Treffikutsut baarissa!

barrista

Ok, eli olen nyt viimeaikaisen eron jälkeen siinä vaiheessa, että game is on ja sinkkuelämä saa alkaa.

Eli olen käynyt nyt viihteellä ravintoloissa hieman useammin pitkän tauon jälkeen.

Mutta en tajua tätä meininkiä enää! Miehet kyllä lähestyvät, ahkerastikin, mkä on kiva juttu, ja ihmiset juttelevat paljon toisilleen, mutta se jää aina siihen (ellei hakisi yhden yön juttua).

Itse haluaiisn kuitenkin käydä siellä baarissa ikäänkuin tsekkamassa sen puolen tarjonna, pointtina pitää hauskaa ja tutustua ihmisiin. Mutta mitä on tapahtunut vanhan kunnon puhelinnumeroiden vaihtaminen/treffikutsu osastolle?

AINA tähän asti on käynyt niin, että kiva mies tulee juttelemaan, sitten kuitenkin hukutaan johonkin, koska ei sitä nyt kavereita voi hyljätä ja koko iltaa nysvätä jonkun miehen kanssa heti (plus ei baariympäristö edes ole paras ns oikeaan keskusteluun ja tutustumiseen). Sitten ei välttämättä enää edes näe tuota miestä, ja homma jää...

Koska se että itse alkaisin heti omaa numeroa tyrkyttää ja puhua treffeistä, ei vain tunnu oikealta ja luontaiselta naiselle, niin PLEASE miehet, siellä baarissa, jos tapaatte kivan naisen joka on kiinnostunene oloinen mys sinusta, jutelkaa se hetki, ja toki vaikka koko ilta jos kemiat riittää siihen, mutta jos ilta meinaa johtaa hajaantumiseen, PYYTÄKÄÄ SE PUHELINNUMERO, tai muut yhteystiedot, ja pyytäkää sitten se nainen treffeille, vaikka kahville.

Mielellään sitä olisi joidenkin miesten kanssa jutellut ihan päivänvalossa rauhassa esim kahvilla, ja siitä sitten näkee onko mitään vai ei....

Sitä paitsi, uskon vakaasti että ihmisestä saa paljon paremman käsryksen baariympäristön ulkopuolella, ja kuva voi olla ihan erilainen, eli kannattaa selvittää...

Sanon tämän vinkin siksi, että en usko että kuitenkana ihan kaikki miehet vain hakevat sitä cookieta, ja vaikka hakisikin kevyttä suhdetta, niin pitää olla jokin tapa olla sen baarin ulkopuolellakin yhetydessä naiseen.

Eli, älkää nyt miehet jättäkö kaikkea sen baari-illan varaan, vaan reippaasti kysykää se numero jo ALKUILLASTA, ettei sitten eksytä, ja koskaan enää nähdä!!

Eli pyytäkää naisia ihan treffeille, ei kaikki naiset lähde matkaasi nimittäin jo heti sen yhden baari-illan jälkeen! Mutta myöhemmässä vaiheessa tilanne saattaa olla toinen ;)

47

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29vneitsyt

Mitä tehdä jos naiset vain kääntävät tai tuhahtavat pään kun menet iloisesti juttelemaan niille?

• 14+10

Naisen on parempi pyyttää sitä numeroa koska teillä on huimasti parempi todennäköisyys onnistua numeron saamisessa kuin miehellä.

"Koska se että itse alkaisin heti omaa numeroa tyrkyttää ja puhua treffeistä, ei vain tunnu oikealta ja luontaiselta naiselle"

• ....

Pyydä itse jos kiinnostaa.

• mies 28v

Nimenomaan! Ap kannattaisi päivittää sinkkukalenteriinsa tämän päivän säännöt; Naisetkin voivat lähestyä ja ehdottaa jopa treffejä! Se ei ole miesten yksin oikeus ja samalla tavalla se mieskin voi empiä kehtaako pyytää numeroa, onko kiinnostusta toisesta suunnasta.

• pimppaloora

Silloin keskiajalla kun viimeksi olt sinkkuna niin miehet teki aloitteita, mutta nyt 2014 on tilanne vähän toinen...
      Naisetkin voi tehdä aloitteita!

Tai ainakin mä teen ja onnistumis-% on aina 100. Vaihdetaan puhelinnumeroita, jutellaan, ehkä suudellaankin, pidetään kädestä tai silitetään selästä jne.
      Naisen pitää olla pikkasen tyrkky, hyvällä tavalla. Hymyillä, olla kiinnostunut miehen jutuista, koskea ohimennen mieheen jne. Jos mies ei ole tässä vaiheessa kiinnostunut, hän kyllä häipyy. Mutta kiinnostunut mies jää seuraamaan tilannetta... flirttaile avoimesti ja ole rohkea.

• ihugt6

Silloin keskiajalla kun viimeksi olt sinkkuna niin miehet teki aloitteita, mutta nyt 2014 on tilanne vähän toinen...
        loistavasti sanottu 2 miljoonaa plussapistettä sulle :)
        t.mies30w

• pimppaloora
        ihugt6 kirjoitti:

loistavasti sanottu 2 miljoonaa plussapistettä sulle :)
        t.mies30w

Dänks! :D

• marianne89...

On kyllä todella hyvin jos onnistumisprosentti on aina sata. Itse kun tein vielä aloitteita (teini-iässä) niin sain aina pakit, eivätkä kaikki kohteet suinkaan olleet mitään muiden naisten haluamia (yksi oli lähes tulkoon lukiomme ikäluokkamme lyhin, melko rujonnäköinen ja aika kokematonkin naisten kanssa). Sen koommin en olekaan niitä tehnyt. En tiedä olisiko nyt aikuisiällä toisin, että voisivat onnistuakin vaiko ei.

• puhelinmiess

Suhteellisen naurettava aloitus.
      Miksi et itse pidä kiinni niistä miehistä?
      Miksi luulet, että he eivät pidä kiinni sinusta?

Joko eivät ole kiinnostuneita tai eivät aisti riittävää kiinnostusta sinulta. Tai ovat YHTÄ saamattomia kuin sinäkin, tosin sillä erolla, että he sentään tekevät aloitteen.
      Nyt on muuten 2014.

• Sinun0

Varokaa niit naisii siel baaris, ne voi yhtäkkii tarttuu takapuoleen kiinni!
      Varsinki vanhemmat jotka jo tietää mitä haluavat.

• Dark_Soldier

Tämä onkin täysin totta. Kyllä se on oikealle miehelle aina kunniatehtävä pokata nainen, eikä sellaiset tosimiehet mitään naisten aloitteita ikinä kaipaile. Miehen kannattaa vaan mennä yksin baariin ja tehdä aloitteita mahdollisimman monelle yksittäiselle naiselle, ryhmälle ja eristää nainen, jos hän on ryhmässä, jossa on miehiä. Ei se naiseen tutustuminen ole tässä parinvalinnassa ollenkaan hankala homma, vaan hankalaa on pikemminkin se treffailu eli keksiä mahdollisimman paljon yhteistä tekemistä ja ohjelmaa jottei suhde kuihdu kasaan. Naisen pokaaminen on hauskaa puuhaa, mutta itse treffailu ja perheen perustaminen kun ovat tietenkin ne kaikkein vaikeimmat asiat. Siksi sinkkuudessa on ainakin tämä hyvä puoli, että ei tarvitse tuhlata vapaa-aikaansa lasten kasvattamiseen ja perheen elättämiseen eikä kärsiä eroahdistusta, keksiä uusia treffejä jotta suhde säilyisi, eikä varsinkaan tarvitse kokea murskaavaa eroa, joka tapahtuu 50% todennäköisyydellä.

Kyllä oikean miehen kunnia asia on itse tehdä aloite ja koittaa selviytyä baari- illassa kilpaillen muiden miesten kanssa. Jos ei siihen kykene niin ei ole mies laisinkaan. Nainen päättää sen milloin suhde alkaa ja päättää sen milloin suhde lakkaa. Miehen rooli on vain kehitettävä itseään jotta on muutakin kuin inflaation kokenut perusmiehen rooli. Kyllä ehdottomasti yksinäisen miehen kannattaa käydä yöelämässä, muuten jää paljosta paitsi. Nainen päättää sen milloin suhde alkaa ja päättyy, mutta parinvalinnassa isoin ongelma ei ole päästä treffeille, vaan naisen pitäminen ja perheen perustaminen. Mielummin on yksin kuin sellaisessa suhteessa, jossa nainen on tehnyt aloitteen.

• ujopoju.s

Puutteensa kullakin, minusta haiskahtaa, että olet luonnevikainen, jos et osaa viihdyttää naisia treffeillä ja kotona.

• Dark_Soldier
        ujopoju.s kirjoitti:

Puutteensa kullakin, minusta haiskahtaa, että olet luonnevikainen, jos et osaa viihdyttää naisia treffeillä ja kotona.

Ei ole kyse siitä ettenkö osaisi viihdyttää naista treffeillä tai kotona, vaan siitä, että jos ei ole mitään yhteistä, niin joskus vaihtoehdot jatkaa suhdetta yhteisen tekemisen konteksissa voi loppua. Kun pitäisi tavata ainakin miljoona kertaa ennen kuin voi muuttaa yhteen. Sinä kun luulet että naista pitäisi viihdyttää ja hauskuuttaa ja olla jotenkin kiinnostava tai naisten mieleen, mutta sellainen mies joka on päättäväinen eikä alistu naisten peleihin, panee naista useammin kuin mr. nice guy aisuri joka sinä varmasti olet.

• ed.de
        Dark_Soldier kirjoitti:

Ei ole kyse siitä ettenkö osaisi viihdyttää naista treffeillä tai kotona, vaan siitä, että jos ei ole mitään yhteistä, niin joskus vaihtoehdot jatkaa suhdetta yhteisen tekemisen konteksissa voi loppua. Kun pitäisi tavata ainakin miljoona kertaa ennen kuin voi muuttaa yhteen. Sinä kun luulet että naista pitäisi viihdyttää ja hauskuuttaa ja olla jotenkin kiinnostava tai naisten mieleen, mutta sellainen mies joka on päättäväinen eikä alistu naisten peleihin, panee naista useammin kuin mr. nice guy aisuri joka sinä varmasti olet.

En tarkoittanut mitään nöyristelevää viihdytys-show'ta, vaan ihan perusolemuksessa olevaa viihdyttävyyttä. Sitä sinulla mitä ilmeisimminkään ei ole.

• Dark_Soldier
        ed.de kirjoitti:

En tarkoittanut mitään nöyristelevää viihdytys-show'ta, vaan ihan perusolemuksessa olevaa viihdyttävyyttä. Sitä sinulla mitä ilmeisimminkään ei ole.

Ei sitä tarvitse enää treffeillä ollakkaan, kun riittää että on vaan oma itsensä. Sinulla sen sijaan ei ole paljonkaan ystäviä kun et arvosta ihmistä sellaisena kuin mitä hän oikeasti on.

• ed.de
        Dark_Soldier kirjoitti:

Ei sitä tarvitse enää treffeillä ollakkaan, kun riittää että on vaan oma itsensä. Sinulla sen sijaan ei ole paljonkaan ystäviä kun et arvosta ihmistä sellaisena kuin mitä hän oikeasti on.

Siis sinun tapaamasi naiset eivät arvosta sinua sellaisena kuin olet, minkä ymmärrän hyvin.

• Dark_Soldier
        ed.de kirjoitti:

Siis sinun tapaamasi naiset eivät arvosta sinua sellaisena kuin olet, minkä ymmärrän hyvin.

Ei vaan naiset arvostavat kyllä, mutta sinä et arvosta ihmisiä sellaisina kuin mitä he tosissaan ovat ja siksi sinulla ei ole ystäviä eikä naista.

• ed.de
        Dark_Soldier kirjoitti:

Ei vaan naiset arvostavat kyllä, mutta sinä et arvosta ihmisiä sellaisina kuin mitä he tosissaan ovat ja siksi sinulla ei ole ystäviä eikä naista.

Mikäs pakko minun on kaikkia arvostaa?
        Arvostan kuitenkin omia ystäviäni ja naisiani, mutta heidät olen seulonut tarkkaan. Aivan kuten ne naiset ovat seuloneet sinut pois.

• Dark_Soldier
        ed.de kirjoitti:

Mikäs pakko minun on kaikkia arvostaa?
        Arvostan kuitenkin omia ystäviäni ja naisiani, mutta heidät olen seulonut tarkkaan. Aivan kuten ne naiset ovat seuloneet sinut pois.

Sinusta ei tee sen erikoisempaa se, että seulot tuttavapiirisi tarkkaan, vaan arvosi on siinä että miten otat muut huomioon. Sinusta saa joku nainen pas.kan miehen. Ja minulla on parempia naisia ja ystäviä kuin sinulla, koska kohtelet hyvin niitäkin jotka eivät minua kosketa.

• zerou
        Dark_Soldier kirjoitti:

Sinusta ei tee sen erikoisempaa se, että seulot tuttavapiirisi tarkkaan, vaan arvosi on siinä että miten otat muut huomioon. Sinusta saa joku nainen pas.kan miehen. Ja minulla on parempia naisia ja ystäviä kuin sinulla, koska kohtelet hyvin niitäkin jotka eivät minua kosketa.

Pointsit sinulle Dark_Soldier! Näinhän sen kuuluu mennä. Itse baari-ikään päästyäni yritin myös välillä tehdä aloitteita, mutta eihän niistä mitään tullut. Se vaikuttaa tapailun ja suhteen dynamiikkaan negatiivisesti jos "nainen vie". Tietty jos haluaa itselleen kynnysmaton tai tossuritarin niin mikään siinä, mutta itse haluan kunnon miehen :)

• Sinun0

No jos ätmit puhuu naisel vaa seksist ja naine haluis puhuu pukeutumiseset ni siin ollaa jo pitkälti mettäs iskemisen kannalt.

• -M-

Ehkä se ei vaan tunnu oikealta ja luontevalta miehelle alkaa sopimaan treffejä baarissa? Minkäs sille sitten voi. Ethän sinäkään ole valmis luopumaan periaatteistasi.

• Ikisinkku M

Tiedän kokemuksesta että soittamatta jää vaikka se numero tulisikin otettua ja näin se on varmaan suurimmalla osalla miehistä, siksi on parempi että sinä ilmoitat halukkuutesi tavata myöhemmin ja pyydät numeron mieheltä ;)

• ätmi-sinkku

Vaikea pyytää numeroa ja tutustua kun ei pääse edes juttelee naisille. joten naiset voisitteko lopettaa nirsoilun ja alkaa tutustua myös meihin kunnon miehiin.?

• niin.

Onks nainen koskaan pyytänyt miestä treffeille?

• iloinen kyynikko

Minä olen ensimmäinen joka vastaa kysymykseen: Miksi mies ei pyydä numeroa?
      Vastaus: Liikaa vaivaa.

Jos mies on edes kerran elänyt parisuhteessa, hän tietää mistä on kyse. Alkaen puhelinnumeron pyytämisestä muodostuu tästä touhusta aivan tuhoton vaiva. Soitellaan jutellaan niitä näitä. AIkaa menee. Sitten sovitaan tapaamisia, pahimmassa tapauksessa joudutaan matkaamaan kauemmaksi ja aikaa kuluu. Sitten miehen vastuulla on aika pitkälti naisen viihdyttäminen, kaiken maailman tempauksia pitäisi järjestää ja olla jännittävä. Pitää säännöllisesti yhteyttä ja puhella kivoja. Todellisuudessa aikuisen vastuullisen miehen elämä pyörii työn ympärillä. Näin oli ennen ja on nyt. Erotuksena nykyään naiset eivät enää ole kotirouvia, jotka hoitavat vapaa-ajan "helpoksi", kun miehen ei tarvitse kotihommia tehdä. Nykyään naiset ovat samassa oravanpyörässä miesten kanssa. Pääosa ajasta kuluu työhön tai siitä palautumiseen ja seuraavaan samanlaiseen päivään valmistautumiseen.

• ticotico.

Tässä oli paljon asiaa..On valtava kynnys astua parisuhteeseen, ku se on vain niin helvetin työläs ja aikaavievä projekti.

• Parisuhde, nodanks

Täysin totta. Miehen pitää olla joku v-tun seremoniamestari joka järjestää naiselle kaiken maailman elämyksiä ja nykyään vielä hoitaa kotihommat päälle. Ennen sentään naiset teki sen osan. Sitten jos jatketaan niin kakaroiden saamisen jälkeen nainen eroaa ja alkaa elää yhteiskunnan ja entisen miehen elättinä. Mitä naiset tuo pöytään? Yhden pöhöttyneen pillun, jota saa muuten muutenkin.

• redlighst

Monet miehet menettää mahdollisuuksiaa, koska tulktsevat näin_ jos nainen ei lähde omille kämpille "jatkoille" baari-illan jälkeen, tarkoittaa se sitä, ettei jutusta voi tulla mitään.

EI.

Pointti käydä baareissa on a) pitää hauskaa b) tutustua ihmisiin, ei kaikki, erityisesti naiset, sinne mene pelkästään yhden yön juttuja ja panoja metsästämään.... Joten pyytäkää niitä numeroita... On ihan erilaista tutustua kun ei ole massoittan vaastakkaisen sukupuolen edustajia, alkoholia, yms yms ympärillä.. siitä se lähtee sitten.

• Ilkka kukkanen

barrista:lle

Tuu Stadiin ja tavataan Kiasman kahvilassa 7.11. klo15.

Mut tunnistat, että luen iltistä ylösalaisin käännettynä.

Lehti tietysti.

Olen se komein ja parhaiten pukeutunut.

Sä päätät lopusta.

SÄ nimenomaan.

• ilkka kukkanen

barrista:lle

Mennään shoppaa sulle jotain kivaa talven varalle ja juhlaan.

Tillanderille ei oo pitkä matka.

• vai niin

viimeksi kun olin baarissa ja ilta sujui kivasti erään naisen kanssa, jonka sattumalta tapasin. Tyhmyyttäni pyysin lopuksi yhteystietoja, koska pidin naisesta. Mutta ei niitä voi kuulemma tuntemattomalle antaa, jep jep. Antaa olla liian vaikeaa..

• Unohtumaton Ilta

Ja mikä onkaan naisen rooli suhteen muodostuksessa. Aikoinaan testasin tätä puhelinnumeroasiaa. Eli, tuli annettua aika isolle määrälle naisia kokeeksi käyntikortti. No, eipä kukaan koskaan soittanut tai lähettänyt sähköpostia. Homma oli siis juuri niin tympeää miltä se kuulostaa.

• ------------

Siis aloittaja antaa miehelle pakit baarissa, koska ei halua hylätä kavereitaan, mutta toivoo, että mies yrittää siitä huolimatta. Vai mitä tuossa oikein halutaan? Jos mies kiinnostaa, niin silloin ei ainakaan kannata hylätä miestä kavereiden vuoksi. Sitten on turha itkeä, kun mies ei pyytänyt numeroa. Tuossa tilanteessa mies siirtyy sellaisen naisen luokse, joka osaa arvostaa hänen seuraansa.

• juuri näin

tympeää settiä ap:lla.

• k-su

Ilmeisesti ne kivat miehet on tulleet juttelemaan sulle liian varhain illasta, kun sitten katoavat jonnekin. Baarissa ei kannata olla lähes selvänä, enkä usko tuohon, että päivänvalossa kahvilla saisi ihmisestä jotenkin oikeamman kuvan. Parhaat ratkaisut ja vaikutelmat tehdään ja saadaan vasta yhden jälkeen yöllä ja riittävissä promilleissa. Enkä puhu yhden illan seurasta nyt, kun en sellaisia harrasta.

• k-su

Menin vipuun, vanha aloitus. Eikö noita voisi lopullisesti poistaa.

• naiset itse katoavat

"AINA tähän asti on käynyt niin, että kiva mies tulee juttelemaan, sitten kuitenkin hukutaan johonkin, koska ei sitä nyt kavereita voi hyljätä ja koko iltaa nysvätä jonkun miehen kanssa heti (plus ei baariympäristö edes ole paras ns oikeaan keskusteluun ja tutustumiseen). Sitten ei välttämättä enää edes näe tuota miestä, ja homma jää..."

Ap, siis menee ravintolaan/baariin ja bilettää kavereidensa kanssa ja miesten pitäisi pyydellä häneltä yhteystietoja ja sopia treffejä jo alkuillasta. Ap. ei kuitenkaan itse tee asioissa aloitteita, miehen pitäisi tehdä kaikki. Ja kaikenlisäksi ap. ei edes viitsi seurustella näiden kivojen miesten kanssa bilettäessään, koska kaverit on kuitenkin tärkeämpiä;)

=> ap. on henkisesti laiska ja sosiaalisesti osaamaton ja kommunikaatiokyvyt heikot. sekä ap. haluaa kaiken ilman omaa vaivaa, ihan uskomatonta paskaa siis tämä ap:n vuodatus.

• et mennyt
        k-su kirjoitti:

Menin vipuun, vanha aloitus. Eikö noita voisi lopullisesti poistaa.

asiaa pitää vaan käsitellä yleisellä tasolla, ei yksittäisenä tapauksena. Taitaa olla tämäkin avaus itseasiassa trollausta. Vai ovatko naiset oikeasti noin typeriä.

• k-su
        et mennyt kirjoitti:

asiaa pitää vaan käsitellä yleisellä tasolla, ei yksittäisenä tapauksena. Taitaa olla tämäkin avaus itseasiassa trollausta. Vai ovatko naiset oikeasti noin typeriä.

Millä perusteella aloittaja on mielestäsi typerä?

• et mennyt
        k-su kirjoitti:

Millä perusteella aloittaja on mielestäsi typerä?

lueppa toi ap:n juttu uudestaan niin tajuat.

• k-su
        et mennyt kirjoitti:

lueppa toi ap:n juttu uudestaan niin tajuat.

Kyllä minä tajuan, missä aloittaja menee vikaan. Kysyinkin nyt sinun käsitystäsi.

• et mennyt
        k-su kirjoitti:

Kyllä minä tajuan, missä aloittaja menee vikaan. Kysyinkin nyt sinun käsitystäsi.

olen yhtä laiska kuin ap.

• dfbdfbdvgsdb

"Koska se että itse alkaisin heti omaa numeroa tyrkyttää ja puhua treffeistä, ei vain tunnu oikealta ja luontaiselta naiselle"

Töissäkäyntikö sitten tuntuu ja rahan tienaaminen? Hellan äärestä poissaoleminen? Jos miehen pitää tehdä miehen työt niin sitten naisen pitää tehdä ne omansa ja pysyä poissa miesten lääneiltä. Jos ei kelpaa niin märinä seis ja niitä numeroita kyselemään.

• aapeee

Olisin mieluusti "kotivaimo" ja poissa työelämästä, joten shut the fuck up.

Perinteiset naiset haluaa perinteisen miehen, joka osaa kysysä puhelinnumeron tai muut yhteystiedot naiselta.

Jos haluat femakon, joka on omaksunut miehen roolin, niin senkun istut siellä baarin nurkassa naisen aloitteita odotellen ja kravaattiasi somasti asetellen!

• dsvsdb
        aapeee kirjoitti:

Olisin mieluusti "kotivaimo" ja poissa työelämästä, joten shut the fuck up.

Perinteiset naiset haluaa perinteisen miehen, joka osaa kysysä puhelinnumeron tai muut yhteystiedot naiselta.

Jos haluat femakon, joka on omaksunut miehen roolin, niin senkun istut siellä baarin nurkassa naisen aloitteita odotellen ja kravaattiasi somasti asetellen!

No sitten istut ja kökötät odottaen sitä miehekästä perinteistä miestä, ei kai se sen kummempaa? On se nyt helvetin kumma ku kaikesta pitää tehdä niin vaikeeta.

• minusta tuntuu
        dsvsdb kirjoitti:

No sitten istut ja kökötät odottaen sitä miehekästä perinteistä miestä, ei kai se sen kummempaa? On se nyt helvetin kumma ku kaikesta pitää tehdä niin vaikeeta.

että ne juuri ne femakot jotka siellä baarissa odottaa miehiltä puhelinnumeroiden kysymistä ja muuta palvelua. Normaali naisellinen nainen osaa lähestyä itsekin miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7768
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3732
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1180
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1033
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      983
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      782
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    10. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      740
    Aihe