Kerrostalot ja naapurit pitäisi tappaa!

Vihaan naapureita

Vihaan syvästi kerrostaloja ja varsinkin kaikkea ihmissaastaa mitä kerrostaloissa asuu. Osa kerrostaloissa asuvista on ihan kunnollista väkeä, mutta sitten on se pieni paskaprosentti naapureita jotka häiriköivät tavalla ja toisella, ja heidät pitäisi tappaa! Riemukakarat, juopot, narkit ja muut saastavat pitäisi tappaa niin ettei itse saa syytettä.

24

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SELLAISTA VAIHTELUA

ELÄMÄ ON

• gfhid+045

I feel you bro. Yläpuolellani olevaan asuntoon muutti jokin kurdi perhe tai vastaava 8kk sitten. Sitä ennen menin nukkumaan kun itseä huvitti eli noin 21-21 aikoihin koska aamulla pitää herätä töihin. Mutta nykyään nukkumaanmeno aikani on noin 3-4 aamulla ja siksi ehdinkin noin 2h nukkumaan per yö. He huutavat ja laulavat jotain lasten iltajoikuja, paiskovat ovia, polkevat lattiaa niin, että oman asuntoni lattia tärisee. Musiikki soi ja rappukäytävässä meuhkaavat. Heidät on yritetty häätää, mutta aina kun heille mennään puhumaan niin rasismikortti tulee esille. Sinä rasismi, tämä minun koti minä tehdä mitä halua yms. Poliisit ainakin kerran viikossa paikalla, ei auta. Mutta auta armias kun omalla lapsellani oli hirveä yskä ja korvatulehdus ja kipujen takia ei pystynyt nukkumaan niin tulivat valittamaan hänen yskästään häiritsevänä ja soittivat peräti poliisit, koska minä kuulemma pahoinpitelin lastani. ITse en haluasi omistusasunnostani muuttaa, on kuitenkin ollut kotini jo 15 vuotta, mutta taitaa vain olla pakko. Tälläkin hetkellä musiikki pauhaa ja poliisitkin jo siellä kävivät hiljentämässä. Hienoa käydä alhaalla avaamassa ovi tutuille poliiseille ja kertoa vain, että se sama taas. He tekevät parhaansa mutta eivät hekään heitä sieltä voi häätää.

On tämä Suomi hieno maa kun mamut saa pilata kantaväestön elämän.

• gfhid+045

Korjauksena 21-22 aikoihin menin siis nukkumaan

• vihreä totuus

Mamut ovat meidän kunniakansalaisia, täytyy vain suvaita ja ymmärtää.

• pofgjd

Jos suomalainen tekisi samaa mamujen maissa niin olisi jo hengetön tai ainakin asunnoton. Suomessa mamut voi aina puolustella rasismilla. Menet ovelle ja pyydät heitä olemaan hiljempaa, kun osa yrittää nukkua, niin vastaus on usein, Sinä rasismi, tämä meidän kulttuuri

• reilu peli kaikille

Pari vuotta sitten ehdotin näillä palstoilla, että Suomeen luotaisiin eri asukastyypeille eri kerrostalot, eli siis eri taloihin eri säännöt. Tupakoijia varten olisi taloja, joissa saisi haista törtsöt vaikka joka parvekkeella tai käytävässä tai asunnoissa, eikä siitä valittamista katsottaisi hyvällä - valittamisesta voisi saada jopa häädön.

Toisessa talossa olisi mölyääliöillä lupa huudattaa toosiaan, tömistää, kirkua, loilottaa ja rummuttaa kulttuuriansa tai älykkyysosamääräänsä vastaavalla desibelillä, eikä siitä saisi valittaa. Nämä talot olisi oltava omassa ryppäässään jossain kauempana ihmisasumuksista, jotta niistä kuuluva kulttuurin riemu ei haittaisi ihmisten asumista.

Kolmas talotyyppi olisi sitten niille, jotka haluavat hengittää puhdasta ilmaa ja nauttia hiljaisuutta - ihmisille, jotka myös itse elävät siivosti ja hiljaa. Näissä taloissa ei meluajia eikä savuttajia suvaittaisi. Lapsiperheetkin joutuisivat odottamaan lastensa kasvua isommiksi, ennenkuin voisivat tulla asumaan näihin taloihin, lapset kun eivät säännöistä vielä ymmärrä. Jos mölyääliöiden talot olisivat lapsiperheillekin liikaa, lapsiperheille voisi olla omat talot, joissa saisi kuulua lasten itkua, mutta muu mökä ei olisi sallittua.

Jäikö joku ihmistyyppi kattamatta? Minä asuisin hiljaisten tyalossa, vaikka niiden asuntojen hinnat tietysti nousisivat pilviin. Mölyapinoille ja kessuttelijoille voisi tehdä halvemmalla parakkeja, koska he kuitenkin madaltaisivat kiinteistöjen arvoa käyttäytymisellään, joten tuon halvemman tason voisi ottaa huomioon jo rakennuksen suunnitteluvaiheessa. Jos kukaan ei haluaisi rakennuttaa asuntoja näitä ihmisryhmiä varten, he joutuisivat asumaan omakotitaloissa tai parantamaan tapansa.

• gfghfgjghkjfgkf
        reilu peli kaikille kirjoitti:

Pari vuotta sitten ehdotin näillä palstoilla, että Suomeen luotaisiin eri asukastyypeille eri kerrostalot, eli siis eri taloihin eri säännöt. Tupakoijia varten olisi taloja, joissa saisi haista törtsöt vaikka joka parvekkeella tai käytävässä tai asunnoissa, eikä siitä valittamista katsottaisi hyvällä - valittamisesta voisi saada jopa häädön.

Toisessa talossa olisi mölyääliöillä lupa huudattaa toosiaan, tömistää, kirkua, loilottaa ja rummuttaa kulttuuriansa tai älykkyysosamääräänsä vastaavalla desibelillä, eikä siitä saisi valittaa. Nämä talot olisi oltava omassa ryppäässään jossain kauempana ihmisasumuksista, jotta niistä kuuluva kulttuurin riemu ei haittaisi ihmisten asumista.

Kolmas talotyyppi olisi sitten niille, jotka haluavat hengittää puhdasta ilmaa ja nauttia hiljaisuutta - ihmisille, jotka myös itse elävät siivosti ja hiljaa. Näissä taloissa ei meluajia eikä savuttajia suvaittaisi. Lapsiperheetkin joutuisivat odottamaan lastensa kasvua isommiksi, ennenkuin voisivat tulla asumaan näihin taloihin, lapset kun eivät säännöistä vielä ymmärrä. Jos mölyääliöiden talot olisivat lapsiperheillekin liikaa, lapsiperheille voisi olla omat talot, joissa saisi kuulua lasten itkua, mutta muu mökä ei olisi sallittua.

Jäikö joku ihmistyyppi kattamatta? Minä asuisin hiljaisten tyalossa, vaikka niiden asuntojen hinnat tietysti nousisivat pilviin. Mölyapinoille ja kessuttelijoille voisi tehdä halvemmalla parakkeja, koska he kuitenkin madaltaisivat kiinteistöjen arvoa käyttäytymisellään, joten tuon halvemman tason voisi ottaa huomioon jo rakennuksen suunnitteluvaiheessa. Jos kukaan ei haluaisi rakennuttaa asuntoja näitä ihmisryhmiä varten, he joutuisivat asumaan omakotitaloissa tai parantamaan tapansa.

On vielä se ehkä yleisin tyyppi. Ihmiset, jotka eivät halua, että heidän puuhastelujaan rajoitetaan mitenkään, mutta jotka eivät siedä toisten häiritsevän heitä melulla, tupakanhajulla tai muulla tavoin. Heille ei taitaisi löytyä sopivaa taloa mistään, eli heidän pitää muuttaa omakotitaloon jonnekin korpeen. Kuten minä jo tein.

• cebbo cetä

On ihmisiä jotka elävät ihan omaa elämäänsä muista välittämättä, asukoot he sitten korvessa tai kerrostalolähiössä. Näin eli aikanaan työkaverini Hartsa.

• Hatehate hatehate

Aloittaja asuu vissiin vuokrakasarmissa. Osaketaloissa harvemmin mitään paskaprosentteja asuu.

Muutoinhan aloitusviesti pitäisi ilmoittaa ylläpidolle, koska siinä selvästi kehotetaan rikokseen, joka on sääntöjen vastaista

• rtrtytutyiu

Aivan. Kerrostalojen tappaminen on rikos, joka on s24:n sääntöjä vastaan.

• Aloittaja on umpialkoholisoitunut häirikkö joka kohta joutuu asunnottomaksi.

Muut vastaajat (onko heitä edes muita) ovat ulkomaalaisia kammoavia juntteja.

Tutustu nyt ihan rauhassa maahanmuuttajiin, ilman heitä eivät pk-seudun bussit kulkisi, yleisiä tiloja ei siivottaisi jne...

Vai v****ttako se että että he ovat työkykyisiä ja sinä et?

• mokuttaja lkv

Ainiin se työvoimapula, lisää vaan mamuja niin se karjuva työvoimapula helpottaa.
        Miten on pärjätty muka ennen mamuja??
        Onko Suomessa työttömyyttä?
        Suomeen ei tarvita yhtäkään mamua bussikuskiksi tai siivoojaksi.
        Jos palkalla tulee toimeen tekijä löytyy kyllä.

Työ- ja elinkeinoministeriön Kotoutumisen kokonaiskatsauksen (2013) mukaan vuonna 2010 koko maan työttömyysaste oli 10,4 %, kun maahanmuuttajien työttömyysaste oli 22,7 %.

sonk.fi/2013/11/20/maahanmuuttajat-uhka-vai-mahdollisuus/

• kokemusta on

Kyllä ne bussit ilman mamujakin kulkisivat, mamuille vain ei voi sanoa ei työhaastattelussa, jos eivät saa paikkaa niin se on heti risismia, koska mamu.

• HD3000

Asun itä-kaupungissa ja täällä ei ole vittumaisia naapureita ja puhun nyt kerrostalosta.

• Lex Willer

Aloittajan ja S24-ylläpidon kannattaisi tiedostaa, että nykylainsäädännön mukaan törkeiden rikosten valmistelu on rangaistavaa:

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/törkeän rikoksen valmistelusta rangaistus-6226

• Polkupyöräpoliisi
        Lex Willer kirjoitti:

Aloittajan ja S24-ylläpidon kannattaisi tiedostaa, että nykylainsäädännön mukaan törkeiden rikosten valmistelu on rangaistavaa:

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/törkeän rikoksen valmistelusta rangaistus-6226

Palstan ylläpito ei automaattisesti tiedosta mitään eikä ehdi valvoa, mitä soikiopäät tänne kirjoittavat. Ainoa keino on ilmoittaa viesti asiattomaksi, mutta silloinkaan ylläpito ei välttämättä reagoi. On vissiin moderointi irronnut näpeistä.

Onhan tappamiseen yllyttäminen selvästi palstan sääntöjen vastaista.

• kuutar8

tsot tsot tuo on selvää vihapuhetta, mitenkäs sun laitas .....oot vielä hengis?

• tommit1

Nimimerkin gfhid 045 kirjoitus voi olla totta vuokratalossa, mutta omistustalossa häiriköivän asukkaan saa pois ottamalla asunnon taloyhtiön hallilntaan ja siihen riittää paljon pienempikin häiriö kuin gfhid 045:n kuvaama. Asunnon hallintaan otto voi olla raskas toimenpide, mutta yleensä pelkästään osakasta sillä uhtkaamalla tilanne rauhoittuu. Ja haltuunottoon ei rasistikortti auta, jos häiriöstä on kiistattomat todisteet.

• gfhid+045

Niin siis itsellä oon juuri omistusasunto, mutta nämä häiriköt ovat vain vuokralla. No onneksi enää 2.5 viikkoa ja sitten minulla ja lapsilla alkaa kesäloma niin mennään kesäksis mökille rauhaan ja samalla etsin meille uuden asunnon jostain.

• hivgdk+965
        gfhid+045 kirjoitti:

Niin siis itsellä oon juuri omistusasunto, mutta nämä häiriköt ovat vain vuokralla. No onneksi enää 2.5 viikkoa ja sitten minulla ja lapsilla alkaa kesäloma niin mennään kesäksis mökille rauhaan ja samalla etsin meille uuden asunnon jostain.

"Samalla etsin meille uuden asunnon jostain" Jep jep, se on helppoa kuin heinänteko, mutta entäs vanhasta kämpästä eroon pääseminen?

• gfhid+045
        hivgdk+965 kirjoitti:

"Samalla etsin meille uuden asunnon jostain" Jep jep, se on helppoa kuin heinänteko, mutta entäs vanhasta kämpästä eroon pääseminen?

Niimpä, varsinkin kun tuota möykkää kuuluu 24/7 niin tuskin tähän kukaan haluaa muuttaa kun näytön aikanakin kuuluisi varmasti aivan tajuton meteli. Enkä tätä kuitenkaan ihan pilkkahintaankaan haluaisi myydä. On kuitenkin 2 makuuhuonetta olohuone keittiö suuri lasitettu parveke juuri uusitut pesutilat ja sauna. Halukkaita varmasti löytyisi kun on jo niin hyvällä paikallakin ja asunto on todella siisti. Toki voisin tätä alkaa myös vuokrata, mutta en haluaisi pistää alapuolella asuvia tai naapureitani mahdollisesti samanlaiseen helvettiin.

• Mä en taho

Hyvä idea että kerrostalo olisi sopiva omanlaisilleen asukkaille. Itse kuulun niihin, jotka haluavat rauhaa ja hiljaisuutta ja sääntöjen kunnioittamista. Siisteyttä rapussa ja pihalla. Nuoriso ja nuoret perheet saisivat asua omassa talossaan niin ei tulisi sanomista lasten leikeistä. Ruotsinsuomalaiset ja vihreät saisivat toteuttaa korkeaa sivistystään ja humaanisuuttaan ja asua mamujen kanssa. Itse olen niin rajoittunut että harmittaa kun omassa osaketalossa asuu häirikkövuokralaisia.

• asdfasdf235325

Oman kokemuksen mukaan, ne on omistuskerrostaloissa ongelmia häiriköijät sekä sijoittaja vuokranantajat. Ihan mielellään antavat sijoittajat osakkeensa taloyhtiön hallintaan koska eivät joudu silloin maksamaan vastiketta, antavat mamuvuokralaistensa häiriköidä niin paljon kuin lystää. Taloudellisesti riskitöntä heille. Pitäisi laittaa joku maksu häiriköinnistä aiheutuvalle melulle nimenomaan sille vuokranantajalle. Tässäkin päässyt lait kirjoittamaan se vuokranantajien lakimies ei normaalien asukkaiden. Ja sijoittajien asukkaat juuri niitä takuu varmoja kunnan vuokranmaksaja sosiaalivuokralaisia, eli pahimpia räyhääjiä. Itse en enää ostaisi osaketta huoneistossa missä harrastetaan sijoitusvuokrausta, koska tiedän millaiseksi se menee. Muut osakkat täysin aneemisia.

• kaipaan korpeen

Nykyisesssä ja edellisissä asuintaloissani metelöijät ovat kyllä aina olleet ihan suomalaisia, eli kyllä kantaväestöstäkin löytyy väkeä, joilta kerrostaloasumisen alkeellisetkin taidot puuttuvat, eikä valituksistakaan välitetä. Alkanut kiinnostaa rivitalo tai omakotiasuminen, sillä tuntuu olevan ihan arpakauppaa millaiset naapurit saa, oli kyseessä sitten vuokra- tai omistusasuminen. Lottovoittoa odotellessa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2409
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      472
      2367
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    4. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1461
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1440
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1333
    7. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      21
      1133
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      270
      1119
    9. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1103
    Aihe