Onko olemassa miesten logiikkaa?
Kun nainen puhuu, sanotaan ettei ne pelkät puheet vakuuta vaan teot.
Sitten kun teet, ei olla tyytyväisiä siihen.
Aina löytyy valittamisen aihetta jos niikseen tulee. persketti, että tekis mieli näyttää taivaanmerkit miehelle. Ja sitten vielä puhutaan kuinkä miehet käyttävät sitä kuuluisaa älyään. Älyhoi missä olet! Haluan vaan nähdä sen toimivan.
Missä se nyt on?
Jos mies suhtautuu naiseen noin kylmäkiskoisesti kuin kyseinen tapaus, mitä muuta voit odottaa.
Jokainen tervejärkinen ihminen kääntyy silloin ystäviensä puoleen, joita kiinnostaa seurasi. Ei ihminen voi loputtomasti hakata päätään seinään, edes yhden miehen tähden. Ota peili käteen ja katso sinne kunnolla, miten käyttäydyt.
Joskus kannataan jättää turha puhuminen ja pussata, jos nimittäin uskaltaa. Sehän se ihmetyttääkin, kun niitä todellisia miehiä ei vaan löydy. Jos ei tiedä mitä haluaa, on turha haikailla ja haahuilla. Löytyykö sinusta miestä??
Katsotaanpa.
miten on?
6
916
Vastaukset
- Äimistyjä
Eipä tuossa sepustuksessasi ollut mitään vihjettä eikä todistetta suuntaan tai toiseen, pelkkää näppiksen paukutusta.
- mittakirvesmies
*Onko...
On ja se on hyvin helppoa ja selkeää. Yksi sen logiikan peruskivi on se, että pulinat ovat pulinoita ja teot puhuvat puolestaan. Sinä joko teet asiat omituisesti tai sitten miehesi on ikivalittaja, jolle ei kelpaa mikään.
*Aina...
No mikä mättää? Mistä se mies valittaa? Missä kohtaa sinun mielestäsi se äly ei toimi?
*Jos...
Koska olet itse viimeksi vilkaissut "peiliin"? Mitä näkyi?
*Joskus...
Niinpä juuri. Mitäs jos joskus itsekin pussaisit se puhumisen sijaan. Mitä sinä haluat? Onko sinulla selkeä kuva tulevaisuudestasi, vai haahuiletko eri vaihtoehtojen välillä osaamatta päättää? Millainen sinun mielestäsi on "todellinen mies"?- alkup.
*Onko...
On ja se on hyvin helppoa ja selkeää. Yksi sen logiikan peruskivi on se, että pulinat ovat pulinoita ja teot puhuvat puolestaan. Sinä joko teet asiat omituisesti tai sitten miehesi on ikivalittaja, jolle ei kelpaa mikään. >miehennäkökulmasta katsottuna minä teen asiat omituisesti
*Aina...
No mikä mättää? Mistä se mies valittaa? Missä kohtaa sinun mielestäsi se äly ei toimi?
>koen toimivani väärin, sanovani vääriä asioita, silti ovat minun kokemuksiani, historiaani. Ehkä osittain siinä, että ihmiset ovat erilaisia, erilaisista lähtökohdista lähtöisin, joten elämä ja kokemukset ovat siten erilaisia, ei oikeita tai vääriä, erilaisia vaan. Siksi älykkyyden mielestäni pitäisi kertoa tämä asia ihmiselle. Ei voi olla samaa. Myös se, että jos et saa mahdollisuutta itse kertoa elämästään, ajatuksistaan, ei voi tulla ymmärretyksi ja siten hyväksytyksi ja rakastetuksi. Sama toisinpäin, että voisin ymmärtää miestä ja hänen ajatuksiaan ja elämäänsä. Harmistun ja turhaudun, kun en saa itseäni ymmärretyksi. Olen erilainen nuori.
*Jos...
Koska olet itse viimeksi vilkaissut "peiliin"? Mitä näkyi? > Tänään useaan otteeseen, eikä kovin hyvät näkymät ollut, huomasin mustasukkaisuutta,itsekkyyttä,loukkaantumista,rakkaudettomuutta paljon muutakin....
*Joskus...
Niinpä juuri. Mitäs jos joskus itsekin pussaisit se puhumisen sijaan. Mitä sinä haluat? Onko sinulla selkeä kuva tulevaisuudestasi, vai haahuiletko eri vaihtoehtojen välillä osaamatta päättää? Millainen sinun mielestäsi on "todellinen mies"? > Voisinpa tehdäkin sen.
Jos jopu uskaltautuu vielä lähitienoolle. Olen haahuillut eri vaihtoehtojen välillä. Nyt olen huomannut, jotain joka on selkeyttänyt asioita jonkin verran enemmän. Tietty kaukainen visio on, mutta välimaasto avara. Yleensä asiat ovat auenneet askel kerrallaan,siihen luotan, nyt olen vaan itse pakittanut.
"Todellinen mies" tietää, mitä haluaa ja tekee sitten sen. On rohkea,vahva, ei vietävissä, ottaa kokonaisuuden huomioon, auttavainen, huumorintajuinen, rakastava, uskaltaa ylittää esteet ja mahdolliset rajat, uskaltaa kokeilla uusia ennestään tuntemattomia asioita, on vahva heikkoudessaan, ei tarvitse olla täydellinen, osaa sanoa "ei". - Mööh
alkup. kirjoitti:
*Onko...
On ja se on hyvin helppoa ja selkeää. Yksi sen logiikan peruskivi on se, että pulinat ovat pulinoita ja teot puhuvat puolestaan. Sinä joko teet asiat omituisesti tai sitten miehesi on ikivalittaja, jolle ei kelpaa mikään. >miehennäkökulmasta katsottuna minä teen asiat omituisesti
*Aina...
>koen toimivani väärin, sanovani vääriä asioita, silti ovat minun kokemuksiani, historiaani. Ehkä osittain siinä, että ihmiset ovat erilaisia, erilaisista lähtökohdista lähtöisin, joten elämä ja kokemukset ovat siten erilaisia, ei oikeita tai vääriä, erilaisia vaan. Siksi älykkyyden mielestäni pitäisi kertoa tämä asia ihmiselle. Ei voi olla samaa. Myös se, että jos et saa mahdollisuutta itse kertoa elämästään, ajatuksistaan, ei voi tulla ymmärretyksi ja siten hyväksytyksi ja rakastetuksi. Sama toisinpäin, että voisin ymmärtää miestä ja hänen ajatuksiaan ja elämäänsä. Harmistun ja turhaudun, kun en saa itseäni ymmärretyksi. Olen erilainen nuori.
*Jos...
Koska olet itse viimeksi vilkaissut "peiliin"? Mitä näkyi? > Tänään useaan otteeseen, eikä kovin hyvät näkymät ollut, huomasin mustasukkaisuutta,itsekkyyttä,loukkaantumista,rakkaudettomuutta paljon muutakin....
*Joskus...
Niinpä juuri. Mitäs jos joskus itsekin pussaisit se puhumisen sijaan. Mitä sinä haluat? Onko sinulla selkeä kuva tulevaisuudestasi, vai haahuiletko eri vaihtoehtojen välillä osaamatta päättää? Millainen sinun mielestäsi on "todellinen mies"? > Voisinpa tehdäkin sen.
Jos jopu uskaltautuu vielä lähitienoolle. Olen haahuillut eri vaihtoehtojen välillä. Nyt olen huomannut, jotain joka on selkeyttänyt asioita jonkin verran enemmän. Tietty kaukainen visio on, mutta välimaasto avara. Yleensä asiat ovat auenneet askel kerrallaan,siihen luotan, nyt olen vaan itse pakittanut.
"Todellinen mies" tietää, mitä haluaa ja tekee sitten sen. On rohkea,vahva, ei vietävissä, ottaa kokonaisuuden huomioon, auttavainen, huumorintajuinen, rakastava, uskaltaa ylittää esteet ja mahdolliset rajat, uskaltaa kokeilla uusia ennestään tuntemattomia asioita, on vahva heikkoudessaan, ei tarvitse olla täydellinen, osaa sanoa "ei".Sinun pitää tuoda asiasi ydin esiin, ei sepustuksistasi saa mitään selvää. Säälin miestäsi, jos höpöttelet tuollaisia hänelle... Mihin pyrit? Onko kirjoituksessasi jnkl. sanoma?
- mittakirvesmies
alkup. kirjoitti:
*Onko...
*Aina...
*Jos...
*Joskus...
"Todellinen mies" tietää, mitä haluaa ja tekee sitten sen. On rohkea,vahva, ei vietävissä, ottaa kokonaisuuden huomioon, auttavainen, huumorintajuinen, rakastava, uskaltaa ylittää esteet ja mahdolliset rajat, uskaltaa kokeilla uusia ennestään tuntemattomia asioita, on vahva heikkoudessaan, ei tarvitse olla täydellinen, osaa sanoa "ei".Hmm... Olet ilmeisesti päätynyt yksiin taustaltaan hyvin erilaisen ihmisen kanssa ja nyt ei keinot riitä toistenne edesottamusten tajuamiseen. Siihen on olemassa vain yksi keino: kiihkoton ja analyyttinen keskustelu. Sitä en tiedä, miten sen toisen saa keskustelemaan, jos hänellä itsellään ei ole halua tai kykyä siihen. Et arvaakaan, miten hyvin ymmärrän turhautumisesi tilanteeseen - on 8 vuoden kokemus keskustelutaidottoman kanssa elämisestä. Sitten loppui hermot :(
Aika ikävä peilikuva. Ehkäpä saisit oloasi paremmaksi sillä, että mietit, mikä näkemästäsi on syytä ja mikä seurausta. Minun mielestäni esimerkiksi rakkaudettomuus on seurausta jostain. Mitä voisi tehdä, että sitä ei pääsisi tulemaan?
Odotat mieheltä määrätietoisuutta samalla, kun itse pidät "välimaastoa avarana". Melko konstikas yhdistelmä, josta seuraa miltei vääjäämättä pulmia tavalla tai toisella. Mitäs jos koettaisit omaltakin osaltasi laatia suht'koht selkeää "toimintasuunnitelmaa"? Se ei tarkoita sitä, että pitää puskea väkisin vaikka vuoren läpi, jos olosuhteet muuttuvat äkkiarvaamatta. Niin ne joskus tekevät ja silloin on hyvä pystyä soveltamaan tilanteen mukaan.
Koska tätä keskustelua näkyy seuraavan henkilöitä, joilla on vaikeuksia ymmärtää abstraktia ajattelua, väännän rautalangasta esimerkin siitä, miten voi olla sekä tavoitteellinen että joustava samanaikaisesti.
Olen oman alani huippuosaaja ja pidän työstäni. Yrittäjäperheen kasvattina minulle on itsestään selvää, että "ainoa oikea" tapa on se, että rakennan asiakkaille taloja avaimet käteen. Sattui erinäisiä tapahtumia, jotka tekivät yrittäjänä toimimisen taloudellisesti kannattamattomaksi toistaiseksi. Siispä pistin pillit pussiin ja pestauduin palkolliseksi. Sama työ, mutta nyt jää viivan allekin jotain. Muutaman vuoden kuluttua yrittäminen kannattaa taas (ellei eu sitä ennen ehdi kieltää tai sanktioida pienyrittäjänä toimimista). Pieni mutka matkassa, mutta kymmenen vuoden kuluttua olen taas takaisin unelmassani: "vapaa taiteilija jumalan armosta".
Varsin kohtuulliset vaatimukset sinulla. Melkein täytän ne: vielä kun oppisi sanomaan "ei" kun puhelin soi ja pukkaa viikonloppukeikkaa rantasaunaa tai grillikotaa veistämään, niin kyllä se tästä :)
- mööh
Kirjoitit: "Jos mies suhtautuu naiseen noin kylmäkiskoisesti kuin kyseinen tapaus, mitä muuta voit odottaa."
Mikä tapaus? Mitä tapahtui? On hankala ottaa kantaa, jos ei kerrota mistä puhutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938