Seurustelin ja menin kihloihin miehen kanssa jonka tapasin runsas vuosi sitten. Suhde eteni vaihtelevasti olimme tiivisti yhdessä ja muutimme yhteen lopulta .
Alkoholi kuului silloin ja kuuluu nykyäänkin hänen jokaiseen päiväänsä .Jotenkin väsyin ja mietin tätäkö elämäni tulee olemaan ,hyvääkin suhteessamme tosin oli,kuljimme paljon moottoripyörä reissuilla ja muutenkin.
Päätin muuttaa takaisin omilleni mutta eroa ei kestäny kuin muutaman viikon kun hän päätti pyytää minua takaisn ja taas alettiin olemaan ,Mutta ei kauaa kun havaitsin että hänellä oli kaksi puhelinta jota kuljetettiin aina taskussa,meni useampi kuukausi oltiin vaa yhdessä kunnes selvisi että oli toinen nainen joka oli kokoajan mukana viestittelyissä muka vain facebook kaveri,yrtti salaa käydä nurkkien takana kirjottelemassa tälle,mutta minua ei höynäytetty melkein paniikkikohtaus iski kun viimein asia tuli ilmi että tiesin asiasta tiesin kuka oli kyseessäkin ,mutta kehtasi selittää että exän kanssa oli henkilökohtaisia asioitaan viestitellyt ,luottamus on mennyt ,mutta taas jatkamme yhdessä,toinen puhelin on laatikossa ja kuulemma muistikortti hävitetty ja anteeksi pyysi minulta ,mutta luottamus on mennyt ,ja aina tulee mieleen kun varsinainen käytössä oleva puhelin on alkanut olemaan pääosin taskussa että onko kaikki ohi näiltä kahdelta,hänen ei kuulemma tarvi selitellä mulle miksi teki mulle näin ,minusta ei kukaan ansaitse kokea tollasta .Koskaan en ole ollut hänelle uskoton .
uskottomuus
6
186
Vastaukset
- Voimia sinulle
Eikä se luottamus palaudu, jos mies on salamyhkäinen ja selittelee tekemisistään ummet ja lammet. Tai ei selitä mitään. Sinä et yksin voi palauttaa luottamusta välillenne. Jos mies ei ryhdistäydy ja osoita teoillaan olevansa 100% luottauksen arvoinen, niin teillä ei ole mitään toiveita.
- Vinkki
Lue tämä ja lisäksi omat osiot Puoliso uskoton ja Sinulle uskoton. Ei kriisistä ole mitään muuta tietä ulos.
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_kriisit/uskottomuus/ - Juoppo-> jätä
Jos mies juo - päivittäin! Se on suurkulutusta,kenties jo alkoholismia. Et voi odottaa uskottomuuteen tulevan parannusta niin kauan kuin juomatavat eivät muutu, sillä kännireissut ovat myös pettämisreissuja. Eikä juominen muutu,en usko, se vaan lisääntyy. Eroa, jos et, jäät juopon ja pettäjän vuosi vuodelta yhä enemmän alistuvaksi uhriksi.
- lyylimm
Tämä miekkonen teki senkin ,että ensin ilmoitti saunassa lauantai illalla ,ett' hänen piti mennä pojan kans baariin,mut ei sitte mentykää,olin nyrjäyttänyt jalkani päivällä ja sitä särki kamalasti,sit tää tulee sanoo mulle et lähtee baariin pojan kans ,kysy vielä et särkeekö jalka sen takia kun hän lähtee baariin,mun oli pakko yöllä lähtee päivystykseen ilmotin asiasta hänelle ja vastaus oli vaa ok,ei kertaakaa kysyny millai voin kun istuin kivuissani monta tuntii yksin sairaalassa, tulin lääkäristä 06.30 takas eikä tää ollu vielä sillon tullu ,ei vastannu puhelimeen lukuisista soittokerroista huolimatta ,viimein puoli seittämältä tuli aamulla kotiin,sitä ennen sen verran vasta et kaikki hyvin olen serkkupojan luona jatkoilla, baaris oli käyny mut taksilla tuli tansseista viereiseltä paikkakunnalta ,poika ei tienny isästään ,kaippa hän oli sen "varapuhelin " naisen kans vaiks ei sitä myönnäkään
- lyylimm
lyylimm kirjoitti:
Tämä miekkonen teki senkin ,että ensin ilmoitti saunassa lauantai illalla ,ett' hänen piti mennä pojan kans baariin,mut ei sitte mentykää,olin nyrjäyttänyt jalkani päivällä ja sitä särki kamalasti,sit tää tulee sanoo mulle et lähtee baariin pojan kans ,kysy vielä et särkeekö jalka sen takia kun hän lähtee baariin,mun oli pakko yöllä lähtee päivystykseen ilmotin asiasta hänelle ja vastaus oli vaa ok,ei kertaakaa kysyny millai voin kun istuin kivuissani monta tuntii yksin sairaalassa, tulin lääkäristä 06.30 takas eikä tää ollu vielä sillon tullu ,ei vastannu puhelimeen lukuisista soittokerroista huolimatta ,viimein puoli seittämältä tuli aamulla kotiin,sitä ennen sen verran vasta et kaikki hyvin olen serkkupojan luona jatkoilla, baaris oli käyny mut taksilla tuli tansseista viereiseltä paikkakunnalta ,poika ei tienny isästään ,kaippa hän oli sen "varapuhelin " naisen kans vaiks ei sitä myönnäkään
Miten voi rakastaa kahta naista yhtä aikaa ? mies ei voi olla yksin,mut miks sitä naista ei voi jättää jonka kanssa salaa on viestitelly ,jos hän sanoi haluavansa minut eron jälkee takaisin,hänen täytyi kysyä siskoltaa mielipidettä et mitä mieltä se on meidän yhteen palaamisesta,ja kuulla vanhempiaan kun ne sanoo et älkää nyt sit heti muuttako yhteen , mies on 50v,onko tää mies ite narsisti ex vaimo oli kuulemma sellainen
- Totta puhuen
lyylimm kirjoitti:
Miten voi rakastaa kahta naista yhtä aikaa ? mies ei voi olla yksin,mut miks sitä naista ei voi jättää jonka kanssa salaa on viestitelly ,jos hän sanoi haluavansa minut eron jälkee takaisin,hänen täytyi kysyä siskoltaa mielipidettä et mitä mieltä se on meidän yhteen palaamisesta,ja kuulla vanhempiaan kun ne sanoo et älkää nyt sit heti muuttako yhteen , mies on 50v,onko tää mies ite narsisti ex vaimo oli kuulemma sellainen
Sinä oikeastaan jo teet eroa tuosta miehestä, joka ei välitä kauheasti muista kuin itsestään.
Mies juo, valehtelee ja pettää. Minun mielestäni yksin olisi helpompaa kuin tuollaisen miehen kanssa. Älä jää kynnysmatoksi, ei kukaan ole sitä kohtaloa ansainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1173902Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1533776Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi262581Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs72366100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322153Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41736Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481342Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut601243Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä181219Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah35959