Missit pikku Bikineissään

ätmi-sinkku

46

519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin huono taso

Mutta kaikilla naamat ovat hyvin vaatimattomat, kauniimpia näkee kadulla tämän tästä.

• Hoikkia/laihoja perus-pirkkoja.
      Osalla oli kyllä pelottavan/vastenmielisen ohuet käsivarret...tuollaisesta kun ottaisi kiinni olisi pelko, että hajoaa käsiin.. X)

• steroidipelle hiljaa

Saliapinoilta ei kysytty.

• steroidipelle hiljaa kirjoitti:

Saliapinoilta ei kysytty.

Ainoa "pelle" tässä ketjussa olet sinä kirjoituksesi perusteella.
        Mutta ei kai sitä voikaan kauhalla ammentaa kun on lusikalla annettu. X)

• Ihan ok
        TheOne kirjoitti:

Ainoa "pelle" tässä ketjussa olet sinä kirjoituksesi perusteella.
        Mutta ei kai sitä voikaan kauhalla ammentaa kun on lusikalla annettu. X)

Lihaksikkaat käsivarret on naisilla aika rumat, ihan normi hoikat vartalot noilla on, mitään muuta hyvää sitten ei olekaan.

• zxbaet
        Ihan ok kirjoitti:

Lihaksikkaat käsivarret on naisilla aika rumat, ihan normi hoikat vartalot noilla on, mitään muuta hyvää sitten ei olekaan.

http://static.iltalehti.fi/viihde/misskrista140502pP_503_vi.jpg

Tuossa on jonkin verran pattia. Enpä ole missiehdokkaalla Suomessa nähnyt ennen, varmaan tämän nykyisen fitness-buumin tulosta. En kyllä itse niin välitä, hennot käsivarret kivempia. Pylly ja jalat saa kyllä sitten paksumpaa kamaa.

• zxbaet kirjoitti:

Tuossa on jonkin verran pattia. Enpä ole missiehdokkaalla Suomessa nähnyt ennen, varmaan tämän nykyisen fitness-buumin tulosta. En kyllä itse niin välitä, hennot käsivarret kivempia. Pylly ja jalat saa kyllä sitten paksumpaa kamaa.

Väitätkö tuolla olevan (häiritsevän) lihaksikkaat käsivarret? Ehkä olen sitten sokea, mutta minusta nuo on ihan normaalit käsivarret naiselle. Eivät mielestäni vastaa miesten lihaksikkaita käsivarsia eivätkä tuo muutenkaan miesmäistä kuvaa. Tai ehkä sitten musta tuntuu siksikin siltä, kun oma kroppani muistuttaa kokonaisuudessaan aika paljon hänen kroppaansa. Mutta luulen että vaikka ei muistuttaisi, niin "ällöttävät lihaksikkaat käsivarret, ei sovi naisille" toisi mieleeni jotain aivan muuta, vaikka niitä ylipumpattuja kauheat rintalihakset hankkineita naisia.

• ..........
        zxbaet kirjoitti:

Ei Krista erityisen treenattu tai lihaksikas ole, rasvat vain alempana kuin muilla. Hyvä kroppa kyllä. Krista on muuten jätkäjäbä Eetu Pöystin ex.

• .........
        marianne89 kirjoitti:

Väitätkö tuolla olevan (häiritsevän) lihaksikkaat käsivarret? Ehkä olen sitten sokea, mutta minusta nuo on ihan normaalit käsivarret naiselle. Eivät mielestäni vastaa miesten lihaksikkaita käsivarsia eivätkä tuo muutenkaan miesmäistä kuvaa. Tai ehkä sitten musta tuntuu siksikin siltä, kun oma kroppani muistuttaa kokonaisuudessaan aika paljon hänen kroppaansa. Mutta luulen että vaikka ei muistuttaisi, niin "ällöttävät lihaksikkaat käsivarret, ei sovi naisille" toisi mieleeni jotain aivan muuta, vaikka niitä ylipumpattuja kauheat rintalihakset hankkineita naisia.

No ei todellakaan ole liian lihaksikkaat. Ennemminkin unelmakroppa Kristalla.

• ätmi arvioi
        marianne89 kirjoitti:

Ei ole yhtään liian lihaksikkaat käsivarret. Oikein hyvännäköinen nainen.

• zxbaet
        marianne89 kirjoitti:

http://static.iltalehti.fi/viihde/misssaana140502PP_503_vi.jpg

Tuossa on normaalit naisen käsivarret. Huomaat varmaan kuitenkin selkeän eron. Kristalla on myös olkapäät aivan eri maata.

• sinkkumies.

Kyllä nuo on aika samanlaisia kaikki. Eilen katsoin yhtä ohjelmaa ja siinä oli nuo missit ja kaikilla samanlainen meikki ja seisoivat samanlaisesti. Miksi pitää olla yhtä samaa muottia aina.

• ätmi ätmi

Kaikkihan nuo ovat melko hyviä.

• Kolmikko 3

Satuttiin Kuopioon Ikeaan kauppakeskukseen juuri kun missit pelmahtivat paikalle bussilla ..Parikka ,Romppanen ja Mella olivat kauniita luonnossa ylivoimainen kolmikko...kuka vain voisi olla heistä Miss Suomi.!

• ytm.

Tuollaisten naisten läheisyyten ei palstan ätmi ikinä pääse.

• ytmi

Kyllähän tavarat vois kaikkien noiden sisään laskea, vaikka turhan laihoja ovat kaikki. Pari kiloa lisää niin avot.

• haluan siementää
    • ....

Ihan hyvännäköisiä ovat kaikki. Ihme jupinaa taas tyypeiltä, jotka eivät saa kuin maksua vastaan ja yhdeltä lihasfetisisti-salimakelta.

• no jaah

Paadar ja Toivonen eivät oikein kolahda. Muuten kyllä ihan nättejä tyttöjä.

• Missifani (ATM)

Mielestäni tosi tasokkaita missejä tänä vuonna. Omat suosikit Rosanne Parikka ja Milla Romppanen, kolmantena ehkä Saana Mella. Saana ei tosin onnistunut näissä tähän ketjun postatuissa otoksissaan.

• käytetty nainen=0

3 ihan kaunista naista, loput taviksia. Toivottavasti näillä taviksilla on edes neitsyys talllella.

• tuomari.

Yksikään noista ei ole neitsyt. Ei missi suomeksi pääsettä neitsyitä ja minä olen niiden virallinen puhkaisija ennen kun niitä pääsetetään mihinkään lavalle esittelemään itseään.

• En ole ennen missikisoja seurannut, mutta ainakin tämän perusteella terveempää meininkiä kuin vaikkapa mallimaailma: kukaan ei ollut alipainoinen vaan kaikilla terveen normaalipainoiset kropat, mutta silti joukossa oli upeitakin kroppia, mielestäni juuri sopivan tasapainoisia. Eikä kellään ollut myöskään tikkukroppia vaan se lantiokin löytyi. Mielestäni naisen kasvoja on naisena vaikeampi arvioida kuin naisen kroppaa, mutta kasvojen osalta ehkä sanoisin että parhaat(?) Mellalla, Haapalaisella tai Parikalla.

• .........

• ......... kirjoitti:

Rosanne on vähän liian pötkylä eli uumaa ei ole ollenkaan:
        http://static.iltalehti.fi/viihde/missit_bikini2704in_503_vi.jpg

Kristalla taas taviskasvot.

Normaalipainoisia kaikki kuitenkin edelleen ovat, yhtään alipainoista kuin myöskään ylipainoista en noissa nähnyt (enkä tuossakaan kuvassa näe) vaikka noista kaikki eivät mitään ihannekroppaa omaisikaan. Pikaisella vilkauksella itsellä tulisi tuosta kuvasta ensimmäisenä mieleen lantion puuttuminen, mutta kun rupesi miettimään tarkemmin niin kyllähän se lantio siellä on, luulee vaan ensin ettei ole kun ei tosiaan erotu muusta kropasta.

Ja juu naisena on tosiaan vaikea arvioida naisten kasvoja koska niitä ei arvioi seksuaalisessa vaan omaan silmään kauniissa mielessä, eli arviot tuskin koskaan ovat samat kuin miesten arvioidessa niitä. :) Itse arvioin Kristan kasvoja ap:n linkin kuvan perusteella, siinä linkissä jossa hänen käsiään väitettiin liian lihaksikkaiksi oli taas mielestäni perusnätti tavis.

• ....

• ........
        .... kirjoitti:

Ätmiraati vertailee ytnejä kuin parhaatkin viinintuntijat kuvia viinipulloista.

Eikös missikisat ole sitä varten?

• vai niin
        marianne89 kirjoitti:

Normaalipainoisia kaikki kuitenkin edelleen ovat, yhtään alipainoista kuin myöskään ylipainoista en noissa nähnyt (enkä tuossakaan kuvassa näe) vaikka noista kaikki eivät mitään ihannekroppaa omaisikaan. Pikaisella vilkauksella itsellä tulisi tuosta kuvasta ensimmäisenä mieleen lantion puuttuminen, mutta kun rupesi miettimään tarkemmin niin kyllähän se lantio siellä on, luulee vaan ensin ettei ole kun ei tosiaan erotu muusta kropasta.

Ja juu naisena on tosiaan vaikea arvioida naisten kasvoja koska niitä ei arvioi seksuaalisessa vaan omaan silmään kauniissa mielessä, eli arviot tuskin koskaan ovat samat kuin miesten arvioidessa niitä. :) Itse arvioin Kristan kasvoja ap:n linkin kuvan perusteella, siinä linkissä jossa hänen käsiään väitettiin liian lihaksikkaiksi oli taas mielestäni perusnätti tavis.

Milla Romppainen on 174 cm pitkä ja painaa 53 kg. Nuo mitatko ovat normaalipainoisen mitat?

No eivät ole, vaan on aivan selvästi alipainoinen.

• vai niin kirjoitti:

Milla Romppainen on 174 cm pitkä ja painaa 53 kg. Nuo mitatko ovat normaalipainoisen mitat?

No eivät ole, vaan on aivan selvästi alipainoinen.

Jaa, itse olen yhtä pitkä ja painan 60 kg. Sen kuitenkin tiedän että mullakin olisi vielä varaa vähän laihtua (tiedän kyllä tämän nykyisen ihan riittävän, mutta puhunkin siitä että voisin olla vielä hoikempi olematta alipainoinen) joten en usko hänen olevan alipainoinen. Jos aletaan mennä alle 50:n kilon, niin silloin usein alkaa tuolla pituudella olla alipainoa mutta silloin sen kyllä myös jo näkee luisevista käsivarsista ja langanlaihasta kropasta. Mielestäni silmämääräinen arvio kun myös kertoo enemmän kuin tarkat pituus/paino-ratiot. Hänen kroppansa ei ole ainakaan omaan silmääni riutunut/langanlaiha.

• selvä homma
        marianne89 kirjoitti:

Jaa, itse olen yhtä pitkä ja painan 60 kg. Sen kuitenkin tiedän että mullakin olisi vielä varaa vähän laihtua (tiedän kyllä tämän nykyisen ihan riittävän, mutta puhunkin siitä että voisin olla vielä hoikempi olematta alipainoinen) joten en usko hänen olevan alipainoinen. Jos aletaan mennä alle 50:n kilon, niin silloin usein alkaa tuolla pituudella olla alipainoa mutta silloin sen kyllä myös jo näkee luisevista käsivarsista ja langanlaihasta kropasta. Mielestäni silmämääräinen arvio kun myös kertoo enemmän kuin tarkat pituus/paino-ratiot. Hänen kroppansa ei ole ainakaan omaan silmääni riutunut/langanlaiha.

"en usko hänen olevan alipainoinen"

Okei, no ei siinä sitten mitään. Hän ei ole alipainoinen koska sinä et siihen usko.

• selvä homma kirjoitti:

"en usko hänen olevan alipainoinen"

Okei, no ei siinä sitten mitään. Hän ei ole alipainoinen koska sinä et siihen usko.

Näyttääkö hän sitten sinun mielestäsi silmämääräisestikin arvioiden alipainoiselta (jos unohdetaan nuo äsken heittämäsi tarkat sentit ja kilot)? Ja jos et yhtään tietäisi tarkkaa pituutta ja painoa, niin kumpaan kategoriaan hänet silloin laittaisit? Se tarkkojen sentti/paino-lukemien tuijottaminen ei mielestäni ole ratkaisu. Kokeilin nyt painoindeksilaskuria ja se antoi tuon naisen lukemaksi 17,5 - 18 on tavallisesti alipainon raja eli vaikka tarkkaa lukemaakin tuijottaisi, niin aika rajatapaus silloinkin olisi. Käytännössä hän ei kuitenkaan ole olemukseltaan langanlaiha.

Sitten saattaisi olla ongelma, jos hän olisi viimeisen kuukauden aikana pudottanut yhtäkkiä huomattavasti painoa ja päätynyt tässä vaiheessa tuohon, koska silloin voi olla hyvin mahdollista että se raju painonpudotus jatkuu tuostakin alemmas. Mutta jos hän on luonnostaan ollut jo pidempään noissa mitoissa niin ei hän mikään anorektikko ole.

• Vanha likainen setä

Ei keneltäkään onneksi karvat tursua bikinihousun sisältä. Nyt alkoi seisomaan, pitää helpottaa painetta käteen vetämällä.

• Mies31v.

Varmasti upeimpia ihan arkioloissaan.

• Hyvä ihminen

Ihan nättejä ja siroja tyttöjä kaikki! Pieni pehmeys ja otepinta luiden ympärillä olisi kuitenkin tervetullutta.
      Mielestäni seksikäs nainen on sellainen hieman muodokkaampi pakkaus. Ei lihava, eikä laiha - vaan sellainen sopivasti pehmeä. Rintojenkaan ei tarvitse olla mitkään jättialollot, kun kasvot, kroppa ja peppu vain istuvat nätisti kokonaisuuteen.
      Nam...

• haaveita vain

Turhaan haaveilette kun ette koskaan pääse koskemaan noin kauniita naisia.

• komea atm

Laitoin friendzonelle yhden kauniin naisen. Milla Romppanen ja Rosanne Parikka ovat kauniimpia kuin hän oli, mutta nuo loput missiehdokkaat eivät ole. Halasin häntä, eli olen koskettanut kaunista naista.

• komea atm kirjoitti:

Laitoin friendzonelle yhden kauniin naisen. Milla Romppanen ja Rosanne Parikka ovat kauniimpia kuin hän oli, mutta nuo loput missiehdokkaat eivät ole. Halasin häntä, eli olen koskettanut kaunista naista.

Miksi sitten nimität itseäsi atm:ksi? Vai provoiletko vain nimelläsi?

• komea atm
        marianne89 kirjoitti:

Miksi sitten nimität itseäsi atm:ksi? Vai provoiletko vain nimelläsi?

Koska en ole ollut kertaakaan naisen kanssa sukupuoliyhteydessä.

• suorastaan surkeita

Kauniiksi noita ei voi sanoa, ihan pikkusieviä ovat.

• komea atm kirjoitti:

Koska en ole ollut kertaakaan naisen kanssa sukupuoliyhteydessä.

No se nyt näyttäisi olevan kuitenkin kohdallasi ihan oma valintasi, jos kerran siirtelet kauniita naisiakin suoraan kavereiksi. AT-määrittely kai suurosan mielestä kuvaa ihmistä, joka ei kelpaa kellekään tai kelpaa korkeintaan muille AT-tasoisille.

• Ätmiraati arvostelee
      • ätmitoveri

Molemmissa hyvännäköinen mutta alemmassa ehkä aavistuksen parempi tosin kuvakulma ja valaistus erilainen.

• tarkanmarkanmies.

Ylemmässä paremmannäköinen ja parempi kroppa.

• tärkein kierros

Missikisoista puuttuu bukkake-kierros. Toki se voitaisiin myös lavastaa jollakin aidon oloisella liivatekastikkeella. Bukkake-kierros antaisi miespuolisille katsojille mielikuvan siitä, miltä nainen vastaavassa tilanteessa näyttäisi. Jos nainen liivatteet kasvoilla olisi oikein söpö, niin kyllä sellaisesta tytöstä ainakin katsojien ihanne tyttö pitäisi leipoa.

• olen äätämi

En antais kenellekään noista!

• Mies36v

Onhan noita jo nähty. Ei oikein säväytä millään tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27