Uskaltaisinko laittaa kuvallisen deitti-ilmoituksen?

sinkkuuskyllästyttää

Koen, että nyt olisi otollinen aika tehdä sinkkuudelleni jotain. Haaveissa tulevaisuudessa ehkä perhe ja lapsiakin ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä kauemmas haaveeni tuntuu lipuvan. Nettideitit tuntuisi tällä hetkellä olevan paras väylä uusien sinkkujen tapaamiseen, profiilin tekeminen on siis käynyt mielessä.

En ole mitenkään ainakaan pahasti kompleksinen omasta ulkonäöstäni, joten sen vuoksi kuvan laittaminen ei ole ongelma. Kuvan laittamiseen liittyy se ongelma, etten halua tuttujen bongaavan profiiliani netistä. Pidän siis nettideittailua jotenkin hävettävänä.

Kaipaisin vinkkejä nettideittailuun, että saisin maksimoitua onnistumiseni siellä. Millainen profiili, entä kuva? Kannattaako etsiä myös laajempaa kuin oman asuinalueen läheisyydestä? Tavatako nopeasti vai kirjoitellako pidempään? Naisena saa kyllä vastauksia auttamattoman suppeisiinkin ja kuvattomiin profiileihin, testattu on. Mutta kuvallinen profiili varmaan herättäisi useamman huomion ja karsisi ehkä paremmin niitä epäsopivia vaihtoehtoja pois.

41

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kysy I-Chingiltä.

      • mies 28v

        Millainen profiili, entä kuva?

        Profiilini: Jos haluat erottua muista, kerro itsestäsi jotain muutakin kuin perusarkea..kerro vaikka omista ajatuksista, luonteesta, parisuhteesta, ajatuksia näihin liittyen.Näin ainakin miehenä, joka ajattelee ylä ei alapäällä arvostaa naista jolla on muutakin kuin perushöpinöitä.

        Kuva: Mielellään hymyileviä ja mukaan myös vartalokuva.Näin ei kukaan natise että luokittelet itsesi väärin.

        Ja ymmärrän kyseisen kuva ongelmasi.Mutta, jos asiaa ajattelee silleen että ketkä voisivat nähdä kuvasi nettideitissä niin ainoastaan ne jotka ovat myös itse kiinnostuneet ja ovat siis myös sivustolla jäsenenä.Näin ollen, jos joku sanoo että olet siellä niin tiedät että ihminen on itsekkin.
        Toisekseen, nettideitissä ei ole tänäpäivänä mitään hävettävää.Se on siinä seuran etsimistä missä baarikin..eikä kukaan häpeä baarista ettimistä vaan siitä puhutaan avoimesti.


        Kannattaako etsiä myös laajempaa kuin oman asuinalueen läheisyydestä?

        Kannattaa, mieti kilometri määrällisesti mistä asti olet valmis etsimään.Itselleni on juuri tämä ongelma: Pieni lääni isojen keskellä, jolloin kilometrejä ei tule sen enempää kuin läänien sisälläään mutta kun eri lääniä kuin muut, ei kukaaan vastaa.

        Tavatako nopeasti vai kirjoitellako pidempään?
        Itse kaikkenlaisia komboja kokeileena sanon että 1-2vk kirjoittelua jonka jälkeen tapaaminen.Itse kirjoittelen siis mielellään 1 viesti /pv.


    • ätmi

      Mikään ei karsi epäsopivia vaihtoehtoja. Voit jo totutella siihen ajatukseen.

    • oi elämä

      Onpa mahtavaa logiikkaa. Kuvattomalla profiilillakin saat yhteydenottoja, mutta tarvitsisit vielä enemmän yhteydenottoja. Ja vielä kuvittelet että kuvallinen profiili karsisi epäsopivia ja epätoivottuja yhteydenottoja pois. Ja et kuitenkaan halua naamallasi esiintyä koska häpeät koko nettideittailuasi.

      Huh. Vain nainen kykynee tuollaiseen logiikkaan.

      • sinkkuuskyllästyttää

        Tarkennanpa hieman. Kuva karsisi vastauksia ehkä siinä mielessä, että esim. goottityttöä etsivät miehet sivuuttaisivat profiilini kun huomaisivat etten ole yhtään gootahtava. Tämä säästää kummankin aikaa kun ei tarvi lähteä siihen viestirumbaan ja kuvanvaihdossa huomata, että kiinnostus läsähtää. Ja ne miehet, jotka tuppaavat sivuuttamaan kuvattomat, suppeat profiilit hoksaisivat ehkä nyt minunkin profiilini.


    • Kis-kisu

      Riippuu varmaan ulkonäöstä. Hyvännäköisen naisen ei ehkä kannata laittaa kuvaa, jos haluaa ennakkokarsia pinnallisimmat miehet. Toisaalta jos kokee ettei vastaa yleisiä ulkonäköihanteita, kannattaa varmaan tehdä se selväksi alusta saakka esiintymällä kuvallisena. Joka tapauksessa kuva on hyvä lähettää viestittelyn alkuvaiheessa toiselle ja myös tavata mahdollisimman pian.

    • sinkkumies.

      Ihan miten vaan, saat seksi ehdotuksia varatuilta ja vapailta miehiltä paljon. 99% on niitä pervoja ja 1 % on niitä jotka haluaa parisuhteen mutta on vaikea löytää sellasta joka haluaa lapsia alkaa tekemään ja sitoutua siihen vuosiksi. Yleensä mies kyllästyy vuodessa ja susta tulee yksinhuoltaja.

      Siellä suomi24 treffeissa on paljon yksinhuoltajia kun joku pulsu on tehnyt naisille lapsen ja jättänyt sitten. Sitten on pieni määrä miehiä jotka haluis perheen ja lapsen mutta ovat liian rumia tai liian lyhyita että naiselle kelpais. Et kovin helposti löydä miestä joka myös auttaa kotitöissä, siivoo ja pesee pyykkiä eli susta tulee todennäköisesti palvelija jollekkin miehelle joka vaan katsoo telkkaria ja juo olutta.

      • sinkkuuskyllästyttää

        Joo tämä oli tiedossa, että deittipalstoilla on paljon seksiseuraa hakevia miehiä. Mutta täytyyhän siellä muitakin olla ja haluaisin kaivaa ne muutkin jostain kivenkoloista esiin. Kyllähän suuri osa miehistä saa kuitenki lapsia jossain vaiheessa ja elää pitkissä parisuhteissa. Niin täytyy niitä pitkiä parisuhteita ja lapsia haluaviakin miehiä olla.


    • sgdgsgsg

      Eikö ne sun tuttuskin ole sitten siellä treffeillä jos sut löytäisivät sieltä? Vai mihin paikkaan ajattelit sen ilmos laittaa?

      • sinkkuuskyllästyttää

        Öö.. No totta. Paitsi esim. suomi24 treffit profiileja voi selata ilman sisäänkirjautumistakin.


      • 93tj432t90
        sinkkuuskyllästyttää kirjoitti:

        Öö.. No totta. Paitsi esim. suomi24 treffit profiileja voi selata ilman sisäänkirjautumistakin.

        Ainakin joskus ennen niitä pystyi selaamaan vaan tietyn määrän kirjautumatta sisään.

        Nykyään aika moni kokeilee netin kautta saada seuraa. Jos on naamallaan fabossa, voisi kuvitella, että usein kehtaa sen naamansa laittaa Treffeillekin. Ei tietysti aina ja kaikki Treffeillä naamansa kera olevat eivät ole fabossa. Itsekään en ole fabossa, koska sieltä sut ensisijaisesti etsitään.

        Mun mielestäni Treffeillä naamansa kera ei ole mitenkään noloa. Itse olen kieltäynyt fabosta ihan muista kuin noloussyistä. Treffeillä olen ollut naaman kanssa. Tuskin tuttusi suhun sitä kautta yhteyttä ottaisivat ainakaan.

        Tietysti jos haet Treffeiltä seksiseuraa naamallasi, ymmärrän yskän ;)


      • stalkkausprofiili
        93tj432t90 kirjoitti:

        Ainakin joskus ennen niitä pystyi selaamaan vaan tietyn määrän kirjautumatta sisään.

        Nykyään aika moni kokeilee netin kautta saada seuraa. Jos on naamallaan fabossa, voisi kuvitella, että usein kehtaa sen naamansa laittaa Treffeillekin. Ei tietysti aina ja kaikki Treffeillä naamansa kera olevat eivät ole fabossa. Itsekään en ole fabossa, koska sieltä sut ensisijaisesti etsitään.

        Mun mielestäni Treffeillä naamansa kera ei ole mitenkään noloa. Itse olen kieltäynyt fabosta ihan muista kuin noloussyistä. Treffeillä olen ollut naaman kanssa. Tuskin tuttusi suhun sitä kautta yhteyttä ottaisivat ainakaan.

        Tietysti jos haet Treffeiltä seksiseuraa naamallasi, ymmärrän yskän ;)

        Aika helposti sinne voi myös tehdä lähes tyhjän feikkiprofiilin ja käydä vain kurkkimassa, että millaista porukkaa löytyy. Itsekkään en ole uskaltanut oikeaa profiilia luoda kun hävettäisi jos joku etäinen tuttu (esim. entinen deitti, entinen koulukaveri) sieltä bongaisi... Pahin olis nuo entiset deitit kun näkisivät että edelleen olen vapaana ja "epätoivoisesti" seuraa etsimässä


      • sinkkuuskyllästyttää
        stalkkausprofiili kirjoitti:

        Aika helposti sinne voi myös tehdä lähes tyhjän feikkiprofiilin ja käydä vain kurkkimassa, että millaista porukkaa löytyy. Itsekkään en ole uskaltanut oikeaa profiilia luoda kun hävettäisi jos joku etäinen tuttu (esim. entinen deitti, entinen koulukaveri) sieltä bongaisi... Pahin olis nuo entiset deitit kun näkisivät että edelleen olen vapaana ja "epätoivoisesti" seuraa etsimässä

        Muakin ahistais just jos joku työkavereista vaikka bongais mut sieltä sit alkais kauhea kuhina, et joko se on löytäny jonku.. Ai ei, no voi voi. Ompa sillä varmaan surkea elämä..no oli se sen profiiliki aika kauhea. Niin sellanen siitä johtuva juorupiiri, kysely, voivottelu, odottelu..ym. Se, että kaikki arvuuttelis ja odottelis milloin "se oikea" löytyy. Antais vinkkejä ja lausuis jotain latteuksia, vaikka itsellä ei olisi mitään kokemusta sinkkuudesta ja kumppanin löytymisen vaikeudesta... Ei sillä on mulla ihan mukavat työkaverit :), mutta naiset tykkää tämmösistä asioista jauhaa keskenään enkä halua, että työpaikalla analysoidaan mun rakkauselämää tai sen puutetta... Haluan löytää mieheni kaikessa rauhassa.


    • Uskaltaa tietenkin laittaa kuvansa. Tietääpähän heti sen jos joku ei pidä naamasta, mut sitte löytyy sellaisia joittenka mieleen on ja juttu jatkuu :) Tai pistävät jo naaman ja muun proffan perusteella aloitusviestin. Vaikkei itse edes ole käynyt heidän proffassa laisinkaan. Mutta sillon kun on kuvaton proffa näin miehenä niin aloitusviestejä ei tule.

      Mulla ei tosin ole toistaiseksi s24 treffeissä proffaa lainkaan aktiivisena, johtuen "tarjonnan" olemattomuudesta...

    • never again

      Jos olet oikeasti kaunis, tee ainakin aluksi kuvaton profiili. Taso pysyy hyvänä. Hyvännäköiset naiset saa ihan järjettömän määrän viestejä ja ne helmet hukkuu siihen shaibaan.
      Kerro tekstissä itsestäsi monipuolisesti ja määrittele mitä vastapuolelta odotat. Mieti kunnolla ja valitse sanasi oikein.
      Suurin osa vastaajista on varattuja, sitten on ne seuranhakijat, joilla ei ole mitään sosiaalisia taitoja ja ehkä muutama ihan fiksu ja järkevä keskustelutaitoinenkin voi löytyä.
      Lykkyä pyttyyn! Mä petyin tason huonouteen ja varattujen määrään...

    • Jos Suomi 24:ää mietit, niin käy ihan ensimmäisenä katsomassa minkä verran ja millaisia miehiä omalla alueellasi hakemassasi ikäluokassa on. Sen jälkeen tiedät, kannattaako tehdä profiilia heidän lähestymisekseen.

      En tiedä voiko noin tehdä maksullisilla palstoilla vai pitääkö ensin rekisteröityä ennen kuin voi käyttää hakua ja nähdä profiileja tai edes osan niistä.

      • sinkkuuskyllästyttää

        Oon tämmöstä esikatsastelua jo vähän tehnytkin. Profiileja selatessani löysin kiinnostavan oloisen miehen, joka asui toisella puolella suomea kuin minä, mutta oli kotoisin paikkakunnalta, jossa minä asun. Kannattaako etsintöjä suunnata myös muualle kuin omalle paikkakunnalle? Etsin kuitenkin noin ikäluokkaa 25-30 v. ja he luultavasti ovat vielä aika avoimia sen suhteen mihin paikkakunnalle haluavat asettua.


      • heila helluntaix
        sinkkuuskyllästyttää kirjoitti:

        Oon tämmöstä esikatsastelua jo vähän tehnytkin. Profiileja selatessani löysin kiinnostavan oloisen miehen, joka asui toisella puolella suomea kuin minä, mutta oli kotoisin paikkakunnalta, jossa minä asun. Kannattaako etsintöjä suunnata myös muualle kuin omalle paikkakunnalle? Etsin kuitenkin noin ikäluokkaa 25-30 v. ja he luultavasti ovat vielä aika avoimia sen suhteen mihin paikkakunnalle haluavat asettua.

        Missä sä itse nyt asustelet? Laitathan tänne sitten linkin profiilistasi kun olet saanut sen valmiiksi? ;D


      • sinkkuuskyllästyttää
        heila helluntaix kirjoitti:

        Missä sä itse nyt asustelet? Laitathan tänne sitten linkin profiilistasi kun olet saanut sen valmiiksi? ;D

        Empäs kerro, ei kai se nyt oo oleellistakaan. Täällä liikkuu välillä niin omituistakin porukkaa etten halua heitä profiiliini hillumaan.


    • ATM-aisurille jämät

      Kyllä kannattaa laittaa.

      Olen huomannut, että suurinosa ilmoitusten naisista (sen lisäksi että ovat ties monenko miehen nussimia tai jopa yh-reikiä) on kohteliaasti sanottuna taviksen näköisiä.

      • ATM-aisurille jämät

        Tämä siis helpottaa miehiä kun ei tarvitse tuhlata aikaansa jos naisen ulkonäkö ei miellytä silmää.


    • kerro mitä haluut

      suppealla profiilitekstillä saatat saada enemmän niitä viestejä. ”oisko täällä yhtään mukavaa ja kunnollista miestä” teksti nätti profiilikuva, niin tulee varmaan 56525 viestiä päivässä, kun kaikki pitää itseään mukavana ja kunnollisena. Eli laita vaan rohkeesti heti ne oikeat kriteerit: 60 000 euron vuositulot, komea ym. , niin säästyt turhilta viesteiltä.

    • maldonado89

      Tottakai kuva pitää laittaa. Itse tein deittiprofiilin ihan vaan testatakseni että saanko miltään naisilta edes merkkejä kiinnostuksesta ja pakkohan siihen oli kuva laittaa. Ei minua ainakaan kiinnosta tuon taivaallista jos joku tuttu sen löytää. Itseasiassa lähikaupan myyjälläkin on siellä profiili ja saman myyjän näkee melkein päivittäin kaupassa ja varmasti on nähnyt munkin profiilin siellä.

      Maksamaan en silti tuosta ala. Harmi että ilmaisjäsenenä ei ainakaan tuolla sivustolla voi edes lukea saamiaan viestejä. Ilman kuvaa olevat profiilit on teksteiltään niin samanlaisia, että se olisi ihan hakuammuntaa kenelle niistä viestin laittaisi.

      Olen 25v ja suunnilleen samanikäiset naiset jotka on laittanu viestiä on yleensä kuvallisia olleet. Sitten on tullu enemmissä määrin joltain 40 - 60v naisilta viestiä ja niissä ei ole ikinä kuvaa.

    • jep-7

      Nainen saa jonkun jännämiehen netistä joka panee pari kertaa ja kunnolliset miehet ei saa mitään

    • Pahani Julmu

      Omia kokemuksiani:

      Laitoin profiiliin kuvan: kukaan nainen ei kirjoittanut (kuvattomana sain silloin tällöin viestejä joten poistin kuvan)

      Etsiskelin elämänkumppania: pääsin silloin tällöin treffeille ja sain muutamilta seksiä

      Kyynistyin ja aloin etsiä pelkkää seksiä: löysin kumppanin

    • -M-

      Ei kai naisella voi olla nettideittailussa muita kuin itse luotuja ongelmia. Viestejä tulee kuulemma liikaakin, mutta sen kutsuminen ongelmaksi on vähän loukkaavaa meitä miehiä kohtaan. Naurettavan helppoahan se on naiselle, mutta siinä kai se ongelma onkin. Kohtaamisen pitäisi olla vaikeaa ja epätodennäköistä jotta se olisi romanttista.

      • Hmmm....

        Ennen vanhaan kai ihmiset enimmäkseen kohtasivat "oikeassa elämässä" kuin vahingossa, ja siitä romanssi alkoi kehittyä.

        Toisaalta, niitä jotka jäävät syystä tai toisesta ilman kokemuksia, on kai ollut aina. AT-ilmiö lienee aina ollut olemassa.


      • Voi kun te jonakin päivänä vielä oppisitte ymmärtämään, että niitä viestejä tulee "kuulemma liikaakin" vain osalle naisista. Sitten on se toinen osa, jolle niitä ei koko aikana tule kuin yhden käden sormilla laskettava määrä ja sekin vain, jos mukaan laskee ne viestit joissa ei lue muuta kuin "Moi" tai "Annatko?" tai muuta yhtä fiksua.

        En ole ainoa, joka on täällä ja/tai nettideittailu-palstalla kirjoittanut asiasta. En ole ainoa ystäväpiirissäni, jolla on voinut olla profiili ilman ainuttakaan vastausta.

        Samalla voisitte opetella muistamaan, että naisetkin tekevät netissä aloitteita. Jos teille ei ole tehty niin harmi, mutta se ei tarkoita etteivät naiset niitä tekisi. En minäkään väitä, että miehet eivät tee aloitteita, vaikka he eivät tehneet niitä minulle.


      • mies 854
        helka kirjoitti:

        Voi kun te jonakin päivänä vielä oppisitte ymmärtämään, että niitä viestejä tulee "kuulemma liikaakin" vain osalle naisista. Sitten on se toinen osa, jolle niitä ei koko aikana tule kuin yhden käden sormilla laskettava määrä ja sekin vain, jos mukaan laskee ne viestit joissa ei lue muuta kuin "Moi" tai "Annatko?" tai muuta yhtä fiksua.

        En ole ainoa, joka on täällä ja/tai nettideittailu-palstalla kirjoittanut asiasta. En ole ainoa ystäväpiirissäni, jolla on voinut olla profiili ilman ainuttakaan vastausta.

        Samalla voisitte opetella muistamaan, että naisetkin tekevät netissä aloitteita. Jos teille ei ole tehty niin harmi, mutta se ei tarkoita etteivät naiset niitä tekisi. En minäkään väitä, että miehet eivät tee aloitteita, vaikka he eivät tehneet niitä minulle.

        No jos ei uskalla edes kuvaansa laittaa niin miten voi olettaa saavansa viestejä. Eihän siellä juuri kukaan osaa kirjoittaa sellasta esittelytekstiä, että siitä jo heräisi kiinnostus. Sama juttu kun työnhaussa, suurin osa laittelee nettihakemuksia ja ihmettelee kun ei tärppää. Pitää mennä paikanpäälle ja esitellä itsensä sen lisäksi jos meinaa jotain saada.

        Kyllä naiset joo, netissä niitä alotteita tekee ainakin enemmän kun "oikeassa elämässä" ainakin oman kokemuksen mukaan. Hankala kyllä uskoa, että jos nainen laittaa itsestään siistin kuvan ja teksti nyt on ihan perus ok, etteikö muka tulisi ainuttakaan viestiä miehiltä...


      • -M-
        helka kirjoitti:

        Voi kun te jonakin päivänä vielä oppisitte ymmärtämään, että niitä viestejä tulee "kuulemma liikaakin" vain osalle naisista. Sitten on se toinen osa, jolle niitä ei koko aikana tule kuin yhden käden sormilla laskettava määrä ja sekin vain, jos mukaan laskee ne viestit joissa ei lue muuta kuin "Moi" tai "Annatko?" tai muuta yhtä fiksua.

        En ole ainoa, joka on täällä ja/tai nettideittailu-palstalla kirjoittanut asiasta. En ole ainoa ystäväpiirissäni, jolla on voinut olla profiili ilman ainuttakaan vastausta.

        Samalla voisitte opetella muistamaan, että naisetkin tekevät netissä aloitteita. Jos teille ei ole tehty niin harmi, mutta se ei tarkoita etteivät naiset niitä tekisi. En minäkään väitä, että miehet eivät tee aloitteita, vaikka he eivät tehneet niitä minulle.

        Yleistyshän se tietysti olikin. Varmasti nettitreffisivustoilla on paljon ihmisiä jotka odottavat fiksua viestiä ja osaisivat arvostaa sen saapumista. Naisten joukossa heitä on osa ja miesten joukossa suurin osa.


      • sinkkuuskyllästyttää
        helka kirjoitti:

        Voi kun te jonakin päivänä vielä oppisitte ymmärtämään, että niitä viestejä tulee "kuulemma liikaakin" vain osalle naisista. Sitten on se toinen osa, jolle niitä ei koko aikana tule kuin yhden käden sormilla laskettava määrä ja sekin vain, jos mukaan laskee ne viestit joissa ei lue muuta kuin "Moi" tai "Annatko?" tai muuta yhtä fiksua.

        En ole ainoa, joka on täällä ja/tai nettideittailu-palstalla kirjoittanut asiasta. En ole ainoa ystäväpiirissäni, jolla on voinut olla profiili ilman ainuttakaan vastausta.

        Samalla voisitte opetella muistamaan, että naisetkin tekevät netissä aloitteita. Jos teille ei ole tehty niin harmi, mutta se ei tarkoita etteivät naiset niitä tekisi. En minäkään väitä, että miehet eivät tee aloitteita, vaikka he eivät tehneet niitä minulle.

        Itse yllätyin siitä viesti määrästä, jonka sain suppealla profiilillani. Profiilissa luki ikäni, sukupuoli, asuinpaikkani ja tyyliin joku hei esittelytekstinä.Tarkoitus oli olla matalalla profiililla liikenteessä, katsoa itse tarjontaa, vastata johonkin profiiliin ja kertoa siinä tarkemmin itsestäni. Mutta energiani menikin siihen, että vastasin minulle tulleisiin viesteihin. Jotkut itsekin kuvattomat miehet vastasivat ja laittoivat yksityisviestillä kuvansa. Suurin osa ihan mukavia ja täysjärkisen oloista porukkaa. Osan kanssa juteltiin pidempääkin. Yksi, joka olisi ollut ehkä mukava tavatakin hävisi yhtäkkiä johonkin ja piilotti profiilinsa.

        Ajattelinkin, että voisin nyt yrittää uudelleen profiilin laittoa. Panostaisin esittelytekstiin, mutta jättäisin kuvan laittamatta ja lähettäisin sen itseäni kiinnostaville tyypeille ja heille joihin itse otan yhteyttä. Toisaalta on tosi kuumottava odottaa palautetta omasta kuvastaan tai toisaalta saada toiselta kuva. Sitä ajattelee, että toivottavasti tää tyyppi nyt on mun makuun.


    • En minä nyt sitä mitenkään maailman lopuksi koe, vaikka joku tuttu minut sieltä treffiosiosta löytäisikin (ja on löytänytkin, ihan useampi). Jos löytää, niin on suurella todennäköisyydellä itsekin syystä tai toisesta niitä profiileja selaillut, eikä pitäisi olla kauheasti moralisoimassa minun rehellistä seuranhakuani. Pieni mahdollisuus on kyllä (ainakin s24:ssä) sekin, että naamasi päätyy treffiosion mainokseen, jolloin se näkyy myös niille, jotka eivät varsinaisesti selaa profiilleja, mutta yhtä kaikki, who cares.

      Jos oikein hyvä tuuri käy, niin sieltähän voisi sinut löytää joku tuttavapiirisi mies, joka on salaa sinusta vähän kiinnostunut, mutta ei ole uskaltanut tehdä aloitetta kun ei ole tietoinen suhdestatuksestasi. Ja mikä tuossa nyt voi olla pahin mahdollinen skenaario? Se, että joku umpimielinen, kaikkea uutta vieroksuva vanha kääpä paheksuu käytöstäsi?

      Oma kokemukseni on se, että alkuun tulee viestejä aika paljonkin, mutta sitten kun naamasi alkaa olla miehille tuttu, eli ns. kuulut kalustoon, se ei enää kiinnosta ottamaan yhteyttä. Silloin voi ehkä pitää profiilinsa piilossa jonkin aikaa ja palata myöhemmin takaisin, katsomaan josko se uutuudenviehätys olisi palannut.

      • vahvistus sääntöön

        Elikkä siis kalastelit huomiota deittiprofiilillasi. Eipä ollut toisaalta yllättävää. Niinhän ne naiset tuolla tekevät, testaavat viehätysvoimaansa. Siihen se heidän osaltaan sitten jääkin.


      • vahvistus sääntöön kirjoitti:

        Elikkä siis kalastelit huomiota deittiprofiilillasi. Eipä ollut toisaalta yllättävää. Niinhän ne naiset tuolla tekevät, testaavat viehätysvoimaansa. Siihen se heidän osaltaan sitten jääkin.

        No jaa, ehkä sen voi niinkin ajatella, että testasin viehätysvoimaani ja totesin ettei se riittänyt ainakaan nettimiehille.


    • Pahani Julmu

      Ei ehkä kannata laittaa kuvaa profiiliin, ellei ole erityisen hyvännäköinen.

      Uskoisin että suurin osa nettideittailijoista on sen verran pinnallista sakkia että jos toisen pärstä ei miellytä, ei viitsitä lukea mitä siinä profiilissa lukeekaan.

      Toisaalta se kaivattu ei-pinnallinen ihminen ei ole niin ulkonäkökeskeinen, että kuvaa edes tarvitsisi.

      • Minä ajattelin toisin päin eli laitoin kuvani juuri siksi, ettei kukaan turhaan ottaisi yhteyttä jos sitten tällainen tavisnaama ei riitäkään. Mieluummin kokonaan ilman viestejä kuin että ne loppuisivat kuvan lähettämisen jälkeen.


      • eppisret
        helka kirjoitti:

        Minä ajattelin toisin päin eli laitoin kuvani juuri siksi, ettei kukaan turhaan ottaisi yhteyttä jos sitten tällainen tavisnaama ei riitäkään. Mieluummin kokonaan ilman viestejä kuin että ne loppuisivat kuvan lähettämisen jälkeen.

        Minä luulin olevani komeanaamainen ja välillä naiset ovat jopa ns. käyneet päälle ulkonäköni takia, mutta netissä kävi todella usein juuri tuo, että kuvan jälkeen täysi hiljaisuus.


      • naamarimies
        helka kirjoitti:

        Minä ajattelin toisin päin eli laitoin kuvani juuri siksi, ettei kukaan turhaan ottaisi yhteyttä jos sitten tällainen tavisnaama ei riitäkään. Mieluummin kokonaan ilman viestejä kuin että ne loppuisivat kuvan lähettämisen jälkeen.

        helka tietää! Onhan se persiistä, kun lupaavasti alkanut jutustelu tyssää siihen kuvan lähettämiseen. Alkaa toisinaan itseääkin sitten mietityttämään, että olenko sitten niin ruma, että ihan sanattomaksi sain vastapuolen :). Kuva esiin, niin asiat menee jouhevammin!


      • Pahani Julmu
        naamarimies kirjoitti:

        helka tietää! Onhan se persiistä, kun lupaavasti alkanut jutustelu tyssää siihen kuvan lähettämiseen. Alkaa toisinaan itseääkin sitten mietityttämään, että olenko sitten niin ruma, että ihan sanattomaksi sain vastapuolen :). Kuva esiin, niin asiat menee jouhevammin!

        No minulle kävi niin, että kuvan lisäämisen jälkeen en saanut sitä vähääkään yhteydenottoja, mitä kuvattomana tuli.

        Toisaalta kuvan lähettäminen erikseen ei yleensä tyrehdyttänyt jutustelua (vaikka kyllä niinkin joskus kävi).


    • ei paneta

      Ihan sama millaisen kuvan laitat profiliin lähetät niin saat vastauksia kun puutteessa olevat varatut ehdottelee.

    • nyt treffitön

      Miksi ihmeessä nettitreffailua pidetään nolona? Tiedän monta ihmistä, jotka ovat löytäneet itselleen netin kautta seurustelukumppanin. Kuulemma jotkut ovat menneet naimisiin ja saaneet lapsiakin. Onko sillä mitään väliä, että millä tavalla suhde on alkanut?

      Minulla oli aluksi kuvaton profiili enkä saanut puolessa vuodessa kuin ehkä kolme yhteydenottoa ja nekin olivat "Pannaanko?" -tyylisiä yhden lauseen massapostituksia. Kun lisäsin kuvan, niin sivullani kävi noin 200 miestä päivässä, mutta viestiä jätti ehkä 2-3 päivässä. Olisi tietysti kiva tietää, että mikä minussa oli sellaista, että viestiä ei jätetä. Itse veikkaan, että ulkonäköä ei ollut tarpeeksi. Kävin muutamilla treffeillä, muttta ne eivät tuottaneet tulosta.

      Oman kokemukseni ja netin kautta seurustelusuhteen löytäneen kaverini vinkkien pohjalta suosittelemme:
      - laita kuva (esim. Suomi24:ssä pääkuva voi olla tyhjä, mutta kun klikkaa profiilin auki, niin siellä voi olla kuvia)
      - panosta tekstiin. Kerro millainen olet ja mitä etsit. Mieti, mitkä asiat ovat sinulle todella tärkeitä ja mistä asioista et voi joustaa (esim. haluat ehdottomasti lapsen tai olet vaikesti allerginen eläimille)
      - lue muutamia naisten tekstejä ja ota niistä oppia.
      - skipppaa vonkaajat, jos et sellaisia etsi
      - anna mahdollisuus asiallisille, jos heidän profiilinsa kiinnostaa sinua
      - älä kirjoittele viikkotolkulla, koska silloin luot mielikuvituksessa hahmosta väkisin erilaisen, millainen hän oikeasti on. Aika nopeasti siis vain kahville jollekin julkiselle paikalle avoimin mielin ilman kohtuuttomia odotuksia.

      Onnea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3286
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      1969
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      94
      1453
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1322
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1154
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      20
      1095
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      98
      1066
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1063
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe