Mistä tiedän olenko komea vaiko ruma?

Rumako komeako

Käänsin tämän kysymyksen toisinpäin tuolta toiselta saitilta, eli välillä luulen että olen hyvinkin komea ja hurmaava, mutta sitten taas näytän todella rumalta ja varsinkin kuvissa yleensä näytän oudolta ja mielestäni jopa rumalta? Mistä hitosta saisin selkoa että mihin kategoriaan minä kuulun? Ei minua naiset kaduilla yms mitenkään huomio, mutta olen kyllä huomannut etteivät he oikein muitakaan miehiä jää tuijottelemaan perään. Mikä on varma merkki siitä että olen melko varmasti pikemminkin ruma kuin hyvännäköinen? Kertokaa naiset?

16

3163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Capt. Obvious

      Jos saat naisia sänkyyn ja etenkin suhteeseen niin kyllä sitten kai sulla jotain näköä on.

    • varo varo

      "...mutta sitten taas näytän todella rumalta ja varsinkin kuvissa..."

      Eli itseäsihän et voi nähdä, muualta kuin kuvista tai peilistä.

      Vinkkinä, kokeile käsillä kasvojesi muotoja, jos saat niiden avulla hahmoteltua samanlaisen kuvan kuin kuvista ja peilistäkin näkyy... taidat olla ruma.

      Jos taas näin hahmottelemalla saat piirrettyä ihan erilaisen naaman kuin kuivissa, saatat olla komea, mutta jokin muu on erittäin, erittäin pielessä...

    • 16+11

      Naiset säännöllisesti katselee kadulla, töissä, kaupassa. Aina joku tuijottaa firman ruokalassa kaukaa. Välillä katsotaan pitkäänkin, ihan vartavasten jäävät viipyilemään oven kahvaan katsoakseen vähän pidempään. Kassatytöt flirttaa joskus, se on kivaa, toivottavasti piristää niidenkin päivää. Punttiksella nuoretkin naiset ottaa katsekontaktia kuntopyörissään ja hymyilevät. Olen 36, teineistä lähtien tulee katseita. Jurriset reilu nelikymppiset tulevat voimansa tunnossa iskemään baarissa tosi päällekäyvästi.

      Kyllä mun nyt täytyy tunnustaa, että aika komee mun täytyy olla. En vaan tunne sitä itse, hämmennyn tästä huomiosta. Se on kiusallista. Valokuvia katsellessa tekee mieli katsoa pois, näytän mielestäni aika nololta ja mitäänsanomattomalta.

      Taustalla paha koulukiusaaminen ja nuorena alkanut pitkä avioliitto, jossa mulle tehtiin harvinaisen selväksi mun viat ja etten kelpaa. Liitto finalisoitiin pettämällä ja vertailemalla päin naamaa. Kaks vuotta oon keränny itseeni kasaan, lakannut piilottelemasta itseäni silmälasien takana, nostanut selän pystyyn ja alkanut maan sijasta katsomaan ympärilleni. Yritän pistää itseäni realistiseen valoon. Rehellisesti sanottuna olen todella hämilläni kaikesta. Ulkoisesti olen jo itsevarmahko, sisäisesti vähemmän.

      Peilissä näen joskus ihan komeen miehen, joskus väsyneet ja surulliset silmät, rypyt valvotuista öistä ja liian monesta tuopista, joihin yritin hukuttaa pahan oloni. On hyviä päiviä ja rumia päiviä.. kyllä hyvät päivät vielä voittaa.

      Jokaisella on omat juttunsa, mutta ap, vakuuttele itsellesi, että olet mitä parhaimmillasi kuvittelet olevasi ja susta tulee sellanen.

    • "Mistä hitosta saisin selkoa että mihin kategoriaan minä kuulun? "

      -Miksi haluat väen väkisin lokeroida itsesi johonkin kategoriaan..?!

      Totuus on kuitenkin se, että olitpa minkänäköinen tahansa niin aina tulet olemaan jonkun mielestä hyvännäköinen ja jonkun mielestä epämiellyttävän näköinen.

    • kiltti mies.

      Siitä tietää että on ruma kun naiset ei huomioi eikä halua tutustua. Itse olen hel.vetin ruma enkä pääse naisia lähellekkään.

    • Anonyymi

      Olen kohta 32 vuotias ja olen tiennyt olevani ruma koko elämän. En nyt osaa kuvaillakkaan kasvojani, mutta se on tullut selväksi. En siis ole koskaan seurustellut yms olen yrittänyt lähestyä kyllä naisia. Mulle on naissaattue polttareissaan kikatellut ja haukkunut sellaisilla sanoilla, etten edes kirjoita. Naiset katsoo halveksien useesti ja vaihtavat viereisestä pöydästä muualle. Saan vittuiluua kassaneideiltä ja perään halveksivia tuijotuksia. Ihan nuoruudesta saakka jolloin olis pitänyt saada ekat suudelmat ja suhteet KAIKKI vastakkaisesta sukupuolesta laidasta laitaan torjui, antoi pakit, vältteli, haukkui. Sen omaksuin mutta 10 vuotta sitten se alkoi ahdistamaan. Jäin riippuvaiseksi huumeisiin ja viiltelin itseäni. Podin masennusta, söin vitusti lihoin 40 kiloakin. Jäin 25 kuutioiseen luukkuun jossa olin parhaillaan 2,5 vuotta neljän seinän sisällä. Niin ja nettideiteissäkin sama meno. Yksi alfauros sanoi, että älä edes perunanenä yritä sulje palvelut. Niin tein 2017. Nyt teen osaaikatyötä kaiken tuskan keskellä. Yksi tuttu on, mutta sai Virosta naisen ja muuttaa sinne kun kaksoset saavat. Elämä on väärin onneksi kaliberin ase olis selvitysten mukaan helppokin saada.

      • Anonyymi

        Älä anna arvoa tyhjäpäiden puheille. Kun kuulet ikävän kommentin, kuulet sen aina tyhjäpäältä. Normaalien ihmisten ajatuksia et tiedä, koska he eivät kailota niitä suureen. Yleisesti ottaen suurin osa ihmisistä on liian fiksuja ärsyyntyäkseen tai huvittuakseen jonkun ihmisen ulkonäöstä.

        Muista myös, että saatat itse tulkita asioita väärin. Kassaneiti ei välttämättä vittuile ja tuijota halveksivasti. Voi toki niin tehdäkin, mutta saatat myös itse kuvitella neutraalit ilmeet negatiivisiksi.

        Positiivista mieltä sinulle!


    • Kerro kerro kuvastin, ken on maassa komein. En tiedä mistä sen tietää, varmaan saadusta palautteesta voi päätellä jotakin?

      • Anonyymi

        Miehen ei kuulu olla komea. Näin lohdutukseksi.

        Mieheltä ei vaadita oikein mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen ei kuulu olla komea. Näin lohdutukseksi.

        Mieheltä ei vaadita oikein mitään.

        Miten tuon nyt pitäisi mua lohduttaa? 😀


    • Anonyymi

      Ihan sama hei onko ruma vai komea. On vaan sitä mitä on.
      Sillä pärjää hyvin. Koskee niin miehiä kun naisia.
      Kun joku ihmettelee itseään että mitä on niin sanoisin että unohda koko juttu. Olet epäsosiaalinen ja tyhmä.

      • Anonyymi

        Hyvä itsetunto näkyy ihmisestä päällepäin. Se näkyy ryhdissä ja siinä miten kohtaa toiset ihmiset. Itsetunnottomuus, se ettei hyväksy itseään saa kauniin/komean näyttämään rumalta. Nainen sivusta


    • Anonyymi

      Jos haukkuu jotain toista rumaksi yleensä on itsellä ongelmia oman ulkonäön kanssa, halveksivista kommenteista ei kannata välittää kuhan vain on mitä on:)

    • Anonyymi

      Minullahan on sama tilanne ja ainut asia itsessäni mitä vihaan on mun posket ja kaikissa kuvissa näytän ihan hiton rumalle

    • Anonyymi

      Olet molempia.

    • Anonyymi

      Kaikki komeat/kauniit eivät ole "fotogeneettisiä". Kuvissa pitää osata olla oikein, jotta ne onnistuvat. Se taas on monesti harjoittelun tulos. Sitten on heitä, jotka onnistuvat kuvissa luonnostaan. On sellaisia rumiakin ihmisiä, joista saa aina hyviä kuvia. He jotenkin vaan näyttävät aina kuvissa paremmilta kuin luonnossa ja näin on ollut myös ennen filttereiden aikakautta. Valokuva ei siis yksistään kerro totuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe