Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Auttakaa

Minäminä

Mitä tekisitte mun asemassa?

Eli siis mulla on juttua yhen pojan kans ja se on mun kaveri mut se ei halua mtn vakavempaa, vaan olla kaveri mutta silti ollaan enemmän. Ollaan vietetty kahestaan aikaa niinku seurusteltas ja ollaan nukuttu toisten kämpällä yötä muutaman kerran. Tavattiin eka kerran vuosi sitten ja kesällä oli juttua mut kesän lopussa se sano että haluaa olla vaan kaveri koska ei oo valmis menee pitemmälle. No siitä meni muutama viikko nii ei pystytty enää ole "vaa kavereita". Taas meni pari viikkoa nii se sano taas että haluaa olla vaan kaveri ja sano että me ei vaa tulla nii hyvin juttuun eikä olla tunnettu edes kauaa et ois parempi tutustua enemmän kaverina. Siitä lähtien puolivuotta oltii iha kavereita vaa, mut sit yhtäkkiä yks ilta 2kk sitten, se käski mut sen kämpälle yöksi ja sano että voin jäädä yötäki. Sen jälkee ollaa taas oltu enemmän ku kavereita.. En oikee ymmärrä sen touhua.. Mene ja tiedä.

No, se lähti kaverin kanssa viime viikolla Helsinkiin kesäksi täältä pohjoisesta. Mä sanoin sille samana iltana ku ne lähti että haluan vielä kerran nähä sen ja antaa halin ennen ku ne lähtee. No se sano että "noni mikä ettei" mä olin itse lähössä muiden kavereiden kans mökille illemmalla, nii sanoin et sitä ennen vois nähä, ja se vastas siihenki myöntävästi. Tunnin päästä kyselin viestillä missä se on. Meni ehkä tunti siitä ja ei ollut vastannut. Soitin, ei vastannu. Pistin taas viestiä ja se oli käyny kattoo ne viestit (whatssapp) muttei ollu vastannu mitään. Yritin taas soittaa ja pistin taas viestiä mut tämä oli käyny vaa taas kattoo ne eikä muuta.. alko siinä vaiheessa kyllä hermostuttamaa ja en jaksanu enää yrittää ottaa yhteyttä ja lähin kamujen kans sinne mökille. Kuulin myöhemmin et se oli ollu muutaman muun pojan kans sen kämpillä sillon.. Mää en vaan ymmärrä että vaikka ei ois passannu nii miksei voi ilmottaa mitään?? sanoa suoraan syyn. Ja on se joskus muullonki tehny sillai että eka sanoo että voi nähä ja sit yhtäkkiä tulee jotaki muuta eikä voikkaa..

En oo vieläkää kuullu siitä mitään. Enkä mä oo ottanu mitään yhteyttä siihen. Siitä on kohta viikko ku se lähti. Mitä mun kannattais nyt tehä? Olla puhumatta ja pitämättä mitään yhteyttä ja oottaa että se sanois jotaki? ja tajuais virheensä. Mut en usko että tajuaa.. Tai jos ei siltikään kuulu niin sitten sanoa ite tää asia sille? Vai kertoa heti? Mää vaa kokoajan toivon ja ootan että se juttelis mulle..
Mää en vaa osaa oikee olla pitkävihanen. Enkä voi olla päivääkään ajattelematta sitä. Ja sekin sano vasta että mää oon joka päivä sen mielessä. Ongelma on myös siinä että mää rakastan sitä.. Kaikesta huolimatta.

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se siitä

      Tietysti kaikista reiluinta olis mlemmin puolin selvittää perinpohjin mitä halutaan ja mitä ei.
      Ja jatkaa siltä pohjalta. Tuollainen epävarma roikkuminen vain kiusaa ja hankaloittaa eteenpäin menoa.
      Mutta, jos poika ei vastaa eikä ota itse yhteyttä,on se kyllä mielestäni hyvinkin selkeä merkki laittaa piste sille jutulle ja tähyvillä uusiin horisontteihin.
      Kyllä näitä maailmantiellä tulee, kolhuja ja naarmuja. Mutta kyllä ne paranee.
      Ei muuta kuin pää pystyyn ja kukka rintaan! Se on kattos kohta kesä! :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe