Mitä tekisitte mun asemassa?
Eli siis mulla on juttua yhen pojan kans ja se on mun kaveri mut se ei halua mtn vakavempaa, vaan olla kaveri mutta silti ollaan enemmän. Ollaan vietetty kahestaan aikaa niinku seurusteltas ja ollaan nukuttu toisten kämpällä yötä muutaman kerran. Tavattiin eka kerran vuosi sitten ja kesällä oli juttua mut kesän lopussa se sano että haluaa olla vaan kaveri koska ei oo valmis menee pitemmälle. No siitä meni muutama viikko nii ei pystytty enää ole "vaa kavereita". Taas meni pari viikkoa nii se sano taas että haluaa olla vaan kaveri ja sano että me ei vaa tulla nii hyvin juttuun eikä olla tunnettu edes kauaa et ois parempi tutustua enemmän kaverina. Siitä lähtien puolivuotta oltii iha kavereita vaa, mut sit yhtäkkiä yks ilta 2kk sitten, se käski mut sen kämpälle yöksi ja sano että voin jäädä yötäki. Sen jälkee ollaa taas oltu enemmän ku kavereita.. En oikee ymmärrä sen touhua.. Mene ja tiedä.
No, se lähti kaverin kanssa viime viikolla Helsinkiin kesäksi täältä pohjoisesta. Mä sanoin sille samana iltana ku ne lähti että haluan vielä kerran nähä sen ja antaa halin ennen ku ne lähtee. No se sano että "noni mikä ettei" mä olin itse lähössä muiden kavereiden kans mökille illemmalla, nii sanoin et sitä ennen vois nähä, ja se vastas siihenki myöntävästi. Tunnin päästä kyselin viestillä missä se on. Meni ehkä tunti siitä ja ei ollut vastannut. Soitin, ei vastannu. Pistin taas viestiä ja se oli käyny kattoo ne viestit (whatssapp) muttei ollu vastannu mitään. Yritin taas soittaa ja pistin taas viestiä mut tämä oli käyny vaa taas kattoo ne eikä muuta.. alko siinä vaiheessa kyllä hermostuttamaa ja en jaksanu enää yrittää ottaa yhteyttä ja lähin kamujen kans sinne mökille. Kuulin myöhemmin et se oli ollu muutaman muun pojan kans sen kämpillä sillon.. Mää en vaan ymmärrä että vaikka ei ois passannu nii miksei voi ilmottaa mitään?? sanoa suoraan syyn. Ja on se joskus muullonki tehny sillai että eka sanoo että voi nähä ja sit yhtäkkiä tulee jotaki muuta eikä voikkaa..
En oo vieläkää kuullu siitä mitään. Enkä mä oo ottanu mitään yhteyttä siihen. Siitä on kohta viikko ku se lähti. Mitä mun kannattais nyt tehä? Olla puhumatta ja pitämättä mitään yhteyttä ja oottaa että se sanois jotaki? ja tajuais virheensä. Mut en usko että tajuaa.. Tai jos ei siltikään kuulu niin sitten sanoa ite tää asia sille? Vai kertoa heti? Mää vaa kokoajan toivon ja ootan että se juttelis mulle..
Mää en vaa osaa oikee olla pitkävihanen. Enkä voi olla päivääkään ajattelematta sitä. Ja sekin sano vasta että mää oon joka päivä sen mielessä. Ongelma on myös siinä että mää rakastan sitä.. Kaikesta huolimatta.
Auttakaa
Minäminä
1
82
Vastaukset
- se siitä
Tietysti kaikista reiluinta olis mlemmin puolin selvittää perinpohjin mitä halutaan ja mitä ei.
Ja jatkaa siltä pohjalta. Tuollainen epävarma roikkuminen vain kiusaa ja hankaloittaa eteenpäin menoa.
Mutta, jos poika ei vastaa eikä ota itse yhteyttä,on se kyllä mielestäni hyvinkin selkeä merkki laittaa piste sille jutulle ja tähyvillä uusiin horisontteihin.
Kyllä näitä maailmantiellä tulee, kolhuja ja naarmuja. Mutta kyllä ne paranee.
Ei muuta kuin pää pystyyn ja kukka rintaan! Se on kattos kohta kesä! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389