Olen ollut 6kk kaukosuhteessa naiseen jolla on kolme lasta jokainen eri miehille. Olenkin alkanut miettimään kannattaako tästä kehitellä vakavampaa kun naisen monet edelliset suhteet ovat kaikki päättyneet siihen että hän sai tarpeekseen. Alkuun ajattelin että tapailen naista jotta saan läheisyyttä, hän on aina tavatessamme lähellä mutta joudun itse puhumaan hänet seksiin. Hakeeko nainen hetken seuranpitäjää minusta.. Tosin niistä lapsistakin on ollut päänvaivaa kun ei mielestäni huolehdi heistä niin kuin vanhemman kuuluu. Pari kertaa hänen nuorin lapsensa on yllättänyt meidät sekstailemassa ja hän vaan hihitteli asiaa sillä hetkellä ja laittoi itkevän lapsen takaisin petiin. Lapsi kyllä näki vehkeeni ja mihin sillä "sohin", onnekseni lapsi ei osaa puhua mitään sellaista mitä hänen ikäset lapset yleensä juttelevatkin. Itselläni on duunia ja naisellani ei ole ammattia..tai no onhan hän ollut "koti-äitinä" melkein kymmenen vuotta. Toivon että lukisi itselleen ammatin jotta en tulevaisuudessa ole ainut elättäjä jos tämä suhde muuttuu vakavaksikin. Ehkä työkuviot saisi hänet myös enempi positiiviseksi kun aika useasti kiukkuilee turhista asioista. Tietty itsensä ehostaminenkin tulisi kuvioon töiden alotettua. Ehkä tämä tästä, anteeksi avautuminen ;)
Onnistuuko.
TatuoituKuski
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162585Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811720- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74935
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704