Aivan uskomatonta!
Äijä perkele lähti eilen kaverinsa kanssa baariin (dokattuaan 3 päivää putkeen). Piti käydä vain moikkaamassa.
Ei sitten aamuun mennessä ilmaantunut kotiin ja nyt sain selville, että tuo kaverikin oli lähtenyt ajoissa taksilla kotiin. Äijä jäi siis baariin yksin. Tiedän, ettei ole kenenkään kaverinsa luona, kun eilen kaikki olivat kipeitä/kotona/töissä jne. Eikä ole yleensä tapana mennä baarista minnekään muualle yöksi, kun asutaan niin lähellä keskustaa.
Aamulla puhelin oli pois päältä, nyt taas päällä, mutta ei vastaa soittoihin tai tekstiviestiehin... Onko muita vaihtoehtoja kuin se ilmiselvin?
Sen verran vielä, että suhteemme alussa mies petti minua erään naikkosen kanssa, joka sattuu asumaan kävelymatkan päässä ko. baarista. Voi v**tu!
Voi v**tu!
5
1191
Vastaukset
- dsgs
Mietihän nyt ihan järjellä, kannattaako tuollaisen miehen kanssa ylipäänsä olla? Kai niitä on parempiakin kuin petollinen juopporatti!
- 345363
Tai sittenpä se käivärä vietti yönsä putkassa... kysyt siltä...
Siitä kannattaako moisen kanssa jatkaa en ota kantaa... - Bitch
345363 kirjoitti:
Tai sittenpä se käivärä vietti yönsä putkassa... kysyt siltä...
Siitä kannattaako moisen kanssa jatkaa en ota kantaa...Aika ikävän selvältä tuo tapaus kuulostaa..on tainnut löytää "uuden kaverin" baarista. Itse olisin jo kiehumispisteessä pelkästä katoamistempusta, vaikka ei toista naista olisikaan.
Jätä nyt hitto tuollainen..parempiakin on.
Ps. Jos kertoo olleensa putkassa, niin käskeä hankkia lappu. Sellaisen saa nykyään putkalta kotiin perheriidan välttämiseksi.
- Kuullut niin monta kertaa
Ja tarina jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Eli mies dokaa, katoaa ja ehkä pettää ja lupaa jotain ei pidä lupausta jne. Toisaalta naiset ei vaan lähde suhteesta, joten varaudu kiukustumaan samasta yhä uudestaan ja uudestaan. Toi on niiiiiin tavallinen suomalaisen naisen tarina. Täällä noita renttuja riittää.
- Niina
mun mies teki 1,5v sitten mulle melkeinpä noin. Olin käymässä 300km päässä ja hän pailasi täällä kavereidensa kanssa. Sain kuulla kysellessä että muut olivat lähteneet aiemmin baarista. Hän jäänyt yksin eli erään naisen juttusille. Kotiin tullessa meillä ei ollut peitot liikkuneet yhtään, joten heti kysyin eikö ole täällä yötä ollutkaan. Titenkin sanoi olleensa, viikko siitä kaverinsa muija kertoi että oli kuullut keskustelun ja että mun ukko oli siellä naisen luona yötä. Sitten kertomus meni niin että nainen oli vaan vanha kaveri eikä viittinyt kävellä kotiin yöllä. JOOPA JOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451