sokerointi

kotona ???

Hei te jotka osaatte sokeroida itse omatoimisesti kotona !
Olen kiinnostunut aiheesta.
Mikä tuote on paras hinta/laatusuhteeltaan kotona sokeroinnissa ?

Olen käynyt vuosikausia ammattilaisella mutta nyt haluan alkaa tekemään sokerointia itse, onko miten hankalaa oppia tekniikka ? Sokeri kai pitää myös olla "oikeanlaista" kun sitä käyttää...

6

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokerointi

      minä tilasin sun sugaring:lta sokerointivahan ja siinä tulee kaupan päälle 10 kpl kertakäyttö käsineitä, hinta oli postikuluineen joku 20 e et ei mielestäni paha, kun tuotetta riittää useampaan käyttökertaan. Sitä sokerivahaa ei tarvitse esikäsitellä, vaan on valmiina käytettäväksi sellaisenaan. Odottelen pakettia vielä postista että pääsen kokeilemaan. Olen ensikertalainen sokeroinnin suhteen ja saas nähä kui onnistuu :)

    • kotona ???

      ooh ihanaa =) voitko tänne vähän inffoilla miten meni ? Itse olen käynyt vain ammattilaisen pakeilla mutta tarkoitus olisi alkaa itse sokeroimaan =) Mahtavaa että suoraan käyttövalmis kun olen lukenut tosiaan vain näistä missä lämmitellään sokeria ym. Toivottavasti onnistuu hyvin siellä, odotan innolla kokemustasi koska olin nimenomaan miettinyt tämän tuotteen hankintaa.

    • kotona ???

      Hei sinä joka tilasit sokeria niin miten meni ? =) itsekkin tilasin ja kokeilen tällä viikolla.

    • kotona ???

      Noniin =) nyt koklasin vihdoin tota sokrua. Pari kertaa vasta koklasin ja ei kyllä tullut hommasta mitään. Googlettelin myös justiinsa ja taisin löytää vastauksen ongelmiini. Ongelmani on siis ettei sokeri tartu kiinni vaan kovettu heti täysin käyttökelvottomaksi. Yritän joku päivä uudelleen ilman käsineitä ja yritän muuttaa koostumusta pyörittelyllä vedellä =)

    • himassa myös

      Mä sain sen vain jämähtämään iholle tosi tiukkaan ja kun nyin sitä, niin tottakait sain mustelmia aikaiseksi :(

    • makupala

      Joo moni keittelee sokeria kotona, oon kokeillut. No oon nyt reilun vuoden käyttänyt Sunsugaring sokeria ja just eilen 10 minuutissa oli alapään karvat tiessään, kaikki. Sokeria meni n.pingispallon verran. Purkki siis riittää aika pitkään. Alussa hiukan piti harjoitella, mut nyt helppo homma. Eka kerroille käytin sokeria sellaisena mut nyt aavistuksen lämmitän, muutahan sille ei tartte tehä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1924
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1636
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1451
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1120
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      958
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      924
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe