Tinder?

Kinder?

Päätin sitten kokeilla Tinderiä, josko sattuisi löytymään nainen juttuseuraksi. Sanokaapa nyt missä tökkii? Latasin systeemin iPadille, sovellus toimii ja punainen pallo sykkii etsien matchia. Asetukset laitoin mahdollisimman väljälle, jotta anturit havaitsisi mahdolliset naiset 160 km säteellä. Olen mökilläni Helsingin ja Turun välillä, eli käytännössä tuo ylettyy molempiin kaupunkeihin. Mutta mutta... eilisillasta lähtien homma on tuossa pyörinyt löytämättä vielä yhtäkään ehdokasta. Onko vika A) siinä ettei systeemi pelaa iPadissa B) naiset on säätäneet asetuksensa pirun tiukille vai C) miehille ei yksinkertaisesti ole kysyntää sielläkään?

28

2276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytmi-appi

Sinulle ei ole kysyntää. Eiks tommoset kinderit ole vaan yksi lisävärkki jonka avulla ne 10-20% panomiehet pääsee helpommin höyläämään niitä 80-90% pantavista naisista?

• prosenttipeliä

Näin juuri. Prosenteista sanoisin että 10-90 on lähempänä totuutta kuin 20-80. Tai sitten laitetaan riita poikka ja sanotaan että 15-85.

• 15+11+15+11

160 kilsaa on aika iso haarukka, itsellä on Tinderissä hakualueena vain 25km, joten en edes näe sinua vaikka Helsingissä asustelenkin.

Toki se hyvä ja selkeä kuva on kaiken a ja o tuossa Tinderissä, joku aurinkolasit päässä otettu kaukokuva ei varmasti kovinkaan montaa klikkausta saa. Ja myös niillä fb:n tykkäyksillä on melko monelle merkitystä, moni kaverini ei edes klikkaa miehen profiilia jos ei ole edes sitä 5:ttä tai jopa 10:ntä samaa tykkäystä. Tosin itse en niitä niin seuraa, vaan pelkästään sitä kuvaa että onko oman tyyppiseni mies vai ei.

Niin joo, ja hakuasetuksena miehet 25-32v... Itse olen 25v nainen.

• oikeat vastaukset

B ja C

• Yhdenyön

Ei maksa vaivaa siellä ei kukaan hae mitään vakavaa, joutunut vaa antaan
      miehille joita en koskaan halunnut ees tavata.

• halooo

"joutunut antamaan"?

• Yhdenyön
        halooo kirjoitti:

"joutunut antamaan"?

Kaikuuko täällä?

Kyllä,JOUDUN antamaan! Silti harva jää edes aamuun =(

• dfhdhs
        Yhdenyön kirjoitti:

Kaikuuko täällä?

Kyllä,JOUDUN antamaan! Silti harva jää edes aamuun =(

Lol, tuo oli kyllä päivän paras! Voi voi naisparkoja kun jyystäreitä tulee vastaan ja kaikille joutuu antamaan. On se rankkaa se naisten elämä. :/

• Yhdenyön
        dfhdhs kirjoitti:

Lol, tuo oli kyllä päivän paras! Voi voi naisparkoja kun jyystäreitä tulee vastaan ja kaikille joutuu antamaan. On se rankkaa se naisten elämä. :/

Voin kertoa ,että on vähän ajat muuttuneet ja miehistä on tullut ihan pimeitä! Aloitin läheisyyden harrastamisen meinaan jo 1990-luvun alussa ja silloin se oli vielä normaalia. Nykyään saa välistä kesken aktinkin kädellä mitatta,
        että on kumisukkaa päällä ja sitten jokaisella on tarve hoonata kaikki reiät eikä välttämättä niin meiluisassa järjästyksessä minun kannaltani!

Esim vanhojen oppien mukaan oraali tulee enen anaalia, mutta tämä on nykypäivää.. Jos 30 vuotiaana haluat miehet niin tällaiseen pitää suostua =(
        No eipä se hyvältä kuule tunnu noi on suurinosa ylipainoisia eivätkä uskalla selvinpäin olla vaan ain pitää olla jurrissa välillä on nuortakin kaveria kun ei meinaa edes pysyä pystyssä vaikka tunninkin imet =(

No kuule kyllä kaikille joutuu antamaan..Kyllä siellä on teitä nörttejä samalla tavalla "jyystäreitä"(mitä lienevät) ja aivan yhtä huonoja olette sitoutumaan,eli en kenenkään kanssa ole vielä keksinyt lasta yrittää..Taitaa nuo munasolut varista lattioille enen kun Tinderistä sopivaa löytää!

• kovaa kyytiä
        Yhdenyön kirjoitti:

Voin kertoa ,että on vähän ajat muuttuneet ja miehistä on tullut ihan pimeitä! Aloitin läheisyyden harrastamisen meinaan jo 1990-luvun alussa ja silloin se oli vielä normaalia. Nykyään saa välistä kesken aktinkin kädellä mitatta,
        että on kumisukkaa päällä ja sitten jokaisella on tarve hoonata kaikki reiät eikä välttämättä niin meiluisassa järjästyksessä minun kannaltani!

Esim vanhojen oppien mukaan oraali tulee enen anaalia, mutta tämä on nykypäivää.. Jos 30 vuotiaana haluat miehet niin tällaiseen pitää suostua =(
        No eipä se hyvältä kuule tunnu noi on suurinosa ylipainoisia eivätkä uskalla selvinpäin olla vaan ain pitää olla jurrissa välillä on nuortakin kaveria kun ei meinaa edes pysyä pystyssä vaikka tunninkin imet =(

No kuule kyllä kaikille joutuu antamaan..Kyllä siellä on teitä nörttejä samalla tavalla "jyystäreitä"(mitä lienevät) ja aivan yhtä huonoja olette sitoutumaan,eli en kenenkään kanssa ole vielä keksinyt lasta yrittää..Taitaa nuo munasolut varista lattioille enen kun Tinderistä sopivaa löytää!

Ja kaikille jouduit antamaan, kun pyysivät. On se kovaa.

• Yhdenyön
        kovaa kyytiä kirjoitti:

Ja kaikille jouduit antamaan, kun pyysivät. On se kovaa.

Kuten totesin niin välistä ei aina ollut kovaa..Ja salli minun vähän epäillä,että et itse ole tullut tunnetuksi siitä, että olet sanonut naisille ei?

• wt-jengi bailaa
        Yhdenyön kirjoitti:

Kuten totesin niin välistä ei aina ollut kovaa..Ja salli minun vähän epäillä,että et itse ole tullut tunnetuksi siitä, että olet sanonut naisille ei?

Tässähän on selvästi kyse siitä että C-tason nainen on saanut C-tason miehiä. Ei teidän white trashien karkeloissa kukaan taida lopulta olla voittaja vaikka liimapäissä ja sekakäyttökoomassa jokusen minuutin ihan hauskalta voi tuntuakin.

• Yhdenyön
        wt-jengi bailaa kirjoitti:

Tässähän on selvästi kyse siitä että C-tason nainen on saanut C-tason miehiä. Ei teidän white trashien karkeloissa kukaan taida lopulta olla voittaja vaikka liimapäissä ja sekakäyttökoomassa jokusen minuutin ihan hauskalta voi tuntuakin.

Arvasin,että tämä tulee esiin ja saat itse valita olenko C vai A?
        Rinnat ovat ainakin C: Olen yksi näistä,joskin kuvat ovat vanhoja,itseasiassa liki seitsämän jos ei kahdeksan vuotta.

http://sunnys.fi/galleria.php

Epäilemättä sinä jaksaisit kun olet parasta A-ryhmää,tuota en ole vielä kuulutkaan
        että sen puoleen olipa omaperäistä..Not.

• mallit buuu
        Yhdenyön kirjoitti:

Rinnat ovat ainakin C: Olen yksi näistä,joskin kuvat ovat vanhoja,itseasiassa liki seitsämän jos ei kahdeksan vuotta.

Epäilemättä sinä jaksaisit kun olet parasta A-ryhmää,tuota en ole vielä kuulutkaan

Et ole yksi heistä mutta leikitään vähän aikaa että olet niin vastauksena kysymykseen, olet B miinus tasoa juttujesi ja ulkonäön perusteella. Miinus tulee siitä että luulet että ulkonäkö nostaa naisen automaattisesti A-luokkaan.

A-luokkaan kuuluu kun on kaunis ja älykäs. Mallit eivät ole tunnettuja älystään, paremminkin yksinkertaisuudestaan ja tyhmyydestään. Kaikki miehet eivät edes pidä mallinaisten ulkonäöstä, ei luisevasta vartalosta eikä klassisen kauniista kasvoista.

Itse en koskaan kykenisi seurustelemaan perusmallin kanssa koska en yksinkertaisesti sietäisi itseäni niin paljon tyhmempää otusta.

• Trolltroll
        Yhdenyön kirjoitti:

Tuolle ei ollut niin vanhoja kuvia.

• Yhdenyön
        Trolltroll kirjoitti:

Tuolle ei ollut niin vanhoja kuvia.

Sulle voin vastata mutta tuolle toiselle urpolle en jaksa.
        Se mitä kuvissa lukee ei ehkäpä ole se koko totuus, osa noista kuvista ovat hyvinki niin vanhoja kun menet katsomaan esim korsetti puolelle niin vieläkin vanhempia.Se, että jotain myydään uudelleen eri vuosiluvulla ei muuta kuvausajan kohtaa sillä aika on lineaarinen.

Tosin eipä tehtäväni ole täällä teitä vakuutella saatte olla mitä meiltä tahdotte.
        Kyllä se elämä kantaa teidätkin. Itselleni riittää terve parisuhde täältä tai Tinderistä mistä tahansa ja hyvä loppuelämä.
        Lisään vielä, että jos tein jotain 23-25 vuotiaana niin se ei tarkoita,
        että olisin sitä enään tuskin tekään enää jaatte ilmaisjulkaisuja? =)

• osta uudet aivot
        Yhdenyön kirjoitti:

Sulle voin vastata mutta tuolle toiselle urpolle en jaksa.
        Se mitä kuvissa lukee ei ehkäpä ole se koko totuus, osa noista kuvista ovat hyvinki niin vanhoja kun menet katsomaan esim korsetti puolelle niin vieläkin vanhempia.Se, että jotain myydään uudelleen eri vuosiluvulla ei muuta kuvausajan kohtaa sillä aika on lineaarinen.

Tosin eipä tehtäväni ole täällä teitä vakuutella saatte olla mitä meiltä tahdotte.
        Kyllä se elämä kantaa teidätkin. Itselleni riittää terve parisuhde täältä tai Tinderistä mistä tahansa ja hyvä loppuelämä.
        Lisään vielä, että jos tein jotain 23-25 vuotiaana niin se ei tarkoita,
        että olisin sitä enään tuskin tekään enää jaatte ilmaisjulkaisuja? =)

Äly hoi. Eikö tuo Tinder ole tunnettu juuri siitä, että on tarkoitettu satunnaisen seksiseuran hakemiseen. Ja kuka helvetti sinua pakottaa kenellekään antamaan, vai onko sinut raiskattu?

• ätmi innostui
        Yhdenyön kirjoitti:

Uuuh mitä beibejä.

• ei käryy

No meikäläiselle ei osu matchia kaupungissakaan, joku tässä hommassa on vialla?!

Siis eikö miehet ja naiset havaitse siellä toisensa yhtaikaa, vai pystyykö jompi kumpi valkkaamaan ja blokkaamaan toisen profiilin ennenkuin näyttää omansa?

• Stadin sinkku M86

Asensin Tinderin vappuaattona kännykkääni, "matcheja" on tullut tähän mennessä jotain 70-80, tosin vain alle puolen kanssa olen edes yrittänyt jutella. Vain kaksi naista on itse ottanut yhteyttä minuun. Yksillä treffeillä olen ennättänyt käydä eilen (ihan vain kahdella tuopilla, ei mitään muuta) ja toiset treffit on jo sovittu toisen naisen kanssa tälle iltaa, joten ei kai tuossa sovelluksessa mitään vikaa ole.

Tärkeintä on miehen laittaa jonkinlainen kuvaus itsestään sekä varsinkin sellainen profiilikuva itsestään josta näkyy selkeästi kasvot. Itsellä on myös tuon lisäksi 5 muutakin kuvaa siellä ja kaikissa on jopa se paitakin päällä. :p

• ätmi

Tinder ilmeisesti käyttää Facebook-tietoja mätsien luomisessa, jolloin hyvin verkostoituneet ihmiset, joilla on paljon Facebook-kavereita ja muutenkin aktiivisempi profiili saavat todennäköisesti enemmän mätsejä.

• lonely lost one

Noni sitä aattelinki, no friends/facebook = ei menestystä Tinderinkään kautta.. Niin hemmetisti ohjelmaakin et vois melkeen lupautuu olla 4 vkon kesäloman töissä sit..

• ............

Jos joku turkulainen nainen hakee 20 km etäisyydeltä, niin systeemi ei edes ehdota sinua hänelle. Todennäköisesti olet lähes kaikkien naisten hakualueen ulkopuolella, ellei ihan vieressä ole jotain kaupunkia.

• OK Mies

Aika raadollista menoa tuolla Tinderissä on näin sinkkumiehen kannalta (kuten varmaan muuallakin).

Matcheja saa kyllä ihan hyvin kun on oma profiili kunnossa. Itse tein ihan tyhjän fb-profiilin tuota varten ja laitoin sinne vain syntymäaikani, paikkakunnan ja 4 kuvaa itsestäni, en yhtään tykkäystä tai kaveriakaan, sillä käytän Tinderiä uusien ihmisten tapaamiseen, en niiden jotka jo saatan tuntea.

Suurimman osan 20-25v naisten kuvista käy läpi 3-4 päivässä (pks) ilman mitään sen kummempaa urakointia, jonka jälkeen 2 kertaa päivässä muutaman minuutin ajan voi uusia profiileja selailla. Matcheja tulee alkuun n. 20 per päivä, myöhemmin ehkä 2-5 päivässä, joten kaikkiin ei vain edes pysty pitämään ihan alkuun yhteyttä. Aniharva nainen ottaa itse yhteyttä vaikka match löytyisikin hänen itsensä tekemän hyväksynnän jälkeen. Miehen tehtävä on täälläkin ottaa yhteyttä, viedä keskustelua eteenpäin ja kilpailla siinä samalla yhtä aikaa 5-20 muun miehen kanssa naisen huomioista. Noin 1/3 osaa naisista ei vastaa miehen yhteydenottoon yhtään mitään ja 1/3 osaa kanssa viestittely jää siihen 2-10 viestiin eikä treffejä ehditä sopia. Onneksi Tinderissä on sen verran paljon naisia, ettei tuo niinkään haittaa, toki aikaa vievää puuhaa se on näin miehen kannalta ajateltuna, mutta niinhän se olisi yökerhoissakin heiluminen.

Treffejä saa sovittua ehkä n. 1-2 per viikko, suurin osa ei johda yhtään mihinkään (ehkä en ole tarpeeksi seksikäs niihin yhdenyön juttuihin mistä paljon kirjoitellaan tääkkäkin), vain joka viidennen tapaamani naisen kanssa olen seksiä harrastanut, ja niistäkin suurimman osan kanssa vasta 2-4 treffeillä. Eli ei eroa kauheasti yhtään mitenkään esim. nettideittailusta.

Muutaman lihaksikkaat ja muutenkin keskimääräistä komeammat miespuoliset tuttavani ovat kyllä löytäneen todella paljonkin kevyttä seksiseuraa Tinderistä, mutta niin he löytävät sitä aina yökerhoista tai vaikka bussipysäkeiltäkin, joten ei mitään uutta auringon alla tämänkään asian suhteen. Paitsi ehkä se että Tinderissä hyvännäköisen miehen on ehkä hieman helpompaa ehdottaa ihan suoria seksitreffejä, asia joka on ennen onnistunut lähinnä jossain seksichätissä. Itse en ole kehdannut ikinä mitään tuollaisia treffejä sopia, kun ei vain ole minun juttuni ja etsin muutenkin vähän vakavampaa seuraa.

Miehille vinkkejä Tinderiin:
      - Ei kannata klikata kuin ehkä joka 3-5:ttä naisen profiilia hyväksyvästi, sillä aika ei riitä kaikkien kanssa kirjoitteluun ja valinnanvaraa kyllä löytyy
      - Ota itsestäsi tuore kasvokuva ja lisää sen lisäksi 2-4 muutakin kuvaa profiiliisi (ei kuitenkaan sali-, tai matkakuvia)
      - Kirjoita itsestäsi lyhyt esittely (esim. pituus, asuinpaikka, harrastukset ja koulutus jos etsit vakavampaa seuraa
      - Pyri käymään läpi mahdollisimman nopeasti suuri määrä naisten profiileja ja odottele sitten naisten hyväksyntää, kun sellainen tulee, aloita juttelu välittömästi, sillä silloin nainen on todennäköisesti puhelimen äärellä ja hänellä on aikaa jutella, varaudu siihen että näin toimii moni muukin mies yhtä aikaa, ole sinnikäs
      . Käy asiallista keskustelua (ellet sitten etsi vain seksiseuraa) ja pyri sopimaan treffit joko samalla illalle tai viimeistään 2 päivän sisään, sillä kilpailu on kovaa

• 6+15

Hyvin toimii, mut ei tuota pitkään jaksa täysillä harrastaa kun en ole muutenkaan oikein tuota kännykkää räpläävää miestyyppiä.

Ihan oikeita, mutta myös kevyempiäkin treffejä on tuon kautta tullut sovittua viimeisen 6kk aikana. Naisten kanssa kirjoittelu on yleensä puuduttavampaa tinderissä kuin netissä ja keskenjääneitä keskusteluita on varmaan joka toisen kanssa kun nainen on vain lakannut vastaamasta.

• reilu 30v helsinki

Ensimmäisen Tinder-vuorokauden saldo kaksi viikkoa sitten oli 64 matchiä ja seitsemän keskustelunavausta naisilta, itse en avannut yhtään. Kaksi yhteydenottoa tuli ensimmäisen puolen tunnin sisään ennen kuin olin edes selannut kaikkia läpi.

Tämä ikähaarukasta 2 - -10. Raakasin pois noin 70%. Seitsemän keskustelunavausta naisilta, itse en ole avannut yhtään.

• Normaalia etsimässä

Viikon aikana 5 matcia joista vain yksi kirjoitteli. Chatattiin kolmisen päivää ja juttu mielestäni luisti. Tapaamisesta ei ollut vielä puhetta. Olin kertonut olevani koko päivän kiireinen.
      Jotain viestejä tuli pikkuhiljaa.
      Hän informoi illalla puoli yhdeksän olevan melko suuressa kotikaupungissani. Kotiemme välimatkaa oli siis 16 km. Huomasinkin pyörivän kilometrin säteellä.
      Ehdotin tapaamista, mutta seuraavalle päivälle sillä päiväni oli ollut fyysisesti rankka ja siihen aikaan ei ollut kuin baareja enää auki ja kotiini en tuntemattomia ota.
      Samantien sain vastaukseksi, että pitääkö tänne ajaa TAAS huomenna. Totesin ettei tarvitse. Voin itsekkin tulla vastaan. Sitten tuli viestiä, että saattaa tulla äkillinen reissu juuri huomiselle.
      Joo ei siis mun takia tarvitse kenenkään vaivautua, mutta en viitsi itsekkään viesteilläni viihdyttää sitten sen enempää.
      Tuli hieman sellainen fiilis, että oliko tää tyyppi kyttäämässä jotenkin tossa lähistöllä. Normi-ihminen joka on tullut juttuun ja on kiinnostunut toisesta sopisi varmaan jotain, jos muutenkin on tulossa samoille nurkille. Tai jollekkin toiselle päivälle.
      Olisin iloinen, jos pari tuntia illassa (parina iltana) olen viestitellyt ja toinen haluaisi nähdäkkin, mutta ei taida nykypäivänä onnistua. Ihan sama mikä saitti. Ihan yhtä outoa populaa joka puolella

• PerttuJunnonaho

Olen 37 vuotta vanha entinen jalkapalloilija, joka on eläkkeellä, koska minun vasen jalkani on ollut halvaantununeena pian neljä vuotta! Joten vietän paljon aikaa kotona kuntuottataen itseäni, mutta olisin todella kiitollinen jos saisin kunnon naisen , jolta saisin sitä paljon kaipaamani hellyyttä ja naisen kosketusta, jota olen vailla! Ainoa griteerini naisessa on, että hän ei ole rasisti, koska olen vahvasti sitä mieltä, että jokainen ihminen on saman arvoinen! Olen leppoisa mies, joka uskoo että ihmisen ei ole tarkoitus elää yksin, koska tämä sosiaalinen puoli elämästä jää silloin puolitiehen! Olen täällä sivustolla löytääkseni kiltin ja mukavan naisen , jolta saisin sitä kaipaamani hellyyttä ja elämänhalua jota olen vailla! Minulla on treenattu vartalo ja olen muutenkin urheilu henkinen persoona, joka on hieman turhaantunut tähän tilanteeseen jossa olen, koska hermoni eivät kasva kunnolla, vaikka teen paljon töitä sen hyväksi! Mutta toivon että mukavat naiset ottavat minuun yhteyttä, koska en kaipaa yhden illan juttuja vaan haluaisin pitemmän ja syvemmän suhteen naisen kanssa! En ole käynyt baareissa Turun keskustassa pitkään aikaan, koska en halua vetää kauhaita humalia ja ei siinä konnossa muntenkaan mitään tule, mutta myös sen takia, että en juuri halua niitä yhden illan juttuja, joita joskus nuorempana teki! Eli mukavat naiset ottakaa minuun yhteyttä niin selviää sovimmeko toisillemme ja koska minun ainoa griteerini on että naiseni ei voi olla rasisti, joten rasisti naiset pysykään pois, mutta muuten olen avoin tapaamaan kenet vaan, kun vaan sovitaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15350
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3399
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      269
      2424
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1763
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      128
      1474
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      369
      1411
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1213
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1115
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      942
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      905
    Aihe