miehen pää

miten toimii?

tässä taannoin tuli vanhan kaverini kanssa kuvioihin vähän muutakin kuin ystävyyttä. Hänen aloitteesta ja lähdin mukaan koska kaverini on hirmu kiva ja muutenkin ihana. Siinä sitten tapailtiin, lähinnä viikonloppuisin sillä asumme eri paikkakunnilla. Kaikki sujui hyvin kunnes mies alkoi olla etäisempi ym. kohteli mua kuin kaveria. Syyn tiesin ja ymmärsin, haluaa olla varma mihin ryhtyy. Välillä kuitenkin antoi toivoa että suhde muuttuu seurusteluksi ja mulla oli jo tunteita mukana. Nyt kuitenkin suhde on sama kaverillinen, hengailua ja muuta. Hän haluaa kyllä nähdä minua sillon tällöin eikä aikataulumme sallikaan tiivistä tapailua.

Mikä ihme se "muu" siinä välissä oli? Miksi käyttäytyä kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan vaikka vietimme muutaman aivan mahtavan viikonlopun toisiimme kietoutuneina. Mitä miehen päässä liikkuu? Miksi aloittaa suhde ja jättää se siinä vaiheessa kun toisella on herännyt jo tunteita? Pelkuruus? Epävarmuus? Mikä? Ristiriitainen käytös ja puheet saa naisen sekaisin kun ei tiedä onko toivoa vai ei.

3

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Been there, done that

Olen pahoillani, mutta herraa ilmeisesti kutitti ja piti raapia, olit käytettävissä. Missä itsekunnioituksesi?

• Aivan suhteen alussa sitä toivoo kaikenlaista, ja jo pelkkä läheisyys riittää nostamaan fiilikset kattoon, mut jos suhteessa ei ole mitään muuta kuin se läheisyyden kaipuu niin sen suhteen huuma katoaa hyvin äkkiä. Etenkin kavereien kesken sen huoma hyvin pian, kavereina voi synkata vaikka kuinka hyvin, mutta sitten parisuhteessa se ei olekaan enä aivan niin yksinketaista

• kokenut

Tuo kirjoitus oli aivan sanasta sanaan minun elämästä. Pelottavan paljon pystyn yhtymään tuohon tekstiin. Olen se mies, joka parin viikonlopun tapaamisen jälkeen otin etäisyyttä vanhasta hyvin kauniista nais-ystävästä. Tai se vain sattui menemään noin.

Syyt tähän tunteettomuuteen oli seuraavat:
      Kauhea stressi opiskelujen kanssa ---> ajanpuute.
      Pitkän sinkku kauden huolettomuus oli vielä päällä. Epävarmuus, että pilaako lopullisesti hyvän ystävyyssuhteen. Oma alemmuuden tunne, sillä nainen on paljon minua kauniinpi. Epävarmuus vastapuolen tunteista ---> Tunteet on hankalia joskus meille miehille.

Olen kylläkin vieläkin hyvin kiinnostunut naisesta. (ei ole ollut muita naisia) Haluaisin todellakin ryhtyä seurustelemaan hänen kanssaan. Nainen vastaavasti minun mielestä ja hänen puheittensa mukaan elää todella menevää sinkku elämää.

Minun mielestä sinun tulisi tehdä näin. Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro hänelle asioista mitkä sinua mietityttää. Puhu asioista ilman mitään esteitä. Minä ainakin silloin avautuisin ja kertoisin vastaavasti mieltä painavat asiat. Ei ne ongrelmat puhumatta selviä, vaan entistä enemmän kasautuvat.

-Chin chao, cac ban-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe