tämä ei kuulu tänne mutta en löydä muutakaan paikkaa mihin tästä voisi kirjoittaa. haluaisin tietää silmieni värin, koska en löytänyt netistä sitä. ei sitten hirveän yleinen taida olla...
Vasemmassa silmässäni on pohjana jonkinlainen sinivihreys. Se siis kuultaa harmaan alta läpi. Ennen iiristä on vaaleanvihreä kehä. Tässä silmässä siis on terävänä havaittu nuo värit.
Oikeassa silmässäni on sama pohja, mutta vihreä muuttuu metsänvihreäksi ja värit ovat enemmän sekoittuneet keskenään. Harmaata on myös enemmän ja se on vähän tummempaa. Sitten minulla on auringonpilkut (kolme mustaa täplää) ja valkoinen juova. Myös sitten se vaaleanvihreä kehä ennen iiristä. Ja se juova on siis kehän reunassa vähän matkaa menee siinä.
JOTEN MINKÄ VÄRISET SILMÄNI OVAT? xD
silmien väri
4
240
Vastaukset
- Näin se käy
Avaa silmäsi ammolleen ja ota niistä kuva käsivarrenmitan päästä eli suunnilleen sieltä, mistä muut ihmiset sinut yleensä näkevät. Läheltä on ihan turha tarkastella, koska meillä kaikilla on silmissä värejä roppakaupalla ja määritteleminen on mahdotonta, kuten olet huomannutkin.
- Larppastus
Hah ne ovat vihreäharmaat
- Sekaväriset
Väittäisin, että sinivihreät. "Sekaväristen" silmien väri vaihtelee paljon tilanteen mukaan. Tutullani on omasta mielestään vihreät silmät, itse näen ne ruskeina, joissain tilanteissa vaikuttavat jopa tummanruskeilta, lähes mustilta. Itselläni silmiä on aina sanottu sinivihreiksi (tummansininen ulkokehä, sen jälkeen vaaleampi vähän turkoosiin vivahtava alue ja keskellä ruskeampaa). Vihreimmillään ja vaaleimmillaan ne ovat hyvässä valossa, pupilli suurentuneena saattavat olla jopa harmaansiniset.
- Larppastus
En itse usko koska silmäni ovat tismalleen tämän väriset http://fi.wikipedia.org/wiki/Silmien_väri#mediaviewer/Tiedosto:Mybluishgrayeye.JPG mutta vaalenvihreä kehä ( ruskeat pisteet oikeaan silmään)(ne ovat siis näemmä ruskeita) vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1094842Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744191527- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151004tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64876