Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Neuvoja tarvitsisin miehen näkökulmasta ja muutenkin

surullinen1

Mulla on kauhea olo. Tapasin kivan miehen tuossa pari kuukautta taaksepäin ja kaikki merkit viittasi kiinnostukseen. Piti myös yhteyttä, kun olin laivalla ja tulossa kotia päin. Perjantaina vetäsin kuitenkin kiukkukännit sitten ja sain selville yhtä sekä toista. Myös tälläinen toinen nainen löytyi, joka sanoi että heillä on panosuhde joka toimii niin että jos kumpikaan ei löydä mitään baarista niin menevät yhdessä.

Minulle oli jo kova paikka, kun sain tietää että tällä miehellä on minun entisen kaverin kanssa lapsi. Naisen kanssa en ole hyvissä väleissä. Nyt myös tämä toinen on minun entinen työkaveri. Vedin sit kunnon sodan päälle ja eilen en kuullut hänestä mitään, koska puhelin oli kiinni. Laitoin viestiä sit hänelle että meni vähän överiksi ja pyytelin anteeksi. Hän sanoi ettei sillä ole mitään väliä ja kaikki on kunnossa, mutta minä vähän epäilen. Myöskään kahville ei päässyt tänään että oltaisiin voitu jutella, kun lapsi oli hänellä kuulemma.

Nyt mietin että saanko koskaan anteeksi ja mitä mieltä hän oli tuosta konfliktista. säikähtääkö miehet tuomoista mustasukkaisuutta. varsinkin kun emmehän ole sopineet että seurustelemme. Olemme nähneet 4-5 kertaa viikossa ja niistäkin olen ollut 3-4 kertaa aina yötä viikossa.

Mä oon ihan maassa :(

2

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o.o..

      Olen nainen, mutta luulen että säikähtää.

      Muutenkin kuulostaa melko kusipäiseltä mieheltä.. Siis pitää yllä samaan aikaan panosuhdetta kuin tapailee sinua noinkin intensiiviseasti. Syytä miestä, älä niitä naisia..

      Mietin vaan montako muutakin naista hänellä on, kuin nämä 2 ovat jo sinun tuttavapiiristäsi, niin entäs ne joita et tunne.

      Sinuna unohtaisin koko urpån.

    • 5 + 10

      Olen mies, jolla on melko täsmälleen samanlainen tilanne. Kuulostaa siltä, että asia on ihan ikeasti ok, lapsi kun on niin se sitoo välillä. En usko että oli pelkkä tekosyy. Jos hän sanoo että asia ok niin en näe mitään syytä epäillä sitä.
      Siihen en ota kanta, onko hänellä vielä muita naisia mutta en pitäisi vielä kusipäisyytenä sitä jos on avoimesti kertonut panosuhteesta. Silloinhan asia on sinulla tiedossa ja jos se ei sinulle sovi, niin tilanteesta täytyy sopia eri tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe