Työpaikkakiusaamis palstan tarkoitus?

Mikä on palstan tarkoitus?
-onko tarkoitus tuoda esiin kiusaamiseen liittyviä asioita.
-työntekijän oikeuksia kiusaamistilanteissa.
-oikeuskäytäntöä.
-tukea
-neuvoja
-tapauksia oikeudessa.

Mikä on työpaikkakiusaamiseen liittyvää?

33

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupla vai Kuitti?

      Voitte pitää ne oikeusjuttunne pois tältä palstalta - irtisanomiset ja muut oikeudenkäynnit voi käsitellä ihan muilla palstoilla..

      • Jos irtisanomiseen liitty kiusaamista?
        Ennenkin on ollut oikeusjuttuja täällä jopa sinun postaamiasi jota olet kommentoinut siten etteivät ne ole kiusaamista.

        Työpaikkakiusaamiseen liitty oleellisesti irtisanomiset, koska yleensä kiusattu irtisanotaan ja niistä tulee yleensä oikeusjuttuja.

        Määritteleekö Tupla vai kuitti? mitä palstalla saa kirjoittaa ja mitä ei?


      • Tupla vai Kuitti?
        tph kirjoitti:

        Jos irtisanomiseen liitty kiusaamista?
        Ennenkin on ollut oikeusjuttuja täällä jopa sinun postaamiasi jota olet kommentoinut siten etteivät ne ole kiusaamista.

        Työpaikkakiusaamiseen liitty oleellisesti irtisanomiset, koska yleensä kiusattu irtisanotaan ja niistä tulee yleensä oikeusjuttuja.

        Määritteleekö Tupla vai kuitti? mitä palstalla saa kirjoittaa ja mitä ei?

        Sorry - en ole postaillut oikeusjuttuja tänne koskaan. Koetahan lopettaa tuo harhoissasi valehtelu. Ei mitään oikeusjuttuja palstalle - koski ne sitten mitä tahansa. Eikä Veturin (leikkilakimiehen) jupinoita joille ei ole mitään perusteita yhdestäkään oikeuden tai muustakaan päätöksestä..


    • *ROFL*

      Tämähän menee hauskaksi.

      Rolling on the floor laughing.........

      • Voiko Tupla vai Kuitti ? Nyt määritellä mikä on sen laatuista kirjoittamista ettei hänen tarvitse pahoittaa mieltään? Eli kirjoitatko ne sallitut keskutelun aiheet?


      • Tupla vai Kuitti?
        tph kirjoitti:

        Voiko Tupla vai Kuitti ? Nyt määritellä mikä on sen laatuista kirjoittamista ettei hänen tarvitse pahoittaa mieltään? Eli kirjoitatko ne sallitut keskutelun aiheet?

        Heh-heh. Kyllähän se olet itse joka täällä on mieltäsi pahoittanut ja itkuraivareita repinyt kun netti ei ole taipunut mielesi mukaiseksi..


      • Tupla vai Kuitti? kirjoitti:

        Heh-heh. Kyllähän se olet itse joka täällä on mieltäsi pahoittanut ja itkuraivareita repinyt kun netti ei ole taipunut mielesi mukaiseksi..

        Mutta mitkä ovat ne aiheet joita saa kirjoittaa tänne?


      • Tupla vai kuitti?
        tph kirjoitti:

        Mutta mitkä ovat ne aiheet joita saa kirjoittaa tänne?

        Heh-heh. Mietis sitä.. :)


      • Tupla vai kuitti? kirjoitti:

        Heh-heh. Mietis sitä.. :)

        Mietinkin.
        Sallittuja:
        -nimiä saa julkaista.
        -mustamaalata saa.
        -julkinen jiusaaminen on sallittavaa jopa suotavaa.
        -mielipiteiden kirjoittaminen on sallittua, mutta vain siinä tapauksessa että TVK ne hyväksyy.
        Kiellettyjä:
        -oikeusprossien julkituominen.
        -lehtijuttujen joissa oikeutta käsitellään julkaiseminen.
        -kiusaamisen seuraukset.
        -lainopillisten neuvijen antaminen.
        mitäs vielä?


      • Tupla vai kuitti?
        tph kirjoitti:

        Mietinkin.
        Sallittuja:
        -nimiä saa julkaista.
        -mustamaalata saa.
        -julkinen jiusaaminen on sallittavaa jopa suotavaa.
        -mielipiteiden kirjoittaminen on sallittua, mutta vain siinä tapauksessa että TVK ne hyväksyy.
        Kiellettyjä:
        -oikeusprossien julkituominen.
        -lehtijuttujen joissa oikeutta käsitellään julkaiseminen.
        -kiusaamisen seuraukset.
        -lainopillisten neuvijen antaminen.
        mitäs vielä?

        Heh-heh. Jospa vaan hoitaisit nämä harhasi pois ensin - et sinä ole mikään palstan vetäjä..


      • Tupla vai kuitti? kirjoitti:

        Heh-heh. Jospa vaan hoitaisit nämä harhasi pois ensin - et sinä ole mikään palstan vetäjä..

        Sinä kai olet


      • Tupla vai kuitti?
        tph kirjoitti:

        Sinä kai olet

        Heh-heh. En ole ja sinä sait kenkää luotsin hommista..


    • ..........

      Ajattelisin selviytymistarinoita ja miten kiusaajat on päihitetty?
      Kertomukset ovat kai melko samantyylisiä, tuntuu mukavalta noin yleensä kun kaikesta puhutaan, tämän ikäisenä nähty sekin aika kun puhuminen oli nihkeää, eikä kiusaaminen ollut rikos, aina vain itte täytyy -litaniaa.

      • Kannattaa odottaa hyväksyntää TVK:lta, muuten saat kirjoituskiellon.


      • Tupla vai kuitti?
        tph kirjoitti:

        Kannattaa odottaa hyväksyntää TVK:lta, muuten saat kirjoituskiellon.

        Heh-heh. Mukavaa huomata että järjettömyydet ovat loppunneet palstalta luotsien potkujen jälkeen..


    • Heh heh

      En huomannutkaan, että luotsit ovat kaikonneet. Millä sinä tuon teit, tuplis?

      • Niin, ihmettelen. Nyt se sensuuri vasta päällä onkin, tai tavallaan käänteinen. Koska nimiä saa julkistaa, sairaustietoja, herjaa saa heittää... mutta oikeuskäsittelystä ei saa puhua, eikä jutuista. Koska Suomi 24 ylläpitäjän asemassa vastaa oikeudellisesti nyt tästä... niin antaa palaa vaan.

        http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1919/19190001001

        Niin se vain on, ylläpito vastaa palstan sisällöstä.


      • Tupla vai kuitti?

        No munivat tarpeeksi pahasti omaan laariinsa ja ylläpito kyllästyi luotsien häiriköintiin palstalla..


    • laki Vainoamisesta

      tph kirjoitti "Ainoastaan rikolliset, häiriköt ja luonnevikaiset tarvii vinonpinon erillaisia IP-osotteita. Ei normi ihminen :) Ei minulla ole salattavaa jos asiaa on, on mulla selkärankaa sanoa se omaa tunnistettani käyttäen. Rehellistä nääs."

      Ei normaali-ihminen myöskään harrasta verkkourkintaa, vaan kunnioittaa toisen ihmisen sananvapautta ja viestintärauhaa, toisin kuin siellä Suomi24-ylläpidossa tehdään. Nimettömyyteen on jokaisella oikeus, siksipä tälläistä rekisteröimätöntä foorumia käytetäänkin.

      • Tupla vai kuitti?

        Näinhän se luotsi harrasteli verkkourkintaa kunnes tuli kenkää..


    • Huolimatta niistä säännöistä on Tupla vai kuitti? saanut mellastaa palstalla mielinmäärin. se on ylläpidon moka jos paljastaa tietoja, ei minun. Kirjesalaisuuden rikkominen ei nyt tässä auta koska mun nimeeni on tuotu esille jatkuvasti ilman että ylläpito olisi siihen puuttunut. Joten.. Ylläpito on vastuussa!

      Se että jokainen asia mitä minä kirjoitan, eräs kääntää itseensä tai alkaa herjaa heittelemään, ei ole mun sodan julistamista vaan sen toisen osapuolen. Pakkoko sen on puuttua joka käänteessä mun sanomisiin ja pahoittaa mieltään?

      Sananvapaus! Tosiasioista saa kirjoittaa jos siltä tuntuu. Kunnialoukkauksen raja menee siinä totuudessa, valheellista asiaa ei saa levittää. Totuuden puhumisesta ei ole tuomioita tullut.

      • Tupla vai kuitti?

        Heh-heh. Luulet taas liikoja itsestäsi - en minä sinun jorinoistasi ja harhoistasi mieltäni pahoita..


    • hiekkaa silmiin

      Totuuden puhumisella viittaat kai tällä palstalla kirjoittamiisi asioihin, joka on ok ja se pitää erottaa asiayhteydestä, jossa toisenlainen totuuden puhuminen johtaa tuomioihinkin, kun rikotaan yksityiselämän suojaa.

      tph: Luuletko oikeasti, että tuon tvk?:n kanssa vänkääminen muuttuu mihinkään tai sen puoleen koskaan loppuisi. Viisas antaa periksi, olen sitä mieltä. Tietynlaisia ihmisiä, kun ruokkii vain, jos lähtee mukaan väittelyyn.

      • Tupla vai kuitti?

        Tässä "hiekkaa silmiin" antama hyvä neuvo tphlle - mitäs jos vaan pakkaisit oikeusjuttusi ja häipyisit täältä jupisemaan sinne omaan häirintä ryhmääsi? Siellä voit rellestää ja mellastaa oikeusjutuista - sananvapaudesta tai mikä vaan päähäsi pälkähtää..


      • kovin kiinnostunut
        Tupla vai kuitti? kirjoitti:

        Tässä "hiekkaa silmiin" antama hyvä neuvo tphlle - mitäs jos vaan pakkaisit oikeusjuttusi ja häipyisit täältä jupisemaan sinne omaan häirintä ryhmääsi? Siellä voit rellestää ja mellastaa oikeusjutuista - sananvapaudesta tai mikä vaan päähäsi pälkähtää..

        Mikä se oma ryhmä on? Minäkin voisin liittyä sinne, jos siellä saa oikeasti puhua työpaikkakiusaamisesta, sen aiheuttamista oikeusjutuista ilman mustamaalaamista.


      • Tupla vai kuitti?
        kovin kiinnostunut kirjoitti:

        Mikä se oma ryhmä on? Minäkin voisin liittyä sinne, jos siellä saa oikeasti puhua työpaikkakiusaamisesta, sen aiheuttamista oikeusjutuista ilman mustamaalaamista.

        Heh-heh. Epätoivoinen veto..


      • *************
        kovin kiinnostunut kirjoitti:

        Mikä se oma ryhmä on? Minäkin voisin liittyä sinne, jos siellä saa oikeasti puhua työpaikkakiusaamisesta, sen aiheuttamista oikeusjutuista ilman mustamaalaamista.

        https://www.facebook.com/groups/tyopaikkahairinta/

        Taitaa olla tuo...


      • Tupla vai kuitti?
        ************* kirjoitti:

        https://www.facebook.com/groups/tyopaikkahairinta/

        Taitaa olla tuo...

        Heh-heh. Se se on - ryhmä jossa kehoitetaan tekemään turhia rikosilmoituksia ja valituksia kaikista ihmisistä ja tahoista joiden päätökset tai mielipide ei miellytä..


    • 1+16

      Minusta on hyvä aina kyseenalaistaa viranomaisten toiminta.
      On tullut huomattua, että esim. lakia sovelletaan tavallisen pulliaisen kohdalla eilailla kuin julkkishenkilöillä.
      Missä tuolla ryhmässä kehoitetaan nostamaan turhia rikosilmoituksia?

      • Tupla vai kuitti?

        Heh-heh. Jos tarkoitat "kyseenalaistamisella" harhaisia väitteitä viranomaisten toimineen laittomasti 20 vuotta tai ylläpitäjien tekemiä satoja rikosilmoituksia ja valituksia niin kai se sitä on - omasta mielestäni se on vain silkkaa mielipuolisuutta..


    • että meillä on kivaa

      heh-heh
      heh-heh
      heh-heh

    • Tupla vai kuitti?

      Se kaverisi TK hävisi hovioikeudessa kuten oli ennakoitavissa - nyt voitte taputella selkään "oikeustaistelijaa" kun hän koettaa epätoivoisesti suoriutua 80 tonnin laskuistaan - ulosottoon menee. Häntä varoitettiin moneen kertaan mutta Työpaikkahäirintä FB-ryhmän kaverit salaliittoteorioineen ovat nyt kiitoksensa ansainneet..

    • Käämit

      Voi, kun ko ryhmä olisikin fiksulla linjalla, mutta ne fiksut taitavat olla hiljaa (joko kauhistuttavan tainfiksuuttaan). Ko ryhmä voisi parhaimmillaan saada aikaan hyvää, mutta nyt siellä muutaman ryhmäläisen touhut pilaavat monen muun työpaikkakiusattun ja epäasiallisesti erotettun maineen. Moni heistä olisi iloinen pienestä tuesta ja informaatiosta, jota ko ryhmä ei ole ainakaan toviin tarjonnut. Itse lähdin ryhmästä jo jokin aika sitten, mutta olen seurannut siitä. Ehkäpä pitäisi etsiä asiallisempi" , jos löytyisi asiallisempi ryhmä.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe