Tai muuten vain kalsarikännääjä/kaappijuoppo?
Näyttäisi meinaan nykyajan trendin mukaista olevan, että kaikki
selvänä pyörivät tai ei sosiaalisesti kaksin käsin ryypäävät saavat olla yksin.
Jos yhtään haluat ihmisennäköistä naista/ei uskovaista, tarkoittaa se kauheeta ränniä ja kaatamista joku voisi sanoa ,että maantapa itse en tuohon lähtisi, mutta jostain syystä se tuolla tavalla vain on.. Syytä en tiedä?
Mutta joko olet loppuelämäsi yksin tai opettelet ryyppäämään ja yö-kerhoilemaan..Pahimassa tapauksessa senkin voi joutua tekemään yksin.
On tää jotenkin outoa kun katsoo tuollaisen 18-27 vuotiaan naisen juomatottumuksia niin pullo finlandiaa ei tunnu missään,kun itselleni siinä olisi viidenvuoden viinat.
Kuinka moni ätmeistä on
14
188
Vastaukset
- absoluuttinen ätmi
Viikolla olen yleensä absolutisti ja viikonloppuisin en.
- turhamies
En käy ravintoloissa juuri lainkaan. Välissä ollut useammankin vuoden taukoja. Absolutisti en kuitenkaan ole, vaikken känniin itseäni enää juokkaan. Voin ottaa paukun tai pari siideriä silloin tällöin, jopa kevyeen humalaan saakka, kuitenkin niin ettei tule krapulaa.
- ätmi
Olen absolutisti, enkä ole koskaan käynyt baarissa.
- ätmi-sinkku
Pitäis tosiaan joka viikonloppu juoda kännit että olis mahdollisuus saada nainen. En kuitenkaan halua sellasta elämää elää ja ymmärrän että mahikset on n 1 % löytää nainen jos ei ei juo usein.
- Seuraton_
Itse olen mieltänyt alkoholin seurustelujuomaksi. Kun ei ole sitä seuraa ni mitä järkeä sitä on juodakkaan.
- atm1
Juon aika harvoin ja vähän.
- örvellys ei nappaa
olen lähes absolutisti. Kahden kuukauden tauko oli just juomisesta. Enpä tiedä aloituksen paikkansa pitävyydestä. En saa naista olen sitten selvinpäin tai kännissä. Joskus tuli lähes selvinpäin käytyä baarissa, kun luulin, että saattais joku nainen arvostaa sitä, ettei ole ihan naamat ja tulee silti juttelemaan. Väärä oli tuo olettamus. Kaverini saa kyllä naisia, kun kolmen promillen humalassa tuijottelee niitä baarivosuja ja alkaa sönköttämään jotain hemmetin oksettavan imelää känniörinää. Taidan jättää lopullisesti baareilun ja alkoholin ja keskittyä muihin tekemisiin.
- Anonyymi
Mulla on addiktio selvyyteen, siksi en kuseskele toisten nurkkiin vaan paskon!
- Anonyymi
Juopot löytävät toisensa.
Tässä olen vähän paheksuen 😁 salaa kuunnellut nelikymppisen leidin juttuja työpaikalla viikonlopun jäljiltä. Aina ollut tuhannen päissään, kerjää kotiinkuljetuksia kaikilta hulluilta, kaatuilee itsensä kipeäksi eikä edes muista oikein miten milläkin kertaa tuli päälleen asfalttiin. Ja tosi hauskoja juttuja hänen mielestään. Lapset ovat ilmeisesti isoäidillä hoidossa joka vkl, että se puoli on sentään kunnossa.
Jos juo yksin kotonaan, ei varmasti löydä seuraa.
xLiner- Anonyymi
Mut yksin kotona juomalla tietää ainakin mistä itsensä aamulla löytää 👍😊 Tälle annan paljon painoarvoa.
- Anonyymi
No tämä nyt on taas tätä suoli24-tason paskaa, jota ei kannata edes kirjoittajan itse uskoa.
Virheellistä tässä näkemyksessä on se, ettei se pidä paikkaansa. Valtaosa ihmisistä ei halua pariutua alkoholiongelmaisen kanssa.
Itsellänikin on viehättävä puoliso, enkä ole missään vaiheessa elämääni juonut muuten kuin kohtuullisesti. - Anonyymi
90% suomalaisita juo alkoholia 10% ei
- Anonyymi
kuinka moni eaha-automaateista eli ATM:stä on setelitön... ulee hetken kuluttua Loomis money tranfer sewrvicer korjaamaan
- Anonyymi
TÄÄLLÄ! 🙋♂️ En kyllä missään kaapissa ole. Silloin kun kännään, niin otan kunnolla.
Naapurit pelkää, pihan lapset itkee ja poliisit hakevat mellakka varustukset.
Saatan toki liioitella. Nyt harmittaa, kun joulurusina-kilju käy niin hitaasti. Hyvä jos ensi vuonna on, käynyt, kirkastettu ja juomiskelpoista.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964