Olemme molemmat parikymppisiä nuoria aikuisia. Minä mies ja hän nainen.
Miten ehdottaa seksiä serkulle?
7
528
Vastaukset
- Vähän liikaa
Hyi olkoon. Kyllä sisarusten lapset ovat liian läheisiä sukulaisia tuollaiseen touhuun. Etköhän löydä naisen itsellesi muualtakin kuin omasta suvusta. Vai oletko jotenkin avuton vastakkaisen sukupuolen kanssa.
- HappyFamily
Hyi olkoon kommentillesi. Ei tuossa ole mitään väärää.
- ideoita
Olen ylläolevan kommentin esittäjän kanssa eri mieltä. Oma serkkuni iski minut noin tuossa iässä, seurustelimme vähän aikaa, eikä sitä kukaan paheksunut. Kysy häntä vaikka johonkin liikuntaharrastukseen tai kurssille, niin selviää, onko tunne molemminpuolinen. Hiljaa hyvä tulee, jos kuitenkin olette sukulaisuuden vuoksi muissa yhteyksissä toistenne kanssa tekemisissä loppuikänne. Suhtaudu kaverina ja jos sen päälle tulee jotain, hienoa!
- justiceknight
hyi helvetti toi on sairaus jos on samasta sukusta
- Haist vittu
Justiceknight, vitut on "sairaus". Kuka sen päättää, sä vai?
- HappyFamily
Sinä olet sairas mr.justice
- Been there done that
Aloittaja, menkää vaik johonkin yhteiseen harrastukseen. Homma etenee siitä, jos on edetäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305537
- 1702039
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601631Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301321Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81277Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan641274En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701174- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098