sinulle anoppi

kyllästynyt

Huushollaa sä omassa kodissas, niin mä huushollaan omassani. Eiks jeh?
Jos mä en tee niinku sä teet, nii sehän ei haittaa? Suvaitsevaisuus kunniaan, jooko?

Ehkä sun poikas valitsi just mut sen takii, kun halus elämäänsä jotain muuta, mitäs luulet?

10

2108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avokki

Tyttäreni oli joskus kysynnyt velipojaltaan, että mitä se näkee morsiammessaan. Helppoa tu..s..ua, eipä sillä muuta virkaa ole.

• :))

olisiko poika isäänsä tullut???

• tullu,
        :)) kirjoitti:

olisiko poika isäänsä tullut???

vaikka oikeesti olikin posteljoonin tekasema :D

• isoäiti2

Hyvin on kasvatus "onnistunut". Poika kunnioittaa selvästi morsiantaan.

• hymmm.
        isoäiti2 kirjoitti:

Hyvin on kasvatus "onnistunut". Poika kunnioittaa selvästi morsiantaan.

kyllä kannattaakin kehuskella noin hyvällä pojalla:)

• mamma

Voisit anoppi joskus pitää ne vaihvihkaiset oman mielipiteesi ilmaisut poissa kun meillä vierailet. En tarvitse mitään teennäisen hymyn kyllästämiä toteamuksia jotta "eikös niin" ja "näinhän meillä"...ja "tottahan nyt mummilla pitää omat säännöt olla"....voi p...kele kun syö. Kuitenkin hyvän kasvatuksen saaneena en lähde vanhemmille ihmisille liikoja vastaan sanomaan vaan tyynesti myötäilen, mutta raja alkaa tulla vastaan kun lähdet omin nokkinesi soveltamaan kasvattajan taitojasi pieneen tyttöömme ja jopa loukkaannut jos kiellämme sinua. Valitettavasti vastuu lapsestamme on vain minun ja isänsä, joten en voi sallia tiettyjä asioita..mieluummin sitten sinua anoppi, lapseni mummi, nähdään harvemmin!! Mieti haluatko olla lapsemme mummi meidän kasvatusehdoillamme vaiko haluatko pitää oman itsekkään pääsi ja pilata tuon suhteen?

• Jeppi

Joudutko sä vielä raukka kilpailemaan miehestäs ja tuut vielä tänne ruotimaan surkuuttas! HAH HAH! Oot kyllä tosi säälittävä! SÄÄLITTÄVÄ!

• kristiina

tamahan nimenomaan on paikka johon voi kirjoittaa tuntemuksistaan/ongelmistaan ja saa ymmartavaa ja myotaelavaa tukea muilta saman kokeneilta tai nahneilta tai saa asiaan toisen puolen nakemyksen, jolloin olisi helpompi ymmartaa tassa tapauksessa anopin kayttaytymista.ennemminkin sinunlaisten ei taalla pitaisi olla toisia nalvimassa ja arvostelemassa!

• kypsä hedelmä, liian kypsä ...

Anoppi pillastui siitä, että lopetin kotihommat kokonaan, eihän niitä kukaan edes arvostanut. Olin vaan kotiorja jota voi silloin tällöin mitätöidä, nimitellä, alistaa, nolata julkisesti ja niin edelleen.
      Miksi minäkään arvostaisin niitä hommia, kun ei kukaan muukaan.Ainoa joka anopin mielestä oli arvostettava oli mieheni, joka sentään tienasi leipää taloon ja kävi sentään töissä. Minähän en ollut muuta kuin kotona ja hoidin vain lapsia.

Käytännössä ongelma oli siinä, että mieheni koko ajan vahti tekemisiäni niin, ettei niitä ollut enää mitään mielenkiintoa tehdäkään.Meillä oli erilainen tapa tehdä asiat. Anoppi säesti selän takana ja tavallaan vielä lietsoi omilla höpötyksillään ja päivittelyillään lisää miestäni minua vastaan. Arvosteli avioliittoamme kärkevästi ottaen huomioon, että on itse aikoinaan eronnut itsekkäistä syistä, ei halunnut muuttaa toiseen maahan miehensä kanssa. Anoppi on elänyt vain lapsilleen eron jälkeen, eikä ole vaikea arvata minkälaisia lapsia niistä tulee, siis itsekkäitä, suvaitsemattomia ja yhtä kärkkäitä anoppi itse. Ei halua vieläkään päästää irti vaikka mieheni on yli neljäkymmentä. Olemme olleet aviossa jo pitkään. Anoppi hokee minulle, että minä niin haluaisin pitää sinusta, mutta kun sinä olet niin tasapainoton! Kyllä kai tässä vähemmästäkin nöyryyttämisestä tulee tasapainottomaksi.
      Huolestuttavinta tässä on se, että mieheni alituiseen uhkailee avioerolla. Mainostaa, ettei ottaisi enää ketään puolisokseen. Ei kuulemma halua elää kenenkään kanssa, vaan haluaa elää vain lapsilleen, mistäköhän sekin elämänmalli on saatu? Halutaan elää itsekkäästi, eikä tarvitse huomioida ketään, ei ole pakko välittää kenestäkään, mutta haluaa lapsemme itselleen ehdottomasti. Ei kovinkaan yllättävää.

Anoppi hokee minulle, että minun täytyisi olla järkevämpi, kyllähän sitä kiukustuksissaan sanoo kaikenlaista. Annoin samalla mitalla takaisin ja sen jälkeen minusta tehtiin aivan kamala miniä kaikkien silmissä. Eihän tuommoista naista kukaan voi rakastaa! Olen heidän silmissään pikkumainen ja ymmärtämätön, kun minua mitätöidään naisena ja äitinä.
      Anopin mielestä hänen poikansa on oikeutettu kohtelemaan minua ja lapsia miten tahansa, mutta jos annan samalla mitalla takaisin olen aivan mahdoton.

Kukaan mieheni sukulaisista ei noteerannut sitä mitenkään, että siinä vaiheessa kun olin työelämässä, maksoin sentilleen kaikesta puolet. Miehelläni ei todellakaan pyyhkisi noin hyvin, eikä olisi rahaa säästössä ellen olisi osallistunut kaikkiin kuluihin tasavertaisessa suhteessa.

Mieheni ei arvosta sitä piiruakaan, että olen tehnyt hänelle lapset. Haluaa ne kuitenkin itselleen, jos ero tulee. Kehtaa huomautella, että vaimot ja rakastajattaret valitaan eri kriteerein. Mieheni tuijottaa kuulemma ennen kaikkea ulkonäköön, jos haluaa valita yhden illan seuraa. Ei kuulemma ole kiinnostunut kuin sporttisista, itsestään huolehtivista ja hyvä kroppaisista naisista.

Minussahan se vika tietystikin on, kun tämä liitto ei todellakaan toimi.

• Peppi

Ei todellakaan toimi, eikä vika ole sinun! Hyvin on äiti poikansa kasvattanut. Mitä jos jättäisit sovinnolla pojan äidilleen? Kyllä Suomessa oikeus yleensä kai määrää lapset äidille. Eihän sinulla ole enää ihmisarvoa miehesi mielestä! Ota pikaisesti ero, se on neuvoni. Asiat, lasten huolto jne. kyllä järjestyvät. Vaikutat aika tomeralta, tee järkevä ratkaisu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe