Pelinaiset alkaa neloselta. Perkule, että siinä on niin herkku, että on pakko tsiikaa. Tanya on riittävän ...hmm... tarpeeksi "narttu" mun makuun. (hei ja tämä nimitys positiivisella latauksella)
Jos joku kysyy millaista mimmiä mä kaipaan, niin siinä proto. Tarpeeksi kiemuroita ja salaisuuksia. Ei tule suhteessa pitkästynyt olo. Eriasia on toki millaisten kanssa mä aikani kulutan.
Pelinaiset?
5
1654
Vastaukset
- suuper-ujo
..ohan se sillai piristävä olo kun saa olla koko ajan varuillaan että tämäkö on se päivä kun akka yrittää ajaa mun päälle?
Ei todella pääse pitkästymään..
Mä en oo kattonu sitä aikoihin, ja mun suosikki taitaa olla jo kuollukin, kun jossain mainospalassa näin sun päivä-unes mustissa.
Mun mielestä se sen mies olis ollu kovin vekkuli, nimeä en nyt muista.. Jason?? Mmmm.. kyllä vain.
Olis kyllä mulle kelvannu :D - nimi on?
Mikäköhän sen tanyan oikee nimi on? haluisin katella vähän kuvia......
- Raataja
Zoë Lucker ja kieltämättä se on aika herkullisen näkönen
- erkki the dirty
siis vittu et se tanya on kuuma mimmi ja et siin on paljon seksii vaik se ei oo ees k15 niinku kymppikerho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774