petetty

niin pettynyt

Tapasin ulkomailla mukavan pojan, jonka ensimmäiseksi kertoi kuinka hänelle rehellisyys on kaikki kaikeista. Hän on hivenen ujo, ei mikään naistenmies. Kiltti mies, josta tulee ensimmäiseksi mieleen, että hän ei ainakaan petä. Vihdoinkin näiden petollisten miesten keskeltä löytyi helmi! Suhde eteni nopeasti, esitteli suvulleen ja suhde oli samantien vakava. Hän oli mustis ja aktiivinen.
No palasin kotiin ja kokoajan oli tiedossa, että palaan vielä sinne takaisin. Alussa oli viestejä, jossa hän kertoi ikävöivänsä. Kyseli, koska palaan takaisin. sitten huomasin, että se olen minä joka aloittaa keskustelut ja kohta huomasinkin että hän jättää keskustelut kesken.
Sittenpä kävi ilmi somesta, että hän on parisuhteessa toisen kanssa.
Kuinka mies, joka on rakastunut voi löytää vain 2kk itselleen uuden vakava suhteen? Eikä edes kertoa siitä mitään?
Eikö oikeesti ole enään kunnollisia miehiä?

5

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liehuva liekinvarsi

....tai eikö oikeasti ole enää muita kuin naiivia naisia????!!!!!
      Lomagigolo on lomagigolo, eikä sen ole tarkoituskaan jatkua sen pitempään!
      Ottakaa nyt järki käteen hyvät naiset ja ilo irti lomalla! Kotimaassa palataan arkeen!

• apapap

Jos oisin ollut lomalla. Asuin siellä pitempään...tarkoituksena palata sinne pian taas. Suhde kesti myös kuukausia ja tunnettiin sitäkin pitempään. Kaikki kissanristijäiset olin hänen mukanaan.
        En ole naiivi, sen vuoksi olen ihmeissäni kuinka ihmisarvio voi mennä näin pieleen?
        Eikä hän mun kanssa tehnyt mitään somejuttuja, mut tää uus muija on nyt joka paikassa, yhteiskuvassa.
        ihan kuin hän yrittää viestittää, että hyvin hän pärjää ilman mua vaikka vielä vähän aikaa sitten sanoi et kenenkään on vaikeeta korvata mua.
        jotekin olen ymmälläni

• Dark Temptation
      • apapa

Musta on jännää, että aina kun puhutaan ulkomaalaiseen rakastumisesta ihmiset kuvittelee ekaks kehitysmaasta tullutta. Onhan eurooppa suuri ja scandinaviakin on olemassa. Ihminen johon rakastuin tulee naapurimaasta ja on lähtökohdiltaan samantaustainen. Pikemminkin siis vauraasta suomesta lähetään pakolaiseksi ja elätettäväksi ulkomaille, jos siis ois onnistunut.

• ellinoor
        apapa kirjoitti:

Musta on jännää, että aina kun puhutaan ulkomaalaiseen rakastumisesta ihmiset kuvittelee ekaks kehitysmaasta tullutta. Onhan eurooppa suuri ja scandinaviakin on olemassa. Ihminen johon rakastuin tulee naapurimaasta ja on lähtökohdiltaan samantaustainen. Pikemminkin siis vauraasta suomesta lähetään pakolaiseksi ja elätettäväksi ulkomaille, jos siis ois onnistunut.

Tyhmiä muijia riittää, ei voi muuta sanoa, hahhah.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2134
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      92
      1955
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1931
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1623
    5. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1507
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1496
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1484
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      49
      1290
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1164
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1159
    Aihe