Tämä on ehkä tyhmä kysymys mutta saavatko muslimit käyttää ehkäisyä? ja saavatko harrastaa seksiä ennen avioliittoa? Ja leikataanko muslimi pojilta esinahka?kiitos jo etukäteen.
Muslimit ja ehkäisy
10
5949
Vastaukset
- pooo
Ehkäisy ok.
Pojat ympärileikataan, tytöt ei (jos tyttö leikataan kyse enemmän paikallisesta traditiosta.
Seksiä ei ennen avioliittoa. Mielenkiintoista on sitten se mikä on seksiä: katse, kädestä pitäminen, pussailu, petting, yhdyntä..- tieto
Minä tunnen kyllä yhden nuoren muslimiherran, joka varmasti on harrastanut yhtä ja toista tosin ei minun kanssani), eikä ole aviossa.
- muslimin vaimo
Tuohon mikä on seksiä sen verran, että periaatteessa raja menee siinä, että nainen ja mies eivät saa katsoa toisiaan silmiin liian kauaa, jos eivät keskustele keskenään, eivät saa katsoa ollenkaan. Koskettaminen ei tietenkään ole sallittua, eikä myöskään kahdestaan oleminen esim. suljetussa huoneessa.
Ja ehkäisystä vielä, se ei saa estää lasten hankkimista tulevaisuudessa, eli esim. sterilisaatio ei ole hyväksytty. Myöskään kummankaan seksuaalinen nautinto ei saa estyä, eli jos jompikumpi ei pidä esim. kondomin käytöstä, ei toinen voi sitä vaatia. Myöskin molemmilla on oikeus lapsiin, eli jos toinen tahtoo lapsia, ei toinen saa käyttää ehkäisyä. Tästä poikkeuksena, jos mies tahtoo koko ajan lisää lapsia, voi vaimo kieltäytyä, koska hänhän ne lapset kantaa. Mies ei voi ikinä kieltäytyä, jos vaimo tahtoo lapsen.
Ympärileikkaus tosiaan noin kuin kerroitkin, eli pojat leikataan, tyttöjenkään leikkaaminen ei ole kielletty, mutta suuresti paheksuttua.
Toivottavasti asia vähän selkisi enemmän, jos joku löytää tekstistäni virheitä, korjatkoon ne insha allah. - Women
muslimin vaimo kirjoitti:
Tuohon mikä on seksiä sen verran, että periaatteessa raja menee siinä, että nainen ja mies eivät saa katsoa toisiaan silmiin liian kauaa, jos eivät keskustele keskenään, eivät saa katsoa ollenkaan. Koskettaminen ei tietenkään ole sallittua, eikä myöskään kahdestaan oleminen esim. suljetussa huoneessa.
Ja ehkäisystä vielä, se ei saa estää lasten hankkimista tulevaisuudessa, eli esim. sterilisaatio ei ole hyväksytty. Myöskään kummankaan seksuaalinen nautinto ei saa estyä, eli jos jompikumpi ei pidä esim. kondomin käytöstä, ei toinen voi sitä vaatia. Myöskin molemmilla on oikeus lapsiin, eli jos toinen tahtoo lapsia, ei toinen saa käyttää ehkäisyä. Tästä poikkeuksena, jos mies tahtoo koko ajan lisää lapsia, voi vaimo kieltäytyä, koska hänhän ne lapset kantaa. Mies ei voi ikinä kieltäytyä, jos vaimo tahtoo lapsen.
Ympärileikkaus tosiaan noin kuin kerroitkin, eli pojat leikataan, tyttöjenkään leikkaaminen ei ole kielletty, mutta suuresti paheksuttua.
Toivottavasti asia vähän selkisi enemmän, jos joku löytää tekstistäni virheitä, korjatkoon ne insha allah.leikkauksella ei ole mitään tekemistä islam-uskonnon kanssa. En käsitä noita että nainen ei saisi katsoa miestä, keskustella. Meidän perheessä ei ainakaan ole ollut puhetta tuollaisesta. Sehän kuuluu normaaliin ihmisten kanssa käymiseen. Oletko suomalainen muslimi? Mielestäni tollaiset "säännöt" alistavat naista.
- mirake
Olen muslimi. 50% marokosta. En ole leikattu. Seurustelen Suomalaisen miehen kanssa. Me harrastamme kaikenlaista kivaa .. Eli en ole neitsyt !!! ehk. pillerit ollut viimeiset 5 vuotta. Miksi te oikein luulette muslimeita ??????????????????? Ei mulla ole aasia, mustaa viittaa, ihokarvoja, jne .. Olen siisti,.. hoidan itseni hyvin, meikkaan, laitan hiuksiani, .... mulla ei ole partaa.
Olen loukannut useasti mieleni rasistisista kirjoituksista. Koskaan en ole rasismia varsinaisesti havainnut liikkuessani kaupungilla, mutta veljeeni sellaista on kohdistunut. Miksi ? Mullakin siis Suomalainen mies .. Miksei meille ole huudeltu ????- hmmm
Mistä se toinen 50% on, jos toinen puoli on Marokosta? Miksi sinulle pitäisi huudella? Mitä haluaisit sinulle huudeltavan?
- Robin
Kirjoitukseni ei ollut tarkoitus loukata ketään, kuhan uteliasuudesta kysyin.
- Suominainenn
Ehdotan, että islamipojille tehtäisiin ympärileikkaus tyyliin kyrpä irti (naisnäkökulma).
Ilman puudutusta ja ilman esileikkejä
..tuttaa sen verran - Anonyymi
Meillä on 6 lasta ja 7 tulossa. Rakastan isoa perhettä. Olen aina halunnut paljon lapsia.
- Anonyymi
Siskolla on 5 lasta ja nyt odottaa kaksosia.
Ja niin monta lasta kun Allah suo niin ...jos saan vielä lisää niin Alhamdulillah...todella suuri siunaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223820Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122891Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22880Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113712Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport35688- 35666
- 104627
- 134625