jätin avopuolisoni ja lapsemme isän. Meillä on yhteinen omistusasunto ja olen sanonut miehelle että lähtee pois mutta ei suostu lähtemään. Huoltajuusasioista tms. ei ole vielä mitään sovittu.
Mies huutaa että nostaa syytteen heitteille jätöstä jos heitän hänen kamansa pois asunnosta ( en vaan kestä sitä enää hetkeäkään siellä ja pienten lasten kanssa ei kiinnosta itse lähteä varsinkin kun itellä pikkasen suurempi omistusosuus ja kaikki tavarat siellä on minun paitsi yksi lipasto ja sänky)
Paikka sillä olisi mihin mennä (vanhempien talven asuttava kesäasunto) mutta ei suostu lähtemään. sanoo asuvansa siinä niin kauan kunnes asunto on myyty ja mulla ei sitä ole varaa kyllä yksinään pitää että ostasin sen ulos siitä.
Mitä ihmettä mä voin tehdä ??
Ero ja yhteinen omistusasunto
2
346
Vastaukset
- teepä näin
Voisit vaikka pitää turpasi kiinni kunnes asunto on saatu kaupaksi. Tai sitten otat vaikka lainaa jolla voit lunastaa miehen osuuden itsellesi.
- jhtydjd
No eipä miehellä ole sen ihmeempää velvollisuutta lähteä sinun komentamanasi kuin sinullakaan oikeutta jäädä... Asutte YHTEISESSÄ asunnossa ja jollet heti huomenna pysty miestä siitä maksamaan ulos, joudut tyytymään tilanteeseen, kunnes asunto on myyty.
Et voi tehdä muuta kuin hoitaa asunnon myyntiin, toki toisen osapuolen suostumuksella, ja odottaa, että kämppä menee kaupaksi. Et voi toista hänen kodistaan tuosta vain häätää, olkoonkin että omistusosuutesi on isompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888