1.
- bodari käy vaa'alla ahkerasti kuten neidit, ettei vaan vatsamakkarat tursua
- Tosimies käy vaa'alla vain harvoin ja silloinkin naureskelee lukemalle
2.
- bodari esittelee itseään lavalla öljyttynä koska haluaa herättää huomiota
- Tosimies pitää tuollaista homppelien touhuna ja kattelee missikisoja
3.
- bodari pumppaa itseään risupainoilla
- Tosimies nostaa metsässä tukkeja tai tekee vain voimaa salilla
4
- bodari kaakattaa foorumeilla läskistä ja kammoaa sitä
- Tosimies syö kun on nälkä ja jättää hifistelyt neideille ja bodareille
5
- bodari pumppaa naishormoneja kroppaansa kuurin päätyttyä
- Tosimies myy ladyboy bodareille naishormojena ja tienaa niin että ostaa itselleen uuden auton.
Tosimiehet ja bodarit ...
37
407
Vastaukset
- Jaska.
Mikä erottaa Tosimiehen ja bodarin?
- Tosimies on se mikä on, bodari taas on kuin joku kosmetologilla juokseva neiti/ ei koskaan tyytyväinen normaaliin itseensä.- Jaska.
Onko Pessinen kovempi jätkä kuin Mentula ?
- Kyllä on, koska Pessinen ei esittele lavalle muniaan miehille vaan tekee kovaa miesten työtä ruisleivän voimalla ja nostaa isompia painoja mitä Mentula ei jaksa edes kantaa kuten jaksaa Pessinen. - Jaska ( 2. aste )
Jaska. kirjoitti:
Onko Pessinen kovempi jätkä kuin Mentula ?
- Kyllä on, koska Pessinen ei esittele lavalle muniaan miehille vaan tekee kovaa miesten työtä ruisleivän voimalla ja nostaa isompia painoja mitä Mentula ei jaksa edes kantaa kuten jaksaa Pessinen.Kuten huomaamme rakkaat lukijani, niin on helppo löytää perusteita sille, että bodarit eivät ole Tosimiehiä.
Jos luulee olevansa Toisen Asteen Jätkä, niin kannattaa vilkaista peiliin mitä syö ja miltä näyttää.
Jos peilistä näkyy keimaileva öljytty Tom Of Finland keho, niin voi sovittaa koppalakkia ja tummia silmälaseja, heittää hyvästit Toisen Asteen Jätkä - mitalille.
Jos peilistä näkyy iso äijä jolla on karvainen maha ja vihainen ilme, niin voi olla tyytyväinen että on Toisen Asteen Jätkä. - Jaska.
Jaska ( 2. aste ) kirjoitti:
Kuten huomaamme rakkaat lukijani, niin on helppo löytää perusteita sille, että bodarit eivät ole Tosimiehiä.
Jos luulee olevansa Toisen Asteen Jätkä, niin kannattaa vilkaista peiliin mitä syö ja miltä näyttää.
Jos peilistä näkyy keimaileva öljytty Tom Of Finland keho, niin voi sovittaa koppalakkia ja tummia silmälaseja, heittää hyvästit Toisen Asteen Jätkä - mitalille.
Jos peilistä näkyy iso äijä jolla on karvainen maha ja vihainen ilme, niin voi olla tyytyväinen että on Toisen Asteen Jätkä.Tosimiehet eivät ole kermap*rseitä eli kermiksiä.
Tosimies on mies, joka ostaa talonsa omalla rahalla, ei velaksi. - Jaska ( yksi nimi )
Jaska. kirjoitti:
Tosimiehet eivät ole kermap*rseitä eli kermiksiä.
Tosimies on mies, joka ostaa talonsa omalla rahalla, ei velaksi.Tosimiehellä ei ole mitään h*lvetin legopalikka nimiä kuten hulkki tai mulkki tai tornaado tai vaikka bull...
Tosimiehellä on YKSI AINOA NIMI ja muuta ei tarvita.
- Jaska.
Mikä tuo vihreä pastilla on tuossa ? tippuiko se p*rseestäsi?
Häpäiset hyvän ketjun nyt. Häpeä !
- BodySM-95
Jasu-mölliskökö se ite siellä?
Muistatko vielä ku postasit sen kauheen kuvan itsestäs tänne, ku naurettiin kaikki kuorossa sille? Kiitos niistä nauruista! Taidat olla vielä yhtä lihava kuin ennenkin. Oon kuullu, et jätit steroidit pois ku sua alko pelottaa niiden käyttö. Et tainnu sit ikinä päästä yli 200 penkissä. Muijaskin kuulemma on lähteny kiitää. Noh, sellasia ne naiset on, turhamaisia, ne ei pitkään tursaita katsele, kun ne hakeutuu (kaltaisteni) adonisten seuraan.
Olisko sulla kuvaa nykykunnosta, ni päästäs taas nauramaan. Miltä se entisen steroidiporsaan ruho nykyään näyttää? - Jaska.
Terve bodysm kynäniska - 95 !
MInähän se, palstan kovin äijä ja kovin kuittailija, joka on monet potkinut täältä hevonnevadaan hävittyään minulle ! :)
Mitäs ruikulalle kuuluu? Et ole vielä isoksi kasvanut ?
Joo muistan kun laitoin kuvani tänne, oli just siistiä kun iso finniselkä poseerasi.
Milloinkos ajattelit laittaa oman ruikulakuvasi naaman kanssa niin tietää ketä lyödä kun näkee livenä ? :)
On iso maha ja isot lihat, oikein ison miehen meininkiä. Olen oikein tyytyväinen ollut itseeni, ei tarvi olla kynäniska kuten sinä olet :)
Olet kuullut myöskin väärin ja olet vain täältä lukenut mitä oletkaan, eikä sillä ole mitään väliä miksi lopetin ja miksi sitä ja miksi tätä :)
Ei ollut tarve penkata enempää koska sain pari markkaa :) On ollutkin hienoa päästä sillä leveilemään ja onhan sitä tehtykin jo pitkään.
Muijia riittää :)
Kaltaisesi adonikset saavat minussa säälin kyyneliä. Luulet olevasi komea mutta olet pieni ja saisin sulta jokaisen misun itselleni jos haluaisin. Pienen ja kevyen kroppasi takia et mahda minulle mitään. Ylipaino on ylivoimaa.
Muistatko kun halme tukisteli sunlaisia kippuroita turpiin joka paikassa aina kun tarve sillä oli?
Ei ole kuvaa eikä tule, eihän niitä muutkaan tänne laita mutta olisko sulla kuvaa?
Nettikeskustelun sijasta olis joskus kiva nähdä mihin susta on pullistelemaan livenä kun saat vastaasi sen kuvan sikaniskan?
Jos sulla ei tähän mitään aikaa ja paikkaa tule niin tuomitsen sut tässä ja nyt samaksi luuseriksi mikä ennenkin olit. Olet tod.näk. luuseri yarex-hh joka esiintyy eri nimillä.
Sait pahasti lättyysi jo täällä viime 2 päivää niin päätit vaihtaa nimimerkkiä.
Kuulepa classic poju...... voimaäijät ja karpaasit on sua paljon edellä monessa asiassa. Turha kuittailla siellä, tunnistan noi sun jutut ja aiheet täysin samoiksi mitä yarex-hh viesteissä.
Ihan turha myöskin kimpoilla sen penkin kanssa koska kun on 200 penkattu ei millään ole mitään väliä :) sanoit mitä tahansa, i dont care :)
Ja täällä muut on mun kavereita, vain sä olet luulet et kaikki nauraa mut sä olet kateellinen vikisijä ja roikut täällä vain siksi että saisit turpaasi kuten nytkin taas. HA HA HA HAA!- Jaska.
Ja jos saan sun tietos jostain että oot kilpaillu sm-95 niin varmista selustasi.
kun liikaa paljastaa itsestään netissä, voi tulla ongelmia :)
Olen pari kertaa mennyt jututtamaan vanhoja tuttuja ja puhuttelu on aina sujunut rauhallisesti vastapuolen nöyrtymisen takia :) hehheh.
Näytäpäs adonis miten pärjään 200kg penkkarille, heitäs kuva ja naamataulu tähän niin katotaan asiat livenä niin sittenpä se nähdään urpoiletko yhtä rohkeana kuin täällä? Ei mun kato tarvi penkata ku 150 niin äitiskään ei tunnista sua enää jos mun kans alat juutailemaan :)
- mies!
Bodarit ovat neitejä ja narkkareita. Kukaan oikea mies ei ajele sääriään ja keikistele tangoissa toisille miehille.
Totuus syystäkin vituttaa lady boy bodareita. - TurboJaska.
Näinhän se menee!
- BodySM-95
Helppohan se on sanoa olevansa salin vahvin ku käy salilla jossa treenaa vaan jotain paikallisia pingiksen pelaajia. Menisit oikealle salille jossa jo alottelevat teiniroinarit pukkaa sen 200 penkistä. Jokaisella salilla, jossa oon käyny on useempi yli 200 penkkaaja. Mäkin oon tehny 225 penkissä 2 toistoo ja alle 100 kilosena.
Naista sä nyt et saa rahallakaan. Huoratkaan anna sulle ku naama on kierossa ku lokilla ja ruho on ku vammasella hylkeellä. - TurboJaska.
Nyt puhuu body poju taas lööperiä..... teinit ei pukkaa 200..
sä et ole tehnyt 225 penkissä eikä elopainolla ole väliä, riittää että pukkaa.
naista saan ja naisia on enemmän kuin sinulla.
olet nössykkä ja kateellinen
ps. kävikö arkaan paikkaan kun sinua h*moa vähän palloteltiin tässä ketjussa? hihiihihii- BodySM-95
https://www.youtube.com/watch?v=pzvjElJteQQ
https://www.youtube.com/watch?v=ReGfsT3hF3A
Ekassa videossa 20v teini pukkaa 200, toisessa 16v teini pukkaa 202,5. Teinit pukkaa 200. Saman, mitä sinä pidit "miesten rautana".
Olen tehnyt, useastikin. Sinä et.
Naista et saa. Vingut täällä katkerana, kun naiset on ylpeitä. Kerrot runkkaavasi joka päivä. Ei sellainen, joka saa naista tarvitse runkata päivittäin. Ethän sä edes pystyny pitää ex-muijaas tyytyväisenä.
Kateellinen sulle, joka söi itsensä ryhävalaaks, ja nostaa teinien rautoja penkistä. Tietysi olen.
Sun kuvas aiheuttaa edelleen hilpeyttä.
- Jaska.
" Ekassa videossa 20v teini pukkaa 200, toisessa 16v teini pukkaa 202,5. Teinit pukkaa 200. Saman, mitä sinä pidit "miesten rautana"."
Joopajoo. Tuo video voi olla täyttä hölynpölyä. Aika harvassa on pikkupojat jotka tuollaisia rautoja penkkaa. Ei niitä ainakaan etelä-suomen saleilla ole kertaakaan näkynyt eikä edes roinaajiltakaan ole yleensä paljon päälle 200kg irronnut.
Jos sinua tuo video ilahduttaa niin pitä vaan omana tietonasi. Ehkä se on sen takia nettiin pistettykin koska ei ole kovinkaan yleistä/normaalia jos tuo paikkansa pitäisi.
Miesten rauta on 150kg yleisesti tiedettynä.
200kg on roinaajien rauta myös yleisesti tiedettynä ja tiedät sen kyllä itsekin.
" Olen tehnyt, useastikin. Sinä et. "
Tule tänne sanomaan niin katsotaan sitten mitkä on teot vai onko vain pelkkää puhetta? Yleensä tässä vaiheessa p*skanjauhajat ja p*skahousut alkaa selittelemään ettei tarvitsisi tavata.
" Naista et saa. Vingut täällä katkerana, kun naiset on ylpeitä. Kerrot runkkaavasi joka päivä. Ei sellainen, joka saa naista tarvitse runkata päivittäin. Ethän sä edes pystyny pitää ex-muijaas tyytyväisenä. "
En mä ole millekään katkera. Mulla on naisia. Ei syytä huoleen siis.
Jos nainen on töissä niin pitäisikö sinne mennä kuksimaan? Eli runkkaamiseen on siis hyvä syy.
Ex-muijille on rehellisesti sanoen antanut kenkää aikaa sitten, siksi ne on ex muijia.
" Kateellinen sulle, joka söi itsensä ryhävalaaks, ja nostaa teinien rautoja penkistä. Tietysi olen."
Aika monet isot oikeasti treenaavat kehonrakentajat ja halmeet syövät paljon, koska he eivät ole kaltaisiasi neitejä jotka itkee kun rasvaa kertyy vyötärölle.
Olethan sinä selvästi kateellinen koska olet neiti ja päätä lyhyempi pingviini, sekä täysi tollo vielä.
Vai on 200kg penkki teinien rauta, hoh hoh hoo. MIkäs 250kg kyykky sitten on?
"
Sun kuvas aiheuttaa edelleen hilpeyttä."
Haluatko seuraavaksi osoitteen minne tulla jatkoille soittamaan tota pientä turpaasi ? :) Et taida haluta, koska panisin muijaasi ja tekisin sinulla pystypunneruksia :)- Jaska.
BodySM-95.....
kerro nyt kuka olet niin otetaan asioista selvää. Voi tulla iso voimamies koputtelemaan ovelle ja niistää kuivalta broilerilta nenän... sitten et pääsekään enää ajelemaan ihokarvojasi koska et enää liiku mihinkään?
Kisoihin pääsee ketkä tahansa jotka vähän dieettaa pikkulihoillakin, tiedän ja tunnen porukkaa kyllä joten turhaan sä elvistelet.
Sua isompia löytyy ja sua kovempia, jotka osaa syödäkin eikä elellä neitiruokavaliolla. Sä näet märkiä unia 200 penkistä.
- Jaska.
http://www.pakkotoisto.com/voimailulajit/2757-200kg-penkista-4/
tossa vinkujalle vähän keskustelua 200kg penkistä.
Se on oikeasti sellainen rauta että on helppo sun netissä uhota mutta eri asia on sitten nostaa se oikeasti.
Harva myöskään sanoo roinanneensa koska ne ei sitä myönnä. Jostain syystä sen roinaamisen vaan aina näkee.
Ihme äijä kun tulee tänne mussuttamaan tommosista asioista.
Käytkö sä väittämään ihan pokkana sitäkin että pikajuna on yhtä nopea kuin lada ? tai että naisten painot ovat 150kg penkissä ?
Näytä mulle sali missä on natuja 200kg penkkaajia? Mä lupaan tulla todistamaan asian oikean laidan sinne.
Halmeen penkki on parhaimmillaan ollut 6x200kg ja sä puhut täällä "teinien painoista". Moni roinaaja ei koskaan punnerra 200kg, tiedän niitäkin.
sä olet body sm nolo jätkä.- BodySM-95
En ole väittänyt, että natu nostaa 200. Mutta roinaavat teinipojutkin sen nostaa, kuten videosta näimme. Ja jos väität videoita vääristelyksi, niin yhtä lailla sinun puheesi voi olla täyttä paskaa. Kuten se väitteesi aikoinaan, että läskiä pystyy jännittämää.
Jännitäppä jasu vähän läskiäsi.
Halme ei ollut muuta kuin suunpieksäjä. Aikoinaan Halme haastoi voimamiehet viikinkipunnerrukseen voimamieskisoissa. Muistan, kun olin katsomassa noita kisoja, niin Halmeelle vähennettiin painoja, kun se ei jaksanut tehdä voimamiesten painoilla. Couture antoi Halmeelle kehässä pataan, ja siihen loppui Halmeen UFC urakin. Pellepainija se oli.
Ja mitä sä siitä Halmeen penkistä mouhoot? Halme nosti 6x200. Se on täysin eri asia kuin sinun 200 penkki. Halme voi nostaa vaikka 350 penkistä, se ei auta sun penkkiin yhtään.
Sä nostit 200 ja sillä selvä. Vähemmän kuin tuo 16 kesänin pojanloppi, jonka penkistä sentään on video. Sinulla ei ole edes sitä. Ja silti 200 penkissä on huono. Minäkin nostin 2x225 penkistä, ja treenasin body-tyylillä, enkä edes mitenkään voimahakuisesti, toisin kuin sinä, joka vain unelmoit tuollaisista tuloksista.
- Jaska.
"Mutta roinaavat teinipojutkin sen nostaa, kuten videosta näimme. Ja jos väität videoita vääristelyksi, niin yhtä lailla sinun puheesi voi olla täyttä ******. Kuten se väitteesi aikoinaan, että läskiä pystyy jännittämää. "
Toi ei pidä ensinnäkään paikkaansa jos yleisesti katsotaan mitä ne nostaa,, roinasivatpa tai eivät niin monella 150kg max tai 160kg. Ei todellakaan yleistä tuo 200kg.
"Jännitäppä jasu vähän läskiäsi."
Ei sillä ole mitään merkitystä.
"Halme ei ollut muuta kuin suunpieksäjä. Aikoinaan Halme haastoi voimamiehet viikinkipunnerrukseen voimamieskisoissa. Muistan, kun olin katsomassa noita kisoja, niin Halmeelle vähennettiin painoja, kun se ei jaksanut tehdä voimamiesten painoilla. Couture antoi Halmeelle kehässä pataan, ja siihen loppui Halmeen UFC urakin. Pellepainija se oli."
On helppo lässyttää netissä sitä sun tätä mutta vaikeampi mennä sanomaan kasvotusten kuten sinustakin olen täällä huomannut.
Olet samanlainen nössykkä kuin tuo samukin.
Halme tekisi sinusta katuharjan itselleen.
"Ja mitä sä siitä Halmeen penkistä mouhoot? Halme nosti 6x200. Se on täysin eri asia kuin sinun 200 penkki. Halme voi nostaa vaikka 350 penkistä, se ei auta sun penkkiin yhtään. "
Halme ei nosta 350 penkistä ja 6x200 ei ole lähellekään sitä.
Mua ei kiinnosta mun penkki vaan halmeen penkki jos puhun halmeen penkistä.
"Sä nostit 200 ja sillä selvä. Vähemmän kuin tuo 16 kesänin pojanloppi, jonka penkistä sentään on video. Sinulla ei ole edes sitä. Ja silti 200 penkissä on huono. Minäkin nostin 2x225 penkistä, ja treenasin body-tyylillä, enkä edes mitenkään voimahakuisesti, toisin kuin sinä, joka vain unelmoit tuollaisista tuloksista. "
En edelleenkään ole samaa mieltä. Videoita netissä riittää ja nostajia riittää.
Ei sinulla ole mitään todistetta että olet nostanut 2x225 penkistä.. olet vain päätä lyhyempi himpula joka ajelee säärikarvojaan. body tyyli on myöskin himpulatyyli, voimaa sun pitäisi tehdä. en unelmoi tuollaisista tuloksista koska minua ei enää ne edes kiinnosta. penkki ei kiinnosta minua.
Sano mitä tahansa niin on naurettavaa tulla uhoamaan 200 kilon penkkaajalle edelleenkin ja olet kateellinen koska näit kuvani ja minulla oli pokkaa näyttää suuri itseni mitä sinulla ei ole.
Voit olla mitä mieltä tahdot.
Räksytät vain sen takia koska olet kateellinen kropalleni, penkilleni. Siitä kuvasta lähtien sulla meni hermot.
Olet mua pienempi ja heikompi tod.näköisesti. On helppo sanoa täällä että nostan 2x 500kg ja voit sanoa että jaguar on huono auto ja teinillä on varaa ostaa sellainen, mutta ei sillä ole mitään merkitystä minnekään...
Ensinnäkään et edes uskalla toimia kuten mies vaan iniset vaan puskista kuten tuo samukin. voisitte perustaa kummatkin oman homopoikakerhon.
Nettipöllöilijät ovat surkeita piilovikisijöitä kuten tiedetään.- Jaska.
Joku säärikarvojaan ajeleva pelle joku täällä kuittailee voisi tulla samantien jännittämään pikku kroppaansa naaman eteen niin voi tulla body sm jänöpupulle pahat paikat sitten kun kuolaaminen nettifoorumilla vaihtuukin realismiin.
Heh heh hahah. - Jaska.
Jaska. kirjoitti:
Joku säärikarvojaan ajeleva pelle joku täällä kuittailee voisi tulla samantien jännittämään pikku kroppaansa naaman eteen niin voi tulla body sm jänöpupulle pahat paikat sitten kun kuolaaminen nettifoorumilla vaihtuukin realismiin.
Heh heh hahah."Aikoinaan Halme haastoi voimamiehet viikinkipunnerrukseen voimamieskisoissa. Muistan, kun olin katsomassa noita kisoja, niin Halmeelle vähennettiin painoja, kun se ei jaksanut tehdä voimamiesten painoilla."
Samaa vähättelyä ja lässyttämistä tämäkin.
Halme oli 150kg ukko, show painija, nyrkkeilijä ja nyt sinä kerrot täällä että mies oli täysi pelle ? What a fuck ?
Mitäköhän nämä muut sun juttusi ovat ?
Sitä samaa päänaukomista...kuten säärikarvojaan ajelevilla apinoilla on tapana..
Missäs sulla on todiste tuosta painojen vähentämisestä ? Hehheh. Niinpä niin, kun sitä ei ole.
Takapuoleen ottava body sm on kateellinen halmeellekin. Kuten myös minulle.
Säälin sua.
Se että olet joskus kilpaillut kertoo vain siitä että olet säärikarvoja ajeleva pelle ja suurisuinen räkänokka uhoaja.
Minä olen oikea mies ja se on täältä luettu.Aikoja sovittu mutta kukaan ei saavu, heh.
- Jaska.
Ylistelet jotain pikkupoikia, teinejä... ei voi kun ihmetellä.
Halme oli sentään aikuinen mies päältä nelikymppinen äijä.
Miten joku voi alentua ylistämään kakaroita ja puhua samaan aikaan vielä roinaamisesta jne.- BodySM-95
Enhän minä ylistä kakaroita, vaan kerron että jo kakararoinaajat nostaa enemmän penkistä kuin sinä.
- peksupeksu
se nyt ei olisi ensimmäinen kerta kun kuivat body kepakot tulee isoille äijille uhoomaan. LOL
- Jaska.
"Enhän minä ylistä kakaroita, vaan kerron että jo kakararoinaajat nostaa enemmän penkistä kuin sinä. "
no mut silloinhan sä just ylistät niitä.
mut voithan sä olla mitä mieltä sä haluat..... ei siinä mitään mut haluaisin tietää oletko oikeasti sm kisoissa ollut 1995? vai esitätkö vaan jotain mitä et oo?
mun salilla muuten kaikki roinateinit penkkaa 200 ? aika kovia jätkiä...on ollu oikeet hillot purkissa, heheh!- läskimiehethah
Ettei vaan itse läski jaska ole homopoika ku puhuu vaan homoista.säälittävä aikuinen ukko leuhkii penkki tuloksia ja kehuu olevansa todellinen MIES! Niin säälittävää
- Jaska.
Penkki tulos on yhdyssana = Penkkitulos.
Aikuinen mies tuskin välittää jos joku räkänokka nimittelee läskiksi, yleensähän kaikki isot äijät voimapiireissä ON läskejä, bodarit sitten asia erikseen, joten ei haittaa mitään.
Just tulin tukkimetästä. Tein isolla kivellä harjoituksia ja nostelin tukkia.
Kokeilepa vetää paljailla käsillä tukki maasta vesisateella ja pitele sitä vielä ylhäällä. Pysyykö ?
Niin että kukas nyt on kova ?- Jaska Tosimies.
"Enhän minä ylistä kakaroita, vaan kerron että jo kakararoinaajat nostaa enemmän penkistä kuin sinä. "
Eivät nosta. Yhtäkään en ole nähnyt ja uskon vasta sitten kun näen.
Kakaroiden paikka on neitien viputaljasaleilla.
- totuus.
Pikku Koff pojat nostaa korkeintaan raksan tunnin jälkeen tupakan tumppeja välitunnilla.
mami pesee ja keittää aamupuurot. sitten ajellaan isin autolla kouluun taas.
virne pitää olla että on "kova jäbä", nortti huulessa.
armeijaan mennään koska muuten tulisi linnaa - mmiess
Tosimies ei armeijaan nykyään mene. Tappamista ei opi sauvakävelemällä.
Tosimies välttää armeijan tekosyyllä ja jatkaa askeettista elämistään vanhassa puumökissä. - Pyllyyn ottanut (m)
Tosimies syö vaakoja ja paskantaa tamppooneja.
- melaotsa
itsekin vemputan aina kalun puolikovaksi enneku meen saunaan, että näyttää komealta. sitte vertaillaan kavereiden kanssa suihkussa vehkeitä ja mulla melkeen isoin. uimahallissa on mukva käydä alasti naisten puolella ja altaalla ku ihmiset kattoo "sitä" ihmeissään. Baarissakin kokeilin heilutella, mutta kukaan ei lämmenny, mistä johtuu?
- Onko ilmaa päässä
Kivasti on tasavirta pojilla ajatuksia.kiitos kovasti,fantasiat on eri ketjussa.
- Onko noin?
"Bodarit ovat neitejä ja narkkareita. Kukaan oikea mies ei ajele sääriään ja keikistele tangoissa toisille miehille.
Totuus syystäkin ******** lady boy bodareita."
Siis ajeleeko jokku bodarit sääriään? Toivottavasti toi oli vain vitsi? - Jaska.
ei ollut vitsi
ajelevat oikeasti koska kisoissa ei karvoja saa olla. - tukittaja
Tavalliset harrastajatkin ajelevat karvansa.
Hyi helvetti mitä homoja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442308
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521573- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226985- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829