Neuvoja tarvitsisin miehen näkökulmasta ja muutenkin

surullinen1

Mulla on kauhea olo. Tapasin kivan miehen tuossa pari kuukautta taaksepäin ja kaikki merkit viittasi kiinnostukseen. Piti myös yhteyttä, kun olin laivalla ja tulossa kotia päin. Perjantaina vetäsin kuitenkin kiukkukännit sitten ja sain selville yhtä sekä toista. Myös tälläinen toinen nainen löytyi, joka sanoi että heillä on panosuhde joka toimii niin että jos kumpikaan ei löydä mitään baarista niin menevät yhdessä.

Minulle oli jo kova paikka, kun sain tietää että tällä miehellä on minun entisen kaverin kanssa lapsi. Naisen kanssa en ole hyvissä väleissä. Nyt myös tämä toinen on minun entinen työkaveri. Vedin sit kunnon sodan päälle ja eilen en kuullut hänestä mitään, koska puhelin oli kiinni. Laitoin viestiä sit hänelle että meni vähän överiksi ja pyytelin anteeksi. Hän sanoi ettei sillä ole mitään väliä ja kaikki on kunnossa, mutta minä vähän epäilen. Myöskään kahville ei päässyt tänään että oltaisiin voitu jutella, kun lapsi oli hänellä kuulemma.

Nyt mietin että saanko koskaan anteeksi ja mitä mieltä hän oli tuosta konfliktista. säikähtääkö miehet tuomoista mustasukkaisuutta. varsinkin kun emmehän ole sopineet että seurustelemme. Olemme nähneet 4-5 kertaa viikossa ja niistäkin olen ollut 3-4 kertaa aina yötä viikossa.

Mä oon ihan maassa :(

2

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o.o..

Olen nainen, mutta luulen että säikähtää.

Muutenkin kuulostaa melko kusipäiseltä mieheltä.. Siis pitää yllä samaan aikaan panosuhdetta kuin tapailee sinua noinkin intensiiviseasti. Syytä miestä, älä niitä naisia..

Mietin vaan montako muutakin naista hänellä on, kuin nämä 2 ovat jo sinun tuttavapiiristäsi, niin entäs ne joita et tunne.

Sinuna unohtaisin koko urpån.

• 5 + 10

Olen mies, jolla on melko täsmälleen samanlainen tilanne. Kuulostaa siltä, että asia on ihan ikeasti ok, lapsi kun on niin se sitoo välillä. En usko että oli pelkkä tekosyy. Jos hän sanoo että asia ok niin en näe mitään syytä epäillä sitä.
      Siihen en ota kanta, onko hänellä vielä muita naisia mutta en pitäisi vielä kusipäisyytenä sitä jos on avoimesti kertonut panosuhteesta. Silloinhan asia on sinulla tiedossa ja jos se ei sinulle sovi, niin tilanteesta täytyy sopia eri tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe