Taustaa: Tapasin netin kautta 5 vuotta nuoremman tytön, olen 23, ja olimme aluksi ihan kavereita, mutta aloimme pian seurustella. Me olemme tavanneet kaksi kertaa hänen maassaan ja olen menossa kolmatta kertaa kesällä. Hän ei pääse nuoren ikänsä ja vanhempiensa takia kovin helposti tulemaan tänne, mutta olemme ajatelleet asuvamme yhdessä Suomessa jonakin päivänä.
Ongelma: Olemme seurustelleet jo lähes kolme vuotta ja kuten kaikilla, niin meilläkin on ollut hakaluuksia. Eniten hän syyttää minua mustasukkaisuudesta ja minä häntä siitä, ettei hän ajattele minun tunteita.
Hän asuu paljon lämpimämmässä maassa ja kenties sen mukaan myös pukeutuu paljon enemmän pintaa näyttäviin asuihin, joista en tietenkään kovin iloinen ole kun en ole kerran hänen vierellään, kun hän menee ulos.
Hän ei myöskään halua seksiä ennen avioliittoa eikä mitään muutakaan tuhmuuksia. Minä taas olisin jo valmis kaikkeen.
Hän ei edes halua mennä kanssani vielä uimaan yhdessä, koska näkisin hänet vähemissä vaatteissa. Mutta hän kuitenkin menee joka kesä vanhempiensa ja serkkujensa kanssa kesäasuntoon, jossa he käyvät lähellä olevissa rannoissa uimassa joka päivä.
Kysymys: olenko siis vain tosi mustasukkainen kun en pidä siitä, että hän käy serkkujensa kanssa uimassa paljon, mutta ei minun kanssani? Ja että hän pitää tosi paljastavia asuja ulkona, mutta ei ole valmis tekemään tai näyttämään mitään ylimääräistä minulle?
Mikä on oikein ja mikä väärin?
Tunteellinen2
0
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1302464Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182191Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1731932Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82441447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271289Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102988- 84917
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70882Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45800