kyllä oli mennyt hyvä mies pilalle! Nyt hän olikin ollut hyvä mies, jota kehuttiin kilvan, mutta oli mennyt pilalle, kun liittyi Adventtikirkkon.
Sillä ei ollut kyläläisille merkitystä, että mies oli jättänyt viinan, tupakan, ja kaikki muutkin paheet. Sillä ei ollut merkitystä, että hän oli tehnyt sovinnon ex-vaimonsa ja lastensa kanssa ja eli myös sovussa itsensä kanssa. Hän kävi kirkossa joka sapatti ja pian hän oli seurakunnan esimerkillinen, toimiva jäsen siinä missä muutkin olivat.
Niiden ivaajien mielestä hän oli pilalla, koska oli tullut uskoon ja liittynyt Adventtikirkkoon. Onneksi hän oli tiennyt, mitä teki, joten hän kertoi tarinaansa aivan niinkuin se oli tapahtunut, mitään kaunistelematta, ja hänestä tuli suuri todistaja tuolle paikkakunnalle. Ojastakin voi Jumala nostaa uupuneen matkaajan, jos olemme noita "laupiaita samarialaisia" heille.
Eikö tässä jos missään "papit" ja "leviitat" mennet ohi, mutta tuli adventisti- pastori, jonka tuli sääli miestä ja niin mies sai avun ja uuden mahdollisuuden. Kaiken tämän Jeesus tullessaan maksaa.
Tämä tarina on tositapahtuma, ei satua.anelmass kirjoitti:
Olipa kerran mies, joka oli juuri samalainen kuin sinäkin, kaiken menettänyt, milloin ojassa, milloin missäkin örveltämässä, ja ihmiset nauroivat hänelle. Olihan hän pohjasakkaaa, jolle sai nauraa ihan vapaasti. He halveksivat häntä syvästi, koska hän oli niin täysin pilannut elämänsä viinan avulla.
Paikkakunnalle muutti Adventtikirkon pastori perheineen. Pastori teki joka päivä kävelylenkkejä ja silloin tällöin näki miehen milloin siellä ojassa, hoppumassa tiellä tai jossain muualla, aina vahvassa humalassa tai kovassa krapulassa.
Hänen tuli miestä todella sääli, ja hän alkoi tervehtiä miestä aina, kun tapasi, olipa tilanne mikä tahansa. Kun aikaa meni tovi, syntyi heidän välilleen jopa keskusteluakin.
Sitä en tiedä, kuinka paljon aikaa kului, kun pastori kutsui miehen saunaan kanssaan. Saunaan! kukaan ei ollut tarjonnut miehelle saunareissua miesmuistiin, joten hän otti kutsun vastaan. Olisipa mukava käydä välillä saunassakin.
Niin mentiin. Mies riisui pukuhuonessa saastaiset vaatteensa penkille ja meni pastorin kanssa saunaan. Siinä kului aikaa jutellessa ja mies ihmetteli tilannetta, minä täällä, pastorin kanssa saunassa. Miten hän on täällä?
Kun saunominen loppui, mentiin takaisin pukuhuoneeseen, ja mikä yllätys miestä odottikaan? Penkillä hänen vaatteittensa tilalla oli pyyheliina, puhtaat, ehjät vaatteet ja vielä karahvi ja lasit juomista varten. Ruokatarjoilu odotti pastorin vaimon tarjoamana. Nyt mies ihmetteli vielä enemmän.
Todella kiitollisena hän hyvästeli pastorin ja perheen. Hänen kohdallaan tämä hetki oli käännekonta. Ei enää tehnyt mieli olla aina päissään, vaan seuraavan kerran pastorin nähdessään mies olikin selvin päin. He juttelivat ja heistä tuli ystäviä, jotka lopulta he päätyivät tukimaan Raamattuakin yhdessä.
Tässäkin meni jokin aika, mutta vähitellen kaikki asiat loksahtivat paikoilleen, ja mies liittyi seurakuntaan. Vaan mitä tapahtui? Kylällä alkoi kulkea suuri poru, kun mies oli ihan pilalle mennyt, liittynyt lahkoon, Adventtikirkkoon. Kyllä oli mennyt hyvä mies pilalle! Nyt hän olikin ollut hyvä mies, jota kehuttiin kilvan, mutta oli mennyt pilalle, kun liittyi Adventtikirkkon.
Sillä ei ollut kyläläisille merkitystä, että mies oli jättänyt viinan, tupakan, ja kaikki muutkin paheet. Sillä ei ollut merkitystä, että hän oli tehnyt sovinnon ex-vaimonsa ja lastensa kanssa ja eli myös sovussa itsensä kanssa. Hän kävi kirkossa joka sapatti ja pian hän oli seurakunnan esimerkillinen, toimiva jäsen siinä missä muutkin olivat.
Niiden ivaajien mielestä hän oli pilalla, koska oli tullut uskoon ja liittynyt Adventtikirkkoon. Onneksi hän oli tiennyt, mitä teki, joten hän kertoi tarinaansa aivan niinkuin se oli tapahtunut, mitään kaunistelematta, ja hänestä tuli suuri todistaja tuolle paikkakunnalle. Ojastakin voi Jumala nostaa uupuneen matkaajan, jos olemme noita "laupiaita samarialaisia" heille.
Eikö tässä jos missään "papit" ja "leviitat" mennet ohi, mutta tuli adventisti- pastori, jonka tuli sääli miestä ja niin mies sai avun ja uuden mahdollisuuden. Kaiken tämän Jeesus tullessaan maksaa.
Tämä tarina on tositapahtuma, ei satua.Voiko tämän olipa kerran mies tarinan henkilöksi sovittaa " Mustalainen " ? :O
Montako mustalaista kuuluu adventtikirkkoon ? vai ovatko he sitten
jotenkin se "kadotettu kansa" ?- Ilm.18:4
anelmass kirjoitti:
Olipa kerran mies, joka oli juuri samalainen kuin sinäkin, kaiken menettänyt, milloin ojassa, milloin missäkin örveltämässä, ja ihmiset nauroivat hänelle. Olihan hän pohjasakkaaa, jolle sai nauraa ihan vapaasti. He halveksivat häntä syvästi, koska hän oli niin täysin pilannut elämänsä viinan avulla.
Tämä tarina on tositapahtuma, ei satua.>>>Tämä tarina on tositapahtuma, ei satua.
- Itsehillintä
"kutsulapun saaneelle":
Ei ole pakko läträtä viinan kanssa, jos ei hallitse sen käyttöä, vaan viina hallitsee sinua.
Sama se on vaikka autolla ajamisen kanssa kun siinäkin tumpelo autokuski voit teloa itsesi tai jonkun sivullisen sairaalaan tai ruumishuoneelle. Joten pysy pois ratista kokonaan.
Itsehillintä on myös hyvin tärkeää ja uskovaiset ovat usein hillittömiä ja raakoja, eikä heillä ole itsehillintää lainkaan. Mennään äärimmäisyydestä toiseen äärimmäisyyteen.
Kallioniemeen en kehoita ketään menemään koskaan. Se on mielisairaiden suljetuksi osastoksi tarkoitettu paikka, sitä varten hankittu paikka, että kahjot ja lahkon aivopesemät pysyisivät kauempana sivistyneistä ihmisistä. Kallioniemi on sekopäisten ihmisten kokoontumispaikka.
Kallioniemestä piti tulla Kalloniemi, joka olisi paremmin kuvastanut sitä lobotomian kaltaista toimintaa, mitä siellä lahkojen pääpirut harrastavat.- sairaasta kyse.
Puhuitko sinä itsestäsi?
- Hävetkää!
Sinä olet aivan puhtaasti Jumalan vihollinen ja yrität estää toista ihmistä pelastumasta sydämesi saastasta.
- advari ei häpeä
Hävetkää! kirjoitti:
Sinä olet aivan puhtaasti Jumalan vihollinen ja yrität estää toista ihmistä pelastumasta sydämesi saastasta.
Meno voi adventistileireillä olla myös mukaansatempaavaa yhdessäoloa Jeesuksen tuloa odotellessa.
Näillekin leireille sinulla on myöhemmin mahdollisuus päästä mukaan.
http://www.gbooza.com/forum/topics/seventh-day-adventist-camp-meeting-turns-to-sex-orgy#axzz2wpCxiO4N
- Muista tämä!
Peurungan (UKK-kupoli) kuntoutuskekskukseen on Kallionienmestä n. 3 kilometriä ja siellä saa iltaisin tanssia ja vaikkapa uida ja naida ihan rauhassa.
Siellä ne adventtikirkon pastorit käy syömässä, kun Kallioniemen ruuista voi saada ripulin ja pastorilla ei ole varaa menettää ripulin takia yhtään KALLISTA sielua.
Kirjeellisen Raamattuopiston kurssin käyneiden ilmainen leiri kun tulee kalliiksi kirkolle, ellei saada uusia kymmenysten maksajia.
Jostain on siis leirillä tingittävä ja se on juuri ruoka.
Jokaisella "viisaalla neitsyeellä" on siis Imodium-ripulilääke mukanaan Kallioniemessä.
Olen itse ollut joskus Kallioniemen leiritilalla ja täytyy todeta, että mieli ei tee sinne yhtään takaisin. - Kastelupauksista
Tiesitkö että "Käännytysniemessä" (virallisesti Kallioniemessä) käännytetaään ja kastetaan ihmisiä seitsemännen päivän adventisteiksi?
Kasteelle menoa ennen sinun on annettava useita kastelupauksia jotka on tarkoitettu toteltaviksi.
Pari esimerkkiä kastelupauksista ja ole tarkkana että kastajapastori on työnantajalleen uskollinen että hän käy läpi kanssasi kaikki 13 kastelupausta.
9. Uskotko, että Jumala on asettanut seurakunnan ja haluatko tukea sitä kymmenyksilläsi ja lahjoillasi?
13. Uskotko, että seitsemännen päivän adventistiseurakunta on Raamatun profetioiden ilmoittama jäännösseurakunta. Haluatko tulla tämän maailmanlaajuisen kirkon paikallisseurakunnan jäseneksi? - Kiitos adventistit *
Olen ollut kaksi kertaa adventistien leirillä, joista toinen kerta oli Kallioniemessä ja toinen kerta Västergårdenissa ruotsissa. Useita henkilöitä uudestisyntyi näilläkin leireillä Jumalansanan vaikutuksesta ja he menivät kasteelle.
Ruoka oli todella monipuolista ja hyvää, terveellistä kasvisruokaa. Kasvisruuankaan ei tarvitse olla pelkkiä porkkanapihvejä.
Molemmissa paikoissa oli rantasauna ja uinti mahdollisuus ja myöskin veneitä käytettävissä.
Ihanat muistot on minulla ainakin näistä leireistä ja kyllä sillä kasvisruuallakin hengissä pysyy. Siitä on osoituksena sekin, että adventistit elävät keskivertoa vanhemmiksi, se on tutkittu asia.- Västergård SEX
Kallioniemessä on adventistien paratiisi ja siellä voi käydä yhdessä uimassa ja veneillä pääsee kauemmaksi pusikon taakse piiloon parin kanssa, poissa valvovan silmän katseilta.
Pastorit ovat imelän ystävällisiä tyytyväisine hymyineen.
Onko Kallioniemen kastetilaisuus julkinen vai hengeltään sisäpiirimäinen ja kielletty ulkopuolisilta?
- "Onni" mukana.
Menetin neitsyyteni Kallioniemen juhannusleirillä.
Venematka Peurunkajärven saareen koitui kohtalokseni.
Puutteessa ja kiimassa oleva Toivonlinnnan lukion oppilaana oleva poika laukesi melkein mekolleni, mutta sai vielä sörkittyä lähes väkisin pienen jäykkänä sojottavan pippelinsä jotenkin sisääni.
Siitä lähtien minulla on ollut fobia pienimunaisia miehiä kohtaan.
Onni oli se, että en pamahtanut Kallioniemessä paksuksi jonkun pienikikkelisen toimesta. Kallioniemen juhannusleirit ovat vähän samaa tasoa kuin VL.n suviseurat, joihin kerran ihan mielenkiinnosta menin kun sattuivat paikkakunnalleni. Kallioniemessäkin viina virtasi ja adventistinuoret pitivät orgioitaan usein ehkäisystä piittaamatta. Kuinkahan monen pastorinkin tytön neitsyys on saanut kyytiä juuri kallioniemessä? Pääasia on, että partneri kuuluu vain samaan lahkoon, muulla ei niin väliä. - vailla neitsyyttä
Olit viisas neitsyt kun antauduit sille puutteessa olevalle?
Viisas osaa nimittäin jakaa omastaan puutteenalaiselle ja hyvää ei kannata piilottaa vakan alle. Tosin ainoa särö kertomuksessa oli se pienipippelinen poika.
Eikös se pastorikin niin lauantaiaamuisin siellä puhujakorokkeella itsestään puhu hivenen vihjaten? Nimittäin, että häntä puutteenalaista pastoria on autettava niin taloudellisesti kuin muutoinkin? VT:n kymmenysjärjestelmä on siis juuri sitä varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661