Löysin naisen tuolta suomi24 Treffien puolelta ja rakastuin. Aluksi kirjoittelimme S24 treffien välityksellä pitkiä viestejä ja jonkin ajan päästä siirryimme skypeen, jossa viestittely jatkui välillä jopa 8h päivässä. Sitä jatkoimme useita kuukausia, enkä osannut tehdä aloitetta ,vaan hän otti ohjat ja pakotti meidät tapaamaan:). no siinä sitten kauppakeskuksessa tavattiin, keskusteltiin ja käveltiin pari tuntia ja lähdimme eri teille, mutta livenä tapailua jatkoimme useasti tapasimmekin mutten silti osannut tehdä aloitetta vakavampaan suuntaan. Aika kului ja yhtenä päivänä hän sitten lähetti minulle pitkän viestin että meidän kannattaisi pistää tämä juttu poikki. No siinä vaiheessa epäilin hänen löytäneen uuden miehen mutta onnistuin puhumaan itseni niin että menimme hänen, hänen siskonsa ja siskon kaverin kanssa baariin. Itse olin autolla joten en pystynyt mitään juomaan niinpä istuin siellä baarissa hänen vieressään noin 3 tuntia. Kun oli aika lähteä taas eri teille nainen halusi saada saattaa minut autolleni no siinä sitten halattiin hyvästiksi ja vihdoin sain rohkeutta sanoa että "pussaisin jos saisin" ja vastaus oli pussaa:) no sehän ei ekalla kerralla mennyt ihan niin kuin piti mutta kävimme myöhemmin uusimassa sen:). Siitä alkoi rakkaus joka kesti valitettavasti vain 4kuukautta ja päättyi omaan virheeseeni jonka peruisin jos vain pystyisin kun nyt tajuan että hän oli se ainoa ja oikea todellinen rakkauteni. Valitettavasti hän ei usko katumuksen voimaan ja on myöskin löytänyt uuden jota hehkuttaa maasta taivaisiin. Jos saisin vielä uuden mahdollisuuden niin en päästäisi irti hänestä vaikka tulisi maailmanloppu P
Elämäni virhe
20
960
Vastaukset
Jokainen tekee elämässään virheitä mutta pääasia on ettei menetä itselleen tärkeitä ihmisiä kokonaan omalla käytöksellään oli sitten miten rankkaa tahansa
- 4-10ww
Oliko virheesi uskottomuus?
Ei vaan tunne että nainen ansaitsee enemmän mitä hänelle sillä hetkellä pystyin antamaan kun olin murheen murtama läheisen ihmisen tulevan poismenon johdosta
juha260 kirjoitti:
Ei vaan tunne että nainen ansaitsee enemmän mitä hänelle sillä hetkellä pystyin antamaan kun olin murheen murtama läheisen ihmisen tulevan poismenon johdosta
Kadun vaan sitä etten pystynyt jakamaan sitä surua rakastamani naisen kanssa vaan vetäydyin taas siihen yksinäisyyteen jonka kanssa olen tottunut asioita käsittelemään
- p,l,x,x
juha260 kirjoitti:
Kadun vaan sitä etten pystynyt jakamaan sitä surua rakastamani naisen kanssa vaan vetäydyin taas siihen yksinäisyyteen jonka kanssa olen tottunut asioita käsittelemään
Pystyitkö kuitenkin tämän naiselle kertomaan? Jos ei ymmärtänyt antaa sulle aikaa, niin luulenpa ettei ollut oikea nainen sulle... Jos hän rakastaisi, olisi tukenut ja odottanut.
p,l,x,x kirjoitti:
Pystyitkö kuitenkin tämän naiselle kertomaan? Jos ei ymmärtänyt antaa sulle aikaa, niin luulenpa ettei ollut oikea nainen sulle... Jos hän rakastaisi, olisi tukenut ja odottanut.
Hän oli kyllä todistamassa tilannetta että mummoni oli viimeisillään mutta itse vaan yritin surra yksikseni ettei hänen elämänilonsa olisi mennyt. Tosiaan hän oli jo seuraavana päivänä takaisin treffeissä niin eipä se rakkaus ainakaan kovin vahvaa ollut...
- Paremmalla onnella
Kuulostaa siltä että hetki oli sinulle väärä. Et pystynyt " heittäytymään". Vaikka aloitekyvyttömyyteesi oli hyvä syy voi sillä olla isokin merkitys tuoreessa suhteessa.
Ensimmäinen kerta nyt menee ihmetellessä mutta kaiken sen jälkeen mitä kävimme läpi toivoisin saavani toisen mahdollisuuden. En välttämättä tänä vuonna vaan joskus...
- ennustus2
juha260 kirjoitti:
Ensimmäinen kerta nyt menee ihmetellessä mutta kaiken sen jälkeen mitä kävimme läpi toivoisin saavani toisen mahdollisuuden. En välttämättä tänä vuonna vaan joskus...
jos niin on tarkoitettu niin se tapahtuu.
ennustus2 kirjoitti:
jos niin on tarkoitettu niin se tapahtuu.
Todella toivon niin. Eihän se meidän ero johtunut mistään pettämisestä tai hyväksikäytöstä toivoin vaan saavani pienen miettimisajan ja näin monen naisen tapaamisen jälkeenkin rakastan yhä tätä menettämääni naista
- ,lllslls
juha260 kirjoitti:
Todella toivon niin. Eihän se meidän ero johtunut mistään pettämisestä tai hyväksikäytöstä toivoin vaan saavani pienen miettimisajan ja näin monen naisen tapaamisen jälkeenkin rakastan yhä tätä menettämääni naista
Oletko koskaan miettinyt miksi et saanut aloitteita tehtyä?
,lllslls kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt miksi et saanut aloitteita tehtyä?
En vaan uskaltanut sitä tehdä kun hän ei antanut paljoa merkkejä siitä että olisi itse ollut kiinnostunut. Monesti vihjailin kuitenkin
Vaikka miten yrittää unohtaa niin ei pysty. Hän jää päähäni ehkäpä ikuisesti naisena josta todella pidän... Silloin eropäivänäkin mietin vain ja ainoastaan hänen parastaan kun tarvitsin sitä väliaikaa. Olin sinä iltana kusipää kun yritin purkaa suruani kiusaamalla häntä vaikka oikeasti olisi vaan pitänyt halata ja pussata...
Välillä toivon että olisi aikakone jolla palata samaan päivään ja osoittaa niitä pieniä huomionosoituksia eikä miettiä mitään isompaa kuten kosinta- Elämänneuvo
Profiilissasi lukee, että olet varattu. Kannattaisikohan elää tätä päivää ja katsoa tulevaan eikä voivotella mennyttä ja siellä tehtyjä virheitä. Olet niin nuori, että tulet tekemään vielä monta virhettä elämässäsi. Virheistä kuuluu kttaa opiksi, ei jäädä niihin asumaan.
Oho. kiitos kun mainitsit tuosta profiilista:). Kyllähän nuo ajatukset tässä päivä päivältä selvenee ja kaikesta huolimatta on jatkettava eteenpäin eikä toistaa samoja virheitä enään tulevissa suhteissa
- mitäs tuosta
juha260 kirjoitti:
Oho. kiitos kun mainitsit tuosta profiilista:). Kyllähän nuo ajatukset tässä päivä päivältä selvenee ja kaikesta huolimatta on jatkettava eteenpäin eikä toistaa samoja virheitä enään tulevissa suhteissa
Tässä elämässä jokainen tekee ratkaisunsa itse ja mitä HALUAA joten mitään menettämättä voit laittaa viestin ettäet ollut oma itsesi mummosi vuoksi,naisen varmaan miettii asiaa omaalta kohdaltaan.
mitäs tuosta kirjoitti:
Tässä elämässä jokainen tekee ratkaisunsa itse ja mitä HALUAA joten mitään menettämättä voit laittaa viestin ettäet ollut oma itsesi mummosi vuoksi,naisen varmaan miettii asiaa omaalta kohdaltaan.
Sanoinkin hänelle sen jo samana iltana erostamme ja pyysin että miettii viikon muttei saapunut tapaamaan kuitenkaan. Tein sen eron vain ja ainostaan hänen takiaan kun en halunnut että hän joutuu huolestumaan samalla lailla kuin silloin kun oli rahat tiukilla se tosin ei ollut edes paha tilanne mutta itse en halunnut hänen huolestuvan minun puolestani oli hän niin rakas minulle. Menneet on silti menneitä olisi vaan pitänyt jakaa se suru niin oltaisiin vielläkin yhdessä. Nyt tie on vain ja ainoastaan eteenpäin vaikken silti usko että kenenkään muun kanssa tulen yhtä hyvin juttuun kuin hänen
juha260 kirjoitti:
Sanoinkin hänelle sen jo samana iltana erostamme ja pyysin että miettii viikon muttei saapunut tapaamaan kuitenkaan. Tein sen eron vain ja ainostaan hänen takiaan kun en halunnut että hän joutuu huolestumaan samalla lailla kuin silloin kun oli rahat tiukilla se tosin ei ollut edes paha tilanne mutta itse en halunnut hänen huolestuvan minun puolestani oli hän niin rakas minulle. Menneet on silti menneitä olisi vaan pitänyt jakaa se suru niin oltaisiin vielläkin yhdessä. Nyt tie on vain ja ainoastaan eteenpäin vaikken silti usko että kenenkään muun kanssa tulen yhtä hyvin juttuun kuin hänen
Joka tapauksessa olen onnellinen kun hän kerran on onnellinen sen uuden miehen kanssa.
- skraga8
Ei ole virheitä eikä vääriä valintoja , on vaan valintoja mitä tehdään siinä hetkessä. Voi tietty jälkikäteen näyttää ,että fiksumminkin olisi voinut tehdä mut niistä oppii tai sit toistaa samaa virhettä kunnes alkaa tajuumaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul4282530Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v172264Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se51735PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli531364- 801191
- 511072
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???461044Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää1621044Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso49974It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st10964