Itse ole muoto ja käyttövalio kaikissa luokissa joten muutama vinkki
sen Tinderin sohimiseen.
Samoin kun kaikiessa muisskain paikoissa, kuvat ratkaisevat eikä siitä ole paljon apua jos ne on kaikki otettu takamuksesta tai niissä muuten vain säädetään. En tiedä kuinka vakavaa itse kukakin sieltä hakeem mutta mitä tässä on porukassa koottu tällaiselle jalat maassa tyypille
sovinnaista puolisoa niin:
Turnoffeina toimii:
-lomakuvat
-tankotanssi
-koirat
-syöminen
-tatuoinnit
-viina
-fitness..Etc etc.
Ominaisuuksia mitä ei kannata sellaisenaan tunkea tulevan suurperheen isän/äidin kurkkuun vaan antaa sen huomata ja hyväksyä nuo kaikki pienissä erissä. Mitä tulee lähestymiseen niin omasta aktiivisuudesta on paljon apua.
Minun näköistäkin ihmistä uskaltaa lähestyä kun muistamme, että minulla on samat pelot tunteet kun sinullakin! Rohkeasti vaan klikkaa mua ja antaa elämän kantaa omalla painollaan. Skippaamme laakista jokaisen kuvattoman yksi-kaksi kuvaisen naamanvääntäjän thaimaan lomakohteesta. Emme lähde edes avaamaan sitä.
Nämä ajatukset saimme valmiiksi 12 hengen mies porukassa joista kahdekasan on mm.Tinderissä etsimässä vakavaa seuraa
ikäluokassa 18-45.Eli panostetaan siihen omaan juttuun ihan koko sydämellä ja luodaan siitä omannäköinen. Ai niin, ja koska olemme suomalaisia niin omasta kielestä on hyötyä jos ette sitten taas hae pelkästään seuraa ulkomailta mikä sekin on toki sallittua. Englannin ja muun kieliset skipataan myös surutta. Liika päteminen on liikaa pätemistä.
Tähän mennessä olemme valitettavasti saaneet aikaan vain yhdenyön suhteita siitäkin olisi hyötyä mainita, että kuinka vakavissaan siitä miehestä on puutetta.
Tässä iässä kuitenkin suurin osa jo noista osista naista on nähty ja vain sisimällä on merkitystä. Välimatkoilla ei ole aikuiselle normaali varoissa olevalle ihmiselle tuon täytistä merkitystä.
Parempaa onnea siis...
Codex Tinder
4
212
Vastaukset
- Kaiken jo nähnyt
-mm.Tinderissä etsimässä vakavaa seuraa -
:D
XD
Tuota...muistetaan nyt että seuranhaussa Tinder on kyllä lähes yksinomaan tietynlaiseen käyttöön eli...
-pinnallista
-ulkonäkökeskeistä
-seksihakuista
-EI VAKAVAA
jne. jne.
Senhän takia porukka siellä on juuri sitä jolla on fitness mielessä, tatuoinnit esillä tai kuvia lomista/koirista.
En ole itse kokeillut kuin hetken ja kaverit jotka käyttävät ovat todenneet tämän jo siitä lähtien kun Tinder nousi pinnalle.
Itse koen että vaikkei ulkonäössäni ole mitään vikaa jne. niin lähestyn parisuhdetta täysin eri lähtökohdista mistä Tinder ihmisiä yhdistää. Suurin osa nettideittailusta mukaanluettuna suomi24 on samaa sarjaa.
Ihmisiin ei oikeasti haluta tutustua vaan kiinnostuksen aiheet ovat lähinnä ulkonäkö, status, seksi jne.
Yhteiset kiinnostukset kohteet, parinvalinta joltain muulta pohjalta kuin turhamaisista arvoista tai sen kemian etsiminen ei kiinnosta vaan kaikki pitää tulla nyt heti ja nopeasti sekä mielellään täydellisessä valmiissa paketissa ja jos ei tule niin onpahan ainakin "jännää" vaan leikkiä ihmisillä.
Itse en valtavan vakavasti osaa ottaa tällaisia lähtökohtia ja tiedän että osa sanoo että "älä ota sitten vakavasti vaan pilke silmäkulmassa", mutta se kaikki aika ja energian tuhlaus käyt läpi naisia joiden kanssa ei ole yhteistä ja joiden asenne on se että he tarjoavat itsensä sille joka "eniten tarjoaa".
Valitettavasti nykyaikana tämän sanominen ääneen on sitten naiivia romantiikan kaipuuta tai toisaalta miehenä et saa enää odottaa naisen olemukselta tai elämäntilanteelta mitään koska muutenhan olet itsekin kuulemma pinnallinen.
Jos naisen olemus olisi sinnepäin, käytöstavat kunnossa ja asenne ennen kaikkea kohdillaan niin sitten voisi katsoa eteenpäin.
Noista palveluista niitä tuskin löytää.- Codex Tinder
Kiitos tästä tiedosta,tämä selittäisi todella paljon.
Kovin he koirista näyttävät tykkäävan,tunnelmat ovat jopa epäilyttävän läheiset =D - Kaiken jo nähnyt
Codex Tinder kirjoitti:
Kiitos tästä tiedosta,tämä selittäisi todella paljon.
Kovin he koirista näyttävät tykkäävan,tunnelmat ovat jopa epäilyttävän läheiset =DOle hyvä.
Kokemusta on riittävästi että uskallan puhua aiheesta varmuutena.
Toisaalta kaikki treffipalvelut saavat tietysti mukaan myös niitä jotka ovat erilaiisin motiivein liikkeellä kuin tuosas listaamani, mutta yleensä he ovat noissa siellä marginaalissa.
Voihan palveluja silti kokeilla, kunhan muistaa että ei odottele liikoja että sieltä oikeasti mitään löytyy ja oman kokemukseni mukaan esimerkiksi naisten "opettaminen" aiheesta ei auta koska he ovat jo siinä höpötyksessä mukana.
Sanoisin myös että nuo deittipalvelut kertovat myös yleisesti keskivertoihmisten nykyisistä elämänarvoista parinvalinnassa nykyään.
Kyllä sieltä joukosta voi helmenkin löytää jos vain jaksaa tarpeeksi pidätellä henkeään ja sukellella siellä syvälläkin pitkään.
Itse en jaksa jonka takia on aika realistisen kyyninen näkemys näistä palveluista.
Vilpittömäst ionnea seuranhakuusi mitä kautta sitä harrastatkin. Nykyään hyvän ja sopivan löytyminen on vaikeaa varsinkin kun vastakkaisesta sukupuolesta suurin osa on jo aivopesty tietyntyyppiseen deittailu, seksi ja parisuhdekulttuuriin. - Codex Tinder
Kaiken jo nähnyt kirjoitti:
Ole hyvä.
Kokemusta on riittävästi että uskallan puhua aiheesta varmuutena.
Toisaalta kaikki treffipalvelut saavat tietysti mukaan myös niitä jotka ovat erilaiisin motiivein liikkeellä kuin tuosas listaamani, mutta yleensä he ovat noissa siellä marginaalissa.
Voihan palveluja silti kokeilla, kunhan muistaa että ei odottele liikoja että sieltä oikeasti mitään löytyy ja oman kokemukseni mukaan esimerkiksi naisten "opettaminen" aiheesta ei auta koska he ovat jo siinä höpötyksessä mukana.
Sanoisin myös että nuo deittipalvelut kertovat myös yleisesti keskivertoihmisten nykyisistä elämänarvoista parinvalinnassa nykyään.
Kyllä sieltä joukosta voi helmenkin löytää jos vain jaksaa tarpeeksi pidätellä henkeään ja sukellella siellä syvälläkin pitkään.
Itse en jaksa jonka takia on aika realistisen kyyninen näkemys näistä palveluista.
Vilpittömäst ionnea seuranhakuusi mitä kautta sitä harrastatkin. Nykyään hyvän ja sopivan löytyminen on vaikeaa varsinkin kun vastakkaisesta sukupuolesta suurin osa on jo aivopesty tietyntyyppiseen deittailu, seksi ja parisuhdekulttuuriin.Et kiroile ja ulostat järkevästi..Olet joko korkeastikoulutettu mies tai
keskivertoa fiksumpi nainen.
Sen puoleen olette kyllä oikeassa,että nykyisin lienee helpompaa sitten "naarata"
se tuleva puolisonsa kadulta/baarista/kaupasta kun netistä.
Toista se oli toki 10 vuotta sitten jolloin löysin täältä suomi24:jästä.
Kas sellaista se on kait nykyää =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708