Pelottaa...

murtunutsydän

Pelotuksen aiheeni on että rakastamani mies kohta lähtee ja jättää minut yksin:(
Olemme 20v kihloissa oleva pari,yhdessä oltu nyt kaks vuotta vuosi kohta yhdessä asuttu. Alkuun suhde sujui loistavasti,mitä nyt pieniä riitoja oli mutta ne saatiin sovittua. No muutettuamme uuteen asuntoon alkuun kaikki jatkui hyvin mutta sitten molemmat alkoi netissä puhumaan vastakkaisen sukupuolen henkilöille,itse perustelin asiaa tuolloin sillä että en saa tarpeeksi huomiota ja näi sanoi mieskin,lisäksi molemmat halusi lisä jännitystö elämään ja sitä alkuhuuman tunnetta kun kumpikaan ei uusille tuttavuuksille kertonut olevansa varattuja. No eihän tästä mitäön muuta kuin pahaa seurannut,itse kävin erästä miestä tapaamassa mieheni tästä tiesi ja mies kävi erästä naista. Mitääm ei suurempaa ei siis tapahtunut kunhan kahviteltiin.No nyt kuitenki itse olen niin kyllästynyt tähän kaikkeen haluan vain enemmän olla mieheni kanssa mutta se ei enää onnistukkaan niin kuin ennen. Mieheni on kauhean etäinen ja kun nyt vihdoin saimme puhuttua mies sanoi että tunteet on muuttuneet.. sydämeni särkyi. Mies sanoo kyllä rakastavansa mutta niitä samoja vanhoja tunteita hänellä ei ole,hän ei enää osaa arvostaa minua sellaisena kuin pitäisi ja tuntee että joku muu mies tekee minusta onnellisemman. Olen yrittänyt hänelle itku kurkussa moneen kertaan sanoa että mun tunteet on ainakin iha ennallaan ja että en kestä jos hänet menetän :( ei vaan auta, mies sanoo että haluaa edelleen jatkaa muille ihmisille juttelua ja uusiin ihmisiin tutustimista. Nyt olemme sopineet että lähden viikonlopuksi pois kotoa ja emme pidö yhteyttä..mies haluaa selventää tunteitaan ja katsoa ikävöikö minua enää niin paljon.
tämä on niin hirveä tilanne, itkettää kokoajan ja pelkään että mies ei enää ikinä minua niin rakasta kuin ennen. Kaatuuko kaikki tähän, yhteinen tulevaisuus :/
onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia ?
Neuvoa tai lohtua asiaan ?:(
Ja anteeksi jos on sekavaa tekstiä,itkien tätä kirjoittelen :'(

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

        Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
        Maailman menoa
        181
        1836
      2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

        Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
        Maailman menoa
        270
        1354
      3. Ehdin aamulla

        ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
        Ikävä
        139
        1275
      4. Mä todella toivon että

        Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
        Ikävä
        36
        1057
      5. Laita viestiä?

        Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
        Ikävä
        61
        922
      6. Naiselle kysymys

        Oletko rakastunut minuun?
        Ikävä
        68
        916
      7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

        Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
        Ikävä
        162
        914
      8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

        Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
        Ikävä
        40
        818
      9. Sun pitää mies unohtaa

        Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
        Ikävä
        57
        762
      10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

        Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
        Ikävä
        39
        725
      Aihe