Laitoin myös tuonne Suomi24 treffipalstalle ilmoitukseni. Kokemukset muutaman viikon jälkeen:
95% huijareita, vastailijat enemmän tai vähemmän satunnaista seksisuhdetta hakemassa. Kai se on annettava periksi ja unohdettava omat periaatteet, ei muuta kuin mukaan valtavirtaan ja baariin harrastamaan yhden illan juttuja :(
Pettymys
14
4571
Vastaukset
- sirpa
Kyllä se näin on et kaikki taitaa olla seikkailioita mut on viellä joitakin jotka on tositarkoituksella liikkellä .Kyllä se oikea viellä löytyy kun jaksaa yritää .SIRPA
- Kunttajussi
Ei hyvä mies kukaan tosissaan ole noilla foorumeilla. Kaikki koittavat vain onneaan ja kykyjään jotta josko sitä vielä saisi jonkun iskettyä tai ainakin liipasimelle. Jos niin käy niin korkeintaan pääset kahville käymään ja sitten hei hei, et kelpaa ja vaikka kelpaisitkin niin varmaan sieltä löytyy vielä parempiakin ja toisaalta mitä nämä henkilöt sitten tekisivät ajankulukseen jos alkaisivat jonkun kaa silleen oikeesti.
Yritän toimittaa että lähes kaikille seuran etsintä on vain jonkinlainen harrastus ja ajantappo keino. - Keski-ikäinen täti
Mulla on ollut profiili vasta neljättä päivää Treffit24:ssä ja olen saanut ihan kivoja vastauksia, mutta ketään en ole vielä tavannut. Oli ikävä lukea, että sinulla on ollut tuollaisia kokemuksia ja vieläpä naisisista. Ehkä olen naiivi, mutta itse olen tositarkoituksella. Ehkä se johtuu iästänikin. En ole enää nuori ja minulla ei enää ole "aikaa" ja "innostusta" lähteä vain seikkailemaan (en ole koskaan sitä harrastanutkaan, se on ajan hukkaa). Olenkohan minä naiivi kun olen muutaman kaverin kanssa viestejä vaihdellut ja ainakin vaikuttavat kirjoitusten perusteella älykkäiltä, fiksuilta ihmisiltä. Täytyy myöntää, että parilla muulla foorumilla, jossa olen ollut elämäntoveria etsimässä, olen saanut niin masentavia vastauksia, että monesti tuli mieleen, että onko joillakin ihmisillä pelkästään "uusi harrastus" kiusata vain toisia antamalla toiveita, joilla ei ole katetta. Yksinäiselle, aralle, pienellä paikkakunnalla asuvalle naiselle/miehelle on aika mahdoton solmia kontaktia "livenä", joten sinänsä on upea asia tällainen foorumi. Yksi ehdotus mulla olisi, joka toteutuessaan karsisi kaikki huijarit ja sinkoilijat pois; olisi se, että jokaisen olisi PAKKO esiintyä omalla nimellään. Onhan se nytkin mahdollista, mutta kun se on toispuoleista niin itsesuojeluvaiston vuoksi on pidettävä identiteettiään piilossa - ainakin vähän aikaa.
- Ritaliina
Kyllä Meitä on mukana tositarkoituksellakin..
- Indina
Minäkin uskaltauduin tänään laittamaan oman ilmoitukseni. Mietin kyllä myös, että noinkohan niitä asiallisia ilmoituksia saa vai ovatko vaan niitä seikkailun haluisia.
No, "katsellaan" vähän aikaa... :) - Nainen43
Minulla on ollut profiili olemassa n. kaksi kuukautta ja täytyy sanoa, että miehet ovat kyllä kiitettävän ahkeria kirjoittamaan. Välillä tulee oikein pahamieli, kun ei kerkea/jaksa kaikille kirjoittaa ja sieltä on vähän vaikea erottaa jyviä akanoista. Ruuhkan sattuessa pidän profiilia vähän aikaa piilossa, jotta tilanne tasaantuu.
Minun mielestä myös liikkeellä on tosi paljon pelkän seikkailun hakijoita, kun itse hakisi seuraa vähän tosimielessä ja nämä seikkailijat kyllä vähän arveluttavat. Mutta kai systeemi onkin tarkoitettu monenlaiseen käyttöön. - myös
Mulla on ollut ilmotus, jossa teen selväksi että olen tosissani liikkeellä. Tulos: Siinä kohtaa kun pitäisi alkaa syventämään suhdetta tähän tositarkoitukseen, arvon naisia ei enää kiinnostakaan. Tietenkin syy voi olla myös itsessänikin, mutta ihmettelen silti.
Toden totta, miks vaivautua, baarissa kaikki on mutkatonta, siellä kaikki tietävät mikä on pelin henki. - Pirtsu
minä olen ollut jo muutamia päiviä ja tätä kautta ei saa mitään kokemuksia ja täällä ei ole todellisia ihmisiä vaan kaikki on niin kuin satuhahmoja. Minusta olisi niin mukavaa jos löytäisi jostain sellainen mukava ja aito typpi elämään, mutta mitään ei vaan läydä... ainakaan täältä. Parasta etsiä todellisuudesta jos sielläkään ei ole kuin pettäjiä. Minä olen ollut muutamia keroja seurustelussa muutaman jätkän kanssa. Ja saanut kestää seurauksia. jouduin nimittäin tekemän abortin ja sen jälkeen mikään suhde ei ole onnistunut. Joten olen ollut jo jonkin aikaa epätoivoinen miesten suhteen. En vain koskaan saa kerrottua kellekkään todellisuuden kulkua. joten on vain parempi unohtaa miehet ja elää elämä loppuun tai sitten tehdä nopean ja epätodellisen kuoleman...
- Uusi palstalla
Hei! Tuli paha mieli kun luin kirjoituksesi. Et ole yksin kokemustesi kanssa. Avoimin mielin ja avoimin "sinisilmin" minäkin olen toveria ollut etsimässä. Ei sinua varmasti lohduta se, kun sanon sinulle, että olet nuori ja sinulla on vielä aikaa - se on sanottu sinulle varmasti jo niin monta kertaa, että ... muistan omasta nuoruudestani; "kyllä sinä vielä ennätät" jne. Olen sinua "huomattavasti" vanhempi ja tässä sitä vielä etsitään "unelmien prinssiä", minä tyytyisin prinssin sijasta suloiseen sammakkoon, kunhan se vain olisi luotettava, ottaisi tosissaan ja olisi AITO. Kyllä täällä varmasti aitojakin ihmisiä liikkuu, mutta jostakin syystä - olen kuullut ja itse kokenut - kaikki nämä netin seuranhakupalstat ovat menettäneet tasonsa. Niin, kukapa kertoisi mistä sellainen ihminen löytää itselleen elämäntoverin, joka ei käy ravintoloissa eikä ole työssä sellaisessa ympäristössä, jossa luontevasti tapaa ihmisiä? Olisiko ehdotuksia.
- Naiseläjä
Uusi palstalla kirjoitti:
Hei! Tuli paha mieli kun luin kirjoituksesi. Et ole yksin kokemustesi kanssa. Avoimin mielin ja avoimin "sinisilmin" minäkin olen toveria ollut etsimässä. Ei sinua varmasti lohduta se, kun sanon sinulle, että olet nuori ja sinulla on vielä aikaa - se on sanottu sinulle varmasti jo niin monta kertaa, että ... muistan omasta nuoruudestani; "kyllä sinä vielä ennätät" jne. Olen sinua "huomattavasti" vanhempi ja tässä sitä vielä etsitään "unelmien prinssiä", minä tyytyisin prinssin sijasta suloiseen sammakkoon, kunhan se vain olisi luotettava, ottaisi tosissaan ja olisi AITO. Kyllä täällä varmasti aitojakin ihmisiä liikkuu, mutta jostakin syystä - olen kuullut ja itse kokenut - kaikki nämä netin seuranhakupalstat ovat menettäneet tasonsa. Niin, kukapa kertoisi mistä sellainen ihminen löytää itselleen elämäntoverin, joka ei käy ravintoloissa eikä ole työssä sellaisessa ympäristössä, jossa luontevasti tapaa ihmisiä? Olisiko ehdotuksia.
Jos ei täältä eikä kapakoista niin koeta etsiä sellaisia harrastuksia minkä kautta tuplaat mahdollisuustesi. Sellaisia missä pyörii paljon miehiä. Tai sitten hanki koira.
- Pirtsu
Naiseläjä kirjoitti:
Jos ei täältä eikä kapakoista niin koeta etsiä sellaisia harrastuksia minkä kautta tuplaat mahdollisuustesi. Sellaisia missä pyörii paljon miehiä. Tai sitten hanki koira.
kiitoksia teille hyvistä neuvoista...
mutta ajattelin ihan hypätä elämän kuljettamaksi ja kattoa minne tieni päättyy lopulta, sen näkee sit joskus elämän aikana, jos sinne asti päästään edes jossain vaiheessa... - mikko-87
terve muitatkos mut mikko malikkaan
- "tyttö"-58
minulla profiili ollut vasta viikon verran, saanut muutaman vastauksen. Muttta enhän voi olla varma, mitä/ketä nämä oikeasti ovat. Tosin yhden kanssa jo uskalsimme puh. numeroita vaihtaa, soitti, vaikutti ihan ok kaverilta.
Ystäviä, kavereita, ainakin itse haluisin useitakin. Eihän sitä tarvii jokaisen kanssa seksiä edes ajatella. Mies ja nainen voivat olla keskenään OIKEESTI YSTÄVIÄ. Mut jos niin käy, että ystävyys muuttuu suhteeksi, niin ainakin itselläni on se periaate, että yhdelle uskollinen.
En voisi edes kuvitella meneväni sänkyyn tänään yhden huomenna taas toisen miehen kanssa.
Vaikkakaan en aviomiestä itselleni hakemassa olekkaan, ja hyväksyisin kaverikseni naimisissa olevankin, mutta vain yhden, jos kolahtaa.
Onnea Sinulle etsintään, kyllä se vielä ONNI kohdalle kolahtaa, jos ei tätä kautta niin sit jossain muualla. Näin ainakin uskon. - Mies-80
Tässä omat kokemukseni nettideittailusta, laitan tähän ketjuun, koska otsikko olisi ollut sama: pettymys.
Olen viimeisen vuoden aikana tutustunut laskujeni mukaan kuuteen naiseen treffipalstoilla (itse olen 24-v. mies) ja nyt olen tullut siihen johtopäätökseen, että koko touhu on ajanhukkaa. Valitettavasti, sillä itse en ole baarityyppiä, vaan vietän vapaa-aikaani mielummin muilla tavoin.
Joka tapauksessa, kahdessa tapauksessa kuudesta kirjoittelin naisen kanssa lähes päivittäin kuukauden ajan ja kaikki vaikutti lupaavalta. Pikku hiljaa surasi kuitenkin paljastuksia suunnilleen tyyliin "ex-mieheni hankki lapsen äitini kanssa ja karkasi narkkarisiskoni kanssa Amerikkaan, itse istun linnassa kirvesmurhasta". Kukaanhan ei ole täydellinen, mutta mukavaa olisi jos tällaisista asioista ilmoitettaisiin jo alkuvaiheessa eikä vasta sitten kun tavataan kasvotusten kuukauden kirjoittelun jälkeen.
Joillakin on tapana kertomatta jättämisen lisäksi kertoa jotain mikä ei ole totta. Sopusuhtainen ja söpö onkin tavattaessa jotain ihan muuta. Miksi valehdella kun totuus kuitenkin selviää ennemmin tai myöhemmin?? Puuttuuko itsearviontikyky täysin vai pelätäänkö että kirjoittelu loppuu heti jos ei ylläpidetä jotain täydellisyyden kuvaa.
Muutaman kerran olen vastannut potentiaaliseen ilmoitukseen ja saanut viestistäni positiivsta palautetta. Pyynnöstä olen lähettänyt kuvan ja kas, kirjoittelu loppuu kuin seinään. En pidä itseäni erityisen rumana, mutta ymmärtäähän sen jos ei naamavärkki herätä vastapuolessa mitään hurraa-huutoja. Itse ainakin kaipaisin kuitenkin jonkinlaista selitystä jos kiinnostus lopahtaa.
Kolmas osasto on ryhmä, joka lukee omasta viestistäni 4-5 sanaa sieltä täältä eivätkä tunnu ottavan koko hommaa turhan vakavasti, kunhan leikkivät ja nauttivat kiinnostuksen kohteena olemisesta, kunnes vähitellen laiskistuvat ja kirjoittavat kerran viikossa kahden lauseen viestejä. Missään vaiheessa nämä eivät ole tosissaan, vaan laittavat ilmoituksen luultavasti vain nähdäkseen kuinka paljon vastauksia saavat.
Olen varma että oikeaita huipputapauksiakin on täällä liikkeellä, mutta etsiminen on turhauttavaa ja suuren vaivannäön jälkeen on taas lähtöpisteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948