Millainen on seksikäs nainen?

seksikkyyden salaisu

Naisilla on usein ajatuksena että seksikäs nainen pukeutuu paljastavasti.Palstan miehet onko asia näin? Onko seksikkyys kiinni paljaasta pinnasta? Mistä naisen seksikkyys koostuu?

21

1124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.....

      Kyse on naisellisuudesta, viehkeydestä, flirtistä ja itseluottamuksesta. Ja naisellisuudella nyt taas tarkoitan liikettä, eleitä, ilmeitä, ääntä, sisäistä hehkua, en pukeutumista. Miten itsensä ja kroppansa "tarjoilee".

      Liika paljastavuus on tyrkkyä ja se on epäseksikästä. Seksikästä on hieman vihjaileva pukeutuminen, antaa ymmärtää ja pistää miehen kuvittelemaan loput. Naisellisten muotojen sopivasti esilletuomista, kuin näyte siitä mitä alla on. Paljasta pintaa ei välttämättä tarvitse olla, mutta voi olla, esim. iltapuvuissa paljas selkä alas asti (v-leikkaus) on seksikäs, se kun juuri pistää miettimään miten figuuri jatkuu kankaan alla. Hyvällä maulla paljasta pintaa.

      • nainen5

        haha tää oli kyllä naisen kirjotus. Viimestään toi nimimerkki paljasti :D


      • V-tyylilyyli
        nainen5 kirjoitti:

        haha tää oli kyllä naisen kirjotus. Viimestään toi nimimerkki paljasti :D

        Juu, miehet ei tiedä mikä on V-leikkaus.


      • mitä on flirtti

        Mitä on flirttaaminen? Voiko se olla vain ystävällisyyttä, hymyilyä miehelle ja kiinnostusta siihen, mitä toisella on sanottavana (aitoa kuuntelevaa kiinnostusta)? Olen herännyt siihen kaameaan todellisuuteen, että ehkä tietämättäni flirttailen, vaikka olen naimisissa eikä todellakaan muut miehet kiinnosta. Olen vain luontaisesti ihmisistä kiinnostunut, siis siitä, keitä he ovat sisäisesti niin miehet kuin naisetkin. Hymyilen keskustellessa paljon, vitsailen ja kyselen, katson silmiin. Enkä ole ajatellut sitä flirttinä ennen kuin luin yhden flirttiketjun.

        Anteeksi, että tämä meni off topic. Ja miksi ihmeessä sitä flirtiyttä pidetään miesten keskuudessa hyvänä ominaisuutena naisessa? Kuten tässäkin puheenvuorossa. Minä en yhtään pidä miehistä, jotka flirttaamalla flirttaavat. Aitous kiinnostaa. Inhoan kommentteja tyyliin "no noilla silmillä ainakin" tai "totta kai, en voi sanoa ei kauniille naiselle" (jos vaikka kysyn työpaikkaruokalassa, voiko tähän istua [muut pöydät täynnä]". Tosi teennäistä tällainen enkä usko sanaakaan, kun sanovat kaikille naisille samat fraasit.


      • mitä on flirtti
        mitä on flirtti kirjoitti:

        Mitä on flirttaaminen? Voiko se olla vain ystävällisyyttä, hymyilyä miehelle ja kiinnostusta siihen, mitä toisella on sanottavana (aitoa kuuntelevaa kiinnostusta)? Olen herännyt siihen kaameaan todellisuuteen, että ehkä tietämättäni flirttailen, vaikka olen naimisissa eikä todellakaan muut miehet kiinnosta. Olen vain luontaisesti ihmisistä kiinnostunut, siis siitä, keitä he ovat sisäisesti niin miehet kuin naisetkin. Hymyilen keskustellessa paljon, vitsailen ja kyselen, katson silmiin. Enkä ole ajatellut sitä flirttinä ennen kuin luin yhden flirttiketjun.

        Anteeksi, että tämä meni off topic. Ja miksi ihmeessä sitä flirtiyttä pidetään miesten keskuudessa hyvänä ominaisuutena naisessa? Kuten tässäkin puheenvuorossa. Minä en yhtään pidä miehistä, jotka flirttaamalla flirttaavat. Aitous kiinnostaa. Inhoan kommentteja tyyliin "no noilla silmillä ainakin" tai "totta kai, en voi sanoa ei kauniille naiselle" (jos vaikka kysyn työpaikkaruokalassa, voiko tähän istua [muut pöydät täynnä]". Tosi teennäistä tällainen enkä usko sanaakaan, kun sanovat kaikille naisille samat fraasit.

        tämä oli siis kommentti nimimerkille mies....


      • gaedhyrwy
        V-tyylilyyli kirjoitti:

        Juu, miehet ei tiedä mikä on V-leikkaus.

        Tietää ne, ainakin jos ovat kalamiehiä :D Menepä ompelijalle sanomaan että tahtoisin tähän pukuun v-leikkauksen, niin opit siekin jotain. V-leikkaus on kalanfileerausjuttuja, vaatetusteollisuudessa sellaista ei tunneta :D


    • nahkmees

      Tiukoista nahkahousuista.

    • jipe

      Seksikkyyden lähtökohta on vartalon muodokkuus. Paljasta pintaa ei tarvitse olla, mutta silloin vartalon myötäiset vaatteet ovat tärkeät.

      Lähikontaktissa myös sitten vaikuttaa elehtiminen. Naisilla ovulaation tienoilla hormonit hyrrää, sen kyllä mies osaa aistia, jolloin nainen on myös seksikkäämpi; kasvoilta ja eleistä paistaa paritteluhalukkuus.

    • asdgspotröldfsgadf
      • åkke

        Hyi helvetti kun on ruma!


    • iskumies.

      Seksikäs kyllä jos tykkää L-XL-tytöistä. Mulle vähän turhan tuhti, mutta ihan ok naama.

      Mulle seksikkyys on pitkät vallattomat hiukset, selkeä vyötärö, isot huulet, hymy, hyvät hampaat, pystyt rinnat ja just flirtti. Ei liian helppo. Tykkään myös olla se joka lähestyy.

      Aika turn off on tiukat minimekot, jotenkin sellasta kehtais viedä edes taxijonoon..Ellei sit ole muuten todella tyylikäs.. Eli pinkit korot ja kimalteleva mekko ei nappaa. Ne sai 5 vuotta sit munan nousee mut nykyään kun tietää et jokaisen tällasen sisällä asuu raivostuttava mimmi niin nono..

    • ndgdgndgndnd

      Seksikäs nainen ei välttämättä pukeudu paljastavasti, mut kyl paljas pinta usein lisää seksikkyyttä.

    • Vartalo !!!
      • uenhsnjfdkjj

        Liikaa fläsää mun mielestä.


    • Hyvä ihminen

      Kyllä nainen voi olla seksikäs, vaikkei pukeutuisikaan paljastavasti. Ja jos pukeutuu paljastavasti, niin muodot on hyvä olla kohdallaan.

      • kysyjä?

        Eli miehen mielestä nainen voi olla seksikäs, mutta se ei kumminkaan tarkoita sitä, että nainen kiinnostaisi siinä mielessä, jos keho ei ole yhtään innostavan muotoinen miehestä?


      • Vartalo !!!
        kysyjä? kirjoitti:

        Eli miehen mielestä nainen voi olla seksikäs, mutta se ei kumminkaan tarkoita sitä, että nainen kiinnostaisi siinä mielessä, jos keho ei ole yhtään innostavan muotoinen miehestä?

        Hmm. No ei nyt ihan tarkalleen ottaen noinkaan... Se seksikkyys kun tulee juuri siitä kehosta.

        Siis nainen voi olla kaunis, hoikka, missi jne. Mutta ei silti ole kovin seksikäs eikä ehkä muutenkaan kovin haluttava, jos on vain sellainen barbi, kiiltokuva, muovinen, laitettu tai tärkätty, timmi ja treenattu. Ei herätä mitään väristyksiä. Valitettavasti naiset itse tähtäävät juuri tähän. Vaaka ja mittanauha ovat kovassa käytössä, peili, terve järki ja miesten miellyttäminen unohtuvat kokonaan.

        Seksikäs nainen on mehevä ja muodokas takamuksesta ja rinnoista sekä näyttää terveeltä ja ryhdikkäältä. Seksikäs ei välttämättä ole edes kovin kaunis kasvoiltaan mutta kauneus tekee tietty edelleen plussaa. Ei tarvitse olla mitenkään erityisen rintava. Laiha ei ole koskaan seksikäs. Pieni pyöreys on plussaa mutta kiitos ei mitään sarvikuonon panssareita.

        Sitten jos on mehevän muodokas, kaunis ja kiltin näköinen = ns. terve poikkeus. Eli tulee heti mieleen heti mieleen, että juuri tuollaisen minä haluan. Eli ulkonäöllisesti vaikkapa juuri tämmöinen = napakymppi
        http://1.bp.blogspot.com/--G7jIHZQJjs/Ub8jcTY12FI/AAAAAAAAAJI/lXlGnD5QlIA/s1600/plus-size-jeans5.jpg


      • 155cm 50 kg
        Vartalo !!! kirjoitti:

        Hmm. No ei nyt ihan tarkalleen ottaen noinkaan... Se seksikkyys kun tulee juuri siitä kehosta.

        Siis nainen voi olla kaunis, hoikka, missi jne. Mutta ei silti ole kovin seksikäs eikä ehkä muutenkaan kovin haluttava, jos on vain sellainen barbi, kiiltokuva, muovinen, laitettu tai tärkätty, timmi ja treenattu. Ei herätä mitään väristyksiä. Valitettavasti naiset itse tähtäävät juuri tähän. Vaaka ja mittanauha ovat kovassa käytössä, peili, terve järki ja miesten miellyttäminen unohtuvat kokonaan.

        Seksikäs nainen on mehevä ja muodokas takamuksesta ja rinnoista sekä näyttää terveeltä ja ryhdikkäältä. Seksikäs ei välttämättä ole edes kovin kaunis kasvoiltaan mutta kauneus tekee tietty edelleen plussaa. Ei tarvitse olla mitenkään erityisen rintava. Laiha ei ole koskaan seksikäs. Pieni pyöreys on plussaa mutta kiitos ei mitään sarvikuonon panssareita.

        Sitten jos on mehevän muodokas, kaunis ja kiltin näköinen = ns. terve poikkeus. Eli tulee heti mieleen heti mieleen, että juuri tuollaisen minä haluan. Eli ulkonäöllisesti vaikkapa juuri tämmöinen = napakymppi
        http://1.bp.blogspot.com/--G7jIHZQJjs/Ub8jcTY12FI/AAAAAAAAAJI/lXlGnD5QlIA/s1600/plus-size-jeans5.jpg

        Lihava! Epäterveellistä.


      • Vartalo !!!

    • "Onko seksikkyys kiinni paljaasta pinnasta? Mistä naisen seksikkyys koostuu? "

      -Mielestäni seksikkyys koostuu ennen kaikkea asenteesta.
      Eli sellaista tiettyä itsevarmuutta itsestään ja kehostaan. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin itsevarma (huom. ei siis ylimielinen) nainen joka tietää mitä haluaa ja uskaltaa myös tehdä töitä saadakseen sen.

      Paljastava pukeutuminen toimii vain jos on kroppa kunnossa ja pukeutuminen on tilanteeseen/paikkaan sopivaa.
      Muuten se on lähinnä huvittavaa.. X)

    • Anonyymi

      Paljas pinta on toki ihanaa, mutta jos keho on muodokas, voi peittäviin vaatteisiin pukeutumisenkin tehdä todella seksikkäästi. Esimerkiksi http://linksturs.org/bwjokes/bwjokes1/page37/tshirt09.jpg

      Seksikkyyteen riittää myös vihjaus siitä mitä vaatteiden alla on ja että se voisi ehkä olla saatavilla. Eleet ja sanat, jotka osoittavat, että naisella on tarjottavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe