Ei tee aloitetta baarissa? Olen päälle parikymppinen, 165cm, hoikka ja timmissä kunnossa, puoliksi argenttiinalainen, kaunis sinkku. Kun käyn ulkona olen huoliteltu, nätti mekko, meikkiä ja korkkarit ym. En juurikaan juo vaan lähinnä tanssin ja istuskelen välillä. Minun ystäviäni kyllä isketään ympäriltä, mutta miehet eivät lähestulkoon ikinä tule juttelemaan. Tyytyvät vain katselemaan. Olen sen verran ujo etten itsekkään uakalla aloitetta tehdä. Miehet, miten naisen kuuluisi lähestyä, tai miki ette tule juttelemaan? Naiset, oletteko huomanneen jonkun vinkin millä saisi miehet lähestymään?
missä vika?
18
282
Vastaukset
- hryo
Oho, siis ensimmäinen kysymys -miksi mies ei tee aloitetta?
- Oma näkemykseni
Olen päälle parikymppinen mies. (Ihan hyvännäköinenkin kai? ;) )
En tee naisille aloitteita ihan vaan periaatteesta.
Naiset eivät tee itse ikinä aloitteita ja tuntuvat olevan niin itseriittoisia ja "tietoisia" omasta arvostaan, etteivät halua "alentua" tekemään aloitteita.
JOTEN, jos minut haluaa, niin aloite täytyy naisen tehdä itse.
Arvostan sitä suuresti.
Tähän mennessä yksikään nainen ei ole tullut juttelemaan, ainoastaan on tullut hymyilyjä ja flirttailuja yms. silmäpeliä. Hymyilen kyllä takaisin ja katselen jos olen myös kiinnostunut. Netissä on 2 naista tullut jotain epämääräistä yrittämään, mutta eivät ole olleet omaan makuuni. :/
Omista aloitteistani sen verran, että olen muutamia tehnyt nuorempana,
mutta naisilla on tapana jättää kokonaan vastaamatta, jos ei syystä tai toisesta kiinnosta. Niin ja baareissa en käy, kuin todella harvoin. (muutaman kerran vuodessa, jos sitäkään.)- 214
Ehkä sen verran vanhanaikainen ajatusmalli itsellä että miehen kuuluu tehdä aloite. Olen useasti myös miettinyt että suomessa ollaan enemmän vaalean kauneuden perään? Argenttiinassa käydessäni miehet ovat jatkuvasti kimpussa.
- Oma näkemykseni
214 kirjoitti:
Ehkä sen verran vanhanaikainen ajatusmalli itsellä että miehen kuuluu tehdä aloite. Olen useasti myös miettinyt että suomessa ollaan enemmän vaalean kauneuden perään? Argenttiinassa käydessäni miehet ovat jatkuvasti kimpussa.
Tuo ajatusmalli perustuu vaan siihen, ettei tarvitse ottaa mahdollisia pakkeja vastaan.
Vaalea iho, musta tukka (vaikka onkin yleensä värjätty). Miellyttää itseäni eniten.
Hyvänä kakkosena todella vaalea tukka.
Ei sillä, että mitään latinoja vastaan olisi, mutta vaalea iskee enempi, ainakin itselläni ja varmaan myös suurella osalla suomalaisista.
- näinn
mene tanssilattialla ihan mieheen kiinni ja kiedo kädet hänen ympärilleen. Selvempää aloitetta ei ole.
- 7t87t9ö
En oikein tajua näitä juttuja joissa ensin kehutaan itseä tyyliin "kaunis, huoliteltu, mukava, ystävällinen blablabla..." ja sitten ihmetellään kun kukaan ei lähesty.
Todennäköisesti et ole kaunis, tai sitten sulla on ilme sen näköinen ettei voisi seura vähempää kiinnostaa.
Baari on kuitenkin sellainen paikka että ujommatkin uskaltavat. Siellä riittää nämä naisen "aloitteet", eli katsekontakti ja hymy. - Blondi kiitos
Ei halua ulkomaalaista naista ja piste. Ei kaikkia vain kiinnosta, koetaan hankalaksi jne.
- ap24
En ole ulkomaalainenkaan, puoliksi vaan ja hyvin puhun suomea täällä syntyneenä.
Mutta tummat piirteet tietenkin vahvempana näkyvät kuin skandinaaviset.
Baarissa ollessani kyllä hymyilen/juttelen ystävieni kanssa, että ei voi sitäkään sanoa että olisi naama aasin perällä :D
Lähinnä mietinkin ovatko suomalaiset oikeasti vielä niin ennakkoluuloisia että ulkomaalaiset piirteet koetaan huonoina? Kaikki ystäväni ovat vaaleita, sini/vihreä silmäisiä ym. Ja tuntuu kyllä että se vetoaa suomalaisiin?
Silloin kun minua joku mies iskee on se joko juuri ulkomaalainen mies, tai sitten joku hullu suomalainen jolla pakko miele latinoihin :D
Olen myös kuullut että miehet pelkäävät lähestyä liian kaunista naista?
Selitin yksi ilta ystävä miehelle että ei minua juuri baarissa lähestytä ja hän oli aivan äimänkäkenä että mitä?? Ja sanoi että suomalaiset miehet kokevat että baarin kaunein on parempi jättää rauhaan kun niiltä saa kumminkin pakit. - nice man
ap24 kirjoitti:
En ole ulkomaalainenkaan, puoliksi vaan ja hyvin puhun suomea täällä syntyneenä.
Mutta tummat piirteet tietenkin vahvempana näkyvät kuin skandinaaviset.
Baarissa ollessani kyllä hymyilen/juttelen ystävieni kanssa, että ei voi sitäkään sanoa että olisi naama aasin perällä :D
Lähinnä mietinkin ovatko suomalaiset oikeasti vielä niin ennakkoluuloisia että ulkomaalaiset piirteet koetaan huonoina? Kaikki ystäväni ovat vaaleita, sini/vihreä silmäisiä ym. Ja tuntuu kyllä että se vetoaa suomalaisiin?
Silloin kun minua joku mies iskee on se joko juuri ulkomaalainen mies, tai sitten joku hullu suomalainen jolla pakko miele latinoihin :D
Olen myös kuullut että miehet pelkäävät lähestyä liian kaunista naista?
Selitin yksi ilta ystävä miehelle että ei minua juuri baarissa lähestytä ja hän oli aivan äimänkäkenä että mitä?? Ja sanoi että suomalaiset miehet kokevat että baarin kaunein on parempi jättää rauhaan kun niiltä saa kumminkin pakit.Miehet täällä ovat tottuneet pakkeihin ja ei mielellään lähestytä ellei ole varmaan että nainen haluaa tutustua. Johttuu puhtaasti siitä että suomi naiset ovat tylyjä ja ennakkoluuloisia ja siitä saa sitten kärsiä ulkomaalaiset naisetkin että ei niitä välttämättä lähestytä.
- hryo
http://www.joannelarby.com/1-beauty/georgia-salpa/
Eli tätä et kelpuuttaisi baarista kotiin? :P- näinn
itse en ainakaan tykännyt. Liian isot tissitkin...
- jokumies..
Tuon näköisen naisen jos näen baarissa, ajattelen että sillä varmaan riittää vientiä muutenkin, ei jaksa alkaa vonkaamaan ja harmitus iskee kumminkin kun joku vie nenän edestä ja kaikki aika meni hukkaan.
- nice man
Teen aina ulkomaalaisille aloitteen jos sillä ei ole isoa seuruetta mukana. Virolaiset on parhaita ja haluavat aina tutustua. En etsi seksi seuraa mutta joskus on nainen halunnut seksiä ja ihan kivaa on ollut. Suomalaiset naiset on aika tylyjä ja niitä ei kannata lähestyä. Kerran vietin koko vviikonlopun kolumbialaisen naisen kanssa ja oli kylä tosi ihana nainen.
- setä neuvoo
Saatat olla pelottavan kaunis. Miehet eivät uskalla, varsinkaan jos et tule yhtään vastaan ja olet vaikeasti lähestyttävän näköinen.
Ala ottamaan katsekontaktia miehiin joista pidät. Pari sääntöä siihen:
- ne komistukset, jotka ottavat häpeilemättä ja hymyllä katseesi vastaan ja tulevat itsevarmasti sinua iskemään, ovat pelimiehiä.
- ne komistukset, jotka eivät tohdi sinun katseeseesi ikunnolla vastata, mutta vilkuilevat salaa myöhemmin, ovat hieman ujoja, luulevat etteivät kelpaa ja pitävät sinua heille liian kauniina. Sinuna tekisin päätöksen siitä itse, eli jos haluat rakastavan parisuhteen, lähestyisin sinuna näitä miehiä itse. Älä kaikista epävarmimpia, koska he eivät ymmärrä sinun tulleen iskemään vaan luulevat sinun tekevän heistä pilkkaa. - sinkkumies.
Kukaan ei ole liian kaunis että ei vois lähestyä. Ainoa syy miksi sua ei lähestytä on että ei haluta saada pakkeja. Miehet saa pakkeja usein joten ei sitä viitsi koko baarin edessä saada pakkeja kun kaikki katsoo.
- hryo
Siis yleensä baarissa olessa kun esimerkiksi tiskille kävelen kuuluu vaan "wou" "näitkö ton" ym. Mutta niin varmaan useille naisille? Älkää ihmeessä jättäkö tulematta iskemään sen pelossa että nainen ei kelpuuttaisi, oma on häviönsä silloin. Itsellä kriteereinä ei miehen ulkonäön suhteen ole kuin että on minua pidempi ja näyttää mieheltä ja siistit vaatteet. Miesten pitäisi ymmärttää että etenkin luonne ja karisma miehessä on niin paljon enemmän! Se miten katsot silmiin,puhut ja kohtelet. Kunnioittaen ja vaalien mut ei kumminkaan ovimatoks ala, vaan että on myös miehenä itsevarma ja tietää oman arvonsa. Melkeempä ketä mies saa kenet vaan naisen kun saa naisen tuntemaan itsensä kuningattareks. Eli ei mitään ajattelua "en kumminkaan saisi"!!
- hryo
Ja kyllä ymmärrän sen että kaikilla on oma makunsa, toisen maailman kaunein on toisen tavis.
- inhimillistä vain
Uskontoni on eloonjäämisoppi..Siihen kuuluu itsesuojelun vaisto nyt muun muassa ja oli se Argenttiinalainen mies tai nainen niin vaisto käskee sen kiertämään, ei sellaista naisen pulaa tulekkaan ei Suomessa..eikä Argentiinassa, että lähestyisi toista. Vaikea uskoa, että Argentiinalainenkaan mies lähestyisi Suomalaista blondia. Näin sen on luoto miettinyt eikä sille mitään voi. Eräs ystäväni joka on ihan näyttävä neiti on puoliksi myös sekaroituinen eli puoliksi Suomalainen ja puolisksi Italialainen..Ja kaikki sitä yrittää paitsi minä..varmasti upea Donna ,mutta kun ei miellytä nenää eikä silmää niin minkä tässä voi?
En ole koskaan tuntenut tai tutustusnut suomalaiseen mieheen tai naiseen joka olisi valmis ulkomaalisen kanssa suhteeseen..Edes anglosaksin..Se on ihmisen luonne sitä ei pysty rasismi kampanjalla poistamaan..Tosin onhan niitä jotka haluvat kostaa vanhemilleen tai muuten tärähtäneitä naisia ja miehiä joila sitten ei niin tarkkaa olekkaan, mutta sellaisen joka haluaa hengissä säilyä niin se kiertää kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918