Nyt aionkin kysellä teiltä parhaimpia hitaita ja parhaimpia nopeita biisejä. siis
a) paras hidastempoinen kappale?
b) paras nopeatempoinen kappale?
Parhaat hitaat ja nopeat
13
926
Vastaukset
- AlfredJKwak
Nopeet:vaikkapa Deep Purplen Fireball,Hitaat:vois olla Deep Purplen Wasted Sunsets.
- höhöö
Purple?! vanhoja skaagoja koko poppoo ja eihän ne osaa edes soittaa!
- AlfredJKwak
höhöö kirjoitti:
nuorison hummpa-metalli orkesterit.
- rb's r
höhöö kirjoitti:
paremmin ne soittaa ku moni nykyajan paska bändi ja tuskin tekis viel musiikkii jos ei osais.
- rb's r
höhöö kirjoitti:
paremmin ne ny soittaa ku moni nykyajan paska bändi ja tuskin tekis musiikkii enää jos eivät osais!!!
- AlfredJKwak
nopea:Eppujen Myrkkyä ja hidas:3.Nainen Mull on tästä asti aikaa
- PuuhaPete
Nopeasta biisistä voisi pinnalle vetää vaikkapa Skid Row:n Youth gone wild, josta myöskin Norther on tehnyt loisto coverin. Nojailu ja bylsimisbiisiksi voisin lävätä tiskiin vaikka Pretty Maids:in Please don't leave me...
- Lost*
hitaista voisin sanoo tän Negativen Still Alive:n
ja nopeista samaisen bändin L.A. Feeding Fire.
tää oli sitten vaan mun mielipide,
arvostelkaa mun puolesta jos haluutte, mut sillei
rakentavasti ois ihan kiva =)
kaikki ei varmasti tykkää, mutta musta
pelkkä "toi on ihan paska" ei ole kovin perusteltu
=)- heavy_glow
Sanokaa jos olen väärässä. Musiikki tulee tasan kahdesta paikasta; toinen on sydän. Negativen musiikissa soi se tietty tehdasmaisuus, josta kuulee, että biisi on tehty hitiksi soimaan ihmisten päihin. Miten musa, joka on tehty radiolle, voi mahdollisesti tulla sydämestä? Se toinen paikka on rahanhimo. Tästä syystä Negative on syvää paskaa.
- heavy_glow
a. venice queen, Red Hot Chili Peppers
ja koska en halua laittaa samalta bändiltä, niin heitetään:
b. 53rd and 3rd, the Ramones- The Outsider
Odotas. Ei Venice Queen ole läheskään paras. Toihan on julmaa. Vai puhutko hitaista? Olen aika pihalla.
- The_Outsider
The Outsider kirjoitti:
Odotas. Ei Venice Queen ole läheskään paras. Toihan on julmaa. Vai puhutko hitaista? Olen aika pihalla.
Ovat Ben E. Kingin Stand by Me ja Stevie Wonderin Stay Gold. Ja suunnilleen kaikki RHCP:n biisit on hyviä, sekä hitaat ETTÄ nopeat.
- AlfredJKwak
nopee:Razamanazz hidas:Love Hurts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837