Mielipiteitä bändistä?
Two Witches
8
891
Vastaukset
- Postipappa
En oo ikänä kuullukaan. Mutta keroppas se, että miksi kysyt? En meinaan tajua, että mikä idea siinä on, ku kysellään bändeistä mielipiteitä. Olis kivaa tajuta.
- opium
ihan puhtaasta uteliaisuudesta....
siis ainakin mä kysyn pelkästä uteliaisuudesta
tietty on melko harvinaista että saa jotain järkevää ja perusteltua vastausta, mutta
silti pitää kysyä ;-P
- Lucretia
Two witches on paras!!! Naa na naa na na na naa na naa na na na nightmare nightmare..Sain niiltä synttärionnittelut kun poikaystäväni tilaa bändin laulajalta minulle kaksi heidän levyään :)
- delerium
Jos ei muuta niin ko. bändi toimii hyvänä vitsinä.
- Make-up
nimi minulle ainakin.
Onko tuo taas joku uusi 69Eyes-kopio? - Nightmare
Make-up kirjoitti:
nimi minulle ainakin.
Onko tuo taas joku uusi 69Eyes-kopio?Two Witches on perustettu jo 1987 on tehnyt levyjä ja kiertänyt ulkomailla moneen otteeseen.
Sääli että kaikkia aitoja goottirockbändejä pidetään 69 Eyes kopioina nykyään. 69 Eyes ei todellakaan keksinyt genreä saatikka tuonut sitä Suomeen. Se tapahtui muiden bändien toimesta jo muinoin 1980-luvulla.
Ottakaa asioista selvää ja valistakaa itseänne!
- Make-up
mieltä itse olet?
- opium
bändi on hyvä!
Vai että 69 kopio...no huh huh
69 eyes oi ole goottia nähnytkään
joten ihemtyttää että siitä
tällä palstalla edes puhutaan.
Se ei tee musiikista/bändistä goottia
että laulaa matalalla äänellä ja
poseeraa mustat vaatteet päällä.
TW on Suomen goottipioneeri...
Tässä sitä taas huomataan nämä perkeleen
teinigootit jotka vetelee kaduilla
Helsinki Vampires-identiteetillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948