Neuvoja tarvitsisin miehen näkökulmasta ja muutenkin

surullinen1

Mulla on kauhea olo. Tapasin kivan miehen tuossa pari kuukautta taaksepäin ja kaikki merkit viittasi kiinnostukseen. Piti myös yhteyttä, kun olin laivalla ja tulossa kotia päin. Perjantaina vetäsin kuitenkin kiukkukännit sitten ja sain selville yhtä sekä toista. Myös tälläinen toinen nainen löytyi, joka sanoi että heillä on panosuhde joka toimii niin että jos kumpikaan ei löydä mitään baarista niin menevät yhdessä.

Minulle oli jo kova paikka, kun sain tietää että tällä miehellä on minun entisen kaverin kanssa lapsi. Naisen kanssa en ole hyvissä väleissä. Nyt myös tämä toinen on minun entinen työkaveri. Vedin sit kunnon sodan päälle ja eilen en kuullut hänestä mitään, koska puhelin oli kiinni. Laitoin viestiä sit hänelle että meni vähän överiksi ja pyytelin anteeksi. Hän sanoi ettei sillä ole mitään väliä ja kaikki on kunnossa, mutta minä vähän epäilen. Myöskään kahville ei päässyt tänään että oltaisiin voitu jutella, kun lapsi oli hänellä kuulemma.

Nyt mietin että saanko koskaan anteeksi ja mitä mieltä hän oli tuosta konfliktista. säikähtääkö miehet tuomoista mustasukkaisuutta. varsinkin kun emmehän ole sopineet että seurustelemme. Olemme nähneet 4-5 kertaa viikossa ja niistäkin olen ollut 3-4 kertaa aina yötä viikossa.

Mä oon ihan maassa :(

2

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o.o..

Olen nainen, mutta luulen että säikähtää.

Muutenkin kuulostaa melko kusipäiseltä mieheltä.. Siis pitää yllä samaan aikaan panosuhdetta kuin tapailee sinua noinkin intensiiviseasti. Syytä miestä, älä niitä naisia..

Mietin vaan montako muutakin naista hänellä on, kuin nämä 2 ovat jo sinun tuttavapiiristäsi, niin entäs ne joita et tunne.

Sinuna unohtaisin koko urpån.

• 5 + 10

Olen mies, jolla on melko täsmälleen samanlainen tilanne. Kuulostaa siltä, että asia on ihan ikeasti ok, lapsi kun on niin se sitoo välillä. En usko että oli pelkkä tekosyy. Jos hän sanoo että asia ok niin en näe mitään syytä epäillä sitä.
      Siihen en ota kanta, onko hänellä vielä muita naisia mutta en pitäisi vielä kusipäisyytenä sitä jos on avoimesti kertonut panosuhteesta. Silloinhan asia on sinulla tiedossa ja jos se ei sinulle sovi, niin tilanteesta täytyy sopia eri tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      529
      2579
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      52
      2225
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      206
      2186
    4. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1578
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1479
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      50
      1386
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1349
    8. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1151
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      94
      1131
    10. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      1035
    Aihe