Mikä on oikein ja mikä väärin?

Tunteellinen2

Taustaa: Tapasin netin kautta 5 vuotta nuoremman tytön, olen 23, ja olimme aluksi ihan kavereita, mutta aloimme pian seurustella. Me olemme tavanneet kaksi kertaa hänen maassaan ja olen menossa kolmatta kertaa kesällä. Hän ei pääse nuoren ikänsä ja vanhempiensa takia kovin helposti tulemaan tänne, mutta olemme ajatelleet asuvamme yhdessä Suomessa jonakin päivänä.

Ongelma: Olemme seurustelleet jo lähes kolme vuotta ja kuten kaikilla, niin meilläkin on ollut hakaluuksia. Eniten hän syyttää minua mustasukkaisuudesta ja minä häntä siitä, ettei hän ajattele minun tunteita.

Hän asuu paljon lämpimämmässä maassa ja kenties sen mukaan myös pukeutuu paljon enemmän pintaa näyttäviin asuihin, joista en tietenkään kovin iloinen ole kun en ole kerran hänen vierellään, kun hän menee ulos.

Hän ei myöskään halua seksiä ennen avioliittoa eikä mitään muutakaan tuhmuuksia. Minä taas olisin jo valmis kaikkeen.
Hän ei edes halua mennä kanssani vielä uimaan yhdessä, koska näkisin hänet vähemissä vaatteissa. Mutta hän kuitenkin menee joka kesä vanhempiensa ja serkkujensa kanssa kesäasuntoon, jossa he käyvät lähellä olevissa rannoissa uimassa joka päivä.

Kysymys: olenko siis vain tosi mustasukkainen kun en pidä siitä, että hän käy serkkujensa kanssa uimassa paljon, mutta ei minun kanssani? Ja että hän pitää tosi paljastavia asuja ulkona, mutta ei ole valmis tekemään tai näyttämään mitään ylimääräistä minulle?

0

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
        Ikävä
        43
        3384
      2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
        Ikävä
        16
        2575
      3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
        Maailman menoa
        376
        2496
      4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
        Ikävä
        81
        1720
      5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
        Ikävä
        86
        1385
      6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
        Ikävä
        254
        1070
      7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
        Pyhäjärvi
        69
        966
      8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
        Ikävä
        74
        925
      9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
        Kuhmo
        26
        751
      10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
        Ensitreffit alttarilla
        4
        704
      Aihe