Exällä jo uusi

Eli juttu menee näin että erosimme tyttöystävän kanssa 4kk 4kk nettikeskusteluajan jälkeen tämän vuoden tammikuun lopussa kun halusin niinsanotun väliajan no eksähän otti sen täydellisenä erona vaikka kaduin itse sitä jo samana iltana. No ehdotin hänelle tapaamista viikonpäähän erostamme että olisin saanut selittää minkätakia päädyin silloin tuohon "eroon" ja ostin oikein korvakorutkin hyvitykseksi. No menin sitten viikon päästä paikkaan jossa tapasimme ensimmäisen kerran ja olisi ollut tarkoitus tavata nyttenkin mutta hän ei tullut. lähetin hänelle sitten whatsappin välityksellä hyvästi viestin ja seuraavana aamuna oli tarkoitus poistaa hänet Fb kavereista mutta hänpä oli laittanut viestiä että on itkenyt monta yötä ja tullut siihen tulokseen ettei juttu olisi toiminut vaikka ongelmamme olivat niin pieniä että puhumalla olisivat ratkenneet hän ei halunnut. Ensimmäinen parisuhde nyt on niin uutta ettei silloin viellä ymmärtänyt mitä tehdä vasta näin jälkeenpäin olisi vaan pitänyt osoittaa niitä pieniä rakkauden tunnustuksia eikä miettiä mitään isoa kuten kihloja:(. no siinä sitten kävin muuten vaan vilkaisemassa noita s24 treffejä ja huomasin että hänellä on jo uusi profiili. Hän kyseli silloin tällöin kuulumisia ja keskustelimmekin samanlailla kuin ennen eroa ja vihjailin siinäkin että voisimme yrittää uudelleen no hän sanoi ettei pysty tapaaman minua ainakaan viellä. Parin kuukauden jälkeen ilmeikin että hän oli löytänyt jonkun ketä sitten meni tapaamaan ja kuulemma vuodattivat toisillensa elämäänsä 5 tuntia ja ilta päättyi nuolemiseen ja kun menin hänelle mainitsemaan että oliko tuo vähän liian nopeaa ja sanoin että häntä rakastan(mikä on tosi) niin hänhän sitten haukkui pystyyn että meidän suhteemme oli paskaa alku ihastumista lukuunottamatta vaikka hän silloin kun seukkasimme oli muka niin rakastunut ja nyt hän ei ole enään puhunut minulle mitään Facebookissa ja itse toivon että tämä on hänellekkin vain joku kokeiluvaihe vaikka on sanonut että se meidän juttu oli ja meni. Itse en siihen pysty uskomaan kaiken sen jälkeen mitä koimme yhdessä ja hänen ipadisäänkin oli videoita joissa minua kehui että todella minusta pitää vaikkemme silloin kun se video oli tehty niin olleet edes tavanneet livenä ja nykyään hän on poistanut treffi ilmoituksensa joten uskon että hänellä todella on se uusi mutta onko suhde vain kulissia sen takia kun eksäni oli yksinäinen ihminen eikä pystynyt olemaan enään juttumme jälkeen yksin? tai sitten on käynyt mielessä että se uusi mies käyttää häntä vain hyväksi? toivon että hän tajuaa erota siitä jos se menee siihen että ovat yhdessä mutta eivät tee mitään yhdessä. Olisiko siis mitään mahdollisuuksia saada tätä eksääni enään takaisin? olen virheeni oppinut ja seuraavalla kerralla osaisin häntä rakastaa sillä oikealla tavalla jos vain saisin mahdollisuuden:( vai kiusaako hän minua tahallaan? Itse aluksi turvaduin viinaan mutta jonka avulla meni pari kuukautta. Ensimmäinen meni miettiessä että haluanko olla hänen kanssaan ja vaikka miten olen nyt tolkuttanut itselleni että on muitakin naisia ja parin kanssa on tullut juteltuakkin silleen vakavammin mutta he eivät yksinkertaisesti ole niin ihania kuin tämä ensimmäinen todellinen rakkauteni jonka menetin. Nyt selvinpäin ollessa on viellä vaikeampi olla miettimättä että miten saan hänet takaisin ja mitä hänelle kuuluu.
Vinkkejä otetaan vastaan että miten toimin? odotanko että jos heillä tulee ero niin yritän silloin päästä takaisi yhteen hänen kanssaan ja elä omaa murehtivaa elämääni siihen saakka vai teenkö jotain esim vien kukkasia tai pyydän jonnekkin?
Kiitos neuvoista ennakkoon

5

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps
      Olen siis syvästi rakastunut tähän naiseen vaikka hän olikin ensirakkauteni enkä halua että hän satuttaa itseään tuon uuden "laastarin" kanssa. Kun meidän suhteemme ei kaatunut pettämiseen tai todelliseen rakkauden puuttumiseen

    • eiku baanalle :-)

      Mutta poika hyvä, todellisen rakkauden puuttumiseen se juuri kaatuikin!

      Kyllä se kirpasee, syvältä ja kovaa,mutta tällaista on elämä!
      Anna tytön olla ja elä omaa elämääsi. Turha haikailla menneen perään, ei se siitä parane eikä muutu. Uudet asiat ja seikailut odottavat ihan kulman takana kun nyt et jää suotta mennyttä hautomaan!

      • Ehkä tässä jonkin aikaa menee. Todella kyllä nautin ajasta minkä hänen kanssaan sain olla


      • Toinen wanha tarina
        juha260 kirjoitti:

        Ehkä tässä jonkin aikaa menee. Todella kyllä nautin ajasta minkä hänen kanssaan sain olla

        Valitettavasti ensirakkauden kohdalla voi käydä niin, että se ensirakkaus onkin vain toiselle yksipuolista. Toipumista siitä voi odottaa pitkäänkin, mutta jos toinen ei rakasta, niin toinen ei vaan rakasta. Ei ole mitään mitä voisit tehdä. Ei ollut missään vaiheessa mitään mitä olisit voinut tehdä.

        Toivotan sinulle onnea elämällesi. Joku päivät löydät sen ihmisen, joka rakastaa sinua aidosti.


      • Toinen wanha tarina kirjoitti:

        Valitettavasti ensirakkauden kohdalla voi käydä niin, että se ensirakkaus onkin vain toiselle yksipuolista. Toipumista siitä voi odottaa pitkäänkin, mutta jos toinen ei rakasta, niin toinen ei vaan rakasta. Ei ole mitään mitä voisit tehdä. Ei ollut missään vaiheessa mitään mitä olisit voinut tehdä.

        Toivotan sinulle onnea elämällesi. Joku päivät löydät sen ihmisen, joka rakastaa sinua aidosti.

        Kiitoksia:). Tällä hetkellä en aktiivisesti ketään hae, mutta uskon kuitenkin että löydän sen kuka oikeasti rakastaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe